Furkan ' ın aracı türkiyedeki en temiz araçlardan biri ancak bende değişen takıntısı var.
Printable View
Furkan ' ın aracı türkiyedeki en temiz araçlardan biri ancak bende değişen takıntısı var.
Ben Rcz yi sattıktan sonra tam 3 ay araçsız kaldım temiz bir z4 almak için çok bekledım.Bu süreçte çoğu aracı çok iyi araştırdım 5664 ve yetkili servisteki tanıdıklarım sayesinde (bıkmışlardı benden) piyasadaki çoğu aracın seceresini çıkarttım ... Ciddi girişimlerim ise İlk olarak 35 CFS 18 plakalı araç 3.0i istanbulda bir pilottaydı 75 bin istiyordu araçta hasar kaydı yoktu ama aslında hasarı vardı eşi kullanırken 2-3 kere önünü araç onlardayken çarpmış ve boya ve düzeltme işlemleri görmüştü fotoğraflar atmıştı araç sahibi artı bu aracı izmirde servistende sorgulattım 35 plaka olan araç gene hasar kaydı olmadan sağ öndende değişen ve boyası vardı sonuç olarak pilotla anlaştım (adam birde yurtdışı pilotuydu göbeğim çatladı türkiyeye dönmesini beklemekten) 74.999 TL'ye dahi inmedi aracım cok temiz dedi neyse ben tamam pazartesi geliyorum almaya dedim adam bana cumartesi tekrar mesaj attı satmaktan vazgeçtik eşi satılmasını istememiş diye :). ardından sözde türkiyede tek olan ve bu başlıkta yaşadığım görüşmekleri paylaştığım hardtoplu ekranlı 2.5 manuel z4 sahibi ile görüştüm adam aracı 58-60 arası bi rakama almış üstüne 10-15 masraf yaptıgını söylüyordu ve 95 bine satıyordu 2003 modeldi ki o dönem o aracı hakkatten o fiyata almıştım cunku benım favorılerımdeydı ben rcz mi satmamıştım 65 e satıştaydı bu z42.5 manuel araç. Herneyse 95 bine alınıcak aracın kusursuz olması gerektiğini düşünür her insan. Ben artık z4 krizimden adamla konuştum 1 hafta boyunca görüşmeler yaptım ve anlaştım 89 bine bu parayı vericektim artı araçta 6 tane ufak hasar kaydı vardı ufak tefektı hepsı 2003 model araç olur dedım burnu uzun fılan tamponlar cart curt 150 bin km filan ... Araç sahibi bana cumartesi günü 2-3 tane video gönderdi ben pazartesi gidicektim bir baktım ki 89 bin vericeğim araçta birçok kozmetik sorun ve eksikler vardı direk soğudum hayal kırıklığı ve almadım.Tekrar beklemeye devam ettım.Ve sonunda aranan kan bulundu şu an ki aracı aldım .Aldığım kişi 66 yaşında bir amcaydı harika bir insandı bana araçta kusur diye gönderdiği fotoğraflarda kırmızı koltukta şöför tarafında inip binmekten tam köşede her araçta bulunan hafif renk solması vardı bunu bana kusur diye gönderdiğinde gülmüştüm ve ön tamponu otoparkta fazla yanaşmaktan sürtmüştü autoking hallettı :).Ardından tanıdıklarım aracılığı ile aracı özgörkey - borusan hepsinden sorgulattım araçtaki en büyük kaza ilanda fotoğrafınıda koydugum kazaydı ve ilk sahıbınde olmuş sanırım ve borusan'da yapılmış borusanda dogrultma yapmayacagından dırek değiştirmiş 2 tane de tampon sürtme kazası var bunlarda ben bile halen bazen önünün altını sürtüyorum otoparktaki yerdeki korumalara :) Hemen ilk uçakla gittim inanılmaz mütevazi ve halen görüştüğüm bu amcadan aldım. Araç mükemmeldi havaalanından indiğimde beni karşılamıştı karşıdan bir gördüm içim gitti direk anlatılmaz yaşanır :) Alıp geldıkten sonra bir çok şey yaptım ve forumdada üye olan bir çok kişi aracı gördü ve benım yaptıklarımıda izmirdeki herkes bilir .. Üstüne aracı ilana koydum bende hastalık var Corvette düşünmeye başladım Herneyse paracı bir insan olsam araca halen gidip dandik coilover almak yerıne düzgün bu araca yakışacak düzgün gecen hafta coilover bile taktırdım. Ve halen jant lastık arıyorum ... Bu hafta izmirde biri ile tanıştım benı facebooktan buldu çocuk z4 arıyor ve para imkanları kısıtlı sanırım bütçesi 70-75 arası bu hafta kaç araç baktı bilmiyorum ama hepsi inanımaz sorunlu 75 bin isteniyor...Ben aracımı 85 ten satılığa çıkardığımda herkes bu aracı bugun 85 sat bir daha hayatta bulamazsın diyenlerde cok..Bu arada 75 bine anlaştığım plakayıda hiç unutmadım alınca değiştirmicektim 35 CFS 18 plakalı pilottaki araç 1 lira dahi inmeyen 2 hafta önce gene 85 bine satılıga koydu ve standart boş benım araçtaki gibi extra yok fonksiyoneldireksiyon parrot sistem yok coilover falan fılan hıc bırı yok tık kayboldu araç ... 3.0 bu kasada değişensiz boyasız bulmak demek 3 rakamlı paralar demek.Mesela bende şu anda z4 olmasa ***** sitedeki coupe gri var bir tane ac sch donanımlı 110 küsür direk görüşür alırdım.Harika duruyor... neyse gene kitap yazdım :) Saygılar herkese :)
TR.DE EN UCUZ BMW Z4 2.5 MOTOR ...OTOMATİK
İlan No: 274398645
Loading site please wait...
Araç Hakkında bilgisi olan var mı ?
arkadaşlar var mı önerebileceğiniz z4 ?
Ben ne zaman çılgınlık yapıp bi z4 alıcam bilmiyorum :(
Arkadaşlar istanbuldaki z4 3.0si cabrio siyah ve sarıya baktım , detaylı bilgi verebikirim siyah nette yok ama yakında girer
Bu arac hakkinda bilgisi olan var midir? Biraz yorgun gibi duruyor.
BMW Z4 3.0si
İlan No: 421760557
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
araçlar hakkında bilgisi olan var mıdır?
Teşekkürler
ilk ilandaki anlatılanlar komedi bence ..."ARACI LÜTFEN MANUEL 2.0- 2.2- 2.5 VE PERFORMANSI DÜŞÜK OLAN BOŞ Z4 LERLE KARIŞTIRMAYINIZ !!!" bu nedir yahu z4'ün 2.2 olanı hariç diğer motorların 2.0 manuel olanı gayet iyidir kalkışları filan hızlanmaları kötü değildir sonradan pek gitmez... 2.5 manuelde kullandım otomatikte , manuel olanı çok keyifli bence bulursanız manuel 2.5 bulun otomatik olanında çok performans beklemeyin çünkü 3.0 otomatiğinde vites geçişleri çok hantal.Enterasan hızlanmalar serilikler beklemeyin...3.0i otomatik 2 seneye yakın kullandım... "BAKIMLARINI 2 HAFTA ÖNCE YAPTIRIP 5.000 TL CİVARINDA MASRAF ETTİM" 5.000 tl'lik ciddi parçalar değiştirmiş olmalı bu araca yönelirseniz değişenleri mutlaka sorun..." MERAK EDENLER İÇİN 100 KM DE YAKIT TÜKETİMİ ŞEHİR İÇİ 9 LT ORTALAMA 7.5 LT DİR" Bunlara asla inanmayın 3.0i otomatikte ben çok sakin kullanmama rağmen 11lt altına hiç düşmedim ... Spor mode ile araç güzel ivmeleniyor fakat ne bileyim öyle aksiyon bekliyorsanız 3.0i otomatik veya 3.0si yerine manuel bir 2.5 veya bulabilirseniz 3.0 manuel (3.0 manuel çok zor :) ) bulun derim.Keyif yapmak istiyorum derseniz 3.0 otomatik alın bence spor mode ile arada aksiyon yaparsınız spor mode ile...
Diğer ilan Coupe olan hakkında bir ara birşeyler yazılmıştı sanırım.Bu arada forumda 2 adet z4 sorgulama başlığı mevcut 2sinede göz atın bence diğerindede yazılanlar var son zamanda.
ben arattığımda çok fazla link çıkıyor karşıma, manuel z4 almayı düşünmüyorum. Belirttiğiniz şekilde arada sport moduna geçiş yaparak kullanmak daha mantıklı. Zaten deli gibi gazlamak isteyen biri için z4 ün çok mantıklı bir araç olduğunu düşünmüyorum ama deneyenlerde illaki vardır :) bilgiler ve aktarımlar için teşekkürler.
Periyodik bakım masrafları ortalama ne kadar konuyla ilgili bilgi paylaşabilir misiniz. Ek olarak araç yılları arasında şu yıllardan sonrakileri veya bu yıllardan öncekileri makbuldür gibi bir durum söz konusuysa bilgisini paylaşabilir misiniz
Nba plakalı aracı bırcok kez ılanda gordum, sımdıye kadar hep aynı jantla aynı kondısyonda gordum. Sağı soluyla tamponları yukseklıgı vs. hıc oynanmadı.
Yakından gormedım fakat orjınal kaldıgı ıcın temız oldugunu dusunuyorum.
4 ad. z4 kullanmıs bırı olarak kesınlıkle cabrıo olanı alın,coupe si motorlu ve 6 ılerı oldugu ıcın daha tatmınkar performansta olabılır fakat coupe bır sure sonra can sıkıcı olabılıyor.
2.0 4 sılındırlı yakıtı makuldur ama ses olarak sızı tatmın etmez.
Aracların bakım masrafları herhangı bır 3 serısınden farklı degıl,korkulacak bır yanı yok.
Kıvanç abiye katılıyorum.Bakımlarından korkmayın.Aynen aracı otomatik alıcaksanız zaten 2002-2006 aralığına bakacaksınız..2.5 veya 3.0 otomatik hangisi derseniz bence 3.0 otomatik alın... Coupe olan kasa ufak dokunuşlarla özellikle siyah rengi harika hallere dönüşebiliyor... Ama siz keyif için istiyorsanız mutlaka cabrio alın ... Ben 3.0i otomatik aracımın yağını vs bakımlarını özel serviste yaptırıyordum kendim dışarıdan yağ ve filtrelerini alıp işçilik parası ödüyordum onlarda komik rakamlardı...Bakımlarından korkmayın derim .. Cabriolarda kronik sorun zamanla cabrio motorunun olduğu kısım 15 senede 1 olur heralde su dolmasından dolayı küflenip paslanıyor pislik filan doluyor ve üstünün açılması kapanması yavaşlıyor bir süre sonra açmıyor benim başıma geldi onu bile komple motor kömürleri yenilendi tente sökülmeden iç aksamın belli kısımları söküldü gider ve motor haznesi temizlendi edildi motor revizyon işlemi oldu 700 tl tutmuştu.
Satılıklarda benim z4 2.5 manueli var kaplamalı olan. Düşünen varsa ben satıyorum. Camaro alıcam
Selamlar arkadaşlar,
Altta ilanını paylaştığım ,kırmızı 2005 3.0 Z4 , Ankara’da galeride( müşteri aracı); tanıyanımız var mı ?
Teşekkür ederim.
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
Kardeşim tanımıyorum ama geçtiğimiz hafta ben 2.5 manul olan aracımı 75 e sattım. Bu araçta 2005 model, kırmızı ve hardtopu var. Yani fiyatı 85 lere yaklaştırmaya çalış ve al. Piyasa fena yükseldi. Ben sattığıma dahi pişmanım.
Bu arada yeni kasa her türlü z4 tekliflerinize açığım 2.3 motor hariç
2.3 tagonun belırttıgı gıbı cok keyıfsız motor ve sanzuman ıkılısıne sahıp.
3.5i veya 35is bu aracın hakketıgı surus keyfını saglar.
z4 35i ve 35is aracım oldu ve suan 35is hala kullanıyorum.
Kronık problemı devırdaım pompasıdır,malıyetı dusuktur 2.000 tl gecmez . N54 ler cok saglamdır. kolay kolay kıranı duymadım.Her ıkı aracımdada hıcbır sorun yaşamadım.
Bulabılrısenız cok az sayıda getırııldı ama 35is alın,.35i ile arasında suspansıyondan motordakı bırcok parcasına dıs goruntusune kadar bır cok fark var.
Bulamazsanız 35i de alıp keyıf surun. 4 sılındırlı 2.0 veya 6 sılındır atmosferık kesınlıkle tercıh etmeyın. Bu aracın keyfı bu motor ve ses ıle yetersız gelır.
ilanlarda hasar kayıtlı bir tane vardı bu gün kalkmış ilanı.. 125bin tl ye bırakıyor..104bin km de 1 parça değişen 3 parça boya var..sanırım alttan almış hasarı..bu fiyatlara bu km lerde 3.35 baktım ama yok hepsi 170K civarı..zaten onlarda ağır hasar kayıtlı...
kilit varmı bunların diferansiyelde ? yoksa maliyet nedir biliyormusun ?
yazılımmı yaptırmak mantıklı yoksa jb4 beyin alıp birkaç yazılım attırıp farklı farklı kullanmakmı ?
sadece yazılımla ekstra parça vs takmadan max kaç hp sorunsuz kullanılır ?
servise nereye götürüyosun ? servis maliyeti nedir ?
hasar kayıtlı araca bu gün expertiz yaptırdım ve kapora verdim..ptesi satışını gerçekleştireceğiz..2010 model 108bin km de z4 3.5i sdrive..1 parça değien 3 parça boya var.. dynoda 286hp çıktı..katalitik konvektör içi boşaltılmış ve sanırım yeni map atılmamış..zaten yeni map yaptırıcaktım...
F1 vites kendine çekince büyütüp ileri itince küçültüyor..sağ büyültme sol küçültmeye alıştığım için biraz yadırgadım..bunun ayarlarında böyle bir mod varmıdır ??sol tarafı çekince vites küçültme oluyormu ??
konu daha önceden yazılmıştır muhtemelen ben detaylı bulamadım..varsa link atabilirseniz sevinirim..
sorum şu.. çift turbo 306hp lik z4 3.5 motoruna racechip GTS mi daha mantıklıdır yoksa JB4 mü ? iki ürünün linkinide ekliyorum.. box yaptırma yazılım yaptır diyen arkadaşlar olacaktır tabikide linklerden de anlaşılacağı üzere 2 yıl garanti veren alman malı bir firma ile lafla garanti veren yazılımcı arkadaşlar bende aynı güveni uyandırmamakta..yazılımdan alacağım 10hp fazlayı almasamda olur...
ayrıca 380hp ye çıkan motorda ekstra yapılması gereken işlemler nedir..uygulama yapan kullanan arkadaşlar var ise sağlıklı şekilde nasıl ilerlerim bilgi verirseniz sevinirim..
Bir sorun oluştu. Novem Yazılım ile ilgili irtibata geciniz. (Hata: id bilgisine ulaşılamadı.) Bir sorun oluştu. Novem Yazılım ile ilgili irtibata geciniz. (Hata: id bilgisine ulaşılamadı.) Bir sorun oluştu. Novem Yazılım ile ilgili irtibata geciniz. (Hata: id bilgisine ulaşılamadı.) | From Racechip
N54 JB4
| JB4Store
MHD flasher indirip uygulamayı satın alıp stage 1+ yazılımı yükledim...yüklerken egzost ayarlarından ortayı seçtim..yüklemeyi yapıp test turuna çıktım..sanırım bi 10km kullanmak gerekiyo map in aktif olması için zira 10km sonra bambaşka bi araba oluverdi..egzost sesi patlatması vs çok iyiydi..bu ses kesmedi beni ayarlardan agresife getirdim..çok daha başarılı..bu arada araba yüksek devir sıkıştırınca motor ikaz lambası yaktı tekleme yaptı..stop edip biraz bekleyip çalıştırınca düzeldi ama bunu 4 kere tekrar ettti..bu sabah serviste iki silindir buji ve bobinlerin arızalı olduğunu anlayıp 6 buji ve bobinleri değiştirdik..şu an sorun kalmadı..sadece düşük devirde sanki turbo daha geç doluyo gibi bir hissiyatım var..gerçi orjinal haliyle çok km yapmadım öyle de hissediyo olabilirim...bu arada uygulama satın alma ve yazılım yükleme toplam 900tl ye mal oldu..uygulama ve ek ayarlar 700tl + stage1plus yazılım 190tl..ara kabloyada 80tl vermiştim..tüm maliyet bu..
beni MHD flashera yönlendiren @BerkinG ve @utkunoa arkadaşlarımıza teşekkür ederim..forumda doğru bilgi paylaşımının önemini bizzat yaşamış oldum..
ayrıca tüm bu işlemleri yaparken hiç tanımadığı halde gecenin bir saatinde yardımlarını esirgemeyip telefonla destek vererek doğru yönlendirmeler yapan @utkunoa arkadaşımıza ayrıca tekrar çok teşekkür ederim..emeğine sağlık...
üzerinde sıkıştırılmış yaylar var..lastiklerde kötü durumda..bridgestone s001 1950TL ye alıcam sanırım.(225/40R18 - 255/35R18) ..birde amerikan cooper marka var..su kanalı az daha ziyade asfalt için üretilmiş sanki yarı slick gibi..fiyatlar aynı ayarda ama kalite olarak cooper bilmediğim bi marka..yay olarakda eibach almayı düşünüyorum..tavsiye yada tecrübesi olanlar varsa yorumlarını beklerim..
Ankara'da ki kırmızı 3.0 z4 kime gitti acaba forum dan mi?
Sorry, you have been blocked
YouTube
Abiler iyi akşamlar, yakın bir arkadaşıma alıcaz. Aracın geçmişine dair bilgileriniz varsa, paylaşırsanız sevinirim.
Tavsiyem 3.5i veya is e yönelmeniz. İlandaki araçta ekran da yok, kanadı da hiç yakıştıramadım. Yaklaşık 1 yıl z4 satmaya çalışmış biri olarak bu fiyatlar hayal, ilanlardaki fiyatlara pek inanmayın, noter fiyatları çok çok daha düşük. Rakam vermek gerekirse 140-180 aralığında el değiştiriyor z4ler.
@EOZDAG Yorumlar seviyeli olsun mu :D
valla araba farzetki tayfasının elinde 8 tur atmış gibi duruyo..o jant rengi tavan rengi hele kanat..aman diyim..arka difüzör egzost uçlarını ekstra kötü göstermiş...sağ koltuktanmı kullanmışlar arabayı onuda anlamadım...benim arabam 8 yaşında 115binde koltuk kondisyonu aynı..yok çok beğendik diyosanızda iyice baktırın..tavsiyelerdeki 3.5İ seçeneğinide göz ardı etmeyin..vergisi yakıtı dünya farketmiyo ama gidişinde beygirinde dünya fark var emin olun..heleki az gıdıkliim dersen uzay fark çıkıyo ortaya...DKG şanzıman farkı zaten başlı başına bi olay..hatasız 3.5İ yi çok çok daha ucuza alabilirsiniz ama tabiki para sizin zevk sizin..
Selamlar, yakın zamanda E85 Z4 almayı planlıyorum. Ağır hasar kayıtlıda olabilir tabi düzgün toplanmış olmalıdır. Tavsiye edebileceğiniz araçlar varmı ?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...00340846/detay
araca önceki sahibindeyken(3-4 ay önce) 95 bin liraya talip olup ekspere soktum.şase uçları tamir görmüş,ön 3 parça değişmişti.araç sonra galeriye satılmış, fiyat arşa çıkmış,ilanda şaseyle ilgili bir şeyden de bahsedilmemiş.ilgilenenlerin bilgisine...