Orijinalini görmek için tıklayınız : Rwd kilitli diff hakkında tecrübeleriniz
UĞUR_GSI
21-12-2011, 07:33
Arkadaşlar e36 320 var diff ses yapmaya başladı, yeni diff alana kadar kitleyip kullanayım diyorum. Deneyimi olan arkadaşlar olumlu yönlerini ve olumsuz yönlerini yazabilirmi? Drift sebebiyle yapılacak tabiki, hızla makasla işim yok, düşük hızda virajlarda lastik sesi ve ıslak zeminde dengesizlikler benim okuduklarım.
bende yaptırmayı düşünüyodum yavaş dönüşlerde ses yapıyormuş bu video yu izledikten sonra vaz geçtim
240sx welded dif - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ftC3-oHdh6c&feature=g-wl&context=G2ca83a1AWAAAAAAAAAA)
240sx welded dif - YouTube (http://youtu.be/ftC3-oHdh6c)
Cok dusuk hizlarda 20-30km donuslerde iki tekerde esit oranda kilitli oldugundan virajin disinda kalan taraftan ve diger taraftan lastik sesi ve dif tikirdama sesi duyuyosunuz. Islakta 60 km ustu ani gazlarda fln cok cok tehlikeli direk dagilir arac. Islak zeminde virajda ve duzde giderken gaz dokunuslari cok yumusak olmali. Ama eglenceside cok buyuk. Bazen beni belli bi sureden sonra rahatsiz edebiliyor boyle bi durumda var. Sahsen diferansiyel almanizi tavsiye ederim. Butce uygun dglse gayet yapilir bi durum. Ama pist gunluk gazlama icin asla tavsiye etmem, drift icin ucuz gzl bi secim :)
Arkadaşlar e36 320 var diff ses yapmaya başladı, yeni diff alana kadar kitleyip kullanayım diyorum. Deneyimi olan arkadaşlar olumlu yönlerini ve olumsuz yönlerini yazabilirmi? Drift sebebiyle yapılacak tabiki, hızla makasla işim yok, düşük hızda virajlarda lastik sesi ve ıslak zeminde dengesizlikler benim okuduklarım.
parketmiş iki aracın arasına park edemiyorsun, şuanda sorunsuz olan aksların boşluk yanı vuruntu yapmaya başlıyor, arkasının kayması cok zevklı oluyo go-kart gibi oynıya bılıyorsun fakat istediğin zaman değil o istediği zaman toplıyorsun. kısaca özetlemek gerekirse dertsiz başına dert açmamanı tavsiye ederim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.