Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Atarlı 1.4is yaratmak :D



Jeandan-R
04-01-2012, 19:29
5-6 bin liraya kadar olan bütçede;

Sohc vtec kapaklı sağlam egzantirikli bir d14 mü;
Yoksa haram beygir d14 mü? yapmak daha keyifli ve sorunsuz olur. (Turbo lagdan nefret ederim dipnot bu da :D )

canozcan
04-01-2012, 19:32
egzantirkli d14 ün devirlenmesi çok zevkli oluyor turbo yakışık kalmaz yaw

tdipower
04-01-2012, 19:34
stock motor turbo vardı bir arkadaşta 0.6 civarı basıyordu çok keyifliydi :) öyle birşey yapabilirsiniz

saymaz4155
04-01-2012, 19:43
okadar bütcen var direk soch kapak ideal olur.yada si motoru direk üzerine koybilirsin.cuk diye oturur.sıkıntısız:D

TolgaEsentepe
04-01-2012, 19:47
hiç gerek yok bence desem kızarsınız :)

Jeandan-R
04-01-2012, 19:49
hiç gerek yok bence desem kızarsınız :)

İşte birinin bana bunu demesi lazım :D

@saymaz4155
B16a2 de geldi aklıma aslında

@tdipower
Kolları çok ince diye duydum d14lerin, o basınçları kaldırabiliyor mu stock internalle?

@canozcan
Haram beygir girdi bi kere aklıma :D

saymaz4155
04-01-2012, 19:54
hiç gerek yok bence desem kızarsınız :)

honda alıpta sağı solu ile oynamayan ender insanlardan birisisin sanırım...

ama bu olaylara girdiğinizde sonu gelmiyor.:)malesef

saymaz4155
04-01-2012, 19:56
eğer aklına bişiler yapmayı koyduysan bence d16 en iyisi.istediğin gibide oynarsın sonra araç ile.bence si gibi ivmelenen bir araç yok.sınıfının en iyilerinden birisi...

FaBeRgE
04-01-2012, 19:59
mustafa bence hiç uğraşma direk k20 swapla gitsin :)

saymaz4155
04-01-2012, 20:03
mustafa bence hiç uğraşma direk k20 swapla gitsin :)

aynen oda olur .ama arkadaştaki bütçe ile olmaz:D

emre_
04-01-2012, 20:11
yemem içmem k20 koyarım :D

FaBeRgE
04-01-2012, 20:12
yemem içmem k20 koyarım :D

ben bile benim traktöre takmayı düşünüyorum o derece yani :)

emre_
04-01-2012, 20:15
düşündük ciddi ciddi sonrada dedim hondaya prim yaptırmayalım japanın ne işi var 206 da :D
ama olsada fena olmazdı :D

Tunç
04-01-2012, 20:18
zaten atarlı yesil bi 1.4 var onu bı arastırın atmosferık

FaBeRgE
04-01-2012, 20:25
düşündük ciddi ciddi sonrada dedim hondaya prim yaptırmayalım japanın ne işi var 206 da :D
ama olsada fena olmazdı :D

öle düşünme kanka ya, 206 kasalı turbo vtec var çok hoşuma gidiyor o araç.

307'de uzun zamandır piyasada olmasına rağmen hala çizgileri hoşuma gidiyor, k20 ise zaten tartışılmaz. turbo 307k20'yi ise hiç düşünemiyorum :)

qwertynord
04-01-2012, 20:27
Karar vermekte güçlük çekiyosan sohc vtec kapak ile turboya uygun egzantriklerinizi bloğun tepesine yerleştirin sonrada turbonuzu ekleyin sisteme 0,5 0,6 barda iyi bi yağlama sistemiyle yeterli seviyede atarlı hale gelir tabi garajına ve yazılımı yapıcak kişiye dikkat et

CagkaN
04-01-2012, 20:29
5-6 bin liraya kadar olan bütçede;

Sohc vtec kapaklı sağlam egzantirikli bir d14 mü;
Yoksa haram beygir d14 mü? yapmak daha keyifli ve sorunsuz olur. (Turbo lagdan nefret ederim dipnot bu da :D )

olmayan birşey yap saçma sapan egzantrikle motosikletten çıkma itb yerleştir ondan sonra bi görüşelim:D

civic@ef
04-01-2012, 20:41
p28 beyin vtec tesisat dist. shoc vtec üst kapak elimde mevcut düşünürsen satabilirim..

fatih(fb)
04-01-2012, 20:46
stock oğlu stock k20 kaça maal olur:D

ykavcioglu
04-01-2012, 20:48
herşey iyi güzelde, yaratmak ALLAH'a mahsustur..

qwertynord
04-01-2012, 20:49
20 liraları bulur motorunu servisten aldığın takdirde serviste k20 şanzumanla birlikte 15 liraları buluyodu sanırsam

gökan
04-01-2012, 20:52
beyler 1.4 le ugrasmayın

levent
04-01-2012, 20:56
çıtır turbo en temizi..

SErhat.
04-01-2012, 21:25
NV'yi sat; Vtec al. :)

CagkaN
04-01-2012, 21:31
vtec parasına tsport al typeR kovalarsın

TolgaEsentepe
04-01-2012, 21:34
honda alıpta sağı solu ile oynamayan ender insanlardan birisisin sanırım...

ama bu olaylara girdiğinizde sonu gelmiyor.:)malesef

5 yıl önce uğraşmıştım 1.4 hb yle :) hem görüntü birazda motor olarak corsa gsi focus sport trendlerle falan tampon yapıyordum :)

gökan
04-01-2012, 21:38
ugrasmayın beyler ha cok paran var ugras ogrencıysen esnafsan olmaz bu ısler cok para harcıcan anca alıcagın az bı hp olur

cemsultan
04-01-2012, 21:40
ben bile benim traktöre takmayı düşünüyorum o derece yani :)

Erken kalkan K20 koyuyor bu aralar zaten :D

Candan otur kıçının üstüne rahatmı batıyor güzelim arabayı bırkalıcak yer arıyon. :D

!KO
04-01-2012, 21:41
crx alalım

NOL 76
04-01-2012, 21:44
:icon_tup:
beyler 1.4 le ugrasmayın

ofli
04-01-2012, 21:46
5 yıl önce uğraşmıştım 1.4 hb yle :) hem görüntü birazda motor olarak corsa gsi focus sport trendlerle falan tampon yapıyordum :)

Hade len atar yapmistik okadar sana 1.4 corsayla R yapmistin hehehehehe ne cabuk unuttun:D::D:D

TolgaEsentepe
04-01-2012, 21:54
Hade len atar yapmistik okadar sana 1.4 corsayla R yapmistin hehehehehe ne cabuk unuttun:D::D:D


ahahahaha 106larla kim yürüyodu olm denermiydim hiç senle :D

ünalvti
04-01-2012, 21:56
Benimde fikrim hiç dokunma ama illa yapıcam diyorsan turboyu sona bırakki masrafın az olsun şimdi turbo yaparsın yarın öbürgün yetmez pistondu koldu uğraşırsın ama sohc yaptır şimdi eğer oda yetmez onun üzerine oynarsın daha mantıklı olur

saymaz4155
04-01-2012, 21:58
arkadaşım ; eğer aracı yürütecem diyorsan hiç masraf yapmadan sadece yapman gereken ; düz boru headers ( si manifold olur) , crx 3. vites dişlisi , kapak taşlama ,hava filtresi, bronz baskı balata , ön jantlarını 13 yap , arka koltuklarınıda söktüğün zamanc 1.6 honda civic ile kafa kafaya gidersin...

Emir_b16a
04-01-2012, 22:25
ucuzundan b18a takmayı dene :)

Ome_RS
04-01-2012, 22:37
1.6 iesle bile ugrasmaya değmiyor bence bosa para harcamayın ben cok para harcadım artık rahatlıkla harcamayın diyebiliyorum :D

tonic
04-01-2012, 23:01
1.6 iesle bile ugrasmaya değmiyor bence bosa para harcamayın ben cok para harcadım artık rahatlıkla harcamayın diyebiliyorum :D

:icon_tup:
aynen katılıyorum sohc la ugrasma fazla b1 werım alamazsın, dohc motor bulabılırsen swapla derım ben gerısı bos ış, H22A ıyı b1 tercıh olabılır

SeK23
04-01-2012, 23:26
Acıkcası arabayı seviyorsundur satmak ıstemıyorrsundur ugrasırsın ben 1.4 is hc sevemedm nedense bıraz mecburıyetten bırazda sevmememden dolayı aldıktan 10 ay sonra sattm.

Bence hondaya devir cevırmek yakısıyor ben yerınde olsam (verimli olur olmaz demiyorum abilerimiz daha iyi bilir) sohc vtec yaparım tabi eger swap sansı yoksa swap olursa cok daha iyi :)

Jeandan-R
04-01-2012, 23:27
Araçta kat iptali filtre headers var sadece, eskisinden biraz daha atarlı o kadar. Vtec almaya kalksak arabanın üstüne 10 lira çıkmak gerekecek en azından ona da ne harcayacağım mechul. Kendi aracımın yürüyeni sıfır gibi, bütün bakımları yapılı. O yüzden bu araçla uğraşmak istiyorum ama d14 bir yere kadar izin veriyor(bladerk dövecek beni :D ) 140hp civarı bi sohc vtec bana yeter ilk aşamada bu bütçeyle bunu alabilir miyiz önemli olan o. Araçta kat iptali 4-2-1 headers filtre var, bagajında da d15b emme manifoltu :D .

Düzeltme: Swap, işletemedikten sonra hayal gibi birşey benim için. Aile durumlarım nedeniyle arabayı satmam da pek hoş olmayacak. Zaten bu araca minimum 1.5 sene bineceğim belki 3 sene

mcolgecen
04-01-2012, 23:51
Yakın zamanda 1.4 için oldukca emek ve para harcadım ama gereksiz bence yapılan masrafın hakkını vermiyor yerinizde olsam sadece komple cat back takar yavaştan catara patara gezerdim yada 4-5 bin lira paramı bir vts yada gti ya harcardım...

gökan
04-01-2012, 23:58
yurt dısında alayı swaplı 1.4 le ugrasmak ıcın kafayı kırmak lazım :)

rapstar
05-01-2012, 00:03
İllede bununla uğraşıcaksan ben olsam SC yapan varmı onu araştırırdım. Swap için b16 b18 b20 değmez diye düşünüyorum yapılacaksa k20 yapılmalı onada biraz bütçe lazım. 5-6 binlik B swap yapacağıma 15 gibi arabanı satar mevcut olan bütçenide üstüne ekleyip vti yada rs kısacası daha hızlı bi araba bakardım.
Kolay gelsin :)

eg4
05-01-2012, 00:40
ara ERL yi deki abi ben k24 swaplıcam soyle 5 6 binlik bişigöderin de :D

bladerk
05-01-2012, 01:54
kendi kapağı dursun vtec olunca bişey olmuyo skunk2 emme vti tb bisimoto stage 3 dereceli zex yay owersize subap 12.5 piston güzel bi standalone ecu kısa final
150 160 hp cebinde gezersin

BurakCengizhanoğlu
05-01-2012, 01:57
kendi kapağı dursun vtec olunca bişey olmuyo skunk2 emme vti tb bisimoto stage 3 dereceli zex yay owersize subap 12.5 piston güzel bi standalone ecu kısa final
150 160 hp cebinde gezersin

Peki abi bunların toplamının maliyeti ne olur tahmini..?

bladerk
05-01-2012, 02:06
Peki abi bunların toplamının maliyeti ne olur tahmini..?

herhlade 6 6.5 civarı (ama type-rla yürüyecek seviyeye gelir 180 e kadar falan )

BurakCengizhanoğlu
05-01-2012, 02:17
herhlade 6 6.5 civarı (ama type-rla yürüyecek seviyeye gelir 180 e kadar falan )

Ömürlük araba yapmıycaksa bence vti alması daha mantıklı gibi o parayı üstüne koyup ..Değil mi ?

y.güner
05-01-2012, 02:27
bnce hiç uğraşma sat aarabanı sahibinden ilanlarında eski bi abimizin araacı var sohc vtec koyu yeşil al bin dertsiz kedersiz 34 AC 1130 tarantino memetin arabası

bladerk
05-01-2012, 02:31
Ömürlük araba yapmıycaksa bence vti alması daha mantıklı gibi o parayı üstüne koyup ..Değil mi ?

vti ı o hıza çıkartmak için kaç tl harcaman gerekiyo gibi düşünürsen değil yüklü 1.4 hem ekonomik hem keyiflidir 402 metrede 15.8 yapmıştı bi tanesi

civelek
05-01-2012, 02:37
6 liram varsa ne yapar eder k20 yaparım gerisi gereksiz. yada 0,6 . atar yapmak için bunlar şart.

Erdem K.
05-01-2012, 08:02
turbolu 1.4is güzel olurdu...

saymaz4155
05-01-2012, 12:27
Yakın zamanda 1.4 için oldukca emek ve para harcadım ama gereksiz bence yapılan masrafın hakkını vermiyor yerinizde olsam sadece komple cat back takar yavaştan catara patara gezerdim yada 4-5 bin lira paramı bir vts yada gti ya harcardım...

başkan 1,4 le uğraşmaya değmez demişsinde.sen hedars düz booru yaptın birde baskı balata değiştirdin.kapak taşlamadın.yazılım attırmadın.ne bekliyorsun ki bu işki parçanın değişimi için...:)

saymaz4155
05-01-2012, 12:30
bence en güseli aşırı besleme süperscharjer :D

CagkaN
05-01-2012, 12:43
k20 diyorsunuz k20 nin tamamen std olarak sadece araca yerleştirmenin maliyeti nedir acaba?

bir ara 10 gibi şeyler duymuştum doğru mudur?

mur_84
05-01-2012, 13:49
1.4 is'leri rahat bırakın yaa ben arabamın gitmemesini seviyorum.. :D

bladerk
05-01-2012, 14:00
şu k20 yazanlar bi kendileri swaplasınlar da görelim adam 6000 demiş 25000 tl maliyetli işten bahsediyosunuz

Bulut Y.
05-01-2012, 14:03
şu k20 yazanlar bi kendileri swaplasınlar da görelim adam 6000 demiş 25000 tl maliyetli işten bahsediyosunuz

rakam iyimser olmus erkut abi :D

Jeandan-R
06-01-2012, 03:24
Turbodan vazgeçiyorum, swaptan da. Erkut abi, setup'a d15 krank eklesek d16 kol ile biraz 1.5e ulaşsak daha verimli olabilir mi?

Günkut
06-01-2012, 06:51
Güzel bir rex bulup bütcende artıcaktır kalan paranlada 0,6 basarsın 220+olursun örnekleri var izmir can ,mugla bursa,istanbuk gri rex pasalar gibide atarlanırsın düşün derim :)

bladerk
06-01-2012, 08:30
eğer jdm krank bulursan eagle kol ycp vitara piston ile 1.4 barda gazlarsın

mrt_tsn
06-01-2012, 09:25
1,4is (34 ROB 83) eski aracıma atmosferik yapılabılecek herseyı yaptım kapak acmadan tamamen gereksız, VTS aldım (ty saxo) para harcanmıs bır arac eh ıste, Swap ek yaptık forumdan bakılabılır swap ole motoru al tak degıl, arkadasların da dedıgı gıbı swap dıyenler bı swap yapsında bızde gorelım. ek swap malıyet min. 20bın ıster. Suan Clio RS e bınıyorum gercı bunuda doldurdum ama yınede en ıyı guc fabrıkadan cıktıgı halındekı gucu. 1,4is bas yere sagdan sagdan ak gitsin yoksa sat uzerıne 4-5 bın koy ıyı yuruyen bı RS al 8-9Lt yakıt tuketımıyle çak gitsin derim ben;)

otto24
06-01-2012, 10:11
osmaniyede bi çıkmacı acura type-r k20 komple motoru 3800 tl ye veriyodu elindede fazlasıyla mevcuttu integra şanzuman la süper olurdu

Jeandan-R
06-01-2012, 13:26
eğer jdm krank bulursan eagle kol ycp vitara piston ile 1.4 barda gazlarsın

1.5 derken silindir hacminden bahsetmiştim abi, bir nevi stroke edelim :)