Orijinalini görmek için tıklayınız : headers hakkında
4-2-1 ile 4-1 arasındaki farklar nelerdir...açıklıycak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.....:soru::soru:
4-1 top end , yani üst devirler içindir üstü canlandırır
4-2-1 alt ve orta devirler için tercih edilir.
honda civic si için hangisini önerirsiniz......
VteC_MaNiaC
14-11-2007, 00:04
bende aynı motordan var 4-2-1 kullanmaktayım aracımı kullanırken muzdarip oldugum bayıklığı gitti :) mutluyum huzurluyum çok şükür demek istiyorum
peki saolun cvplar içinn en kısa zamanda taktırmayı düşünüyorum...hangi markaları tercih etmeliyim?
düşünürsen bende var seramik 4-2-1
Ferhat_V
14-11-2007, 16:11
konusu varken bende sorayım..
civic is 98 model hangisini önerirsiniz..otomatik araç genelde şehir içi alt devirlerde kullanıyorum.
markası ? fiyatı ??
VteC_MaNiaC
14-11-2007, 23:41
konusu varken bende sorayım..
civic is 98 model hangisini önerirsiniz..otomatik araç genelde şehir içi alt devirlerde kullanıyorum.
markası ? fiyatı ??
ben aliyo nickli arkadaşımızdan aldım mutluyum huzurluyum tekrardan teşekkürler ...
düşünürsen bende var seramik 4-2-1
Markasını vede fiyatını yazarsanız sevinirim....
özelden cvp yazdım dnspeed..
motora fazla yüklenmiycekseniz 4-2-1 en ideali keyfe göre 51lik boru ve spor son susturucuyla devam ederseniz daha ii olucaktır.. alt devirlerinde belirgin bi şekilde iyileşme olr orta ve üst devirleri besler
Ferhat_V
15-11-2007, 08:41
ben aliyo nickli arkadaşımızdan aldım mutluyum huzurluyum tekrardan teşekkürler ...
teşekkürler..
motora fazla yüklenmiycekseniz 4-2-1 en ideali keyfe göre 51lik boru ve spor son susturucuyla devam ederseniz daha ii olucaktır.. alt devirlerinde belirgin bi şekilde iyileşme olr orta ve üst devirleri besler
araçtan fazla ses çıksın istemiyorum o yüzden egzoz düşünmüyorum..egzoz olmadan yararı olmazmı ?
daha hiç bişey yapmadım araca zamanla yapacağım şeyler onun için araştırma yapıyorum teşekkür ederim cevabın için..
teşekkürler..
araçtan fazla ses çıksın istemiyorum o yüzden egzoz düşünmüyorum..egzoz olmadan yararı olmazmı ?
daha hiç bişey yapmadım araca zamanla yapacağım şeyler onun için araştırma yapıyorum teşekkür ederim cevabın için..
egzos olmadan pek bi yararını göremezsin yani geniş manifolddan havayı dışarı rahat atması gerekiyor. en azından 51lik boru kullanabilirsin
ben ali den aldım gayet memnunum :)
hatta şöyle diyim
1.6 lancerla headers yokken 40 ta 2. viteste basıorduk benım alt devır olmadıgı ıcın gerı dusuordum 3un ortasında yakalıordum ama headerstan sonra hıc gerı dusmuyorum yanyana gidiyorum.4 2 1 taktık
özelden cvp yazdım dnspeed..
motora fazla yüklenmiycekseniz 4-2-1 en ideali keyfe göre 51lik boru ve spor son susturucuyla devam ederseniz daha ii olucaktır.. alt devirlerinde belirgin bi şekilde iyileşme olr orta ve üst devirleri besler
özelden msjınız sanırım gelmemiş tekrar atarsanız sevinirim yada msn ekleyebilirsin
deniz1102@hotmail.com
özelden msjınız sanırım gelmemiş tekrar atarsanız sevinirim yada msn ekleyebilirsin
deniz1102@hotmail.com
ok.. msn ini ekledim:icon_tup:
VteC_MaNiaC
18-11-2007, 19:29
teşekkürler..
araçtan fazla ses çıksın istemiyorum o yüzden egzoz düşünmüyorum..egzoz olmadan yararı olmazmı ?
daha hiç bişey yapmadım araca zamanla yapacağım şeyler onun için araştırma yapıyorum teşekkür ederim cevabın için..
bende aynı senin gibi düşünüodum...
çare çok basit katalizör iptal edip yerine çelik bir susturucu koyacaksın orta susturucun duracal son susturucu olarakta herhangi spor tip bi susturucu kullanacaksın ... silencer oldugu zaman bu sistemde ses çok çok az oluyor ... silencersızken alt devirlerde ve sesde belirgin değişiklikler oluyor.... burdan ali ye tekrar tekrar teşekkür ederim ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.