Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 3.30 Cİ vs VTİ HB



YH199
19-11-2011, 20:18
3.30 ci otomatik

headers
single egsoz sistemi
filtre performans tipi kutu içi
evotech yazılım
260 hp dynolu
orjinal kg sinde hiçbir hafifletme yok
VTİ HB

2.5 headers
51 mm düz boru
51 mm sos susturucu
short ram filtre
integra typer egsantrik
oem sıkıştırma kapak makat alayı standart.
orjinal kgsinde hiçbir hafifletme yok stepne dahil mevcut.

rolling 60-200 km uzunu zaten söylemeye gerek yok bmw ezicektir.

böyle bir deneme ne olur dersiniz beyler.yorum alalım.konu sadece roll ve 200 e kadar denenicek.

JDM VTİ
19-11-2011, 20:20
denedim yazmıştın diye hatırlıyorum :)

YH199
19-11-2011, 20:23
yok video koyucam demiştim.deniceğim için demiştim.

evet yorum görelim ne deniyor.

CRX
19-11-2011, 20:32
bence bmw her şekilde alır..

2jzgte
19-11-2011, 20:34
bmw prasa gibi krar :D vteci

oğuz
19-11-2011, 20:37
bence bmw her şekilde alır..

+1 .........

YH199
19-11-2011, 20:39
varmı başka yorumlar.değişik bi yorum gelirm diye mrk etmekteyim.

misalen nekadar direnebilir vti eğer direnebilirse tabiki.

JDM VTİ
19-11-2011, 20:41
kapak işlenip ince conta koyulmamışsa sıkıntı olur 3.30. triptonik şanzumanı nasıl bilmiyorum, beni düşündüren şanzumanı.

Firat.M3
19-11-2011, 20:42
330 alır.. SMG 330 olsa tepeler geçer sanırsam galiba :)

otimli
19-11-2011, 20:49
eskı bı 330 kullanıcısı olarak 330 alır dıyorum belkı vtı 130 a kadar fılan dırenır ama sonrası bmw alır gene

YH199
19-11-2011, 20:51
ben denemesini yaptım bugün izleyelim hep birlikte 10 dak içinde

onur_S
19-11-2011, 20:58
bmw smg olmalıydı :)

63owen63
19-11-2011, 20:58
180'e kadar vti bırakmaz diye düşünüyorum, tiptronikte ve ağırlıgın tutacagını düşünüyorum.

YH199
19-11-2011, 20:59
jap10 vti vs 3.30 ci roll 1 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=LGo_A2pPyIQ) öne araba çıkıyor

jap10 vti vs 3.30 ci roll 2 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ZAffA-30QUU) bu seferde radara giriyoruz :) temiz temiz cezamızı yiyoruz :)

4.vites bitmeden sonuç değişmiyor 5 eatınca adalet yerini buluyor.

YH199
19-11-2011, 21:05
http://www.techturkey.com/forum/videolar/102064-330-ci-vs-jap10-vti.html#post2788927


lütfen buraya dvam edelim.yorumlar buraya yazılsın.teşekkürler.

sasuuke
19-11-2011, 21:38
vti fenaymış :)
3.30 ci triptonik kullanmış biri olarak sonuca şaşırıyorum

turbo16
19-11-2011, 22:43
vti kim yaptı ki

YH199
19-11-2011, 22:44
vti kim yaptı ki

motoru cem yaptı hacıabi.aslında biz çok iyi gitsin diye uğraşmadık.

çok saçma bi setup çünkü :d

ıtr cams var fakat cr standar headers büyük borular ufak :D ne bliym işte öyle bişe :D

YH199
19-11-2011, 22:45
diğer konuya beyler yorumlar.

3.30 ci vs jap10 vti videolarda.

MeRtCaN
19-11-2011, 23:28
Ben dememiştim otomatik olan ile
bi kaç boy fark olmustu
ama smg olanı cok ıyı yurudugunu bılıyorum :)

turbo16
20-11-2011, 02:32
motoru cem yaptı hacıabi.aslında biz çok iyi gitsin diye uğraşmadık.

çok saçma bi setup çünkü :d

ıtr cams var fakat cr standar headers büyük borular ufak :D ne bliym işte öyle bişe :D

o nalbant yaptıysa yürür :D:D:D

pisliği yaparken hatim etti o kapağı b 16 uzmanı oldu:):)

emirercan
20-11-2011, 05:58
3.30 ci otomatik

headers
single egsoz sistemi
filtre performans tipi kutu içi
evotech yazılım
260 hp dynolu
orjinal kg sinde hiçbir hafifletme yok

Maşallah vti çok güzel yürümüş.zaten deneme 330 geçmekten çok,aracınızın nsl gittiğini görmek üzerine olmuş biraz da..
yalnız bi noktaya değinmek istiyorum..330 un speclerinde yazan işlemlerle 260 hp vermesi hayal ötesi biraz.çünkü yabancı forumlarda egzantirik dahil daha ciddi uygulamarda bile bu değerler tam çıkmıyordu..***** 10 yaşında araç,+ otomatik oldugu için aktarma kaybı,+ağırlık ve motor ömrü gibi nedenlerle en az 15 hp kayıp söz konusudur..yapılan speclere baktıgımda da anca bu değerleri kapatabilir yani denediğniz araç 230 hp den fazla oldugunu sanmıyorum o da en iyimser düşünceyle..denemeyle ilgili olarak da sürücüsü dsc açık gazlamış,buda demektir ki sistem gerektiğimde gaz kesip müdahale ediyor,videoda da açıkca görülüyor..
manuel yada smg'li bir 330 ile dsc kapalıyken çook daha farklı bir sonuç çıkabilir.. ;)

CeM öZeR
20-11-2011, 07:06
Kayseri'de Mmpower ekibi standart 3.30ci tiptronic aracı 1 boy gecen chip filtre komple supersprint egsozlu 3.28 i yapmıştı (araç manuel). Bu 3.28i headers filtre egsozlu hb vti'a 4 boy rahat atıyordu. Buna göre 3.30 ci manuel de olsa ,smg de olsa,tiptronic de olsa o speclerle zorlanmadan alıp gitmesi lazım . :)

RED DEVIL
21-11-2011, 10:31
maşallah vti çok güzel yürümüş.zaten deneme 330 geçmekten çok,aracınızın nsl gittiğini görmek üzerine olmuş biraz da..
Yalnız bi noktaya değinmek istiyorum..330 un speclerinde yazan işlemlerle 260 hp vermesi hayal ötesi biraz.çünkü yabancı forumlarda egzantirik dahil daha ciddi uygulamarda bile bu değerler tam çıkmıyordu..***** 10 yaşında araç,+ otomatik oldugu için aktarma kaybı,+ağırlık ve motor ömrü gibi nedenlerle en az 15 hp kayıp söz konusudur..yapılan speclere baktıgımda da anca bu değerleri kapatabilir yani denediğniz araç 230 hp den fazla oldugunu sanmıyorum o da en iyimser düşünceyle..denemeyle ilgili olarak da sürücüsü dsc açık gazlamış,buda demektir ki sistem gerektiğimde gaz kesip müdahale ediyor,videoda da açıkca görülüyor..
Manuel yada smg'li bir 330 ile dsc kapalıyken çook daha farklı bir sonuç çıkabilir.. ;)

düşüncelerimi toparlamak ve yorumumu yazmak üzereyken senin yorumu gördüm hacı direk katılıorum

dragon07
21-11-2011, 11:11
4vitese atıor vti, 330 gelmeye başlıor zaten... 4 bitmeden 330 kırar belini.330 geç basmıs o zaten 1 boy etkiler ;)