Orijinalini görmek için tıklayınız : golf 4 gtı sıkıntı..
embiya26
12-12-2011, 15:08
arkadslar golf 4 gtı araacta blow of downpıpe fıltre ve yazılım var
aracın sıkıntısı ust devırlere gelıerken basınc dusuruyodu ve blowda kacak vardır dıe bugun blow u sokturduk ve sıkıntı hala devam edıo gıdısınde hıc bı segısme olmadı en ufak bı ıyılseme yok bunu nenden yapar bıerde arac 220 ye gelınce cakılıp kalıo rampa assa dahı gıtımıo
Araçta hiç sorun olmasa bile araba tüm devir bandında sabit basınç yürümez. Turbonun belli bi üfleyebilme kapasitesi var. Devir arttıkça basıncın düşmesi anormal bi durum değil. Ama sizdeki düşmenin olması gerekenden farklı olduğunu varsayarak şunları söyleyebilirim;
Yazılım varsa Forge ya da muadili bi dumpvalve'e ihtiyacınız var. Orijinal dumpvalve yazılımla çoktan kendini feda etmiştir. Yazılımlı 1.8T 'de en çok rastlanan sıkıntı budur.
Turbonun sağlığından eminseniz; turbo emiş borusu, basınç ve vakum hatlarını iyi bi kontrol edin. Eğer hiç bi kaçak yoksa ve sıkıntı hala devam ediyorsa MAF (Hava akışmetresi) kontrol edilmeli.
alperkirman
12-12-2011, 17:31
Araçta hiç sorun olmasa bile araba tüm devir bandında sabit basınç yürümez. Turbonun belli bi üfleyebilme kapasitesi var. Devir arttıkça basıncın düşmesi anormal bi durum değil. Ama sizdeki düşmenin olması gerekenden farklı olduğunu varsayarak şunları söyleyebilirim;
Yazılım varsa Forge ya da muadili bi dumpvalve'e ihtiyacınız var. Orijinal dumpvalve yazılımla çoktan kendini feda etmiştir. Yazılımlı 1.8T 'de en çok rastlanan sıkıntı budur.
Turbonun sağlığından eminseniz; turbo emiş borusu, basınç ve vakum hatlarını iyi bi kontrol edin. Eğer hiç bi kaçak yoksa ve sıkıntı hala devam ediyorsa MAF (Hava akışmetresi) kontrol edilmeli.
max hız 220normal turbonun üfleyebildiği o yapcak bişey yok eğer turbon stocksa
düzeltme:yazılımı görmemişim 220yi geçmen gerek o speclerle
TorqueTuning
12-12-2011, 18:35
Utku olası sıkıntılardan bahsetmiş, motor mekaniği sağlamsa normalde aracınızla (chipli 1.8t) düzlükte 240'ları görmeniz gerekir takoya göre. Bunun dışında MAF, lambda ve avans değerlerini ilk etapta kontrol olası sıkıntı hakkında ipucu verebilir.
embiya bovu soktun ne taktın oraya
alperkirman
12-12-2011, 18:38
Utku olası sıkıntılardan bahsetmiş, motor mekaniği sağlamsa normalde aracınızla (chipli 1.8t) düzlükte 240'ları görmeniz gerekir takoya göre. Bunun dışında MAF, lambda ve avans değerlerini ilk etapta kontrol olası sıkıntı hakkında ipucu verebilir.
a3 1.8t şanzımanlarla gtiların şanzımanı aynımı ??
ne demişler ticari spec ten şaşma al sana gti power kardeşim benim :D şaka bir yana o sıkıntıyı muhammed s3 de yasadı bı baglantı kur kanka hallettıler yıgıtle o ısı
Sadece şanzıman değil, herşey aynı Golf ve A3'de.
TorqueTuning
12-12-2011, 19:57
5 ileriler aynı benim de bildiğim...
Blow off u söküp deneyin dumpvalve ile birlikte kullanıldığında bu sıkıntıyı yaratabiliyor.
embiya26
13-12-2011, 18:04
embiya bovu soktun ne taktın oraya
orayı tıpa yapıp kapattık
embiya26
13-12-2011, 18:05
ne demişler ticari spec ten şaşma al sana gti power kardeşim benim :D şaka bir yana o sıkıntıyı muhammed s3 de yasadı bı baglantı kur kanka hallettıler yıgıtle o ısı
onlada konsutum anlamam ben dedı hehehe
embiya26
13-12-2011, 18:07
max hız 220normal turbonun üfleyebildiği o yapcak bişey yok eğer turbon stocksa
düzeltme:yazılımı görmemişim 220yi geçmen gerek o speclerle
eet turbo stoc
embiya26
13-12-2011, 18:13
bu arada aracın eskı plakası 34 ee 778
tdipower
13-12-2011, 18:17
oem dump valve cortlamış bence :)
onlada konsutum anlamam ben dedı hehehe
la bırak hafta sonu paslasalım ben hallettırırım kanka
embiya26
17-12-2011, 17:39
Araç gri ve 5 kapı mı?
eet grı ve 5 kapı
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.