User Tag List

Sayfa 2 Toplam 28 Sayfadan BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu
Toplam 522 adet sonuctan sayfa basi 20 ile 38 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: w126 560SEL

  1. #20
    Işık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Ağustos.2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    662
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın

  2. #21
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Eylül.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İst./Beylikdüzü - Ank.
    Mesaj
    5,768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen benı dınle o temın etmeye ugrastıgın panjuru al onu mat sıyah tap amg replika jantlar var aracı saglamda bastınmı yere 10 numara goruntu olur...
    aynen panjuru araştırıyorum.Jant konusunda acelem yok , bi defa almışken farklı bişeyler yapayım diyorum , sonran bi önceki kasanın s600 jantları hoşuma gidiyo 6 delikli...
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok heybetli duruyor maşallah yaa...
    Çok teşekkürler

    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah o ızgara ve amg'ler gelirse mükemmel olur..
    saolun , aynen ızgarayı bulabilirsem çok güzel olucak.190 larda çok gördüm o ızgaradan ama w126 larda tr de tek bi araç üzerinde rastlayabildim anca.

    Alıntı emresener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel güzel.... allah kaza bela vermesin ama sessiz bi 560 hiçde hoş deil Basmak konusunda gel 2miz aynı gun basak aracları rahat edelim ucuza yaptırırız hemde ızgara konusundada ahmetbahanın gösterdiğini geçiniz :d senın koydukların daha guzel durur... babanın cebıne kuvvet
    Kanka sessizliği karıştırma şimdi bende ufaktan kıl oluyorum ona biliyosun , çıt yok dediin gibi motor sesi harici

    Alıntı The_Doctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel Çok diri bir araç. hayırlı olsun. allah kaza bela göstermesin...
    Amin cümlemize kardeşim

    Alıntı eser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun Ahmet sende bizde bir evlat edindik bakalım hayırlı mı olucak bu evlatlar yakın takibindeyim
    Saol abi seninkide hayırlı olsun , hayırlı evlatlar edindik inşallah , yüzümüzü kara çıkarmıycaklar
    Parça , usta vss konularda haberleşelim , özellikle de parça konusunda ankarada mbclub dan sağlam arkadaşlarla irtibatım var saolsunlar , bikaç tanede kendi tanıdığım var , ama istanbulda hiçbi yeri bilmiyorum.

    Alıntı uerbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah bitirde görek şunu bi yanlaya yanlaya bi hal oldun
    Siz önde bastınız gittiniz , torıumdan e5 e bi çıkışım vardı borayla , orta şeridin sonuna kadar yan yan , baya bi kaçmıştı ayarım o gece

    Alıntı Işık Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın
    saolun , çok teşekkürler.

  3. #22
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Şubat.2010
    Yaş
    24
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3,866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşaallah. Kafamdaki aracı alamazsam benimde bir MB sürprizim olabilir : )

    Şunu sormak istiyorum, 300 hp'lik gidiyor mu?
    K.

  4. #23

    Üyelik
    10.Mayıs.2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5,179
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel kardeşim agız tadıyla bınmek nasip olsun inşallah mercedes konusunda takıldığın bişey olursa bi danış
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  5. #24
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Ağustos.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13,424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmetim hayırlı olsun allah utandırmasın maşallah
    App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz.

    www.kokumerkezi.com
    www.facebook.com/bykokucu
    www.instagram.com/kokumerkezi

  6. #25
    Germanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ocak.2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah kaza bela vermesin çok güzel araç...

  7. #26
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Eylül.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İst./Beylikdüzü - Ank.
    Mesaj
    5,768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kakus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşaallah. Kafamdaki aracı alamazsam benimde bir MB sürprizim olabilir : )

    Şunu sormak istiyorum, 300 hp'lik gidiyor mu?
    Şu an motor yılların verdiği yorgunluktan doalyı tabikide tam kondüsyonda değil , yani bloğa girilmediği taktirde tam bi verimin söz konusu olacağını düşünmüyoru.Bundan önce 300 hp bi araç kullanmadım ama şu an bile kasa ağırlığına ve otomatik şanzumana ramen gerçekten güzel hızlanıyo.Biraz ıslakta , tozlu yolda dip gazda tutunmak imkansız En son boralar bindiğinde ıslakta caddenin başından sonuna sara sara gidip kasis var diye çekmiştim gazdan, ve ıslak kuru ayırd etmeksizin ilk kalkış ve 90 derecelik dönüşlerde gaza güçlü basamıyosun arkayı bırakmasın diye Bi kilit in tüm dünyasını değiştireceğine eminim.Hele bide vites D konumında değilde 1 deyken 6000 dd lere kadar basıp gazdan ayağı birdne çekince frene basmış gibi öne savruluyo insan koltukta.Tork hissi gerçekten çok yüksek.

    Hız yapma imkanım olmadı , bi tek otoban bahçeşehir çıkışından ambarlı limana giden yolda 190 gördüm , trafik olunca riske girmedim.Bide 0 dan kalkış ve roll da boranın eg ile deneme fırsatım oldu geçen haftalarda , kalkıştada da roll da da baya bi farkla el sallayıp geçiyorum onu 2 tondan fazla ağırlığa ve otomatiğe ramen.O saydığım iki deneme harici daha da zorlamadım aracı.

  8. #27
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mayıs.2010
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul-61
    Mesaj
    8,542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah
    Justice Provider

  9. #28
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Eylül.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İst./Beylikdüzü - Ank.
    Mesaj
    5,768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel kardeşim agız tadıyla bınmek nasip olsun inşallah mercedes konusunda takıldığın bişey olursa bi danış
    sende w220 vardı dimi abi?? parçacı konusunda hiç bilgim yok , ankaradan getirtiyodum çok sıkıntı oldumu ama görüp almak herzaman daha vantaj , şu an o ilk sayfada bahsettiğim ızgaraya taktım misal ama nerden bulucaz bakalım.

    Alıntı Melih-Ö Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmetim hayırlı olsun allah utandırmasın maşallah
    saolasın kardeşim , son işlem basıklık olucak gibi gözüküyo

  10. #29
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Eylül.2009
    Yaş
    27
    Şehir
    07
    Mesaj
    4,068
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MaşAllah, Allah Kaza Bela Vermesin..

  11. #30
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Mart.2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    8,904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kasa olarak çok güzel bir araçmış, maşallah...

  12. #31
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Şubat.2009
    Yaş
    29
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4,191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    h.olsun ahmet kardeşim iyi günlerde kullan istediğin gibi toplarsın umarım

  13. #32
    Sh4rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Mayıs.2010
    Şehir
    Tokushıma
    Mesaj
    4,311
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guzel arac bol ofsetlı bır jant eksık gıbı

  14. #33
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Mayıs.2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5,727
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uğraşlarına emeğine sağlık mükemmel bir araç mükemmel bir kasa
    Tek kelimeylen maslaktaki yapan ustanın ellerine sağlık
    Bütün ince nüansları tek tek yakalayıp düzeltivermiş
    Böyle ustalar umarım yokolmazlar
    Tebrikler

  15. #34
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Nisan.2006
    Şehir
    New York
    Mesaj
    7,258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok guzel duruyor masallah, resmen cevher var elinde, muhtesem bir arac olur cikar zamanla

  16. #35
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Ağustos.2009
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanBuLL City
    Mesaj
    6,488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bildiğin tekne gibi duruyor maşallah.

  17. #36
    WRX_STI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ocak.2008
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum maşallah bi ara görelim şu aracı =)

  18. #37

    Üyelik
    10.Mayıs.2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5,179
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    220 pert oldu
    topkapı ülkerin arkasında demta kazım abi var ne ararsan orj yan sanayi uğramadan alma
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  19. #38
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Eylül.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İst./Beylikdüzü - Ank.
    Mesaj
    5,768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ızgarayı bi soruştursammı acep ondan?en azından yönlendirir belki.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •