Gonderirim,sorun yok. Bu chart'dan yorum yapilabilir aslinda.
Dedigin gibi,en iyi yorum diger araclarinda sure almasiyla yapilir...
Printable View
Gonderirim,sorun yok. Bu chart'dan yorum yapilabilir aslinda.
Dedigin gibi,en iyi yorum diger araclarinda sure almasiyla yapilir...
yakıtta iyileştirme olursa, daha yolu var sanki abi mevcut speclerle ? yanlışmıyım ?
Tabiki,kesinlikle. Hatta katkidan ziyade 98+ yakitla bile cok fark edicektir. Uzerinede ekstra yakit ile 3,4-3,3 sec gorulur "Basinc" acmadan.
Cunku kullandigimiz yakit,avansda cok ugrastiriyor bu set up da...
massallahh masallahh cok guzel sure tebrik ederim ...
Abi selam. Sureler cok guzel masallah. Bende bu hafta hava ıyı olursa olcucem ondan sonra konusuruz.
Şuanda hazır olan iki Hondada bence bu süreyi yapacak kapasiteye sahip. Çekindiğim tek nokta aerodinami dezavantajları sebebiyle 230-260 arası yavaş kalmaları. Güç anlamında çekincem yok ama güç her şey demek değil. 997 dizayn edilirken kaç karı koca boşandı, kaç doğacak çocuk doğamadı, ne aşklar son buldu bi bakmak lazım istatistiklere Almanyada :D
Murat abi süre için tebrik ederim maşallah :)
Koraycım bak geçenlerde de bunun açıklamasını yaptım
belli bir kilo beygirden sonra aerodinami falan filan bunlar hikaye
eger dedigin gibi olsaydı
USA de dragda o araclar eşek gibi hiç rüzgar testi yapılmamış front end lerle o süratlere cıkamazlardı
Uzatıp tartışmanın luzumu yok rolling yapmadan önce bütün süreleri ölçücem ondan sonra yorum yaparız
Murat abi cumartesi 2 aylık aradan sonra aracımı çalıştırdım amortisör ve rot ayarlarını tamamladım
Dyno ayarları ve testlerim tamam 25 psi a kadar
Tek işim var 32 psi ayarını bitirip üstüne de NOS un ayarını yapıcaz özgünle aynı gece bile deneyebiliriz yeterki hava yağmasın
Bu arada aracımda E85 nos ne ararsan var :)
Izlemeye kalamadim rahatsizligimdan oturu ancak sureler harika, tebrikler.
6speedonline dan aldım verileri, fakat benim baktığım diğer 2 kaynakta sürtünme katsayısı olarak Cd:0.31 gözüküyor.
2007 Porsche 997 Turbo
Drag Coefficient Cd 0.29
Frontal area = 2.03 sq.m
HP loss due to aero drag is: 81.1 horsepower.
Speed : 200 km/h
HP loss due to aero drag is: 158.4 horsepower.
Speed : 250 km/h
1996-2000 Honda Civic HB
Drag Coefficient (Cd) : 0.32
Frontal area = 21.4 sq. ft
HP loss due to aero drag is: 87.6 horsepower.
Speed : 200 km/h
HP loss due to aero drag is: 171.2 horsepower.
Speed : 250 km/h
Tesekkurler iyi dilekler icin arkadaslar.
Su ayrintiyi belirtmek istiyorum;ben ne Hilmi nede baskasini gecmek icin bu arabayla ugrasmiyorum,hic bir arabamlada o niyetle ugrasmadim. Beni taniyanlar bilirler...
Ha isin icine pist sokarsaniz,sabaha kadar didisirim,mangalda kul birakmam ;). En buyuk keyfim vede meziyetim pist.
Cmtesi aksami icinde ve diger gunler icinde "Deneme" amacli her arkadasimla yuyururum.
Bu 130-260km yide Bilal ve Hilmi istedigi icin olctum. Gecme/gecilme derdim olsaydi,bu bilgileri paylasirmiydim onceden?
Lutfen,rica ediyorum testesteron icerikli tartismalar olmasin benim konumda. Dbn ve arabami iyi ve kotu derinlemesine elestirin ama gectim-gecer-saplar-sokara donmesin.
Ayrica bana fikir verirseniz ve gelismeme yardimci olursaniz sevinirim.12 yasimdan beri motorsporlarindayim ancak ogrenmenin yasi yok...
Buarada Hilmi;belli surate yaklasinca Aero nun cok onemi var,bunu bir cok arabamda yasadim,bilgine. Twin turbo kalaslar cok var ama onlarin birde cw degerini dusursen ;)
Tekrardan tesekkur ederim,iyi/kotu yorumlarinizi bekliyorum.
Ps:kimse ic ve disa yaptiklarima yorum yapmamis?
tebrikler murat değerli bir süre..bu arada reşo 3 te tutnmuş 4 de 1 boy öne çıkmışsın diye duydum.:D