User Tag List

Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 34 adet sonuctan sayfa basi 20 ile 34 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 79' Ford Granada SW

  1. #20
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boyamız bıttı tamponlar kaldı yarın öğlenden sonrada döşemeye başlayacağız krem deri kumaş ve krem jaluzi perde
    Boyacım İsmail ustam 1 ayını verdı arabama


    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  2. #21
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Mart.2008
    Yaş
    33
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    2,495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güle güle kullanın tamponlara bi çalışma yapıcakmısınız?

  3. #22
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Kasım.2007
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dıştan boyamayı pek tasvip etmem ama fotolarda umduğumdan güzel gözüktü gözüme.
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  4. #23
    TigeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Haziran.2010
    Yaş
    25
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    4,185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel duruyor bir de iyice basilirsa tam keyiflik maşallah
    Alıntı Ludacris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bmw yaris arabasi al hem en cok silindir onda var

  5. #24
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güle güle kullanın tamponlara bi çalışma yapıcakmısınız?
    Teşekkürler tamponlar yarın sabah yapılmaya baslanıcak
    Alıntı K0213 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dıştan boyamayı pek tasvip etmem ama fotolarda umduğumdan güzel gözüktü gözüme.
    kapalı alanda tam cekemedık acık alana çıkınca tam net celeron daha ıyı duruyor

    Alıntı TigeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel duruyor bir de iyice basilirsa tam keyiflik maşallah
    Teşekkürler son işlem olarak basıcam
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  6. #25
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Haziran.2010
    Yaş
    29
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    2,917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde 77 granda var ama station değil valla babam almanyadan sıfır almış dönüş yaparkende getirmiş orjinal rengi cok güzel bi acemilikle maviye boyattım cok pişmanım vaktim olsa bi restorasyonda ben yapıcam. Ne varsa eski arabalarda var. Aracın kitapcıkları duruyor. bişey bozulunca nasıl tamir edileceği yazıyor zamanın ileri arabalarından
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  7. #26
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buda 76 granada başlıkta yanlış yazmışım bunuda ılk sahıbı yurt dışından dönüşte getirmiş gelirkende 4 teker bilyası frenler yedek sinyal kolu yedek karbüratör vs. Bi koli mazeme ile gelmiş hepsini verdi bana.
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  8. #27
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çoğu gitti azı kaldı
    Camları hallettik bugün sonra yan çıtaları Vs. En sonra yere basıcaz ve bitti



    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  9. #28
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Kasım.2008
    Yaş
    34
    Şehir
    25
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında woody wagon tarzı yapılsa çok fena olur.

    http://www.theatlantic.com/technolog...-wagon/373776/
    Passat TDI ile; BUDAPEŞTE-Viyana-Bratislava-Prag-Münih-Stuttgart-Frankfurt-Luxemburg-Paris-Saraybosna-Zagreb-Podgorica-Tiran-Belgrad-Sofya-Üsküp-Venedik-Milano-Cenova-Roma...

  10. #29
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdilik son halimiz tam bittiğinde içerden dışardan detaylı fotoğraf paylaşıcam sanırım şeritleri çekemedim baştan çekicez

    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  11. #30
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)











    buda selfi bonusu
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  12. #31
    Kullanıcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Temmuz.2014
    Yaş
    22
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç Maşallah süper olmuş kazasız belasız binmenizi dilerim umarım istediğiniz gibi olmuştur
    Bizde'de 74 Consul L 1.7 var restorasyon filan görmemiş garajda yatıyor sadece hafta sonları pazara bakkal filan gider Merak edenler için sebebi YAKIT

  13. #32
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim güzel eğlenceli araç hoşuma gitti şuan gündelik biniyorum fazlada yakmıyor aslında tüp taktırdım
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  14. #33
    Rtzon59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Ekim.2013
    Yaş
    24
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok keyifli duruyor

  15. #34
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2,150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mayıs ayında Bursaya yolcu ettık granadamızı şimdi 89 honda ef ye başladım yapmaya yakında konusunu açarım

    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •