User Tag List

Sayfa 3/10 İlkİlk 12345 ... SonSon
182 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Murat Engin 997TT times

  1. #39
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ecz_murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tebrikler murat değerli bir süre..bu arada reşo 3 te tutnmuş 4 de 1 boy öne çıkmışsın diye duydum.
    Ne alaka abi Şaka yazıyosunda Murat abi yanlış anlıyıcak şimdi, izledım sadece dbn ölçerken,

    Murat abi 997tt sen daha ıyı bilirsin Salih arabasi hızlı sonuçta tahmini 130-260 5 sn lerde gecer mı?

  2. #40
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    13.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Suan 5,04 ama asagisi mumkun.
    Yok canim,gayet ondeydi
    Tesekkurler iyi dilekler icin arkadaslar...

  3. #41
    HUSNU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ps:kimse ic ve disa yaptiklarima yorum yapmamis?
    Ben kaçırdım galiba. Bulamadım bir türlü. En çok merak ettiğim şeydi. Detay alabilir miyiz ?

  4. #42
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/otom...agi-997tt.html

    yalnız konu teknik bölümde lütfen, aksesuar zevklerinizi bu konuda paylaşınız.
    Failure is not an option.

  5. #43
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tesekkurler iyi dilekler icin arkadaslar.
    Su ayrintiyi belirtmek istiyorum;ben ne Hilmi nede baskasini gecmek icin bu arabayla ugrasmiyorum,hic bir arabamlada o niyetle ugrasmadim. Beni taniyanlar bilirler...
    Ha isin icine pist sokarsaniz,sabaha kadar didisirim,mangalda kul birakmam . En buyuk keyfim vede meziyetim pist.
    Cmtesi aksami icinde ve diger gunler icinde "Deneme" amacli her arkadasimla yuyururum.
    Bu 130-260km yide Bilal ve Hilmi istedigi icin olctum. Gecme/gecilme derdim olsaydi,bu bilgileri paylasirmiydim onceden?
    Lutfen,rica ediyorum testesteron icerikli tartismalar olmasin benim konumda. Dbn ve arabami iyi ve kotu derinlemesine elestirin ama gectim-gecer-saplar-sokara donmesin.
    Ayrica bana fikir verirseniz ve gelismeme yardimci olursaniz sevinirim.12 yasimdan beri motorsporlarindayim ancak ogrenmenin yasi yok...
    Buarada Hilmi;belli surate yaklasinca Aero nun cok onemi var,bunu bir cok arabamda yasadim,bilgine. Twin turbo kalaslar cok var ama onlarin birde cw degerini dusursen
    Tekrardan tesekkur ederim,iyi/kotu yorumlarinizi bekliyorum.
    Ps:kimse ic ve disa yaptiklarima yorum yapmamis?
    Murat abi 36.cı post gözden geçirirmisin lütfen
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #44
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne alaka abi Şaka yazıyosunda Murat abi yanlış anlıyıcak şimdi, izledım sadece dbn ölçerken,

    Murat abi 997tt sen daha ıyı bilirsin Salih arabasi hızlı sonuçta tahmini 130-260 5 sn lerde gecer mı?
    Reşit mualefet olup bukadar yazı yazdıktan sonra

    Ben HULK ile daha iyi 130-260 süre çıkartsam

    Senin inanıcağını sanmıyorum

    Yurt dışından bulup koymuşuz gibi muamele edersin
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #45
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam

    Pompa benziniyle sürekli 3.5-4s arası 100-200km/h gitmek bana göre bu arabanın asıl başarısı budur.Tebrikler

    200-300km/h süresi ise pompa benzini için normal gibi geldi bana ama Salihle aralarında ciddi güç farkı var belliki

    Bu videodada z06 10.86s çıkarıyor 200-300 ü eski setupıyla

    AVKSERVIS Twin Turbo Corvette C6 Z06 200mph - YouTube

    direk videodan kopyalıyorum specleri

    -Our custom twin turbo kit(GT3582R)

    -Fully built 6.0 LS2

    -17psi no nos

    -Pump gas

    -81F outside temp

    -%0.29 yokuş aşağı

    grafik link



    Yalnız güçlü arabaların 200den sonra yani tutunma problemi bitince nasıl gittiğine güzel örneklerden bir foto koyuyorum.

    Rus gallardo




    Fakat rus gallardo bu sürelerle Salihe geçilirdi bana göre 80km/hden bassalar

    200-300deki üstünlüğü 100-200dekini kapatacak kadar değil gibi

  8. #46
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hala daha 100 - 200 diyorsun Halil

    Bak hatırlarsan volkan abi ile denerkende 120 den start veriyorduk

    Benim 80 den 100 den hi bir şekilde iddiam yok

    Zaten Turbo basıncım 106 kmh a geldigimde geliyor 3 ncü viteste 100 - 200 ölçüm bile yapamıyorum dogru düzgün

    O yüzden porsche 125 gibi bassın 270 gibi bıraksın o şekilde bir 130 - 260 ına bakalım konuşalım

    sende bilirsinki 80 den basıp 300 yapıp o testin 130 - 260 ına bakmakla

    İki aracın rolling startı için yan yana geldigi 125 den basıp 270 de bırakmasında sürelerde oynama olur

    bende aynısını yapıcam ozaman karşılaştırırız bilalle benim neyi söylemek istedigimizi sen bir nebze anladında herkes anlamış olur
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  9. #47
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    murat tebrikler,geniş kalçalı yine görevini layıkıyla yapmış.
    zd9000 cupra

  10. #48
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    13.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    36. postu okudum,Cıvıc ın kaybı cok malesef ama hafıfletme ıle zaten avantajı elınde bulundurucaktır.
    Kg/Hp gayet ıyı duruyor.
    100-200km den ote,60-130mil daha kabul edılır degerler.
    Ancak Roll da bunlar gecersız kalıcaktır,130 mılde bırakmıyacagımıza gore?
    Zaten senın ve Bilal'in ıstegı uzerıne 130-260 olctum,hayatımda ılk kez
    7 sec cıkıyor hep,sanırım sende kısa zamanda dbn alırsın,Bılal'e ıs cıkartırız,uyuz sorular sorarız
    Halıl,guzlu araclar yada guclu ıkı ceker araclar,tutunmadan sonra delı yuruyorlar,drive train kayıpları az.Zaten surelerden cıkıyor bu.
    Salıh bana gore cok daha guclu ve uc set uplarda.Bneım o taraflarda gozum zaten yok,ha alt yapım musaıt ama hıc aklımdan dahı gecmıyor 1.4 bar ların ustunde gezınmek,2+ bar basınclar bana gore degıl.
    Buarada yakıt ıle cok daha ıyı sureler cıkartırım ama elıme ne gecıcek? Belkı Hılmıyle denerken,kıllık olsun dıye koyarım Şaka Şaka....
    Rollda 80 de de basarız,130 da da,200 dede,hepsının bılgılerını alırız.
    Yarın aksam hava uygun duruyor.
    Hkan,ben genıs kalca hastasıyım Uzunnn zamandır ama artık baska seylere gecmenın vaktı geldı.Cunku sureklı yenı seyler alıyorum,gecen hafta ne kadar para harcadım tahmın bıle edemezsın
    Herkese ıyı dılekler ıcın tesekkur ederım.
    Akıl fıkırlerı paylasalım lutfen...
    Edıt:Arabamın gorsel fıkırlerını Bılalın verdıgı konuda yazarsanız sevınırım...

  11. #49
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hilmi ben o mesajı honda vs porş yarışı için yazmamıştım boşa sinirlenmişsin.

    UGR nin rusyadaki arabasının Türk porşdan yavaş olduğunu göstermek için yazdım.

    Ama 130-260 basalım demekde benim en iyi olduğum yerde yarışalım demek yoksa ben hep derim en iyi ölçüm en uzun aralık ölçümü diye

    Birde tabi 150km/h start olursa porşda önleri iptal edip gelirse o zaman yine işler değişebilir başka bir açısıyla

  12. #50
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcakir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hilmi ben o mesajı honda vs porş yarışı için yazmamıştım boşa sinirlenmişsin.

    UGR nin rusyadaki arabasının Türk porşdan yavaş olduğunu göstermek için yazdım.

    Ama 130-260 basalım demekde benim en iyi olduğum yerde yarışalım demek yoksa ben hep derim en iyi ölçüm en uzun aralık ölçümü diye

    Birde tabi 150km/h start olursa porşda önleri iptal edip gelirse o zaman yine işler değişebilir başka bir açısıyla
    Abi siz benim yazdığım yazıları niye hep sinirle yazmışım gibi algılıyorsunuz gayet sakin ve içten samimilikle yazdım ben
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #51
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ha tamam o zaman özür ben yanlış anlamışım

  14. #52
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reşit mualefet olup bukadar yazı yazdıktan sonra

    Ben HULK ile daha iyi 130-260 süre çıkartsam

    Senin inanıcağını sanmıyorum

    Yurt dışından bulup koymuşuz gibi muamele edersin
    Hilmi ben inanırım sen 997tt r35 gtr 2.9gıttıgını nerden biliyim motorla yapmışlardır belki dıyodun Murat abı denedı gozumle gordum 100-200 3.6 Motosıkletle yapmadı yanı daha öncekı konuda Bilale yazdım demek ıistedigim farklı benım, adamların aldıgı süreler belli şimdı 130-260da Murat abi 6.9 7sn yapmış salih 997TT 5.04s daha ıyı yaparsan tebrık ederım ama yınede benım ıcın kıstas degıl adam 100-200 60-130mil 200-300 ölçuyo sen zaten o aralıkta odereceleri yapamassın, ama 997tt yada r35 gtr arabasını hazırlarsa 130-260km için emın ol daha hızlı olur senden yine, sen anlayamamışsın dedıgımı, muhalefet yapmıyorum benım ıcın gercek olan bu, honda bı yere kadar kusura bakma karşındakı arabalar 1000hp ustunde boru degil, 20deneme olur 18gecer 997tt çeşitlı hızlarda sende 1-2denemede kafa tutarsın oda bıyere kadar 3-4sn zevk olur senın ıcın

  15. #53
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    36. postu okudum,Cıvıc ın kaybı cok malesef ama hafıfletme ıle zaten avantajı elınde bulundurucaktır.
    Kg/Hp gayet ıyı duruyor.
    100-200km den ote,60-130mil daha kabul edılır degerler.
    Ancak Roll da bunlar gecersız kalıcaktır,130 mılde bırakmıyacagımıza gore?
    Zaten senın ve Bilal'in ıstegı uzerıne 130-260 olctum,hayatımda ılk kez
    7 sec cıkıyor hep,sanırım sende kısa zamanda dbn alırsın,Bılal'e ıs cıkartırız,uyuz sorular sorarız
    Halıl,guzlu araclar yada guclu ıkı ceker araclar,tutunmadan sonra delı yuruyorlar,drive train kayıpları az.Zaten surelerden cıkıyor bu.
    Salıh bana gore cok daha guclu ve uc set uplarda.Bneım o taraflarda gozum zaten yok,ha alt yapım musaıt ama hıc aklımdan dahı gecmıyor 1.4 bar ların ustunde gezınmek,2+ bar basınclar bana gore degıl.
    Buarada yakıt ıle cok daha ıyı sureler cıkartırım ama elıme ne gecıcek? Belkı Hılmıyle denerken,kıllık olsun dıye koyarım Şaka Şaka....
    Rollda 80 de de basarız,130 da da,200 dede,hepsının bılgılerını alırız.
    Yarın aksam hava uygun duruyor.
    Hkan,ben genıs kalca hastasıyım Uzunnn zamandır ama artık baska seylere gecmenın vaktı geldı.Cunku sureklı yenı seyler alıyorum,gecen hafta ne kadar para harcadım tahmın bıle edemezsın
    Herkese ıyı dılekler ıcın tesekkur ederım.
    Akıl fıkırlerı paylasalım lutfen...
    Edıt:Arabamın gorsel fıkırlerını Bılalın verdıgı konuda yazarsanız sevınırım...
    Murat abi sen istediğin gibi yakıt da koyabilirsin basınçta açabilirsin istersen bu deneme halinden 1 saniye hızlı gelebilirsin sonuçta rolling yapıcaz yarışıcaz geçmek için istedigin herşeyi yapabilirsin no problem

    Ayrıca o gün geldiginde nerde istersen kaç kmh da istersen basarım aramızda çok fark olucagını bilsem bile gazlarım

    sadece kendi aracımın iyi oldugu yerde basıcam diye birşey sözkonusu değil bunuda bilmeni isterim
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #54
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    25
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.836
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Murat abi stock internal kaca kadar kaldiriyor basinci? Yani stock 997 100-200 durunu nedir? Bu arada masallah Allah kaza bela vermesin
    RESPECT YOUR ELDERS

  17. #55
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hilmi ben inanırım daha öncekı konuda Bilale yazdım demek ıistedigim farklı benım, adamların aldıgı süreler belli şimdı 130-260da Murat abi 6.9 7sn yapmış salih 997TT 5.04s daha ıyı yaparsan tebrık ederım ama yınede benım ıcın kıstas degıl adam 100-200 60-130mil 200-300 ölçuyo sen zaten o aralıkta odereceleri yapamassın, ama 997tt yada r35 gtr arabasını hazırlarsa 130-260km için emın ol daha hızlı olur senden yine, sen anlayamamışsın dedıgımı, muhalefet yapmıyorum benım ıcın gercek olan bu, honda bı yere kadar kusura bakma karşındakı arabalar 1000hp ustunde boru degil, 20deneme olur 18gecer 997tt çeşitlı hızlarda sende 1-2denemede kafa tutarsın oda bıyere kadar 3-4sn zevk olur senın ıcın

    Reşit sen KG/HP oranının ne oldugunu bilmiyorsun senin haricindeki kimse

    Hatta o araçların sahibi bile senin savunduklarını savunmuyor

    Nedemek 130-260 için yaparlarsa araçlarını seni geçerler hiç bir araç belli bir hız aralığı için yapılmaz

    bu Dünyanın kuralıdır ya 1/4 mile yada 1/8 mile için yapılır araçlar

    Dünyada 100 - 200 yada 60-130 resmi birşey değildir bunu artık sok kafana

    o porschecilerin kendi aralarında birbirlerini kıyasladıkları birşeydir

    Ve asla kimse aracını 130 - 260 için yapmaz

    bende aracımı 130 - 260 arası için yapmadım 400 metre drag için hazırladım son iki yıldır yolda gördünmü beni kaç kere çıktım ?

    ama sırf murat enginin aracı ile denemek için gittim cumartesi yol ayarları yaptırdım rotcuda aracıma

    Sen benim yazdıklarımı iyi oku iyi anla

    İki aracı kıyas yapmıyoruz birşeyi iddia da etmiyoruz sadece 4 silindir 2000cc bir otomobilin kendisinden çok daha üstün bi araçtan belli bir sürat aralığında daha hızlı olabilir diyoruz

    Hondaların 100 - 200 lerinin düşük çıkması demek Rollingde hızlı olana geçilcek anlamına gelmez oldugunu söylüyoruz

    Sende çıkmış bana porsche gtr 130 - 260 için araclarını hazırlarlarsa gene geçemezsin 1000 hp onlar borumu diyorsun

    Bende sana diyorumki Allahın izni ile 32 psi + 100 shot nosta aracın motoru kırılmaz ise benimde aracım

    900 KG - 900 HP diyorum

    1 kg ye 1 hp

    bunun ne demek oldugunu biraz araştır

    Yoksa senin demene göre bende bizim bir abinin tır var onu alıp gelcem senin cupra ile denicem boru değil oda 500HP

    teşekkürler
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #56
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reşit sen KG/HP oranının ne oldugunu bilmiyorsun senin haricindeki kimse

    Hatta o araçların sahibi bile senin savunduklarını savunmuyor

    Nedemek 130-260 için yaparlarsa araçlarını seni geçerler hiç bir araç belli bir hız aralığı için yapılmaz

    bu Dünyanın kuralıdır ya 1/4 mile yada 1/8 mile için yapılır araçlar

    Dünyada 100 - 200 yada 60-130 resmi birşey değildir bunu artık sok kafana

    o porschecilerin kendi aralarında birbirlerini kıyasladıkları birşeydir

    Ve asla kimse aracını 130 - 260 için yapmaz

    bende aracımı 130 - 260 arası için yapmadım 400 metre drag için hazırladım son iki yıldır yolda gördünmü beni kaç kere çıktım ?

    ama sırf murat enginin aracı ile denemek için gittim cumartesi yol ayarları yaptırdım rotcuda aracıma

    Sen benim yazdıklarımı iyi oku iyi anla

    İki aracı kıyas yapmıyoruz birşeyi iddia da etmiyoruz sadece 4 silindir 2000cc bir otomobilin kendisinden çok daha üstün bi araçtan belli bir sürat aralığında daha hızlı olabilir diyoruz

    Hondaların 100 - 200 lerinin düşük çıkması demek Rollingde hızlı olana geçilcek anlamına gelmez oldugunu söylüyoruz

    Sende çıkmış bana porsche gtr 130 - 260 için araclarını hazırlarlarsa gene geçemezsin 1000 hp onlar borumu diyorsun

    Bende sana diyorumki Allahın izni ile 32 psi + 100 shot nosta aracın motoru kırılmaz ise benimde aracım

    900 KG - 900 HP diyorum

    1 kg ye 1 hp

    bunun ne demek oldugunu biraz araştır

    teşekkürler
    Hilmi olayları farklı yerlere cekmeye gerek yok,TECH de bile 100-200 60-130mil liste var hilmicim, sen neden ozaman 100-200ölçuyosun 60-130mil ölçen yok hondalardan ozaman 100-200yerıne 150-250ölçün koyun listeye? 130-260ölçup koysaydın yada 150-250, honda başarısına da bişey demıyorum ciddi hızlı araç biyere kadar dıyoruz bızde fakrlı bısey dedıgımız yok Hilmi arabanıda küçümsemıyorum kendı kendıne yazı yazmıssın bana alınganlık yapıyosun 100-200 veya 60-130mil senın ıcın bı degerı yoksa o araçlarla drag yaparsın hilmicim, Karşında hızlı araç var adam 50kmde gaza oturabılır 100de 150de 200de ama bana sacma gelen 130 260 150 250 oyle bı deneme model ıyok o hızlarda senden güçlü araçlara ezılmeyebılırsın Hilmicim , kg hp oranı var ama hilmi 300km dogru ve üstünde oyle bı oran yok oluyo Allah korusun, sen bile kendın dıyosun kelle koltukta gıdıyosun, dahada yazmıyıcam konuyu kirletmeyelım bıyerde oturur tartışırız

  19. #57
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    13.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock 997.1 100-200km 8,3 sec. Internal 750HP lere kadar dayanıyor ama uc sınırda oluyorsun.
    Hılmı,sen buara cok sınırlendın ya,yada oyle bır ımaj yerlestı oyuzden.Yoksa sınır yapıcak husus yok kı ortada?
    Ben,yakıt yada o tıp benzerı seylerı kullanmıyorum,sebebı ıse,her gun yakıt ıle yurumuyorum,kendımı kandırmak gıbı hıssedıyorum yada karsımdakını gecmek ıcın yapılan numara yada ıyı dbn cıkarmak ıcın basvurulan yontem.Ama o arabam her zaman oyle yurumuyorsa,ben onu o sekılde konusmam.
    Aslında sorun bende,sebebı ıse:Bu tıp ıslerde merakım yok.Dedıgım gıbı,pıst benım ıcın onemlı.
    49,1 sec Korfezde,2:14:860 Ist Parkda,hepsı stok fren-lastık ve amortısor ıle
    Yanı 100-200 2,5 yerıne,Korfezı 48'e ındırmeyı ısterım.Ist parkda uzunnn zamandır gazlamadım...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •