Orijinalini görmek için tıklayınız : bugun ıtırbarıyle baslıoruz
samet_61
01-11-2011, 22:49
arkdaslar bugun ıtıbarıyle arabamı kendı capında yurutmek adına bısıler yapmaya baslıorum sımdı bırılerı baska araba al o paraya vs dıyecek lutfen bu konuda yoruma gırmeyelım arabamı sewıorum bunu belırtmek ıstıorum sımdı yapılacaklar lıstesını yazıorum ayrıca neler yapılması gerektıgı konusunda yardımcı olabılecek olumlu fayda gosterıp bos konusmayacak arkdaslar ıcınde sımdıden tesekkur edıorum
aracım 98 palio 1.6 16v hl step a tork aracın o2 sensoru yenı 70bın km eskı sıstem lpgde bınılmıs
ılk yapacaklarım trıger baskı baata deısımı bayandan aldık :))
suan elimde mevcut olanlar apex-i safc 2,aem wideband ve yarın ıtıbarıyle k&n apoll fıltre kıtı gırecez malu hava fıltresı gırısı palıo hl lerde kesınlıkle muhendıslık hatası u olarak yapılmıs donus dırek hava olarak motora verılecek bunu yapmak ıcınde akuyle oem fıltre kutusunun yerı deısecek 4-2-1 sportıng headers 51 boru ortaya backpressure dusmesın dıye kucuk yollu sutrucu sona 106 gti versıon ss magnum yapılacak subab ıtıcıleırmde bı sıkıntı var sanırım sıngırtı sesı gıbı emme gaz kelebegı ve gırersem ust kapak portpolısh potmatch yapılacak ngk iridşum bujı dusunuorum lpg sıstemı ıptal yada sıralı sısteme donus yapılacak son olarak dr ecu ozgun kardesımle gorusebılırsem chıp tunıng bunların hıssedılır getırısı olur mu harıcen yapmam gereken ne var yardımcı olursanız sewınırım
iridyum yerine orjinal ngk lar yeterli gelir samet kolay gelsin :)
samet_61
01-11-2011, 23:46
iridyum yerine orjinal ngk lar yeterli gelir samet kolay gelsin :)
splitfire kabloyla ıse yarar bence..
Bujiden kablodan medet umma ama gerisi güzel. Bencede orjinal buji kullan.
+ olarak egzantrik düşünebilirsin (verimli olduğunu duymuştum) bütçe doğrultusunda bence, ayarda yaptırmayı düşünüyorsun anladığım kadarıyla çünkü son aşamada :)
samet_61
02-11-2011, 01:02
+ olarak egzantrik düşünebilirsin (verimli olduğunu duymuştum) bütçe doğrultusunda bence, ayarda yaptırmayı düşünüyorsun anladığım kadarıyla çünkü son aşamada :)
egzantrık konusu bıraz muamma kımse net bısey bılmıorum colobonun 1050 euroya var 280 derece ama kımı timing yapılamıor dıor kımı kasnak yok dıor kımı kasnagı kendı ayarlıor dıor net bısı bulamadım gcmıstede bır ıkı kısı denemıs becerememıs
yakın takipteyim ;) yapmayı düşündüğüm bazı şeylere referans olabilecek bi proje.Umarım en iyi şekilde sonuç alırsın.Kolay gelsin :)
samet_61
02-11-2011, 07:33
colombonun 280 derece egzantrıklerı var bızım arac ıcın ıtalya sıtesınde buldum yalnız bazıları ayarlı kasnak yok timing yapılamaz dıor getırısı olmaz mı bosuna 1050euro vermeyelım
üst kapak emme manifoldu ve gaz kelebeğini portpolish mutlaka yaptır yeterim
bunara ilave olarak baskı balatanı bronz yaptırsan nasıl olur orjinal verine ?? bujuyide kesinlikle orjinal kullan derim :)
samet_61
02-11-2011, 08:09
üst kapak emme manifoldu ve gaz kelebeğini portpolish mutlaka yaptır yeterim
bunara ilave olarak baskı balatanı bronz yaptırsan nasıl olur orjinal verine ?? bujuyide kesinlikle orjinal kullan derim :)
bronz dusunmedım deıl en azından yarı bronz ama volan vs ugrasmam onlada mersındeyı ankaraya gonder geldı hadı olmadı tıtremesı var olmadı sok bıdaha yola gerek yok
By_FresH
02-11-2011, 11:20
kolay gele bilader ;)
splitfire kabloyla ıse yarar bence..
Yaramaz.Ateşleme gerilimini yükseltmediğin sürece hiç bir farkını göremezsin.
böyle kaç hp alırısn bilmiyorum ama motoru sporting e çevir + port polish yaptır headers düz boru yazılım vs. felan tamamlarsın daha iyi olur gibime geliyor
h.guroglu
02-11-2011, 15:29
aynı motordan benim mareadada mevcut yakından takip edicem konuyu bu arada bizimkilerin motor kodu 182a4 bilmiyorsan bilgin olsun şimdiden kolay gelsin
Yanlış hatırlamıyorsam brezilya da bunların modifiyesi popülerdi. Oranın forumlarını takip ediyordun galiba ? Ordan ilham alabilirsin çok fazla kurcalamıştır. Sambacı arkadaşlar.. :)
Port Polish-Custom emme ve egzoz manifoldları yaptırmak mantıklı olur başlangıç için.
h.guroglu
02-11-2011, 15:46
Yanlış hatırlamıyorsam brezilya da bunların modifiyesi popülerdi. Oranın forumlarını takip ediyordun galiba ? Ordan ilham alabilirsin çok fazla kurcalamıştır. Sambacı arkadaşlar.. :)
Port Polish-Custom emme ve egzoz manifoldları yaptırmak mantıklı olur başlangıç için.
ewt birazilyada baya popüler bir araç ancak ordaki imkanlar ve parça bolluğu melsef ülkemizde yok büyük bir kısmını custom çalışmak zorunda kalıyor insan
kapak,emme,gaz kelebeği port polish.
yeni subap takımı subaplarda işlenir;)
51lik egzos sistemi 51lik son susturucu custom 51lik headers
kısa ve direk sopuk hava çekicek filtre sistemi
ayar
bunlar yeterli derecede tatmin eder seni, birde sökersin rollere çıktığın zaman oldu bitti :)
(şanzumanı da kısaltabiliyorsan kısalt)
colombonun 280 derece egzantrıklerı var bızım arac ıcın ıtalya sıtesınde buldum yalnız bazıları ayarlı kasnak yok timing yapılamaz dıor getırısı olmaz mı bosuna 1050euro vermeyelım
1050 euro verip egzantrik almaktansa 50 shot nos basmak çok daha verimli olur diye düşünüyorum :)
palio motor kodu 178b300 olması lazım genel olarak aynı ama :)
filtre şöle bişe bide bunu önden besleyip motorla arasını yalıttınmı :)
http://i.imgur.com/5O6nL.jpg
h.guroglu
02-11-2011, 19:36
palio motor kodu 178b300 olması lazım genel olarak aynı ama :)
filtre şöle bişe bide bunu önden besleyip motorla arasını yalıttınmı :)
bende marea var paliola aynı motor var üzerinde ve kullanım kitapçığında motor kodu olarak 182a4 olarak belirtilmiş
bende marea var paliola aynı motor var üzerinde ve kullanım kitapçığında motor kodu olarak 182a4 olarak belirtilmiş
aynı motor evet italyan çıkışlar oluyo onlarda aliminyum manifold fln oluyor yerli uretimde plastik oluyo plastikler lpg erime yapıyo ileride sorun cıkarıyo rolanti regületürü yerli üretimlerde sorun cıkarıyo gibi gibi
brezilyada turboları var orj den orada baya bi modluyorlar buranın vti'ı oranın brava turbosu veya marea turbosu :) gene brezilyada 1.8 motorları ve 2.0 hgt leri bolca türkiyede pek yok galiba daha dogrusu daha hiç deng gelmedim 1.8 bravaya
favorimdir hep şu araç..
ForzaItalia testai: Fiat Brava 1.8 GT 16v - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=341Sz5LgewY)
h.guroglu
03-11-2011, 15:07
aynı motor evet italyan çıkışlar oluyo onlarda aliminyum manifold fln oluyor yerli uretimde plastik oluyo plastikler lpg erime yapıyo ileride sorun cıkarıyo rolanti regületürü yerli üretimlerde sorun cıkarıyo gibi gibi
brezilyada turboları var orj den orada baya bi modluyorlar buranın vti'ı oranın brava turbosu veya marea turbosu :) gene brezilyada 1.8 motorları ve 2.0 hgt leri bolca türkiyede pek yok galiba daha dogrusu daha hiç deng gelmedim 1.8 bravaya
favorimdir hep şu araç..
ForzaItalia testai: Fiat Brava 1.8 GT 16v - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=341Sz5LgewY)
1,8 brava tr deyok ama 1,8 marea 2,0 5 cly hlx ler mevcut tek 1 tanede 2,0 turbo var türkiyede
samet_61
03-11-2011, 16:09
böyle kaç hp alırısn bilmiyorum ama motoru sporting e çevir + port polish yaptır headers düz boru yazılım vs. felan tamamlarsın daha iyi olur gibime geliyor
motoru sportınge cevırmek cok masraflı parcaları bulmak zor elektrık tesıstı vs fazla zırıltı kurcalanıpta sportıngten cok daha ıı yuruyen hl ler gordum
samet_61
03-11-2011, 16:10
palio motor kodu 178b300 olması lazım genel olarak aynı ama :)
filtre şöle bişe bide bunu önden besleyip motorla arasını yalıttınmı :)
http://i.imgur.com/5O6nL.jpg
bu olayı yapıoruz zaten k&n apollo aldım akunun yerı deıscek
samet_61
03-11-2011, 16:14
kapak,emme,gaz kelebeği port polish.
yeni subap takımı subaplarda işlenir;)
51lik egzos sistemi 51lik son susturucu custom 51lik headers
kısa ve direk sopuk hava çekicek filtre sistemi
ayar
bunlar yeterli derecede tatmin eder seni, birde sökersin rollere çıktığın zaman oldu bitti :)
(şanzumanı da kısaltabiliyorsan kısalt)
subap ıslemekten kasıt nedır ???yapılan ıslem nedır getırısı nedır
turboya geçmek olmaz mı?
net maliyetleri hiç bir zaman hesaplamadım ama, egzantrik port polish vs yapılacak ciddi masraf yerine düşük basınç turbo, daha keyifli olur gibi
Emre Akçay
03-11-2011, 20:37
1,8 brava tr deyok ama 1,8 marea 2,0 5 cly hlx ler mevcut tek 1 tanede 2,0 turbo var türkiyede
2.0 turbo Brava bizzat bizde vardı. 1 tane değildir.
berkay_aydin
03-11-2011, 21:03
egzantrik ne kadar pahalıymış 2-3 daha koyup turbolanır :)
egzomant
03-11-2011, 21:11
kısa oranlı şanzımanında çok faydası olur
h.guroglu
03-11-2011, 21:47
2.0 turbo Brava bizzat bizde vardı. 1 tane değildir.
bravadan haberim yoktu benim 1 tane dediğim marea
63owen63
03-11-2011, 22:06
Tabiki extra bir güc olmayacaktır ama sevdiginiz arabayla ilgili yaptıgınız en ufak ayrıntı size zevk verecektir,madden olmasada manen destekliyorum :)
samet_61
04-11-2011, 00:35
Tabiki extra bir güc olmayacaktır ama sevdiginiz arabayla ilgili yaptıgınız en ufak ayrıntı size zevk verecektir,madden olmasada manen destekliyorum :)
extra guc olmayacagı konusuda hem fıkır deılım..
M_power motorlar aynı senin manualda o kod yazıyor palioda 178 li olan :) ama aynıdır %90 parçası
http://i.imgur.com/B028D.jpg
samet jantlarınıda 15 hafif bişeye çevirirsen 10 numara olur :D
samet_61
05-11-2011, 02:18
M_power motorlar aynı senin manualda o kod yazıyor palioda 178 li olan :) ama aynıdır %90 parçası
http://i.imgur.com/B028D.jpg
samet jantlarınıda 15 hafif bişeye çevirirsen 10 numara olur :D
yavru jantlarım 16 ama ultra light...
2.0 turbo Brava bizzat bizde vardı. 1 tane değildir.
orj den turbo mu yoksa sonradan yapma mı? çookı merak ediyorum ve hastasıyım dır sürekli brezilya forumlarını youtube larını gezerim hoşuma gidiyor ya hem konfor hem performans..
samet_61
06-11-2011, 13:58
orj den turbo mu yoksa sonradan yapma mı? çookı merak ediyorum ve hastasıyım dır sürekli brezilya forumlarını youtube larını gezerim hoşuma gidiyor ya hem konfor hem performans..
370 hp palıolar var 1.8 bar basmıslar arjantınde e46 m3 le daga gecıordu:d
her şeyi geçtim kendine has bi havası ruhu var ilk arabam bravaydı hala arıyorum :) 370 hp ve o kiloyla süper dir :D link varmıdr video?
samet_61
06-11-2011, 19:26
her şeyi geçtim kendine has bi havası ruhu var ilk arabam bravaydı hala arıyorum :) 370 hp ve o kiloyla süper dir :D link varmıdr video?
youtubeda palio 1.616v turbo dıye arat bulursun suan ısyerınden firewalldan dolayı acamıorum
By_FresH
08-11-2011, 00:37
kanka bitir şu motoru tsi karşımda ağlıyorrr ;)
Emre Akçay
08-11-2011, 01:11
orj den turbo mu yoksa sonradan yapma mı? çookı merak ediyorum ve hastasıyım dır sürekli brezilya forumlarını youtube larını gezerim hoşuma gidiyor ya hem konfor hem performans..
Orjinal turboydu. Gösterge panelinde bar göstergesi felan vardı. 2007 senesinde satılmıştı. Güzel gidişi vardı.
samet_61
08-11-2011, 09:46
kanka bitir şu motoru tsi karşımda ağlıyorrr ;)
tsi ın pek sansı yok bayramdan sonra:D
samet_61
15-11-2011, 01:12
sabah motoru ındırıoruz 4-2-1 headersımız geldı k&n apollo fıltremız geldı valeo baskı balatamız tamam lancıa trıger setımız tamam
onn_dear
15-11-2011, 02:26
sabah motoru ındırıoruz 4-2-1 headersımız geldı k&n apollo fıltremız geldı valeo baskı balatamız tamam lancıa trıger setımız tamam
setupta 51 lik ss magnumun da var mı kuzen :D :D
tsi killer olman lazım :icon_tup: soner kafasına sıkacak ahahaha
1,8 brava tr deyok ama 1,8 marea 2,0 5 cly hlx ler mevcut tek 1 tanede 2,0 turbo var türkiyede
lancia var bitane arkası marea exclusive lerin aynı olanlardan 2.0 turbo benim bildiğim ayrıca :) 2.0 turbo olarak
amac zevk almaksa saydiklarindan daha az maliyete daha cok yurutulur;
5. enjektoru takiyorsun icerden dugme ile tetikliyeceksin birde wrx yada passat 1.8t turbosu.
100-200 cidden zevk verir :D
Kolay gelsin samet 13 jant takarim senin yerinde olsam :) bide tup sistemini acil iptal et veya siraliya gecir
bLackModeL
15-11-2011, 22:36
üst kapak emme manifoldu ve gaz kelebeğini portpolish mutlaka yaptır yeterim
bunara ilave olarak baskı balatanı bronz yaptırsan nasıl olur orjinal verine ?? bujuyide kesinlikle orjinal kullan derim :)
balata broz olduktan sonra baskıda her hangıbı bır mudahale yapmak gerekıyomu ? yoksa set halındemı degısıyo baskı +ona uyumlu bronz olarak .. ayrıca hadi insallah dıyorum paliocu kardeşimee
samet_61
16-11-2011, 00:36
Kolay gelsin samet 13 jant takarim senin yerinde olsam :) bide tup sistemini acil iptal et veya siraliya gecir
aslan tup 500 km once ıptal edıldı bugun trıgerı deıstık baskı balatayı deıstık,oem fıltre yerını deıstık akuyu trıgerın yanına aldık k&N apollonun on portunu fardan cıkardık headers yarın takılacak fakat ılk etapta 51ı cekemıcez onderden ss magnumda anlastık uydurabılırsek 51 cektıgımızde onuda gırecez,fren balataları deıstı,lastıkler 16'' yenıden aldımda 13 '' ıkı dene one sıfır teneke spec ayarlıcam,sente ayarı pek ıcıme sınmedı ayrıca sanzımanın ustunde hız km sensorunu ıptal etmısler sensor servıste yok onun sıparısını vercez
samet_61
16-11-2011, 00:38
setupta 51 lik ss magnumun da var mı kuzen :D :D
tsi killer olman lazım :icon_tup: soner kafasına sıkacak ahahaha
kuzen cıddı cıddı su ss ı sokturdugunde hemen yapıstıralım arkaya
samet_61
16-11-2011, 00:47
balata broz olduktan sonra baskıda her hangıbı bır mudahale yapmak gerekıyomu ? yoksa set halındemı degısıyo baskı +ona uyumlu bronz olarak .. ayrıca hadi insallah dıyorum paliocu kardeşimee
gulum eskı baskı balatanı alıosun ankaraya gonedrıosun sıkıstırılmıs kagıt gıbı bı malzemeden hokus pokus yapıolr bronz oluor:))) bronz yapılırsa sayet volanada ıslem gerekıor
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.