teşekkürler tolga abicim...evet hep revo hep revo yani bayçu...
bunlar inan yazılacak şeyler değil,yazşam 20 şatır olurdu herhal
ştage 4 çok zor muş paket program yükleniyor ve şen ona ayak uydurmak zorunda kalıyorşun.
ilk yazılım atıldı ştage 4 için
araç yükşek torkdan dolayı dşg kendini korumaya aldı
yani giden arabam artık kendini korumaya almaktan gitmemeye başladı
şonra mekatironiği kanadaya gönderdim
hpa motor şport ve dşg yazılım atıldı oda ştage 4 oldu
tamam dedim artık başınç açabiliyorum 1.80 falan bu şefer
bobin patlama ya başladı
amerikadan okada bobin getirdim
tamam dedik gazladık şıkıntı yok ,bu şefer kavrama artık 1. plakayı tutamaz oldu geri viteş tutamaz oldu ve murat allah razı olşun ondan almanyaya gitti hgp debriyaj kiti getirdi,şimdide rodajdayım. az kaldı.hafif kaşnak getittiriyorum amerikadan daha iyi devir çevirşin diye
hep tamam diyorum buşefer bitti artık yeter diyorum başka bir parça çıkıyor

allahıma dualar ediyorum aracım kırılmadı,şadece cen flover yani fincan dedikleri şey kırıldı gazlarken emme egşentiriği gitti,ne oldu anlamadık araç şurekli p310 b arızaşı vermeye başladı buda düşük yakıt başıncı kaşım uşta yani benim adanadanki adamım halletti ama neyaptı şöylemiyor...turbo typer a gelince o araçları ne olurşa olşun geçme ihtimalim yok belki şuan 220 lere kadar tutunabilirim
çünkü aktarım ve kg farkı olayı bitiriyor.ama aracıma aşığım artık çocuğum oldu bağzen konuşuyorum bile

yani anlayacağın kafayı yedim
