Bunların adı batsın zamanında bir Estoril vardı bunlarda.. 95.xxx km'de para olacak ki vericen şekeri..
Printable View
sarı aracın şimdiki sahiplerini tanımam etmem 1 yıl öncesine kadar yakın arkadaşımdaydı o boyattı o düzeltti(sol arka çamurluğu kötüydü,kaput yan sanayiydi orjinalini aldı,kilidi kaçırırdı yenisini aldı ön takım vsvsvs uzar gider) restorasyon iddalı olmuş evet böle restorasyon denilmez biz sadece eski görüntüsü olmasın istedik motoru yürüyeni sağlıklı şekilde verdik heee 120 edermi etmez bencede ama 70-80 den ilanda olanların hali durumu ortada onları bile bu ayara getirmek astarı yüzünden pahalı olur(ki üstünde orjinal 6 ileri var 2 elde bile fiyatı ortada smg dönme diyip kestirilip atılmaz) eğri oturup doğru konuşmak en güzeli ne koleksiyonluk nede 10 üstünden 10 bir araba değil ama öyle 70-80 lik arabada değil
Sizdeylen yapılanlar bile büyük bir artı en azından derme çakma iş yapılmamış arkadaşlada bursada bir ticaretimiz olmuştu çok iy birisi geçenlerde facebookta satılık araç lazım diye yazmıştım göndermişti baya birşeyler yaptılar güzel bakılıp incelenip mantııklı fiyata alınabilir sarı
Tabla fişekleri ofsetli olduğu için m araçlarda ön tekerler geride durur.
Haklısınız tabii ama bu işe gönlünü veren kişiler ile alakalı olan bir durum bence. kimi usta yapar dükkandan atar. kimisi beğenmez 50 kere söker takar @JaSoN
Sorry, you have been blocked
Daytona Violet 34 EB 5429 286'lık M3 geçmişini bilen varmıdır ? Bayadır ilanda araç farklı illerde sürekli.
Saygılarımla.
50milyar? 55milyar? 70milyarlık böyle olmamalı mı? siz piyasadan çok uzaksınız herhalde,Istanbulda 110-180bintl arasında boyalı E36'lar el değiştiriyor siz sene 2012'de kaldınız herhalde 50 milyara kaç tane M3 varsa TR'de alırım şu devirde ilandaki araçlada uzaktan yakından alakam yok..
93 model logolari yok boyasız yeri yok macun hakkinda bilgi de yok km 270 diyor ama kasa beni bitirdiler diyor eski versiyon tercih edilen olsa da 286 lik ama kaci yasiyodur bilinmez.. işin özü araç alanin başını ağrıtacak. piyasada hiçbir arac zaten ederi fiyati yazmadigi icin arasanız 50lik arac da bulursunuz...
istanbulda 110-180bin tl arası e36 M3 LER el değiştiriyor !! bir tane falanda değil yani bayaa bi E36 M3 110-180 arası satılıyo yani !! valla o paralara E36 satabilen arkadaşları tebrik ederim..alan arkadaşlarıda ayrıca tebrik ederim.. koleksiyonluk special boyasız kazasız bijonlarına kadar orjinal 20-30bin km de falansa tabi alıcı bulur öyle bi arabanın rakamıda yoktur zatende öyle 180 e satılıcak o parayı hakedicek M3 TR de iki tane ya çıkar ya çıkmaz.. boncuk gibi e46 bulursun o paraya.. kaldıki 180 liraya F kasa 3.28 alıp ıkına ıkına gitmeyi tercih ediyo millet.. M alıcısı çoğalmıyo azalıyo..
M serisi özellikle M3 ler ciddi anlamda dünya çapında değerli araçlar oldular 1-2 seneye ilanlarda bile kolay kolay bulunmayacak (içi dişi kümes olan araçlar hariç) bu sebepten piyasadan işi bilen abiler tarafından toplanıyor devamda edecektir doğal olarak fiyatlar x2 hatta x3 olacak gibi görünüyor.
toplanan araçlar zaten bahsettiğiniz içi dışı kümes olan araçlar..araç toplamak zor değil..parça sıkıntısı zaten yok..kaporta boya iç trim deri vs kümes dediğiniz aracı bir ayda boncuk gibi toplarsınız..ki topluyolarda..zaten ilanlarda toplanmışı mevcut..e36M3 toplasanda çıkartsanda 100 liralık araç güncel fiyat olarak..kümes dedikleriniz zaten 50 liraya anca.. şahsi düşüncem yukarıda dediğim gibi tamamen orjinal kmsi düşük bir araç harici ki bunların rakamı ne derlerse o eder, güzel kazasız düzgün E36M3 ün edeceği maks rakam 100 ü geçmez..geçerse E46 alır toplarsın zaten..
bu m3 hakkında bilgi var mı arkadaşlar
Sorry, you have been blocked
@16EC813 Ben sana dedim abi önü güzel durmuyo diye :D
Size bir şey sormak istiyorum. ***** piyasada m3 e 100 lira verme ihtimalim yok.( Kendi fikrim) Hali hazırda kendi aracım var. Severek biniyorum. 321 lik m3 swap yapsam , kaportasını (keyfi olarak) komple saca kadar inip boyatsam değer mi ?
Motorda m52 stroker'da yapabilirim. 3000 stroker ,400 numaralı kapak,m50b25 emme manifoldu,4.4 gaz kelebeği, usa m3 egzantrik, hafif volant, port polish, headers 51 lik egzoz xpipe ile 230-240 alabiliyorum. Bu işlemler için ortalama 14 15 civarı gidiyor. Bana göre dez avantajı araçta limitör olmayışı, pistonlar arasında çok az mesafe kalıyor.
Şuan m3 set 25-28 arasında fiyat çekiliyor. Motoru alttan açıp yatakları değiştirsek, Vanos bakımı yapsak 30 civarına çıkıyor.
Avantaj: m3 m3tür. :D özellikle sesi, limitör oluşu.Yıllardır hayalini kurduğum motor.
Komple kazıyıp boyama ortalama 10 lira civarında gidecek.
Maliyet ortalama 85 civarında olacak. Kaportası,boyası,motoru ok gibi m3 swap olacak.
Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız ?
@Zorbey şu şartlarda yapılması gereken tamda anlattığın gibi aslında m50/52 motordan deli verim alıyosun işin garantisi olmuyor (uçsun kaçsın speclerde).Yaban ellerde hiç olmuş arabayı alıp yapmaktansa kendi bildiğin temiz arabayı yapmak daha mantıklı bütçede varsa
Merhabalar
E36 m3 manyaklıgı bende de başladı baştan belirteyim satmak yada kısa süreli kullanmak için almak istemiyorum. Kısmetse çocuklarıma bırakmayı düşünüyorum.
Gerçi daha evli bile degilim 😅
Yakit falan sormak istemiyorum aslinda zaten 12 nin altina inmez sanirim ortalama litre en yuksete 17 gobi düşünüyorum. Beni sanırım zorlamaz sadece hafta sonu kullanacağım hafya içi toplu ulaşım 😊😜
***** sitede bir ilana rastladım ,
Dakar sarısı içerisinde görsel değişimler gerekli ancak mekanik anlamda elden geçmiş
İlan linki BMW / M Serisi / M3 / ACİL KISA SURELİĞİNE!! Masrafsız e36 m3 DAKARGELBII 321 hp sahibinden.comda - 607352832
Link paylaşmak yasak mı bilemiyorum ama paylaştım 😊
Asil sormak istediğim tüm bu mekanik işlemler yapildiktan sonra bana ne gibi aorunlar çıkarabilir ? Neleri göze almalıyım. Hangi kronik sorunlar yaşayabilirim ve en önemlisi aracı bilen var mı ?
Tanıyan eden ?
Bakım maliyeti falan kurcalıyor aslında kafamı önceki sayfaları göz gezdirdim ama suan daha farklıdır diye düşünüyorum
Yardımcı olabilir misiniz ? Teşekkür ederim..
İlan açıklamasıda aşağıdaki şekilde yapilan işlemler
Alıntı:
30.000 km önce benden önceki sahibi tarafından AlpineStar Fatih Usta'da Sıfır Motor Yapılmıştır.
Aldıktan sonra motorunda ki ve yürüyeninde ki tüm eksiklikleri giderdim. Motorunda daha sonra problem yaratması muhtemel parçalar bile yenilenmiştir. (Vanos,hortumlar vb) . Yürüyeni bir nevi baştan yenilenmiştir. Şaftına kadar sıfırlanmıştır. Yaşı gereği aracın boyaları ve kazaları mevcuttur . Ancak kazalarından kaynaklı hiçbir problemi olmamaktadır , tüm sıkıntıları giderilip gerekli parçaları sıfırlanmıştır. E36 kasanın geçmişte kötü kullanıcıların elinde olması sebebi ile bakımlarına ve revizasyonuna ciddi emek ve para harcanmıştır. Son 3 ayda toplam sadece 1200 km yapılmıştır. Haftasonları çıkıp gezecek şekilde eksiksiz olarak tüm revizasyonu tamamlanmıştır. Klimasından radyosuna motoruna yürüyenine kadar tüm aksamları elden geçirilip onarılmıştır . Maddi harcamadan ve emekten kaçınılmamıştır . Üzerinde SuperSprint egsoz ve Xpipe vardır . ST Variant 3 kamber ayarlı coilover 2 ay önce sıfır alınıp üzerine takıldı ,sadece 700 km yapıldı. Üzerinde E46 M3 şanzımanı takılıdır . Aracın hasar kaydı bulunmamaktadır . Bu kadar masrafı ve emeği satmak için harcamadım . Ancak e92 m3 alacağım için satıyorum .
Gerekli referans ve bilgiyi İstanbul Savaş Motorsports Savaş Ustadan alabilirsiniz .
Başlıca Yapılanlar
Tüm motor elden geçirildi , Vanos yenilendi
Hortumların tamamı sıfırlandı
Tüm sensörler ve sıvıları (yağ vb) sıfırlandı
ST Variant 3 Coilover sıfır alınıp takıldı
Ön ve Sol camda çatlak vardı , sıfırı takıldı
K&N Açık Hava Filtresi sıfır alınıp takıldı
Orjinal BMW Motorsports Carbon Kule Gergisi takıldı
Tüm yürüyeni elden geçirildi , ciddi masraf edilip sıkıntısız hale getirildi.
Kliması ve radyatörleri yenilendi , sıkıntısız çalışmaktadır.
SuperSprint egsoz ve Xpipe alınıp takıldı
Şaftı yenilendi
4 Adet Syron Street Race Semi Slick Lastik sıfır alınıp takıldı , sadece 200 km kullanıldı .
Bu aracın sahibinde 458, Maserati de var bir heves aldı sanırım eski geldi ciddi de para harcadı ama bana göre kaporta işçiliği gerekiyor bu paraya alınır mı suan bu piyasada alınır artık araç yok bunun gibi 4 tane daha girer sonrası minimum 120 üstü çünkü artık her alan ciddi paralar harcayıp diriltme çabasında doğal olarak bunlar fiyatlara da yansiyacaktir.
Kaporta işçiliği görsel anlamda mı yada fark ettiğiniz bir kusuru var mı ?
Piyasası olmayan bir arac evet farkındayım bende yillarca binmek istediğim için aracı mümkün olduğu kadar diriltmek isterim yani fark ettiğim döşemelerde sorunlar var onarılır mı bilmiyorum yenilenmesi gerekebilir
Onun haricinde boyası soluk duruyor ne yapılması gerekli motor anlaminda diriltipmiş sanırım
Cevabın için teşekkür ederim. Km 183 binde ama yaşa göre normal diyorum sizin düşünceniz nedir ?
Mekanik olarak üzmesi sorun olacaksa E36 M3'e hiç bulaşmamak gerekir. M3'ün yani S50 motorun parçalarının fiyatı gerçek anlamda yüksektir. Bütçe sözkonusu olacaksa ve E36 isteniyorsa 328i almak daha mantıklı olacaktır.
Dün sarı e36 m3'ün sahibi arkadaş ile konuştum, kendisi söylenen üzere varlıklı ve Ferrari dahil başka araçları da olan efendi biri. Dün aracı Topkapı'ya bırakacağını belirmişti ben de annemlere ziyarete giderken 22:30'da kısmete Savaş Motorsports'da sarı E36 m3'e baktım. Arabanın önceki sahipleri çok hırpalamışlar diyebilirim. Mekanik olarak liftte baktığımda arabanın 3-4 yerden yağ kaçağı var, arkaya giden fren hortumları bile arabanın altına uyduruk bir şekilde tutturulmuş. Kaportanın işi var, içi de başta döşeme olmak üzere elden geçmeli ama asıl sıkıntı sol ön kazasında ! Sol şasi ve sol kapı altında motor indirmeden çok uyduruk bir şekilde müdahele yapılmış, macunlar atmış ve ezilen kısımlar düzgün düzeltilmemiş. Ben pist için bakmıştım ve içi önemli değildi ama bu arabanın şasi ve mekanik olarak istenen kıvama gelmesi için bile alanın uğraşması ve para harcaması lazım. İç ve kaporta yaparım boncuk binerim ve saklarım diyenin ise temiz 50K'yı ayırması lazım ve bence değmez.
Walla çok teşekkür ederim ciddi ciddi almayi aklıma koydum ama bu mesaj üzerine sahibi 6-7 kere fiyat değiştirdi. Sizde bunları yazinca iyi ki aceleye getirmemişim
Birde şu aşağıdaki araç var ama bilmiyorum.
Komple boyalı diyorlar 2400 tl hasar kaydı var ve bronz baskı balata takılmış araç güçlendirilmiş
BMW / M Serisi / M3 / SAVAŞ AUTO'DAN EXTRALI ///M3 sahibinden.comda - 648066584
Adanada bu araba bunu da düşündüm ama gerçekten çok düşünmem ve araştırmam gerekli sanırım.
Peki bu araba değilde ileride degerlenecek ortalam 90 bine kadar hangi aracı tavsiye edebilirsiniz ? E36 sürekli aklımın kenarında yatacak olmadı bi cabriosunu alicam öyle normal normal kullanicam çocukluk hayali vazgecilmiyor ama iyle 50 k falan harcayacak bütçem yok tabiki.
Umarım anlatmaya çalıştıklarımı anlatabilmisimdir , düşüncelerinizi merak ediykrum ?
Kusursuz olarak suan 150-170 bandında gidiyor e36 lar zaten sahibinden de 2 3 tane var 100 bin altı onlarda minimum bana göre 70 100 bin TL arası ağır restorasyon gereken araçlar motor iç ve sase kaporta olarak .
Al piste çık şeklinde olarak maalesef 2 katı bir ücret ödeyerek bir e36 almak gerekmekte.
668991278 daytona renk olanda içi dışı güzel duruyor gibi 78k yazmış
Derli toplu M3 isteyen varsa koz M3 ü kısa süreligine tek rakam 110.000tl ye satma niyetim var.
Hicbir yere ilan acmadım acmayı düsünmüyorum KOZ u bilen isteyen birine gitsin diye buraya yaziyorum sadece.
Sinyalleri stopları beyaza cevirdim ( Magnetti Marelli )
Davul direksiyon taktım ve orjinal nappa deri ile kaplattım.
CD23 oem teyp taktım.
ORJİNAL GT spoiler bulup taktım. ( piyasa degeri suan 5bintl den basliyor bulunabilirse. )
DBY Detailing si3hd ceramic kaplama ic dıs uygulama yapıldı.
Paspasları vb sifirladim incik boncuk seyleri yazmıyorum aklıma gelenleri yazdım.
Lastikleri sıfır.
Motor 10bin km önce ASKAR'da sıfır yapıldı.
İstinye MCM Erdem ustada 2 ay önce genel kontrolleri yapıldı Mersine gelmeden önce sorun cıkaracak biseyi varsa diye.
Benim gözumde tek eksigi suan fan kayisi ötüyor onun degistirilmesi gerek birde kozmetik olarak torpido sarkıyor e36 ların kronik sorunu.
Cok tesekkur ederim, satmamak niyetiyle aldım elimden geldigince orjinal parcalar ile makyajlayıp daha iyi bir kondisyona getirmekti niyetim ki hala öyle yapıyorumda, piyasa cok zorluyor is güc olmayınca suan gözüme takılıyor dükkanda. İnsallah su secimlerden sonra bi hareketlenme olurda devam ederim kaldıgım yerden.
Temiz e36 M3 bedeli konusunda katılıyorum fakat bu parayı verdiğim toplu m3ü piste sokmam, zaten garajda 600ps e92 335, S55 AMG, gt 3.2, e34 535 varken bir pist aracı aramanın sebebi de yok lastikleri bitirdik yok camıma farıma taş geldi derdiyle uğraşmamak. İnsan ciddi emek ve para harcadığı araçları piste sokmaya kıyamıyor.
Benim için içi ve kaportası önemli değildi ama şasi ve mekanik de sıkıntılı olduğu için bana uymadı. Alırım toplarım diyenlere son 2 yılda e92 335 ve e34 535 toplamış biri olarak seninle aynı tavsiyesi yaparım, bütçe el veriyorsa 150-170k en temiz olanı alıp binmek çünkü hiçbir zaman dökük arabaya aynı parayı da harcasan boncuk olmuyor.
150-200k bütçe ile Pist aracı alınacaksa da leon cupra, turbo typer vb birşey olmalı, hem satması kolay hem de süre ve keyif garantili araçlar.