User Tag List

Sayfa 7/7 İlkİlk ... 567
131 sonuçtan 115 ile 131 arası

Konu: YGT Megane Rs Trophy vs 2x Focus St vs 996 turbo

  1. #115
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    59
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206 biraz ST 'nin rüzgarını kullanmış gibi
    bence megane ip bağlamış onun peşinden gidiyor arada olan st ye oldu.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  2. #116

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kerim abi o 206 dediğim 206 ise 1000 kg dan fazlası yoktur inan bana. Cup arabalarından hafiftir çünkü içerisi onlar kadar sökük ve cage yok. Yan camlar tavan ve arka cam komple policarbon yani cam değil. Gerçekten hafif bir araba. Ama çok düzgün sökülmüş apaçi tarzı girişilmemiş.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #117
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    59
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kerim abi o 206 dediğim 206 ise 1000 kg dan fazlası yoktur inan bana. Cup arabalarından hafiftir çünkü içerisi onlar kadar sökük ve cage yok. Yan camlar tavan ve arka cam komple policarbon yani cam değil. Gerçekten hafif bir araba. Ama çok düzgün sökülmüş apaçi tarzı girişilmemiş.
    o zaman adamlar hızlı araba takip edip yolda yakalamanın peşinde dolaşıyorlar.
    ( megane diğerlerinden çok hızlı. )
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  4. #118

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane ın hızlı olması normal fabrika çıkışı zaten 265hp. Bi de çok uğraştılar üzerinde.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #119
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    59
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane ın hızlı olması normal fabrika çıkışı zaten 265hp. Bi de çok uğraştılar üzerinde.
    bu 206 ile yan yana gide st 2300cc 5 silindirli motorlu değilmi?
    Yani zavallı 206 durumunuda unutmamak lazım.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  6. #120

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    206 dediğin gibi epey bi sökük arkası havada önü yerde gbi değişik bşeydi st lerin zaten gidişi beygirine göre çok geride genel olarak yani atıyorum st 300hp olsun megane da 300hp olsun yinede içinden atlar stlerin.
    INFINITE PERFORMANCE

  7. #121

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.494
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stler 2.5 5 ilindir sahibi yazmis 260 dynomics beygiri. guc olarak meganla arada cok fark var ondan oyle fark olusuyor, yakin guclerde yakin giderler yuksek devirde st den biraz dah aiyi olacagi icin uzunda alabilir,

    206ya gelince kg bg olarak degerlendilirse sorun olmadigi gorulecektir.

  8. #122
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    12.959
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu şans eseri okurken bizim 206'nın lafının geçtiğini gördüm. Hemen aydınlatayım. Verileri yaklaşık ~5 hp hata/yuvarlama ile 230 hp civarı Ecu Fast DynoDynamics ve yaklaşıkta 250 hp civarı Paşaoğlu VAMAG Dyno verisine sahip bir araç ve 97 oktan pompa benzini ile. 138 hp GTI bazlı yani RC değil.

    Yan camlar 14 Nisan tarihli UM 106 GTI denemesi için Nisan ayının ikinci haftası policarbon olanları ile değişti. Daha öncesinde camlar orjinal motorları ile beraber açılır kapanır lamine idi. Bu videoları mart aynının sonundan.

    Draglara katıldığı hafta abartmanın dibini yaşayarak ekstradan sökmeler ile beraber boş depo ve şöförsüz olarak 910 kilo kantar fişi vardı. Sanırım bu bütün rollinglerde ağırlık yakıt ile beraber 930-940 kilo civarıdır. Hatta ST videosunun çekildiği hafta 2 kişi olmanın haricinde cam ve motor farkından 6-7 kilo daha ağırdır.

    Arkası ağırlıktan dolayı değil sadece draglar için yükseltilmiştir.

    206 içinden videolar ekliyorum. 206 ben dahil 2 kişi. Devo Astra GSI ile ST için camcarlık yapıyorduk. İlk 2 deneme 2şer kişi son denemede Astra ve ST 1er kişi. Biz hep 2 kişi.

    Devo GSI Turbo vs Focus ST 2.5 Turbo / 2-2 Person / Gear3 / Cam1 / Roll1 - YouTube
    Devo GSI Turbo vs Focus ST 2.5 Turbo / 2-2 Person / Gear3 / Cam1 / Roll2 - YouTube
    Devo GSI Turbo vs Focus ST 2.5 Turbo / 1-1 Person / Gear2 / Cam1 / Roll3 - YouTube

    Ayrıca kamerasız çıkmıyor araçlar doğrudur. Geçsek koyardık demişsiniz. Evet koyardık tıpkı geçilirsek koyuyor olduğumuz gibi. Ancak 206 ile ST yanyana deneme maksatı ile basmadıkları için ortada bir video yok.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #123
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    59
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu şans eseri okurken bizim 206'nın lafının geçtiğini gördüm. Hemen aydınlatayım. Verileri yaklaşık ~5 hp hata/yuvarlama ile 230 hp civarı Ecu Fast DynoDynamics ve yaklaşıkta 250 hp civarı Paşaoğlu VAMAG Dyno verisine sahip bir araç ve 97 oktan pompa benzini ile. 138 hp GTI bazlı yani RC değil.

    Yan camlar 14 Nisan tarihli UM 106 GTI denemesi için Nisan ayının ikinci haftası policarbon olanları ile değişti. Daha öncesinde camlar orjinal motorları ile beraber açılır kapanır lamine idi. Bu videoları mart aynının sonundan.

    Draglara katıldığı hafta abartmanın dibini yaşayarak ekstradan sökmeler ile beraber boş depo ve şöförsüz olarak 910 kilo kantar fişi vardı. Sanırım bu bütün rollinglerde ağırlık yakıt ile beraber 930-940 kilo civarıdır. Hatta ST videosunun çekildiği hafta 2 kişi olmanın haricinde cam ve motor farkından 6-7 kilo daha ağırdır.

    Arkası ağırlıktan dolayı değil sadece draglar için yükseltilmiştir.

    206 içinden videolar ekliyorum. 206 ben dahil 2 kişi. Devo Astra GSI ile ST için camcarlık yapıyorduk. İlk 2 deneme 2şer kişi son denemede Astra ve ST 1er kişi. Biz hep 2 kişi.

    Devo GSI Turbo vs Focus ST 2.5 Turbo / 2-2 Person / Gear3 / Cam1 / Roll1 - YouTube
    Devo GSI Turbo vs Focus ST 2.5 Turbo / 2-2 Person / Gear3 / Cam1 / Roll2 - YouTube
    Devo GSI Turbo vs Focus ST 2.5 Turbo / 1-1 Person / Gear2 / Cam1 / Roll3 - YouTube

    Ayrıca kamerasız çıkmıyor araçlar doğrudur. Geçsek koyardık demişsiniz. Evet koyardık tıpkı geçilirsek koyuyor olduğumuz gibi. Ancak 206 ile ST yanyana deneme maksatı ile basmadıkları için ortada bir video yok.

    138 hp lik motoru nasıl 250 hp yaptınız??
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  10. #124

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    nevsehır
    Mesaj
    190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nası bı megan maşşalh walla uzak durmak lazım:9

  11. #125
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    12.959
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    138 hp lik motoru nasıl 250 hp yaptınız??
    Baya bir parçayı değiştirererek.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #126
    Dem-Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    55
    Şehir
    34
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    138 hp lik motoru nasıl 250 hp yaptınız??
    Kerim amca sende zamanında beyaz şahini kaç hp yapmıştın.Renault 11 Turboyla yürüyordun .Abicim sizin bir lakabınız var size neden öyle diyorlar.yoksa gerçekten öylemisiniz
    Team PAŞAOĞLU
    MAGIC Performance

  13. #127
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    59
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dem-Er Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kerim amca sende zamanında beyaz şahini kaç hp yapmıştın.Renault 11 Turboyla yürüyordun .Abicim sizin bir lakabınız var size neden öyle diyorlar.yoksa gerçekten öylemisiniz
    o problemli motorlu pejodan bahsediyorum. zamanında yapılan işler hep ilk di sayende duymayanlar duydu. nasıl yapmışlarsa söylesinler bizde öğrenelim. Amca dediğine göre yaşının yazdığı yerde bir hata var. bana amca dediğine göre.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  14. #128
    Dem-Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    55
    Şehir
    34
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kerimcim ben Demir tanımadın mı
    Zamanında ne parça vardı nede bilgi nede doğru dürüst yürüyen araba.herşey deneme yanılma methoduyla yapılıyordu.işini bilerek yapan yaptığı aracı sağlıklı yürüten çok azdı.şimdi herşey çok farklı yeni nesil bu konuda çok şanslı.
    Umarım herşey yolundadır Antalyada.cosworth le uğraşıyormuşsun duyduğuma göre kal sağlıcakla
    Team PAŞAOĞLU
    MAGIC Performance

  15. #129
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    59
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dem-Er Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kerimcim ben Demir tanımadın mı
    Zamanında ne parça vardı nede bilgi nede doğru dürüst yürüyen araba.herşey deneme yanılma methoduyla yapılıyordu.işini bilerek yapan yaptığı aracı sağlıklı yürüten çok azdı.şimdi herşey çok farklı yeni nesil bu konuda çok şanslı.
    Umarım herşey yolundadır Antalyada.cosworth le uğraşıyormuşsun duyduğuma göre kal sağlıcakla
    insan kendini tanıtır. Allah iyilğini versin.. şimdi internet olunca herkes herşeyi hemen öğreniyor. yapmasada yapmış gibi yorum yapıyor.
    her şey yolunda. cosworth ile uğraştığım söylenemez beni bilirsin her daim tam gaz gitmeye uygun halde beklemedeyim. ama uğraşma anlamında arada cosworth çü ile uğraşıyorum
    gelirseniz beklerim
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  16. #130
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    12.959
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o problemli motorlu pejodan bahsediyorum. zamanında yapılan işler hep ilk di sayende duymayanlar duydu. nasıl yapmışlarsa söylesinler bizde öğrenelim. Amca dediğine göre yaşının yazdığı yerde bir hata var. bana amca dediğine göre.
    Gayet sorunsuz bir motordur Peugeot'un EW10 motoru. Fabrika çıkışı güçsüz zayıf ama çok sorunsuz bir motordur. Az yakar ve nerdeyse hiçbir kronik sorunu olmadan çok uzun kmler sağlıklı gider. İşin içine hard tune gelince sadece yağ pompası sorun çıkartabilir belki. Benzer setupta birde K plaka 206 GTI hazırladık. Bahsi geçen diğer 206'ya göre daha soft ama isterseniz konusu burada.

    http://www.techturkey.com/forum/otom...k-206-gti.html
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #131
    Enes KAPOĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Porsche hakkinda burda yazilan fikirlerinizi bana yuzyuzede iletirseni sevinirim burda agzi olan konusuyor agzina geleni atip tutanlari bekliyorum herkezin emegine saygim sonsuz tesekkurler
    www.facebook.com/ekphotoshoot
    www.twitter.com/kicker53

    PPR ENGİNEERİNG & PPR MOTORSPORT

    PPR Contact : eneskapoglu@hotmail.com

    2005 Corvette C6
    2001 Porsche 996 Turbo
    2001 M3 Cabrio

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •