Orijinalini görmek için tıklayınız : Yay hakkında yardım lütfen
Merhaba arkadaşlar vtec 2 aracıma 5 cm fk marka yay taktım yalnız cok sekiyorum sıp sıp zıplıyor buna bır care bulma imkanımız warmıdır acaba ? görüntü süper ama biraz zıplıyor
FK 5 var mı? 6-4 vardı benim en son hatırladığım ve aracımda da kullandığım..
Bir dönem orjinal amortisör ve 35 yanak 18" lastikle kullandım, sekme yaşamadım. Sonrasında uzun süre ( halen bu şekilde ) koni amortisör ve 35 yanak 18" lastikle kullandım halen sekme yaşamıyorum.
Yayın kesik, sahte veya ısıtılmış olma ihtimali var mı? Piyasada çok fazla sahte FK dolaştığına dair bir dedikodu var.
FK 5 var mı? 6-4 vardı benim en son hatırladığım ve aracımda da kullandığım..
Bir dönem orjinal amortisör ve 35 yanak 18" lastikle kullandım, sekme yaşamadım. Sonrasında uzun süre ( halen bu şekilde ) koni amortisör ve 35 yanak 18" lastikle kullandım halen sekme yaşamıyorum.
Yayın kesik, sahte veya ısıtılmış olma ihtimali var mı? Piyasada çok fazla sahte FK dolaştığına dair bir dedikodu var.
yayları ben 2 el aldım acıkcası. vtec 2 lerde yay takınca ön taraf yuksekte kaldıgından ön tarafın yayı bır dılım kesık. fakat arkada kesık vs bır durum yok...
yayları ben 2 el aldım acıkcası. vtec 2 lerde yay takınca ön taraf yuksekte kaldıgından ön tarafın yayı bır dılım kesık. fakat arkada kesık vs bır durum yok...
Kesik yayda gayet normal bir durum sekme/zıplama.
Eibach 3 cm veya Eibach 5 cm kullanıldığında belirttiğin gibi ön taraf yukarıda kalıyor ancak Orjinal FK 6-4'ler vtec2 de ön tarafın yüksek kalması gibi bir soruna sebep olmuyor.
Kesik yayda gayet normal bir durum sekme/zıplama.
Eibach 3 cm veya Eibach 5 cm kullanıldığında belirttiğin gibi ön taraf yukarıda kalıyor ancak Orjinal FK 6-4'ler vtec2 de ön tarafın yüksek kalması gibi bir soruna sebep olmuyor.
hmm anladım tşk ederım bılgılerden dolayı. pekı bu zıplama-sekme işine bıe care bulabılırmıyım
hmm anladım tşk ederım bılgılerden dolayı. pekı bu zıplama-sekme işine bıe care bulabılırmıyım
Amortisr sertleştirme gibi tavsiyelerde bulunanlar olabilir ancak ben amortisör ve yay üzerine yapılan hiçbir ek işlemi tasvip etmiyorum. Doğru çözüm kesilmemiş düzgün bir FK 6-4 alman olacaktır.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.