Orijinalini görmek için tıklayınız : W124 Çıtır Besleme
Arkadaşlar öncelikle herkeze selamlar forumda yeniyim..
W124 kasa 200e kullanıcısıyım yeni mekanik enjeksiyonlu motora sahip aracım ve ufaktan atmosferik besleme yapmak istiyorum hedef çok yüksek dgl orj 136 hp olan aracı 150 -160 civarına çıkarmak! forumda inceledim konu bulamadım.Aklıma gelen işlemler (Kapak taşlama,hava filtresi,eksoz çok abartı olmigcak şekilde,headers olabilir) sizce mantıklı mı olur varmı verebilceginiz fikirler ha birde 25lik ıslak nos bas diyolar ne diyosunuz ?
sen kendını tanıtmassan ban nosu sana basarlar:)
tanıtmak için üyelerimiz bölümüne yazdım tanıtım formunu :D burdanda yazalım ben ankaradan Doruk Baykara
Kaydeş sen o arabayı sat elinde kalıcak bak bi yerleri :) Motorun dayansa bile yılların yorgunluğu ile şanzıman ın bırakıcak :)
Araba nın otomatik olduğunu yazsaydın keşke ;)
Bak ya siftah edene bak ilk konumdaki :D şanzımanda sıkıntı yok kırarsak artık bi operasyon yaparız ona :D sen biliyosun operasyon ne aklımdaki ;) bugün baya enine boyuna konuştuk serdar abiyle bu işlemlerin hiç bi sıkıntısı olmigcagını söyledi fakat nos biraz sıkıntı yapabilir taşlamadan sonra dedi :D
tdipower
02-01-2012, 22:05
herşeyden önce o mekanik enjeksiyon sisteminden kurtulup EFI ye geçmen lazım :) sonra ne istersen yap
Bendede aynı aracın 300E si vardı MS ile çok çıtır oluyor ama benim şanssızlığım olsa gerek motoru indirdim,velhasıl arabayı sattım ancak çok araştırdım 124 kasaları
Dediğim gibi Ms bu araca can katıyor halihazırdaki K-jet enjeksyon sistemi ile hiçbirşey size tad vermeyecektir.
yuklemek ıstıyorsan sat 300 tubo dizel al :)
kickbuttowski
03-01-2012, 12:21
Arkadaşlar öncelikle herkeze selamlar forumda yeniyim..
W124 kasa 200e kullanıcısıyım yeni mekanik enjeksiyonlu motora sahip aracım ve ufaktan atmosferik besleme yapmak istiyorum hedef çok yüksek dgl orj 136 hp olan aracı 150 -160 civarına çıkarmak! forumda inceledim konu bulamadım.Aklıma gelen işlemler (Kapak taşlama,hava filtresi,eksoz çok abartı olmigcak şekilde,headers olabilir) sizce mantıklı mı olur varmı verebilceginiz fikirler ha birde 25lik ıslak nos bas diyolar ne diyosunuz ?
aracınız 136 hp değil orijinalde 109 yada 118 hp olması gerek..
eğer uyumluysa 93-95 arası üretilen enjeksiyonlu E200lerin motor kapağıyla değiştirebilirsiniz.
ztn aracım 93 model yeni tip motora sahip 136hp lik e200 ile aynı motor var üzerinde.aracın yazılımına pek girmek istemiyorum illa şart ise tabi yapılır çinki araç çok durmigcak elimde maksat oyalanmak bendeki yaza satarım büyük ihtimal aracı
tuner faruk
03-01-2012, 15:36
ztn aracım 93 model yeni tip motora sahip 136hp lik e200 ile aynı motor var üzerinde.aracın yazılımına pek girmek istemiyorum illa şart ise tabi yapılır çinki araç çok durmigcak elimde maksat oyalanmak bendeki yaza satarım büyük ihtimal aracı
Aracınız 93 model ikinci yarı üretimiyse M111 motor elektronik enjeksiyonlu motor vardır 136 Hp bence satıcaksanız hiç girmeyin böylece devam edin he eğerki illa giricem diyorsanız aracınızı kompresör e çevirebilirsiniz ama kısa vadeliyse dediğim gibi hiç gereği yok Mercedes kullanıcıları biraz titiz orjinalci adamdır :)
biraz inat yaptımda onun için bu araçla ugraşmaya kafaya koydum satmadan önce yapıp komple sökücem arabayı gögüse kadar sonra kafasına vurup satıcam arabayı ;)
swap yapmadan beni geçemezsin onla :)
kickbuttowski
03-01-2012, 17:43
benim bildiğim 93-95 arası tam enjeksiyonlu değil mi? 93 öncesi mekanik enjeksiyon ben mi yanlış biliyorum?
tuvalrones_23
11-01-2012, 09:28
arkadaşlar kompressore cevirmek için motorun içinde parça değişmeye gerek var mı ? beyin ve elektronik aksamda da değişmemiz gerekn parça varmıdır ? tam olarak neler lazım
ztn aracım 93 model yeni tip motora sahip 136hp lik e200 ile aynı motor var üzerinde.aracın yazılımına pek girmek istemiyorum illa şart ise tabi yapılır çinki araç çok durmigcak elimde maksat oyalanmak bendeki yaza satarım büyük ihtimal aracı
Mekanik enjeksiyonlu ise ecu vs. bulunmaz aracında yazılım olayıda doğal olarak olmaz.Elektronik enjeksiyonlu ise güzel bi yazılım güzel bi egsoz sistemi ve intake kit ile çok daha canlı olur sanıyorum.
Bence aracından vazgeçme güzel bi aracın var.Konforunu çok çok ararsın.
erdem325
11-01-2012, 15:27
aracinizi bilmiyorum yani donanim olarak temizlik olarak falan ama..
aracin donanimli ve temiz oldugunu dusunursek:
ya araca yuklenin ve satmayin binin,
yada satacaksaniz bence dokunmayin..
mercedes alicilari genel olarak orjinalci kisilerdir, elenmis kurcalanmis araci satmaniz zor olabilir..
ellenmemisini daha rahat satarsiniz..
temiz ve donanimli ise ben olsam satmam sahsen binerim.
guzel arac cunki w124 ler..
Mekanik enjeksiyonlu ise ecu vs. bulunmaz aracında yazılım olayıda doğal olarak olmaz.Elektronik enjeksiyonlu ise güzel bi yazılım güzel bi egsoz sistemi ve intake kit ile çok daha canlı olur sanıyorum.
Bence aracından vazgeçme güzel bi aracın var.Konforunu çok çok ararsın.
Mekanik enjektörlü araçlarında beyinlileri var %90 Merso'da öyledir. Şekil 1A Golf 2 GTI.
eBay (http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-2-GTI-Chiptuning-Tuningchip-/300480281165?pt=DE_Autoteile&hash=item45f6053a4d)
Bu beyin neye yarıyor peki ? Adı üzerinde zaten mekanik enjeksiyon
motora girişilicek ise başka model arac ile yapılmalı,mercedes orjinal şekilde korunmalı derim :)
fsunnetci
11-01-2012, 21:58
M111'lerin beyinleri çok çabuk arıza verebiliyor ve spor filtre kiti takmayla bile beyin yanlış sinyaller verebiliyor,bence Mercedes gibi araba ile fazla uğraşma orjinal kullan gerçek keyfini ancak o kadar alıyorsun.Biz 1993 200E'nin amortisörlerine Namiştein Nizamettinde gaz basıp sertleştirdik lem mercedesi tanıyamadık direksiyonun tepkimesi bile değişti yolda ne var ne yok hissettirmeye başladı ve anca 3 hafta dayandı ztn sonrasında gaz ve yağı boşaldı amortisörlerin ,Taktığımız spor hava filtresi yakıtı o kadar arttırdıki araba bir anda 15krş neredeyse fazla yakmaya başladı sonradan normale çevirdikte araba kendine geldi :rolleyes:
Orjinal kullanmaya bak bence;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.