Orijinalini görmek için tıklayınız : 3.30 Cİ vs VTİ HB
3.30 ci otomatik
headers
single egsoz sistemi
filtre performans tipi kutu içi
evotech yazılım
260 hp dynolu
orjinal kg sinde hiçbir hafifletme yok
VTİ HB
2.5 headers
51 mm düz boru
51 mm sos susturucu
short ram filtre
integra typer egsantrik
oem sıkıştırma kapak makat alayı standart.
orjinal kgsinde hiçbir hafifletme yok stepne dahil mevcut.
rolling 60-200 km uzunu zaten söylemeye gerek yok bmw ezicektir.
böyle bir deneme ne olur dersiniz beyler.yorum alalım.konu sadece roll ve 200 e kadar denenicek.
denedim yazmıştın diye hatırlıyorum :)
yok video koyucam demiştim.deniceğim için demiştim.
evet yorum görelim ne deniyor.
bence bmw her şekilde alır..
bmw prasa gibi krar :D vteci
bence bmw her şekilde alır..
+1 .........
varmı başka yorumlar.değişik bi yorum gelirm diye mrk etmekteyim.
misalen nekadar direnebilir vti eğer direnebilirse tabiki.
kapak işlenip ince conta koyulmamışsa sıkıntı olur 3.30. triptonik şanzumanı nasıl bilmiyorum, beni düşündüren şanzumanı.
Firat.M3
19-11-2011, 20:42
330 alır.. SMG 330 olsa tepeler geçer sanırsam galiba :)
eskı bı 330 kullanıcısı olarak 330 alır dıyorum belkı vtı 130 a kadar fılan dırenır ama sonrası bmw alır gene
ben denemesini yaptım bugün izleyelim hep birlikte 10 dak içinde
63owen63
19-11-2011, 20:58
180'e kadar vti bırakmaz diye düşünüyorum, tiptronikte ve ağırlıgın tutacagını düşünüyorum.
jap10 vti vs 3.30 ci roll 1 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=LGo_A2pPyIQ) öne araba çıkıyor
jap10 vti vs 3.30 ci roll 2 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ZAffA-30QUU) bu seferde radara giriyoruz :) temiz temiz cezamızı yiyoruz :)
4.vites bitmeden sonuç değişmiyor 5 eatınca adalet yerini buluyor.
http://www.techturkey.com/forum/videolar/102064-330-ci-vs-jap10-vti.html#post2788927
lütfen buraya dvam edelim.yorumlar buraya yazılsın.teşekkürler.
vti fenaymış :)
3.30 ci triptonik kullanmış biri olarak sonuca şaşırıyorum
vti kim yaptı ki
motoru cem yaptı hacıabi.aslında biz çok iyi gitsin diye uğraşmadık.
çok saçma bi setup çünkü :d
ıtr cams var fakat cr standar headers büyük borular ufak :D ne bliym işte öyle bişe :D
diğer konuya beyler yorumlar.
3.30 ci vs jap10 vti videolarda.
Ben dememiştim otomatik olan ile
bi kaç boy fark olmustu
ama smg olanı cok ıyı yurudugunu bılıyorum :)
motoru cem yaptı hacıabi.aslında biz çok iyi gitsin diye uğraşmadık.
çok saçma bi setup çünkü :d
ıtr cams var fakat cr standar headers büyük borular ufak :D ne bliym işte öyle bişe :D
o nalbant yaptıysa yürür :D:D:D
pisliği yaparken hatim etti o kapağı b 16 uzmanı oldu:):)
emirercan
20-11-2011, 05:58
3.30 ci otomatik
headers
single egsoz sistemi
filtre performans tipi kutu içi
evotech yazılım
260 hp dynolu
orjinal kg sinde hiçbir hafifletme yok
Maşallah vti çok güzel yürümüş.zaten deneme 330 geçmekten çok,aracınızın nsl gittiğini görmek üzerine olmuş biraz da..
yalnız bi noktaya değinmek istiyorum..330 un speclerinde yazan işlemlerle 260 hp vermesi hayal ötesi biraz.çünkü yabancı forumlarda egzantirik dahil daha ciddi uygulamarda bile bu değerler tam çıkmıyordu..***** 10 yaşında araç,+ otomatik oldugu için aktarma kaybı,+ağırlık ve motor ömrü gibi nedenlerle en az 15 hp kayıp söz konusudur..yapılan speclere baktıgımda da anca bu değerleri kapatabilir yani denediğniz araç 230 hp den fazla oldugunu sanmıyorum o da en iyimser düşünceyle..denemeyle ilgili olarak da sürücüsü dsc açık gazlamış,buda demektir ki sistem gerektiğimde gaz kesip müdahale ediyor,videoda da açıkca görülüyor..
manuel yada smg'li bir 330 ile dsc kapalıyken çook daha farklı bir sonuç çıkabilir.. ;)
CeM öZeR
20-11-2011, 07:06
Kayseri'de Mmpower ekibi standart 3.30ci tiptronic aracı 1 boy gecen chip filtre komple supersprint egsozlu 3.28 i yapmıştı (araç manuel). Bu 3.28i headers filtre egsozlu hb vti'a 4 boy rahat atıyordu. Buna göre 3.30 ci manuel de olsa ,smg de olsa,tiptronic de olsa o speclerle zorlanmadan alıp gitmesi lazım . :)
RED DEVIL
21-11-2011, 10:31
maşallah vti çok güzel yürümüş.zaten deneme 330 geçmekten çok,aracınızın nsl gittiğini görmek üzerine olmuş biraz da..
Yalnız bi noktaya değinmek istiyorum..330 un speclerinde yazan işlemlerle 260 hp vermesi hayal ötesi biraz.çünkü yabancı forumlarda egzantirik dahil daha ciddi uygulamarda bile bu değerler tam çıkmıyordu..***** 10 yaşında araç,+ otomatik oldugu için aktarma kaybı,+ağırlık ve motor ömrü gibi nedenlerle en az 15 hp kayıp söz konusudur..yapılan speclere baktıgımda da anca bu değerleri kapatabilir yani denediğniz araç 230 hp den fazla oldugunu sanmıyorum o da en iyimser düşünceyle..denemeyle ilgili olarak da sürücüsü dsc açık gazlamış,buda demektir ki sistem gerektiğimde gaz kesip müdahale ediyor,videoda da açıkca görülüyor..
Manuel yada smg'li bir 330 ile dsc kapalıyken çook daha farklı bir sonuç çıkabilir.. ;)
düşüncelerimi toparlamak ve yorumumu yazmak üzereyken senin yorumu gördüm hacı direk katılıorum
dragon07
21-11-2011, 11:11
4vitese atıor vti, 330 gelmeye başlıor zaten... 4 bitmeden 330 kırar belini.330 geç basmıs o zaten 1 boy etkiler ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.