Orijinalini görmek için tıklayınız : Scirocco Jetex egsoz
Roccoya egsoz yapmayı düşünüyorum. Jetex egsozlarda dikkatimi çeken bir nokta var.
Rocco 1.4 tsi ve 2.0 Tsi için aynı egsozu önermişler. 76 mm
Polo gti - 63.5 mm
Rocco ve polo motorları birebir aynı olmasa bile 2.0 hacime göre birbirine çok daha yakın.
Rocco Stage 2'de 76 mm kullansam çok mu olur? Dezavantaj yada avantajı nelerdir?
Teşekkürler....
bi yanlıslık var :) 60 max .
Gokhan43
18-12-2011, 14:08
76 mm çok yahu :)
1.4 tsi içi n stage 2 de olsa 76 lık egzost çok gelir :S tüm tanıdığım roccolarda 60 mm var komple :)
aynen custom 60mm yaptırmak en güzel en fazla 63mm falan yaptıran var yurtdışında.
Araştırırken dikkatimi çeken diğer bir husus Milltek polo 1.4 tsi için 70mm lik boru kullanmayı tercih etmiş :)
Tek korkum son süratimi düşürürmü?
pesimist206
19-12-2011, 00:32
stage 2 rocco sanırım 70 mm ı dolduramaz 60 63 ıdealdır... gry scırocco bır ara denemıstı sanırım alt devırler ölmüştü sonra yenıden degıstırdı dıye hatırlıyorum
Son sürati neden düşürsün ki?
Son sürat derken yanlış bir tabir kullandım. normalde geçtiğim bir araca 0-160ta 2 boy daha atıp geri sıkıştırma kaybından dolayı sonrasında 2 boy yemekten bahsettim
Son sürat derken yanlış bir tabir kullandım. normalde geçtiğim bir araca 0-160ta 2 boy daha atıp geri sıkıştırma kaybundan dolayı sonra 2 boy yemekten bahsettim
http://www.techturkey.com/forum/asiri-besleme/24257-r56-cooper-s-76mm.html
Jetex 76 mm catback yaptırdım. Ortada susturucu var aldığım değerler şu şekilde
220.1 --> 227.8 Hp (+7.7 Hp)
318.9 --> 331.1 Nm (+12.2 Nm)
4500 rpm deki yaklaşık 15 hp'lik güç beni gerçekten şaşırttı :)
Jetex catback öncesi ve sonrası
http://img1.ressim.net/out.php/i5514226_img-0184-jpg (http://www.ressim.net/i/5514226_img-0184-jpg.html)
dynoya guvenmeyıp denemek lazım yakın gıttıgınız bı arac varmı fark oldumu
bencede bi çıkın yolda deneyin aracınızı.değerler cidden güzel
ayrıca bukadar yorumdan sonra 76mm büyük cesaret olmuş :)
Sadece dynoda değil turbo devir bandında ciddi fark var, daha dynoya çıkmadan ilk yola çıktığımda fark ettim.Catbackten sonra 4.000 Rpm ve üstü daha istekli gidiyor araç
76 mm çok scirocco ya stage 2 olsa bile ben 60 mm çok iyi bence alt devirde araba hiç gitmiyoo ama 4500-6500 devir aralıklarında çok güzel dolduruyoo bu dediğim 76 mm kullandığında böle oluyoo ama 60 mm yaptıgında olması gereken 3800 devirde turbo dolduruyoo ve alt devirdede gayet düzenli oluyoo araç
Sadece dynoda değil turbo devir bandında ciddi fark var, daha dynoya çıkmadan ilk yola çıktığımda fark ettim.Catbackten sonra 4.000 Rpm ve üstü daha istekli gidiyor araç
araban manuel mi dsg mi ?
Araç manuel. Şuan araç alt devirlerde sıkıntısız :) Dp dahil 76 olsaydı evet altlar ölecekti ama catback olduğu için kat yeterli sıkıştırmayı yapıyor ;)
Duhan hayırlı olsun catback'in. Kat'ı söktürmedin sanırım.
Yok kanka kat. şimdilik yerinde duruyor :) İleride farklı kombinasyonlar denicem :)
63 lük olsaydıda kat durmasaydı daha iyi olmazmıydı :)
63 lük olsaydıda kat durmasaydı daha iyi olmazmıydı :)
İleride farklı kombinasyonlar deneyip bu başlık altında alınan değerlerle birlikte devam edicem ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.