PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : headers hakkında



egdeniz
13-11-2007, 19:57
4-2-1 ile 4-1 arasındaki farklar nelerdir...açıklıycak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.....:soru::soru:

cem
13-11-2007, 20:24
4-1 top end , yani üst devirler içindir üstü canlandırır
4-2-1 alt ve orta devirler için tercih edilir.

egdeniz
13-11-2007, 23:29
honda civic si için hangisini önerirsiniz......

cem
13-11-2007, 23:52
4-2-1 header.

VteC_MaNiaC
14-11-2007, 00:04
bende aynı motordan var 4-2-1 kullanmaktayım aracımı kullanırken muzdarip oldugum bayıklığı gitti :) mutluyum huzurluyum çok şükür demek istiyorum

egdeniz
14-11-2007, 02:06
peki saolun cvplar içinn en kısa zamanda taktırmayı düşünüyorum...hangi markaları tercih etmeliyim?

aliyo
14-11-2007, 14:41
düşünürsen bende var seramik 4-2-1

Ferhat_V
14-11-2007, 16:11
konusu varken bende sorayım..
civic is 98 model hangisini önerirsiniz..otomatik araç genelde şehir içi alt devirlerde kullanıyorum.
markası ? fiyatı ??

VteC_MaNiaC
14-11-2007, 23:41
konusu varken bende sorayım..
civic is 98 model hangisini önerirsiniz..otomatik araç genelde şehir içi alt devirlerde kullanıyorum.
markası ? fiyatı ??

ben aliyo nickli arkadaşımızdan aldım mutluyum huzurluyum tekrardan teşekkürler ...

egdeniz
14-11-2007, 23:57
düşünürsen bende var seramik 4-2-1
Markasını vede fiyatını yazarsanız sevinirim....

aliyo
15-11-2007, 01:07
özelden cvp yazdım dnspeed..

motora fazla yüklenmiycekseniz 4-2-1 en ideali keyfe göre 51lik boru ve spor son susturucuyla devam ederseniz daha ii olucaktır.. alt devirlerinde belirgin bi şekilde iyileşme olr orta ve üst devirleri besler

Ferhat_V
15-11-2007, 08:41
ben aliyo nickli arkadaşımızdan aldım mutluyum huzurluyum tekrardan teşekkürler ...
teşekkürler..

motora fazla yüklenmiycekseniz 4-2-1 en ideali keyfe göre 51lik boru ve spor son susturucuyla devam ederseniz daha ii olucaktır.. alt devirlerinde belirgin bi şekilde iyileşme olr orta ve üst devirleri besler

araçtan fazla ses çıksın istemiyorum o yüzden egzoz düşünmüyorum..egzoz olmadan yararı olmazmı ?
daha hiç bişey yapmadım araca zamanla yapacağım şeyler onun için araştırma yapıyorum teşekkür ederim cevabın için..

aliyo
15-11-2007, 12:25
teşekkürler..


araçtan fazla ses çıksın istemiyorum o yüzden egzoz düşünmüyorum..egzoz olmadan yararı olmazmı ?
daha hiç bişey yapmadım araca zamanla yapacağım şeyler onun için araştırma yapıyorum teşekkür ederim cevabın için..

egzos olmadan pek bi yararını göremezsin yani geniş manifolddan havayı dışarı rahat atması gerekiyor. en azından 51lik boru kullanabilirsin

KMR2-GT
15-11-2007, 14:44
ben ali den aldım gayet memnunum :)
hatta şöyle diyim
1.6 lancerla headers yokken 40 ta 2. viteste basıorduk benım alt devır olmadıgı ıcın gerı dusuordum 3un ortasında yakalıordum ama headerstan sonra hıc gerı dusmuyorum yanyana gidiyorum.4 2 1 taktık

egdeniz
16-11-2007, 00:08
özelden cvp yazdım dnspeed..

motora fazla yüklenmiycekseniz 4-2-1 en ideali keyfe göre 51lik boru ve spor son susturucuyla devam ederseniz daha ii olucaktır.. alt devirlerinde belirgin bi şekilde iyileşme olr orta ve üst devirleri besler

özelden msjınız sanırım gelmemiş tekrar atarsanız sevinirim yada msn ekleyebilirsin
deniz1102@hotmail.com

aliyo
17-11-2007, 17:06
özelden msjınız sanırım gelmemiş tekrar atarsanız sevinirim yada msn ekleyebilirsin
deniz1102@hotmail.com

ok.. msn ini ekledim:icon_tup:

VteC_MaNiaC
18-11-2007, 19:29
teşekkürler..


araçtan fazla ses çıksın istemiyorum o yüzden egzoz düşünmüyorum..egzoz olmadan yararı olmazmı ?
daha hiç bişey yapmadım araca zamanla yapacağım şeyler onun için araştırma yapıyorum teşekkür ederim cevabın için..



bende aynı senin gibi düşünüodum...

çare çok basit katalizör iptal edip yerine çelik bir susturucu koyacaksın orta susturucun duracal son susturucu olarakta herhangi spor tip bi susturucu kullanacaksın ... silencer oldugu zaman bu sistemde ses çok çok az oluyor ... silencersızken alt devirlerde ve sesde belirgin değişiklikler oluyor.... burdan ali ye tekrar tekrar teşekkür ederim ..