PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 206xs' e 106 silindir kapağı ?



206xs
26-12-2011, 23:55
bu konu hakkındaki tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum motor kulaklarını bir şekilde hallederizde bizi düşündüren elek gaz kelebeğini nasıl yapacağımız

boosted_pug
27-12-2011, 00:32
elektrikli gaz kelebeği zaten emme manifolduna bağlı siz kapağı aktarıcaksınız doğal olarak ona herhangi bi işlem yapmıcaksınız hee emme manifoldunun delikleri j4 ile jp4 arasında farklıdır onuda tornacıda deldirip klavuz çektirmeniz gerekli

takma sebebiniz sıkıştırmayımı arttırmak?

206xs
27-12-2011, 19:24
elektrikli gaz kelebeği zaten emme manifolduna bağlı siz kapağı aktarıcaksınız doğal olarak ona herhangi bi işlem yapmıcaksınız hee emme manifoldunun delikleri j4 ile jp4 arasında farklıdır onuda tornacıda deldirip klavuz çektirmeniz gerekli

takma sebebiniz sıkıştırmayımı arttırmak?

evt calışmalarımız o yönde

boosted_pug
29-12-2011, 01:47
sadece sıkıştırmaysa amaç bence kapağı taşlatın yada bi takım yüksek sıkıştırmalı piston alın ve en ince kapak contasını kullanın daha mantıklı çünki baya işlem yaptırıcaksınız motor kulağı için delik deldiriceksiniz emme içinde deldirip klavuz çektiriceksiniz ayriyetten takıcağınız kapağın sübapları sizin aracınkinden daha küçük ve j4 pistonlarının üzerinde sübaplar için kanal mevcut bu kanallar jp4 de yok sübabın pistona değme ihtimalide olabilir

1.8 turbo
29-12-2011, 06:44
ınce conta ve emmeyı komple degıstırmenız kafı. bızım arabaların emmesı verımsız

206xs
29-12-2011, 18:12
sadece sıkıştırmaysa amaç bence kapağı taşlatın yada bi takım yüksek sıkıştırmalı piston alın ve en ince kapak contasını kullanın daha mantıklı çünki baya işlem yaptırıcaksınız motor kulağı için delik deldiriceksiniz emme içinde deldirip klavuz çektiriceksiniz ayriyetten takıcağınız kapağın sübapları sizin aracınkinden daha küçük ve j4 pistonlarının üzerinde sübaplar için kanal mevcut bu kanallar jp4 de yok sübabın pistona değme ihtimalide olabilir

106 kapağının sibopları daha uzun bnm kapağa göre ve yanma odaları daha kucuk 106 kapağının bizim biyer kollarımız kısa 106nin daha uzun ancak bizim pistonlarımız biras tepeli 106 duz

bizim amacımız takılı olan egzantrikten tam anlamıyla randıman alamıyoruz sebebi siboplarımız kısa aynı egzantrik 106 da boy 5 fark yaparken bende o denli fark olmuyor ve yanma odalarımız daha geniş oldugu için sıkıştırma da daha az bizim yapacağımız işlem 106 ust kapağı takıp 0.20 conta kullanmak olcak pistonların siboplara degmemesi için (bu arada kapağım taşlanık ve orjden 307 contası kullanıyorum)

206xs
29-12-2011, 18:25
ınce conta ve emmeyı komple degıstırmenız kafı. bızım arabaların emmesı verımsız

bizim araçlarda zaten orj 307 contalı daha ince conta varmı bilmiyorum ama bildiğin a4 kagıdı gibi ince emmeyi neyle değiştircez