Orijinalini görmek için tıklayınız : Egsoz HAkıında bir sorum daha :(
Anıl DALGA
25-11-2011, 01:04
Egsoz ile ilgili bi sıkıntım daha var :( daha doğrusu merakım forumda okuduğum birçok konu Kat iptal edilince alt devirlerin ölecegi üst devirlerin iyi olacağı belirtiliyor aracım Polo 1.6 8V araç 5200 devirin üstünde zaten iyi performans vermiyor genelde 5000 de vites değiştirerek gazlıyorum şehir içi 2-3000 devir zaten aracımda 51mm düz boru var kat iptal ve orjinal orta sustrucusunun oldugu yerde daha geçirgen bir orta sustrucu var son sustrucum lotoyu tutturup Warex alana kadar orjinal:cokgreen:
Sizce Katalizörü geri takmalımıyım ?
Anıl DALGA
25-11-2011, 12:00
Yardmci olcak kmse yok mu.
bu şekilde iyi..kat ı taktırmanıza gerek yok..boru çaplarını 51 yaptırmışsınız ortaya daha free bir susturucu koydurtmuşsunuz..borular 48 lik olsa daha iyi olurdu..son susturucun da orjinal kalsın sistemde sıkıştırma olsun..daha güzel olur :)
Bence hic degistirme boyle kalsin lotodan para bulum varex alincada keyfi sesli gazlarsin :)
Anıl DALGA
28-11-2011, 13:16
tmm o zaman kalsın bölye chip egzantrik yapınca 51 daha verimli olurdu zaten bide egsoz koyunca o işin keyfi varr 51mm ses farklı tabi : ) orjinal sustrucuyla bile patlatıyo bazen : ) Teşekkürler cevaplarınız için
aft motor sanırım aracın ona uygun chip ve egzantrik varmı ki:)
varsa bende alırım :)
Anıl DALGA
30-11-2011, 03:04
: ) araç AEE Motor AFT ile farkı nedir bilmiyorum uygun egzantrik headers ve chip i bulunuyor : ) ama galiba motoru kurcalamıcam eski egsozunu takıcam 38mm
bu şekilde iyi..kat ı taktırmanıza gerek yok..boru çaplarını 51 yaptırmışsınız ortaya daha free bir susturucu koydurtmuşsunuz..borular 48 lik olsa daha iyi olurdu..son susturucun da orjinal kalsın sistemde sıkıştırma olsun..daha güzel olur :)
arkadaşıma katılıyorum bencede borular 48lık olmalı bu arada kat ıptalı ıyıdır takma gerı .)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.