dıgerlerını kullanmadım ama ısuzu dmax twınturbo ıle uzun yol+uludag yaptım kısın. cok memnun kalmıstım.
Printable View
dıgerlerını kullanmadım ama ısuzu dmax twınturbo ıle uzun yol+uludag yaptım kısın. cok memnun kalmıstım.
Amarok bana çok sert geldi. Bindiğim otomatikti ve inanılmaz sert bir süspansiyonu vardı. Dmax te konforsuz geldi bana. L200 e bayıldım. Şahsen ben olsam L200 alırdım.
ford ranger
nissan navara
Amarok kime göre neye göre arazi performansı kötü Orj ayağında gelen lastikleri ile 25 bin km yol yapmış hali ile 180 lik amarok la karda jant in yarısına kadar hiç zorlanmadan gezip dolaştım
bildiğin bana göre zayıf sabah akşam arazide ve çamurda koşan biri olarak amarokta AT lastikler varken 1 karış çamurda sapıtması mı yoksa çapraza alındığında nerdeyse kapıların açılacak gibi olmasımı yada hepsini geçtim arazide 3 5 kullanımdan sonra tüm trimlerden falan ses gelmeye başlaması mı...
Ford arabası konforsuz ama arazide kemikli hayvan gibi gidiyor öyle 3 5 gündede dağılmıyor kendimde 2007 ranger thunder var 230K km de bunun en az 150 K km si arazide a/T ve M/T lastiklerle çok şükür araba hala sapa sağlam içindeki koltuk kılıflarını değiştirdim geçenlerde herkes hala araba sıfır gibi dedi...
Neden sence insanlar bukadar yükseltip lastik takıp falan amarok yapıo ama bi offroad grubuyla bi etap tamamlamıyor_?
Ben yıllardır avcılık ve balıkçılık dolayısıyla bir çok pickup sahibi oldum yada eşimde dostumda olupta 1000lerce km yol gidip arazi gezip geldim ama şunu söyliyebilirim amarok caddeden inmedikçe çok güzel...
Şöyleki arazi araçları arazide daha çabuk aşınır ve yorulur.Araziye girmemiş araç tercih etmen yararına olur.Ayrıca işin ehli birilerine aracı komple etüt ettirmek şart.Diferansiyeller,şanzımanlar bu parçaları imkan varsa arazi şartlarında deneyerek görerek bilen biriyle tespit ederek almak lazım.
Diferansiyel ve şanzıman ciddi maliyetler çıkartabiliyor.
xx