Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW AMAROK 4x4 hakkında bildikleriniz?



Germanci
17-12-2011, 20:49
Bi hevestir bulaştı düşünüyorum bir tane almayı kullanan yada etrafında günlük kullanan arkadaşlar artılarını eksilerini bildiklerini paylaşırsa sevinirim. L200 ve Nissan Navara ile karşılaştırırsak nerededir Amarok?

mmged_jan
17-12-2011, 20:52
başka araçla karıştırmamak lazım gidiş olarak yol tutuşu olarak denkini bulabilirsiniz belki ama volkswagen kalitesini hiç bir araçta yakalayamazsınız bence bir tane kiralayın yada test sürüşü yapın kendiniz deneyimleyin

Germanci
17-12-2011, 20:54
Kiralamak yada test sürüşü çok az fikir veriyor. Biraz uzun süredir kullanan kişiler daha çok püf noktasını öğrenmiştir yakıt tüketimi uzun yol tecrübesi gibi oyüzden sordum. zaten vw kullanıcısı olarak az çok fikrim var kalite ile ilgili.

63owen63
17-12-2011, 20:57
Yürüyüşüne,duruşuna vurgunum ona ,hani kimi zaman.:)

mert_leon
17-12-2011, 21:14
bugun avda battı kaldı en son lada niva çekiyodu :D sanırım lastikleri uygun değildi

Kadyr
17-12-2011, 22:29
Navara bana daha cekici geliyor

Eworen
17-12-2011, 22:39
Şu an için otm vites seçeneği olmaması çok büyük bir dezavantaj yaz aylarında DSG versiyonu gelecek deniliyor
Şahsen bu denli büyük bir araçtan otm vites beklentisinde olurdum uğraşamazdım manuel iyle
Herşey bir yana manuel olsun benim için sorun değil der iseniz şayet
aracı aldıktan sonra yakın zaman içinde satmayı düşünmüyorsanız DSG versiyonu satışa çıktığı anda elinizdeki manuel araçtan çok ciddi zarar edersiniz..

Ama genel olarak selefine göre yakıt tüketimi daha düşük bundaki ana etken kullanılan yeni nesil bi turbo 2.0 TDI motor
testlerdeki genel kanı navara ile arasındaki güç farkı çok açık bi şekilde hissedilibiliyor özellikle arazi testlerinde navara güç farkını iyice ortaya koyuyor
***** arada 27 hp güç farkı ve 50 Nm tork farkı mevcut..
Ama tezat olarak algılansada amarok arazi testlerinde aktarım başarısıyla geride kalmıyor hiç
Amarok un iç mekanı marka bünyesindeki binek araçlara yakın kaliteye ve dizayna sahip buda çok büyük artı almasını sağlıyor

Otm vites seçeneği olmaması sebebiyle ben Navara ya yönelirdim navara halen nedense daha ihtişamlı ve prestijli geliyor bana
Yalnız DSG seçeneği çıkınca bu sınıfta rakiplerini çok üzecektir muhtemelen..

Durango
17-12-2011, 22:40
İç plastik malzemesi vw e hiç yakışmamış.

burak_skry
17-12-2011, 22:55
uzun süreli nissan pick-up kullanıcısı olarak bende biraz soruşturdum amaroku arazi şartlarında çok başarılı olmadığını ama diğer pick-uplara göre belirgin bir yakıt tüketimi olduğunu söylüyebilirim.uzun süredir arazi aracı konusunda uzmanlaşmış nissanın yanında amarok volkswagen için yabancı bir klasman geliyor bana pickup sınıfı ve yeni piyasa çıkan bir aracın teknolojisinin ve servis elemanlarının oturması biraz süre olucak bu yüzden hiçbirzaman yeni çıkan bir arabayı hemen alma hevesinde olmadım çünkü daha sonraki tecrübeler ile ilk çıkıştaki sıkıntılar ortadan kaldırılabiliyor.bence nissan çok daha sorunsuz, sağlam ve kaliteli bir tercih olur.2006 model skystar sss aracımız bugüne kadar periyodik bakım hariç hiç servise gitmedi ampulu bile patlamadı çok ağır şartlarda kullanmamıza ramen:)

mert_leon
17-12-2011, 22:58
İç plastik malzemesi vw e hiç yakışmamış.

abi ne zaman yeterince kalıteli olduki kapılardaki tutma yerleri soyulmamış vw göremedim ben daha :S banamı denk geliyor bilmiyorum ama 2000 model golfün boranında kapı kolları soyuluo 2009 jettanında.

Skyhawk34
17-12-2011, 22:59
arkalar kampana oda bence bir eksik yonu o aracin

Eworen
17-12-2011, 23:05
abi ne zaman yeterince kalıteli olduki kapılardaki tutma yerleri soyulmamış vw göremedim ben daha :S banamı denk geliyor bilmiyorum ama 2000 model golfün boranında kapı kolları soyuluo 2009 jettanında.

Onun kalite ile alakası yok dayanıklılık ile alakası mevcut ve evet öyle sıkıntıları vardı
O sıkıntı Audi nin bazı modellerindede mevcut
***** Audı kaliteli iç mekan konusunda bu işin ağababasıdır ama

mert_leon
17-12-2011, 23:10
ne biliyim başkan ya öyle soyulmuş görüntü ne kadar kaliteli olsa soğutuyor adamı ama amarok konusuna gelirsek motoru yakıt olarak diğer pickup lardan daha ekonomik deniyor. hele biraz zaman geçsin bence 2 yıl en azından piyasada dolaşsın belli olur şuan için bence hilux l200 ve navara benim fikrim daha iyi.

CeM öZeR
17-12-2011, 23:43
Ticari araç satış danismaniyim istediğinizi sorabilirsiniz. Navaranın, mitsubishi l200 ün,ısuzu dmax'ın,Ford ranger'ın Amarok karşısında hiç bir karşılaştırma konusunda üstün yönü yok. Gidip herhangi bir vw bayisinden test aracını test edebilirsiniz. Yol tutuşta,frende,kabin sesinde,tuketimde,sağlamlıkta, garanti omrunde, arazi kabiliyetlerinde ve daha bir cok seyde + bandrolde sınıfının en iyisi. Ozellikle ani frenlerde rakiplerinin tamami arkayı tamamen saga sola gezdirirlen amarok stabil olarak hic sapmadan duruyor. Slalom yapıldığına navara ve l200 özellikle kendini kaybediyor. Arkadaslar göğüs kalitesi bundan daha kaliteli olamazdı çünkü lüks sınıfına girerdi.ÖTV olarak geri donerdi bu. Sınıfındaki rakiplerden sadece ısuzu dmax ın bir üstün yönü var amaroktan o da römork kapasitesi. Başka sorunuz olursa yardımcı olurum. İyi akşamlar.

_Burak_
17-12-2011, 23:58
L200 den arazide iyi diyorsunuz yani?

Tunç
18-12-2011, 00:00
hiç bir gecmişi yok o segmentte o yuzden navara yada l200 tercih edilebilir

ArdaERHAN
18-12-2011, 00:00
can alıcı bi duruşu var sim siyah olucak tadından yenmez ama bu aracı alıpta manuelini almak bence hiç iyi değil :S

bilalMW
18-12-2011, 00:02
Otomatik olmaması kötü.Plastik kalitesi tatmin edici değil. Navara hala Türkiye sınırları içerisinde sınıfının lideri.

mert_leon
18-12-2011, 00:06
l200 le bir değil l200 arka diff kilidini standart koyuyor amarok opsiyonlu kilit yok iken l200 le eşit olamaz.

CeM öZeR
18-12-2011, 00:17
Sadece arazi de Altının yüksek olması önemli degil offroad abs sistemi cok daha başarılı Amarokda. + sınıfındaki bir cok araç askıda kaldığında kapısı acilmazlen Amarok da bu durum söz konusu değildir. Üstün bir aractir. :)

CeM öZeR
18-12-2011, 00:23
Nissan bayisi eski çalışanı olup Amarok alan müşterim var. Navara en iyisi diyen arkadaslarıma :)

Germanci
18-12-2011, 08:24
dsg olmaması beni düşündürüyodu zaten hakikaten dsg si çıktığında manueller 2. el piyasasında ciddi zarara uğrar tabi dsg çıktığında fiyatı ne olacak aracın orasıda meçhul. şuan 70.000 tl civarında highline modeli. içinde kullanılan plastik malzeme aracın amacına bence birazda uygun içinin bir suv gibi kaliteli olmasını beklemek pek doğru değil gibi fiyat=performans=kalite diye düşünüyorum.

searock///
18-12-2011, 08:33
bizde L200 de var navarada var . ben navarayı cok sevoıyorum ama navara aldıgımıza bıraz pısman olduk amarok alsak sankı daha ıyı olurdu dıye dusunuyorum . 2 gun once tekrardan baktım amarok a cok ıyı yapmıslar bence alın bı amarok

BoraRS
18-12-2011, 09:36
Walla L200 offroadda ciddi basarili bir alet. Bunda senelerce offroad yarislarinda dunya sampiyonlugu kazanan Mitsubishinin katkisi cok. Ama prestij ve imaj olarak Amarokun durusu bana cok daha cekici geliyor. Kaldi ki gecenlerde bi VW servisinde Amarokla offroadlara giden bi adamla tanistim. Adamlarin soyledigi, iyi bir lastikle cok guzel isler cikariyormus.

Kilitli diferansiyel olan versiyonunu tercih edin alacaksaniz. Aracin yuksekligi de baya iyiydi. Ne yalan soyliyim Nissan Navara ve L200 ' den cok daha iri ve diri duruyordu alet. Arkadaslarin da dedigi gibi bence otomatik vitesini tercih edin varsa tabii.

Germanci
18-12-2011, 10:32
Düşündüren kısım o zaten otomatik vitesi henüz yok yaza doğru gelecekmiş. Duruşuda hakikaten digerlerinden daha diri daha tok.

VteC_MaNiaC
18-12-2011, 10:34
otomatik nisan 2012 diolar amarok için ... bence L200 teknik altyapı açısından arazide amaroktan üstündür. kullanım açısından belki amarok daha iyi olabilir ama arka yolcu mesafesi konusunda ssanyong dan sonra en kötü araç amarok bence

Shadow_Dancer
18-12-2011, 12:32
Ne için kullanacagınız önemli, arazi koşullarında Navara yıllardır hiç üzmedi.. Agır şartlar altında 250k km'de tıkır tıkır çalışan Navara biliyorum.. Kaldı ki yeni versiyonlarda konforda çok iyi..

Amaroklar çukurovada yeni yeni yaygınlaşmaya başladı.. Geçen hafta adanadaydım, 2 tane Amarokla gezme şansım oldu.. Kullanıcıları agır şartlarda (1 ton yük,hendekler bolca çamur vs) performansını pek begenmiyor.. Ama konfor özelliklerine diyecek laf yok..

Ferhat_V
18-12-2011, 13:07
duruşu güzel aracın dikkat çekici ve navaradan daha heybetli ama otomatik vites olmayışı bence - bir yön..biz otomatik navara ve otomatik dmax kullanıcısıyız..bu tarz araçlarda zırt pırt vites atmak amelelikten başka bişey değil...jant lastikle çok güzel bir görünümü var bence 2012 ortalarını bekleyip otomatik dolu bir araç alıp uzun yıllar binin..olmazsa navaranın en dolusunu alın deri koltuk sunroof vs..camlara filmle oda çok hoş duruyor..

ukku
18-12-2011, 13:10
İç malzeme kalitesi, kokpit tasarımı, kullanılabilir iç hacim vs.. rakiplerinden çok çok iyi..
Off-roada giden tanıdığım da var.. Güzel lastiklerle davar gibi tırmanıyor :)

Sportivo
18-12-2011, 22:34
5000 km dir kullanıyorum 4x4 highline imı...
Söyleyeceğim tek şey var amarok bir yana digerleri bir yana...
L200, dmax, hilux, nissan np, ranger, mazda b rakip olamaz zaten...
Belki navara yı rakip göre bilirsin onunda tek avantajı otomatik vites olur ama benim gibi Manuel'den başka kullanmam dersen sorun yok, bir de navara da arka koltuğun altında ki göz daha güzel...
Bir de söyle bir tavsiyem olacak eger gercek anlamda arazi yapacaksan 4 tane a/t lastiği hemen ol, üzerindeki orj continental ler asfaltta çok güzel ama arazide olmuyor...

ALPER-VNS
18-12-2011, 23:54
ben de düşündüm baya ama manuel olduğu için vazgeçtim, sonradan da bi farkettim ki önü dacia dusterla aynı resmen.. daha da soğudum..

Volkswagen Amarok wallpaper # 02 of 156, Front Angle, MY 2011, 800x600 (http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-amarok/800x600/wallpaper_02.htm)
Dacia Duster wallpaper # 16 of 84, Front Angle, MY 2011, 800x600 (http://www.netcarshow.com/dacia/2011-duster/800x600/wallpaper_10.htm)

berkay_aydin
19-12-2011, 00:01
Güvenlik önemli, bakmak lazım

Nissan Navara | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating (http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx)

Tek yıldız alamamış

BthnKrkt
19-12-2011, 07:28
L200 un slolomda basarısız oldugundan bahsedilmiş ama sanki tepkileri fena değil alttaki videoyu izlerseniz:icon_tup:

aZF8N9NItHI

utkuselamoglu
19-12-2011, 08:29
iç plastik malzemesi kalitesiz olmuş

Selcuk_RoL
19-12-2011, 08:38
Bende cok baktim amarok ama bana servisinden arkadalarim bile bosver biraz piyasaya alisip kendini ispatlasin hic girme dediler daha once hilux vardi bence onuda dusun her anlamda 10 uzerinden 10 2 ay oncesine kadarda navara aldim surus ve saglamlik olarak kusursuz yakit ortalamasida ben cok soft kullanimla anca 9 litreye inebildim

CeM öZeR
19-12-2011, 08:38
otomatik nisan 2012 diolar amarok için ... bence L200 teknik altyapı açısından arazide amaroktan üstündür. kullanım açısından belki amarok daha iyi olabilir ama arka yolcu mesafesi konusunda ssanyong dan sonra en kötü araç amarok bence

Valla hemşerim bu yorumun çok yanlış olmuş. Çünkü ön koltuğa 1.80 boyunda bir yetişkin oturup normal şartlara göre oturduğunda ve koltuğu normal şartlardan çok fazla yatırmadığı sürece arka koltukta 1.80 boyundaki yetişkinin diz önünde 7-8 cm lik mesafe kalıyor. Sınıfının en geniş iç hacmine sahip Amarok. Bu arada bilmeyenler için söyleyim Amarok sınıfının en sağlam aracı. Bu sağlamlığını da aracın üzerinde ki Vw Touareg şasesine borçlu ;) :icon_tup:

zafa38
19-12-2011, 10:20
Valla hemşerim bu yorumun çok yanlış olmuş. Çünkü ön koltuğa 1.80 boyunda bir yetişkin oturup normal şartlara göre oturduğunda ve koltuğu normal şartlardan çok fazla yatırmadığı sürece arka koltukta 1.80 boyundaki yetişkinin diz önünde 7-8 cm lik mesafe kalıyor. Sınıfının en geniş iç hacmine sahip Amarok. Bu arada bilmeyenler için söyleyim Amarok sınıfının en sağlam aracı. Bu sağlamlığını da aracın üzerinde ki Vw Touareg şasesine borçlu ;) :icon_tup:

Yeter ismail yaa bırak şu marka fanatikliğini satıyorum diye bukadarda övülmezki Navara daha iyi işte vw yeni girdi bu segmente artık kabullensen iyi olur :D:D
Şimdi burda erciyeste Amarokla kara battığımızı 4 saat 6 kişi kürek salladıgımızı yazdırma bana :D:D:D:D

xq288
19-12-2011, 10:23
Volkswagen Amarok - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=l4RR1Uepxtk)

klasik volkswagen bu da işte

onursumer
19-12-2011, 10:31
amarok bence sadece dsg olmamasından kaybediyor

şuan bu kategoride bir araç alıcak olsam sırf bu yuzden almam :D

otomatik olduğu için mitsubishi diyorum ben :D

BthnKrkt
19-12-2011, 10:45
Valla sinifinin en saglam araci denmiste neye kime gore ? L200 navara ve hilux saglamligi tartsilmicak araclardirki onlarinda atalari pajero patrol ve land crusier?? Birde offroad a ilginiz ne kadar bilmiormda kayseri grubunda hilux kullananlar var ve cok memnunlar. Olay offroad ise saseden once sanzuman diff yani aktarma saglamligi cok onemli ki mitsubishi bu konuda tartisilmaz saglamliga sahip bakiniz ulusal offroad sampiyonasi :)

63owen63
19-12-2011, 10:49
L200 un slolomda basarısız oldugundan bahsedilmiş ama sanki tepkileri fena değil alttaki videoyu izlerseniz:icon_tup:

aZF8N9NItHI

Burada dikkat edersen pilotaj hatası da var. güvenilir bulmadım

mert_leon
19-12-2011, 10:49
Amerikada filan adamlar pickup lari bagliyorlar ceki demirlerinden, guclu olan digerini cekiyor ole bi deneme yapmaklazum:-) :-)

BthnKrkt
19-12-2011, 10:52
Amerikada filan adamlar pickup lari bagliyorlar ceki demirlerinden, guclu olan digerini cekiyor ole bi deneme yapmaklazum:-) :-)

Bende onu yazcaktim kuru zeminde baglansin hem kim saglam kirilmayan anlasilir :) Tabi benim favorim belli :D Bu arada videoyu hilux un basarisiz olusu icin degil L200 un basarili gibi olusundan koydum tabi saglam bir referans deil.

BoraRS
19-12-2011, 11:37
Burada dikkat edersen pilotaj hatası da var. güvenilir bulmadım

Neye göre hata varmış? Adamlar zaten o pilotaj hatalarını bilerek yapıp arabanın limitlerde verdiği tepkileri ölçüp ona göre ESP ABS ESR gibi teknolojiler ekliyorlar, arka aks mesafelerini genişletiyorlar, fren dağılım noktalarını düzeltiyorlar araçların. Netice itibarı ile bu araçları kullananlar prof usta şöförler olmayabilir ;)

Germanci
19-12-2011, 11:42
Sanirim en mantiklisi dsg cikana kadar beklemek hem daha fazla tecrube edinilmis olur arac hakkinda.

ahk
19-12-2011, 11:49
ilk defa pickup tarzı araç alıcaksanız arkada amortisör değil makas olduğunu atlamayın.

CupraR
19-12-2011, 12:02
Hilux 2011 4x4 manuel - L200 2007 4x4otomatik ve manuel - - Amarok 2011 4x4 Manuel.
Bunların hepsini kullandım arazi başarısı için en uygunu mantıklısı L200 olarak karar kıldım.L200 4x4 sistemi çok iyi. manuellerinde arka difransiyel kilidi mevcut.otomatiklarınde ise önde var.uygun lastiği ve gerekli yükseltmeyi taktıktan sonra çok eğlenceli oluyo.Hilux un 4x4 manuelinde kilitli difransiyel yoktu şehir içi kullanımda L200den daha konforlu geldi bana.Şehir içinde keyifli hafif araziye uygun arazide L200kadar adranalin vermiyo.
Amarok 2.0 bi turbo tdi olduğundan dolayı vergiden avantajlı.Araç Görünümü Lüx içi dışı kaliteli güzel.fakat en dolusunu alsanda kilitli difransiyel ya opsiyonel ya hiç yok diye biliyorum.kilitli difransiyel bence şart.Gerçi kilitlide olsa o araca kıyıpta araziye giremiyosun.aman dal deycek aman altı sürtcek.Ama hafif arazi şehiriçi kullanım olarak ideal.Ama L200 Kadar hiç biri eylenceli değil.

CeM öZeR
19-12-2011, 14:12
Yeter ismail yaa bırak şu marka fanatikliğini satıyorum diye bukadarda övülmezki Navara daha iyi işte vw yeni girdi bu segmente artık kabullensen iyi olur :D:D
Şimdi burda erciyeste Amarokla kara battığımızı 4 saat 6 kişi kürek salladıgımızı yazdırma bana :D:D:D:D

Lan dandik senin yüzünden oldu Akşamın saat 22:00 sinde hadi Erciyes hadi Erciyes deyince gittik Kayak merkezinde 7.-8. direğe kadar çıktık arkadaşlar mevsimlik lastikle. İnerken yolu bilmediğimiz için ezilmemiş 1 metre karın olduğu biryere oturduk araba askıda kalınca kürekle yol açıp çıktık. İnsanlık dışı hareket olunca teknolojide etkisiz kalıyor kimse kusura bakmasın hiç bir kul yapısı araç ordan çıkamazdı 15.000 km de offroad yüzünden paramparça olmuş mevsimlik lastikle. Helede 2 tonluk bir araç ve içinde 3 kişiyle. :)

zafa38
19-12-2011, 15:09
Lan dandik senin yüzünden oldu Akşamın saat 22:00 sinde hadi Erciyes hadi Erciyes deyince gittik Kayak merkezinde 7.-8. direğe kadar çıktık arkadaşlar mevsimlik lastikle. İnerken yolu bilmediğimiz için ezilmemiş 1 metre karın olduğu biryere oturduk araba askıda kalınca kürekle yol açıp çıktık. İnsanlık dışı hareket olunca teknolojide etkisiz kalıyor kimse kusura bakmasın hiç bir kul yapısı araç ordan çıkamazdı 15.000 km de offroad yüzünden paramparça olmuş mevsimlik lastikle. Helede 2 tonluk bir araç ve içinde 3 kişiyle. :)

o senin şoförlüğünden oldu zaten gömülmemiz :D
Nyse şaka bir yana Amarok iyi güzel fakat eksileri otomatik olmaması fiyatı yüksek olması ve mecburi opsiyonları ile fiyatının 75-80Bin TL olması. Bukadar para verincede kıyamıyosunuz doğal olarak aman dal değicek altı değicek vs vs.
Bence bu tarz kullanımlar yani hor kullanım arazi vs için Japonlar biçilmiş kaftandır.
Elektronik en az seviyede olması makbuldür benim için...

HkN
22-12-2011, 23:41
Bugün bir aracı test ettik. Ben diğer araçları kullanmadım ama Amarok ile çıktığım yerler ve aracın sessizliği beni mest etti. Çıktığımız yerleri gördüğünüz zaman hak vereceksiniz.

Zaman bulursak Şirketin test aracıyla çıkacağız gene oralara ve video çekeceğiz :)

messi
26-12-2011, 20:21
araç hayatını arazide geçirecekse nissan.
yok asfaltta ömür sürecekse vw. (ayrıca yakıt ve vergi avantajı var)
ben nissan tercih ederdim...

messi
26-12-2011, 20:30
+zaten görüntü ve teknolojisinin verdiği psikolojiyle amaroku araziye sokamazsınız.
sanki içinizden bi ses günah işliyosun der.

AvcI
26-12-2011, 21:04
hacim alma, detay istersen seni usta ile gorustureyim

PROMINENT
27-12-2011, 00:09
navara da çok yakıyor ama bence tek eksis bu.. birde arka salıncak olduğu için geziyor bazen..

HkN
27-12-2011, 22:26
+zaten görüntü ve teknolojisinin verdiği psikolojiyle amaroku araziye sokamazsınız.
sanki içinizden bi ses günah işliyosun der.



Biz vurduk.. İnan pişman etmedi :) Hemde bozuk yolda tek ses yok

messi
27-12-2011, 22:40
valla vw bana arazide güven verici bi isim gelmiyo.
birçok yol modelinin bile adı arıza kayıtlarında isim yapmışsa geçiyosa arazi modelinin geleceğini düşünemiyorum. :)

JDM VTİ
27-12-2011, 22:42
Legend is back :D h.geldin smg_fcb fazla sivrilme forumda aman ban şampiyonluğuna adaysın:D

HkN
27-12-2011, 22:43
valla vw bana arazide güven verici bi isim gelmiyo.
birçok yol modelinin bile adı arıza kayıtlarında isim yapmışsa geçiyosa arazi modelinin geleceğini düşünemiyorum. :)


Paris Dakar'da son yıllarda sıralama bırakmıyor VW :)

messi
27-12-2011, 22:53
paris dakar başka bi olay.
mekaniği kokpiti koltuğu diferansiyeli tamamen araziye ayarlanmış bi araçla amaroku ayrı tutmak gerekir.
bi sürü sensör, cd çalar, elektronik klima vs...

mitsubishi de dakarda isim yaptı ama son kullanıcı pajero modeli de tam bi arazi makinesi.
fakat vw'nin touaregi dakarda başka yollardaki normal kasası çok başka.

HkN
27-12-2011, 23:02
Tabiki oradaki araçlarla Caddeki araçlar karşılaştırılmaz. Ama orada elde edilen bir deneyim var ve bunuda kullanıyorlar.

He dersin Arazide bir Navara-Pajero ne bileyim Land Cruıser gibi çok eski araçlarla (eski dediğim arazide senelerdir kendilerini kanıtlamış) araçlarla birebir boy ölçüşemeyebilir.

Tabiki bir çok farklı kulvarda iyice bir test etmek gerekli .. Biz yakında zaman bulursak bir iki deneme yapcaz şirketin test aracı Amarok ile :) Tabiki videoda çekeceğiz.

Geçenlerdeki test sürüşümüz bayağı etkiledi beni :)

messi
28-12-2011, 00:03
"mitsubishi out" demek istemişler galiba?
ne o amblem öyle...

http://img50.resimup.net/di/I6SJ.jpg (http://www.resimup.net)

Onuralp
28-12-2011, 08:07
Marka sempatizanlığı yapmayın arkadaşlar.

VW hakkında hatırlatma. "VW tü kaka" "Arazi de pek güven vermiyor" falan filan hikaye. Teknoloji çok gelişti artık bir otomobil üreticisinin bildiğini öteki otomobil üreticisinin bilmediği falan yok.

Hatırlatırım... VW 181 Trekker. Bir LandCruiser kadar başarılı olmasa da zor koşulların aracıdır.
Ek hatırlatma; VW AG'nin quattro teknolojisini bulduğunu unutmayalım.
http://i.ytimg.com/vi/bAhUVKn747k/0.jpg

http://static.blogo.it/eurocarblog/1969Volkswagen181offroadTrekker.jpg

Toyota hakkında ufak bir hatırlatma da şöyle;
En eski Land Cruiser değil ama bir sonrası. Çok benzerler zaten.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/FJ25_Land_Cruiser.jpg/250px-FJ25_Land_Cruiser.jpg

Mitsubishi'de uçak ve gemi üretimi daha hızlıydı o zamanlarda. Pek o kulvarda değildi.
http://www.mitsubishi-motors.com/corporate/museum/history/1940/e/index.html

*Yanlışım varsa düzeltin.

abdullahçöllü
28-12-2011, 08:29
ww amarok un debriyajıyla ilgili kronik bir sorun olduğunu bir kaç kullanandan duydum gördüm.. debriyajı kaldırırken garip bir tepki veriyordu araçlar. tedirgin ediyordu... navaranın nasıl yaktığını bilmeyen yoktur sanırım... ama kendini kanıtlamış bir araç.. amarok dsg ile gelirse çok daha ii satacaktır. şu andada fena satmıyor zaten.. bunların yanısıra ısuzu dmax çok ekonomik yakıtı ile ön plana çıkan bir araç... hepsini bir kenara bırakın arazide acımadan kullnacak bi araç istiyorsanız mutlaka TATA XENON 4x4 e bakın.. çok şaşırtacak sizi her türlü arazi koşulunda... örnek: adana eyvan kebap sahibi.. av merakından girdiği arazilerde başarısızlığı yüzünden navara yı satıp xenon almış biridir..

devil_berk22
28-12-2011, 20:20
bence ford ranger da bu sınıfta güzel onuda değerlendirmeye alabilirsinz

Redbull
29-12-2011, 20:18
Amarok yeni bir araç kimileri yeni olduğu için belki tedirgin ama bir de rakiplerinden bir + sı rakiplerini test edip onların eksikliklerini giderme şansı oluyor ve daha iyisini yapabilme imkanı.
Ben şahsen dgs çıktığında almayı düşünüyorum.

gambit49
29-12-2011, 23:40
navarayi daha basarili buluyorum amarok'un icini begenmedim ben

Sahin9108
22-01-2012, 21:50
bir otomotiv dergisine konu olmuştu amarok ve navara karşılaştırması navaranın bir çok artısı olsa da amarok genel bakışla birinci gelmişti diye hatırlıyorum. bende bir ara amarok düşünüyordum araştırmıştım şehir içerisinde 2. vitesle kalkmak gerekiyor örneğin 1. vitesi çok güçlü arazi şartları için yapılmış. navaranın l200 ün zamanı geçti amarok iyi bir seçenek olabilir ama ne amaçla aldığınız da önemli. eğer şehir içinde yüksek kuvvetli bir arabam olsun arada da araziye çıkarım keyfime bakarım diyorsanız amarok doğru bir seçenek olacaktır ancak yük taşımak sürekli araziye sokmak istiyorsanız amarok biraz sosyetik kaçabilir. bu şartlarda d-max kullanan bir arkadaşım var oldukça memnun, skystar da fiyatı ve gücüyle mantıklı bir seçenek olabilir ancak şehiriçinde de kullanacak ve biraz da şekil yapıp modlayacaksanız amarok en doğrusu olur

Erdem K.
23-01-2012, 10:03
navara ve l200'ün yüzleri eskidi sanki ! fakat amarok hem iç dizayn hem de kasa olarak güzel gözüküyor, tek eksiği kilitli dif. opsiyonu ve dsg olmayışı sanırım. nissanın arazi performansı tartışılmaz fakat eğer sürekli araziye çıkmayacaksanız vw'nin 4x4 amarokunun da sizi üzeceğini düşünmüyorum...

Emre D.
23-01-2012, 11:34
konuya yeni dahil oldum ama ısuzu nun üstüne tanımam arazi konusunda arazinin en zor şartlarında kullanıyorum zavallıyı yağı suyu mazotunu koy acıma dağa taşa çık çıkmam demez

BahattinS
31-10-2012, 23:22
Tam olarak 1 yıldır amarok kullanıyorum.Genel olarak özelliklede arazi performansından çok memnunum.Arazide önceki aracımın (skyjacker kitli,13 ofset ex.pro comp jant ve kumho lastik,ön arka vinç,tam kilitli difransiyel ve daha birçok off road donanımına sahip 5.7 vortec tahoe) performansını aratmıyor hatta fazlası bile var.İniş desteği,doğru lastik ile çamur ve kardaki performansı gayet başarılı.Şehir içi kullanımına gelirsek;manuel şanzumanı trafikte çok yorucu oluyor,ve beklediğim çift turbo tepkileri yok.Geçen ay booster performance tarafından araca yazılım yapıldı dyno üzerinde 200 hp nin üzerinde güç aldık şuan çift turbo olduğunu fazlasıyla hissettiriyor,yakıtta da ciddi anlamda düşme oldu.Navara ve L200 de kullandım,ne yakıt ne de performans olarak uzaktan yakından amarokla ilgileri yok.Şuan 8 ileri multitronik şanzuman ve 2.0bitdi 185 hp motorla yenisi geliyor,anlaşılan fabrikada yazılım değiştirme gereği duymuş.