Orijinalini görmek için tıklayınız : Sporting Egsoz??
Arkadaşlar Palio Sporting e egsoz yapıcam fakat durum şuki düz boru yapmak istiyorum yani arada herhangibir susturucu kat falan kullanmak istemiyorum bir arkadaşım 51 lik boru kullanmış ama arada susturucu kullanmış.Bu araçlar sıkıştırmayla yürüyor geri basınç a ihtiyaç duyuyor.Bu sebeple dümdüz salçasız 48 lik borumu kullanmalıyım?yoksa ne yapmalıyım? Bu arada son susturucu olarak Otto spec aldım şuan takılmayı bekliyor.
geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez
geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez
Ben zamanında clio rs de orjinal egsoz u çıkarıp düz boru yaptırdım 63 lük ve alt devirler gerçekten bariz dşmüştü ama.O sebeple şimdi temkinliyim.daha tecrübeli arkadaşlardan fikir alayım istedim.
h.guroglu
12-12-2011, 23:24
bence tamamen kendi fikrimi sölüyorum yanlışta olabilir
araç sonuçta 1600cc bir motora sahip buna en uygunu 51 lik olacaktır ki alt devirlerin bir nebze daha iyi olsun eğer 51 likten daha büyük bir çap seçerseniz hem yüksek devirler hemde alt devirlerin ölüceği kanaatindeyim
1600 cc bir araç için eğer aşırı yükleme yok ise 51 lik normal olur kanısındayım
bence tamamen kendi fikrimi sölüyorum yanlışta olabilir
araç sonuçta 1600cc bir motora sahip buna en uygunu 51 lik olacaktır ki alt devirlerin bir nebze daha iyi olsun eğer 51 likten daha büyük bir çap seçerseniz hem yüksek devirler hemde alt devirlerin ölüceği kanaatindeyim
1600 cc bir araç için eğer aşırı yükleme yok ise 51 lik normal olur kanısındayım
Sabah egsozcuya gidicem ve senin dediğin gibi 51 lik yapıcam ha 48 ha 51 3 ün 5 in hesabına girmicem:D
schizophrenic
13-12-2011, 02:40
geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez
arabasına göre değişiyo diyelim b kasa 2.0 vectraya 60 mm düz boru kaynattırdım
- 5 hp kayıp aldım en az. alt devirler öldü , aksine üstlerde öldü son susturcuya silencır'ı takınca bile çok farkettiriyodu alt devirler topluyodu az buçuk :D
arabasına göre değişiyo diyelim b kasa 2.0 vectraya 60 mm düz boru kaynattırdım
- 5 hp kayıp aldım en az. alt devirler öldü , aksine üstlerde öldü son susturcuya silencır'ı takınca bile çok farkettiriyodu alt devirler topluyodu az buçuk :D
Al işte gene *** sinekleri sardı beynimi:D bizde kaş yapalım derken göz çıkartmayalım?
GokHan35
13-12-2011, 06:43
bişey olmaz abi,o vectra ayrı bi olay,1.6 palio sportinge cek komple 51 liği son susturucunda guzel cok farkedecektir..
kickbuttowski
13-12-2011, 06:52
geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez
oyle birsey var aslinda egzost delinince arabanin performansinda %40 dusus olmustu..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.