Orijinalini görmek için tıklayınız : Renault Clio RS vs BMW E36 328ci (Yeni Goruntuler)
filtre egsozlu işlem yapmadan önce denediğim hali
http://www.youtube.com/watch?v=RTN3mNPnrN8
yapılan işlemlerden sonra denediğim hal
Renault Clio RS vs BMW E36 328ci | Facebook (http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150444350642276&saved)
Clio RS spec'ler;
hks mantar filtre,
hks son susturucu,
63' komple krom duz boru,
kapak emme gaz kelebeği PPR performans ımzalı
15/61 ayna mahruti,
Beyin programı orjinaldir, (ECU'muz Dr O.Z Beyfendiyi beklemektedir :) )
E36 328ci spec'ler;
E36 M3 U.S. emme manifoldu & gaz kelebeği
supersprint son susturucu,
345 tam kilit diff
Araçlarda ikişer kişi olup herhangi bi ağırllık farkı gözetilmeiştir, stepne sağlık çantası koltuk kafalık vs herşey uzerlerinde durmaktadır.
bmw nin en iyi vitesleri (kısa oldukları için 2-4 ve 5 dir) nde zaten fark belli oluyor. Bmw sonradanda olsa farkı toparlıyor. 3. vitesi çok ölüdür çünkü 90 km den 150km lere kadar bitmez 3.
gerçekten büyük anlamda farketmiş. 180 den sonrada zaten 3.28 le denerken bırakmak gerek.. alıp başını gidiyo.. maşşallah her iki aracada..
by serçe
07-12-2011, 15:37
masallah kazasız belasız
PPR engineering
07-12-2011, 15:44
maşALLAH murat bmw de cok güzel ilk baya acı sekilde gecilmiştin ama :D olsun yazılım lazım afr cok fena sapıtık ayarsız deneme diyorum ben sana ama taa kayseridesin a.k :D:D ayar yapıcak adamda zor..
maşALLAH murat bmw de cok güzel ilk baya acı sekilde gecilmiştin ama :D olsun yazılım lazım afr cok fena sapıtık ayarsız deneme diyorum ben sana ama taa kayseridesin a.k :D:D ayar yapıcak adamda zor..
Tabı hatırlıcan gecıldıgımı dırek sokmus yollamıstım herseyı:) walla ayarsız denemeyım dıe cırpınıyorum ama Özgün Yapıcak inşallah:confused: afr 12 de yuruyorum dip gazda bakalım artık sezon kapanıyor kayseride 1haftaya kar yağdımı yaza kadar arac garajda yatar ''onur spec'' :)
63owen63
07-12-2011, 16:10
Ciddi farketmiş, bmw ile oran sıkıntısı yaşanmış ama
PPR engineering
07-12-2011, 16:14
Tabı hatırlıcan gecıldıgımı dırek sokmus yollamıstım herseyı:) walla ayarsız denemeyım dıe cırpınıyorum ama Özgün Yapıcak inşallah:confused: afr 12 de yuruyorum dip gazda bakalım artık sezon kapanıyor kayseride 1haftaya kar yağdımı yaza kadar arac garajda yatar ''onur spec'' :)
maşALLAH maşALLAH.yazılımla daha kortucu olursun bmw de basarılı ama baya..onur canlandırıyorum..:D yatırmıycak araba artık
Cliosportve
07-12-2011, 19:21
Tabı hatırlıcan gecıldıgımı dırek sokmus yollamıstım herseyı:) walla ayarsız denemeyım dıe cırpınıyorum ama Özgün Yapıcak inşallah:confused: afr 12 de yuruyorum dip gazda bakalım artık sezon kapanıyor kayseride 1haftaya kar yağdımı yaza kadar arac garajda yatar ''onur spec'' :)
Maşallah aracın baya baya değişime uğramış
Sanırım sente ayarıda yapıldı araca ...
Ayrıca 12 AFR ler biraz zengin bile kalmış
Esasında kapak işli 12.6-12.8 hatta gerekirse 13 lü AFR ler bile daha idealdir...
Yazılımla umarım işin halolur
PPR engineering
07-12-2011, 19:26
Maşallah aracın baya baya değişime uğramış
Sanırım sente ayarıda yapıldı araca ...
Ayrıca 12 AFR ler biraz zengin bile kalmış
Esasında kapak işli 12.6-12.8 hatta gerekirse 13 lü AFR ler bile daha idealdir...
Yazılımla umarım işin halolur
afr karışık kesiciye doğru iyice fakir oluyo...sente seninkinden daha az kayıktı..13 12.9 en ii yürüdüğü afrdir doğru..
Cliosportve
07-12-2011, 19:31
afr karışık kesiciye doğru iyice fakir oluyo...sente seninkinden daha az kayıktı..13 12.9 en ii yürüdüğü afrdir doğru..
Aynen fakire düşürürseniz arabayı kırmıycak şekilde 12.8 gibi bir AFR gibi bence 200 km lere kadar 1-2 boy daha alınabilir...
Yazılım yerine başka metodlarda denenebilir fakire düşürmek için
aha benim konum olmuş bu :D demekki söylenildiği gibi kapak işlenince yazılım şart. peki yazılım olmadan standart ecu ile sadece büyük regülatör taksak yeterli olur mu? mesela 3,5 veya 4 bar?
PPR engineering
07-12-2011, 20:48
aha benim konum olmuş bu :D demekki söylenildiği gibi kapak işlenince yazılım şart. peki yazılım olmadan standart ecu ile sadece büyük regülatör taksak yeterli olur mu? mesela 3,5 veya 4 bar?
afr bağlımı araca regülatör kurtara bilir ama değerlere bakman gerekli senin yazılımında kötü olacağını tahmin pek etmiyorum ama bakılmalı..
Maşallah aracın baya baya değişime uğramış
Sanırım sente ayarıda yapıldı araca ...
Ayrıca 12 AFR ler biraz zengin bile kalmış
Esasında kapak işli 12.6-12.8 hatta gerekirse 13 lü AFR ler bile daha idealdir...
Yazılımla umarım işin halolur
İlk yapip kapagi sıktıgimizda wideband yoktu aracta ole bi bindim 2 ay kadar sonra acaba ne kadar fakirdeyiz die dusunurken, ki tahminimiz kaanla 13-14 arasiydi, 12 olmasi sasirtti gercekten. Ve kaan geldiginde gozuyle gordu kayseri rakim atmosfer olayi cok farkettiriyo araclarda, 1035m rakim degerleri bozar walla:) Suan bole kullaniyorum bakalim yaza yapacam bi program
afr bağlımı araca regülatör kurtara bilir ama değerlere bakman gerekli senin yazılımında kötü olacağını tahmin pek etmiyorum ama bakılmalı..
hayır widebandım yok kaan hocam. alıcam inş yaza. benim aracın yazılımı biliyorsun zaten. regülatörde 3,5 bar. benimde açıkcası içim tedirgin biraz fakire kalıyo mudur diye. sen ne önerirsin? wimmer daha mı iyi olur ?
PPR engineering
07-12-2011, 21:37
hayır widebandım yok kaan hocam. alıcam inş yaza. benim aracın yazılımı biliyorsun zaten. regülatörde 3,5 bar. benimde açıkcası içim tedirgin biraz fakire kalıyo mudur diye. sen ne önerirsin? wimmer daha mı iyi olur ?
için tedirgin olmasın rahat olabilirsin..afr hemen edin bence..
Murat aracının düzeldigine çok sevindim, güle güle kullan.
Cliosportve
07-12-2011, 21:47
İlk yapip kapagi sıktıgimizda wideband yoktu aracta ole bi bindim 2 ay kadar sonra acaba ne kadar fakirdeyiz die dusunurken, ki tahminimiz kaanla 13-14 arasiydi, 12 olmasi sasirtti gercekten. Ve kaan geldiginde gozuyle gordu kayseri rakim atmosfer olayi cok farkettiriyo araclarda, 1035m rakim degerleri bozar walla:) Suan bole kullaniyorum bakalim yaza yapacam bi program
Haklısın
Yükseklikten ötürü zaten kısık gidiyor
AFR değerleri fakir kalsa kolayda manuel olarak düzeltilebiliyor
Ama seninki zenginde kalmış
Yazılım veya başka teknikler ile yapılması gerekiyor
Oda meşaketli iş
Bir yandan iyi bir durum var
Nekadar kapak işlide olursa olsun orjinal yazılım gibisi yok
En azından avansı kendi ayarlıyor
Risk yok
7250 - 7000 devir kafa rahat
328 bu haliyle eger saglikliysa 215 hp filandir.. bence cok iyi gitmis 328 bu specteki rs e karsi..
kisaninda etkisi buyuk olmus belli.. 230luk 328le denemistik biz bnzer specteki rsi bu sekilde gidiyordu gene..
Murat aracının düzeldigine çok sevindim, güle güle kullan.
Tsk ederim Alper abi, seninde emegin cok aracimda tekrar tsk ediyrum
Haklısın
Yükseklikten ötürü zaten kısık gidiyor
AFR değerleri fakir kalsa kolayda manuel olarak düzeltilebiliyor
Ama seninki zenginde kalmış
Yazılım veya başka teknikler ile yapılması gerekiyor
Oda meşaketli iş
Bir yandan iyi bir durum var
Nekadar kapak işlide olursa olsun orjinal yazılım gibisi yok
En azından avansı kendi ayarlıyor
Risk yok
7250 - 7000 devir kafa rahat
kesinlikle öyle, birde şu warki yazılım konusu hafife atılacak kadar basit değil, wimmer kopyalayıp yürümeyi bende biliyorum yoksa:) hiç gereği yok, madem olacak işi bilen biri tarafından kesninlikle ve kesinlikle kendi memleketinde yapılacak die düşünüyorum..
Cliosportve
08-12-2011, 16:47
kesinlikle öyle, birde şu warki yazılım konusu hafife atılacak kadar basit değil, wimmer kopyalayıp yürümeyi bende biliyorum yoksa:) hiç gereği yok, madem olacak işi bilen biri tarafından kesninlikle ve kesinlikle kendi memleketinde yapılacak die düşünüyorum..
wimmer tam fakirin ümidi yazılımı oldu zaten :)
filtre tak wimmer
eksozt tak wimmer
port yap wimmer
her şeye derman wimmer
kalkmıyor abi ...wimmer gibi:)
wimmer tam fakirin ümidi yazılımı oldu zaten :)
filtre tak wimmer
eksozt tak wimmer
port yap wimmer
her şeye derman wimmer
kalkmıyor abi ...wimmer gibi:)
hay ağzına sağlık:):):):):)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.