PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vtec 2 ye atmosferik olarak neler yapılabilir



gakko
04-11-2011, 20:51
arkadaşlar selamlar,

şu sıralar ciddi ciddi civic vtec2 lere kafayı takmış durumdayım. atmosferik yüklenmek istesek neler yapabiliriz?

şimdiden çok teşekkürler...

kickbuttowski
04-11-2011, 20:59
d serisi motorlarin sikistirmasi dusuk oldugu icin cok zahmete girmeden guc almak mumkun tabiki alacaginiz guc harcayacaginiz paraya bagli stock wrx e saplayan eg bile mevcut yani :D
Denon nickli abimiz gorunce daha ayrintili yazar konuya onun araci 140 hp civariydi..

gakko
04-11-2011, 21:32
açıklamalar ümit verici :D teşekkürler... uppp diyelim :)

egzomant
04-11-2011, 23:37
aem ayarlı kasnak var elimde düşünürsen

gakko
04-11-2011, 23:47
aem ayarlı kasnak var elimde düşünürsen

arabayı aldıktan sonra irtibata geçerim sizinle. bu arada cehaletimi mağzur görün ayarlı kasnak ne işe yarar diye sorsam :confused: kasnak deyince aklıma sc geliyor başka da bişey gelmiyor :)

kickbuttowski
04-11-2011, 23:49
Aslinda vtec 2 cok acik degil modifiyeye headers takilmiyor ve beyne girilemiyor bildigim kadariyla.. ies yada vti olsa daha kolay olur isiniz..

d16y4
04-11-2011, 23:50
arabayı aldıktan sonra irtibata geçerim sizinle. bu arada cehaletimi mağzur görün ayarlı kasnak ne işe yarar diye sorsam :confused: kasnak deyince aklıma sc geliyor başka da bişey gelmiyor :)

egzantrik derecesi ayarlamak için kasnagın oynar başlıklısı :D

gakko
04-11-2011, 23:52
Aslinda vtec 2 cok acik degil modifiyeye headers takilmiyor ve beyne girilemiyor bildigim kadariyla.. ies yada vti olsa daha kolay olur isiniz..

aslında konuyu açarken bunu da soracaktım ama kafa karıştırmamak için sormadım :) güvenlik paketli bir 1.6 ies alsam kaç hp ye çıkarılabilir?

gakko
04-11-2011, 23:53
egzantrik derecesi ayarlamak için kasnagın oynar başlıklısı :D

teşekkürler :D

kickbuttowski
04-11-2011, 23:56
aslında konuyu açarken bunu da soracaktım ama kafa karıştırmamak için sormadım :) güvenlik paketli bir 1.6 ies alsam kaç hp ye çıkarılabilir?

170e kadar yolu var atmosferikte.. tabiki butceye gore degisir benim tavsiyem temiz bi sedan vti bulun filtre egzost headers filan takar hafif tune edersiniz en sagliklisi olur :)

d16y4
04-11-2011, 23:56
vtec 2 atmosferik olarak çok şey yapılabilir ama bilgi ve bütçe meselesi

gakko
04-11-2011, 23:59
vtec 2 atmosferik olarak çok şey yapılabilir ama bilgi ve bütçe meselesi

bütçe için Allah Kerim Padişah diyelim ama honda bilgim ve çevrem sıfır :) 5-6 yıldır full german takıldık, 8 aylık alfa deneyimini çıkarırsan :)

gakko
05-11-2011, 00:00
170e kadar yolu var atmosferikte.. tabiki butceye gore degisir benim tavsiyem temiz bi sedan vti bulun filtre egzost headers filan takar hafif tune edersiniz en sagliklisi olur :)

kesinlikle çok mantıklı konuşuyorsunuz ama işin açığını söylemek gerekirse ben vtec 2 de alsam 1.6 ies de alsam lpg de takmak istiyorum. ama vti da lpg nasıl olur, o arabaya yazık mı olur diye düşündüğüm için o konuyu pek açmadım :)

kickbuttowski
05-11-2011, 00:02
arabayi kullanim amaciniz ne olacak?

gakko
05-11-2011, 00:06
arabayi kullanim amaciniz ne olacak?

valla ben hafta içleri işten eve - evden spor salonuna spor salonundan eve üçgeninde bir yaşam sürüyorum :) haftasonları da keyfime göre gazlıyorum. roll ve benzeri aktivitelere katılmasam da bindiğim arabanın güçlü olması tercih sebebim olur. lpg ile performans işini aynı kefeye koyma derseniz de saygı duyarım :)

d16y4
05-11-2011, 00:07
kesinlikle çok mantıklı konuşuyorsunuz ama işin açığını söylemek gerekirse ben vtec 2 de alsam 1.6 ies de alsam lpg de takmak istiyorum. ama vti da lpg nasıl olur, o arabaya yazık mı olur diye düşündüğüm için o konuyu pek açmadım :)

hem na yükleyeceksin hemde lpg ile yürüyeceksin gece gece ne içtin sen :D bence hiç bişey yapmayım filtre ve egsozla benzinde bin aynı performans olur

Ome_RS
05-11-2011, 00:09
filtre headers eksoz ies emmesi ardından kapak emme gaz kelebeği port polish ve safc
toplamda 130-140Hp civarı olur arac.

gakko
05-11-2011, 00:11
hem na yükleyeceksin hemde lpg ile yürüyeceksin gece gece ne içtin sen :D bence hiç bişey yapmayım filtre ve egsozla benzinde bin aynı performans olur

valla geçen günlerde hondacı bir arkadaşla tanıştık. 1.6 ies inde lpg olduğunu 230 km/h gördüğünü söyledi (çok iyi bir lpg ayarı olduğunu vurgulamak için bu konuyu açtı aslında). biraz önce dediğim gibi honda bilgim sıfıra yakın (detay bilgi diyelim), e yıllardır honda kullanan birisinden de böyle şeyler duyunda ne ala dedim.

d16y4
05-11-2011, 00:16
valla geçen günlerde hondacı bir arkadaşla tanıştık. 1.6 ies inde lpg olduğunu 230 km/h gördüğünü söyledi (çok iyi bir lpg ayarı olduğunu vurgulamak için bu konuyu açtı aslında). biraz önce dediğim gibi honda bilgim sıfıra yakın (detay bilgi diyelim), e yıllardır honda kullanan birisinden de böyle şeyler duyunda ne ala dedim.

güç ve topspeed arasındaki farkı çözemediysen bu işler sana göre değil çok para harcatırlar sana kardeş :o

gakko
05-11-2011, 00:20
güç ve topspeed arasındaki farkı çözemediysen bu işler sana göre değil çok para harcatırlar sana kardeş :o

valla inan 5-6 yıldır pek para harcatamadılar bana kardeş ;) bu işleri de şöyle aktarayım sana senin araban nedir ne değildir (modifiye anlamında )bilmiyorum ama geçici süreliğine bindiğim dizel poloyu geçersen twincharge tsi ile uzun süre gezdim ben :) hem de downpipe ından dumpvalve ine yazılımına kadar eğlenceli bir hale getirmiştim :) mesele farkı çözme meselesi de değil, top speed şanzıman oranı gibi konulara da inan gayet hakimim. forumun honda üstadlarının yanında bilgisizim dedim o konuda da kafan rahat olsun. yine de yorumların için sağol başkan da inan istediğim tarzda bilgi paylaşamadık seninle...

Ome_RS
05-11-2011, 00:21
senin arabanın manuel ise son hızı 217kmh ne kadar güçlü olursa ol sanzıman 217 de bitiyo.
ies 272 km :D

gakko
05-11-2011, 00:24
senin arabanın manuel ise son hızı 217kmh ne kadar güçlü olursa ol sanzıman 217 de bitiyo.
ies 272 km :D

hah paşam güzel noktaya değinmişsin. o arkadaş 4 te 230 yapabiliyorum Allah razı olsun lpg ci abiden falan diyodu. benim lpg derken derdim de şuydu: "adam lpg de arabanın sınırlarına erişebiliyo" anlamında düşünmüştüm ve konuşmuştum epi topu buydu... :)

kickbuttowski
05-11-2011, 00:44
o isler insana sac bas yoldurtur cok anlamiyorsaniz ugrasmak, sanayide gun gecirmek, parca beklemek sizi yoracaksa hic girmeyin arabadan sogursunuz..

63owen63
05-11-2011, 00:53
Zaman nakit ve sabır üçlüsüyle 140lere kadar yolu var yapılmış uygulamalara göre konuşursak.keser mi bilmem sizi ama.

BATUR35
05-11-2011, 01:35
2000 model ies benzinde 4. viteste 195 te kesiciye giriyor kendim denedim :D bence ies al makyajlı kasa. headers hava filtresi birde lpg olsun tadından yenmez bence yeter :D

seWki26
05-11-2011, 02:28
ben senin ilacının kimde oldugunu söyleyim sen onunla bi irtibata geç :D:D bladerk erkut abi
d serisi bi araba olunca kesinlikle erkut abi..

Evrenoz
05-11-2011, 08:32
Aslinda vtec 2 cok acik degil modifiyeye headers takilmiyor ve beyne girilemiyor bildigim kadariyla.. ies yada vti olsa daha kolay olur isiniz..

Külliyen yalan :) Buyrun takılmışı var

Facebook (http://www.facebook.com/media/set/?set=a.20561443303.28094.635413303&type=1#!/photo.php?fbid=10150385517188304&set=a.20561443303.28094.635413303&type=3&theater)

daredevil
05-11-2011, 09:00
Külliyen yalan :)

aynen evren abi sadece gülüyorum buna :D

despe
08-11-2011, 17:48
senin arabanın manuel ise son hızı 217kmh ne kadar güçlü olursa ol sanzıman 217 de bitiyo.
ies 272 km :D

şanzıman 217 de bitmiyor, kadranda 6700 çevirdiği için 217 de kalıyor.

ben d17 ecu ile kadranda 7200 230 km. gördüm otobanda.

despe
08-11-2011, 17:55
arkadaşlar selamlar,

şu sıralar ciddi ciddi civic vtec2 lere kafayı takmış durumdayım. atmosferik yüklenmek istesek neler yapabiliriz?

şimdiden çok teşekkürler...

dostum vtec2 ile ilgili çok konu var forumda, biraz arama yaparsan yeterince bilgiye ulaşabilirsin.

ama ben sana bolt on reçeteyi yazayım yine,

dc 4-2-1 ceramic race headers. 4-1 alma boşuna para verirsin.
51 mm düz boru susturucusuz.
1,6 ies emme manifoldu. eğer aracı alırda takmaya karar verirsen benimle irtibata geçebilirsin.
d17 ecu + safc2 vb.
cc stage2 debriyaj. birdaha araba yapacak olursam alacağım ilk parça kaliteli bir debriyaj olur.

bu parçalarla güzel yürürsün.

buna ilave egzantrikte alabilirsen çok daha zevkli olur.

ama bunların hiçbirisine vereceğin paraya zamana vs gerek yok.
ufak bi turbo ile çok daha zevkli oluyor.

gakko
10-11-2011, 00:03
dostum vtec2 ile ilgili çok konu var forumda, biraz arama yaparsan yeterince bilgiye ulaşabilirsin.

ama ben sana bolt on reçeteyi yazayım yine,

dc 4-2-1 ceramic race headers. 4-1 alma boşuna para verirsin.
51 mm düz boru susturucusuz.
1,6 ies emme manifoldu. eğer aracı alırda takmaya karar verirsen benimle irtibata geçebilirsin.
d17 ecu + safc2 vb.
cc stage2 debriyaj. birdaha araba yapacak olursam alacağım ilk parça kaliteli bir debriyaj olur.

bu parçalarla güzel yürürsün.

buna ilave egzantrikte alabilirsen çok daha zevkli olur.

ama bunların hiçbirisine vereceğin paraya zamana vs gerek yok.
ufak bi turbo ile çok daha zevkli oluyor.

ellerine sağlık çok teşekkür ederim :) çok kısa bir zamanda başını ağrıtacağım sanırım :icon_tup:

DENON
10-11-2011, 07:53
aynen evren abi sadece gülüyorum buna :Dfd6 ile karıştırmış arkadş vtec2 yı. bılıp bılmeden yazmak ne güzel