Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 206 GTi desteğinizi bekliyor.



Aranel Ciryatan
10-01-2012, 08:43
Öncelikle Merhaba arkadaşlar;

1-2 haftadır forumda neredeyse tüm 206 GTi konularını okudum. 27 aralıktan beri yani yaklaşık 15 gündür Şeytan Kırmızı bir GTi sahibiyim (34 UP 9814). arabamdam şimdilik memnunum ama biraz daha güç almak istiyorum. şuan arabada simota açık hava filtresi,60'lık düz boru ve standart bir son susturucu var. son susturucuyu aracı aldığım arkadaş araç bağlanınca değiştirmiş ve standart bir egsoz takmış ve çıkan ses gerçekten çok kötü kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum.

Aracımla ilgili işlemleri bostancı sanayideki Harun ustaya yaptırıyorum genelde aldığımdan beri 1-2 ufak masraf yaptım tabiki. Yarın aracıma 3,5 cm lik Apex yay takılacak ve arka torsiyon ayarları yapılacak.

1.Şimdi öncelikle egsoz sorunumu çözmek istiyorum ve bu konuda önerilerinizi bekliyorum çok ses yapsın istemiyorum açıkcası ama performanslı olsun tabiki. istanbul anadolu yakasında bağdat caddesinde oturuyorum ve bildiğiniz gibi silencer olmayan egsozlu arabaları polis genelde bağlıyor. açıkcası bu sorunu yaşamadan bir egsoz işlemi yapmak istiyorum.

2.konulardan okuduğum kadarıyla RC emme,gaz kelebeği volan vs gibi şeylerle 170-180 hp civarına çıkabileceğinden bahsedilmiş aracın. bu konuda tam olarak hangi parçaları değiştirmem gerekiyor ve ortalama ne kadar bütçe ayırmalıyım bu konuda özellikle "Murat" nickli arkadaşımın desteğinide bekliyorum.

3. aracımda şuan yaşadığım tek sorun aslında sunroof'un çalışmaması. bu durumu giderebileceğim iyi bir usta biliyormusunuz? motoru çalışıyor fakat sunroof hareket etmiyor.

İyi Günler...

İBRAHİM_MEY_GTİ
10-01-2012, 09:09
evet murat görünce yazıcaktır zaaten gerkli bilgiyi size vericektir.
bu harun ustayı çok merak ediyom pejolardan anlıyo galiba szce nasıldır.?

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 09:11
evet murat görünce yazıcaktır zaaten gerkli bilgiyi size vericektir.
bu harun ustayı çok merak ediyom pejolardan anlıyo galiba szce nasıldır.?

valla GTi kullanan arkadaşlarıma sorduğumda hepsi onu önerdi. Cumartesi yaylar için gittiğimde mesela CTR Saxo bir Rally arabası hazırlıyorlardı. usta baya bilgili ve paragöz olmaması hoşuma gitti. arabada acelesi olmayan bi durum varsa bekle çıkmasını takarız falan diyor direk hemen sıfırını takalım demiyor.

İBRAHİM_MEY_GTİ
10-01-2012, 09:12
yer olarak bostancı sanayide galiba dogrumu ?

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 09:15
çok doğru. Yurt Motorsport. sanayide mercedes servisinin olduğu sokaktan girince büyük honda servisinin karşısında. ufak bir dükkan ama üst katında dükkanın 2 katı büyüklüğünde deposu falan var. arabaya stop almıştım geçen gittiğimde ledli stoplar için şaka gibi bir fiyat söyledi ve şuan kaşıntım tuttu ledlileri alsammı diye :) diğer sonar siyah zemin şeffaf stoplara verdiğim para boşa gitmiş olacak çünkü satmaya kalksam hemen satabileceğimi sanmıyorum.

emretektas
10-01-2012, 09:44
çok doğru. Yurt Motorsport. sanayide mercedes servisinin olduğu sokaktan girince büyük honda servisinin karşısında. ufak bir dükkan ama üst katında dükkanın 2 katı büyüklüğünde deposu falan var. arabaya stop almıştım geçen gittiğimde ledli stoplar için şaka gibi bir fiyat söyledi ve şuan kaşıntım tuttu ledlileri alsammı diye :) diğer sonar siyah zemin şeffaf stoplara verdiğim para boşa gitmiş olacak çünkü satmaya kalksam hemen satabileceğimi sanmıyorum.

Konuyu karıştırazağız ama acaba bu ustada xsara 1 kasa angel varmıdır ?

UmutRıza
10-01-2012, 09:47
Bir GTİ daha aramıza hoşgeldin :)

Öncelikle eğer satın almadıysan apex yerine eibach 3.5 tavsiye ederim.Eksozt olarak ben aracımda sebring kullanıyorum alt devirlerde çok sesli değil ve performans olarak oldukaça iyidir.

Emme- kelebek olarak 2 alternatifin var.
1. RC emme ve kelebek tercih edersen emme direkt yerine oturuyor, fakat kelebek için işlem gerekiyor, çünki rc lerin kelebekleri elektroniktir.

2. 406 2.2 emme ve kelebek : ben bu sistemi kullanıyorum, bundada kelebekte sıkıntı yok ama emme daha büyük olduğundan yerleştirmek için ön panelden biraz traşlatman gerekecek.

Sadece emme ve kelebekle 180 hp ne yazık ki alamassın,Benim 206 da 4-2-1 headers, komple egsozt, son susturucu, dereceli egzantrik, 2.2 emme ve kelebek,timing ve yazılım var bu yüklemelerle 190 hp alabildim.

Son olarak usta tavsiyesi :) ben aracımı maslak atatürk sanayii de bülent ustaya yaptırdım oldukça ilgili ve tokgözlü bir arkadaştır. tavsiye ederim.

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 09:51
dostum gidip konuşacaksın angel için olabilir elinde.

Schumi
10-01-2012, 09:58
Yurt Motorsport Harun usta mı tokgözlü bir usta ? Neyse Maslak Işık Peugeot Bülent iyidir.

İBRAHİM_MEY_GTİ
10-01-2012, 10:00
suayip harbiden nasıl bi adam demene göre tok gözlü felan değil galiba?

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 10:09
Yurt Motorsport Harun usta mı tokgözlü bir usta ? Neyse Maslak Işık Peugeot Bülent iyidir.

:) şimdilik iyi anlaşıyoruz diyelim. yada çok tanıdık aracılığıyla gittiğimden belkide :)

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 10:19
Bir GTİ daha aramıza hoşgeldin :)

Öncelikle eğer satın almadıysan apex yerine eibach 3.5 tavsiye ederim.Eksozt olarak ben aracımda sebring kullanıyorum alt devirlerde çok sesli değil ve performans olarak oldukaça iyidir.

Emme- kelebek olarak 2 alternatifin var.
1. RC emme ve kelebek tercih edersen emme direkt yerine oturuyor, fakat kelebek için işlem gerekiyor, çünki rc lerin kelebekleri elektroniktir.

2. 406 2.2 emme ve kelebek : ben bu sistemi kullanıyorum, bundada kelebekte sıkıntı yok ama emme daha büyük olduğundan yerleştirmek için ön panelden biraz traşlatman gerekecek.

Sadece emme ve kelebekle 180 hp ne yazık ki alamassın,Benim 206 da 4-2-1 headers, komple egsozt, son susturucu, dereceli egzantrik, 2.2 emme ve kelebek,timing ve yazılım var bu yüklemelerle 190 hp alabildim.

Son olarak usta tavsiyesi :) ben aracımı maslak atatürk sanayii de bülent ustaya yaptırdım oldukça ilgili ve tokgözlü bir arkadaştır. tavsiye ederim.

1. alternatifden yola çıkarak devam etmek istiyorum. yine dereceli egzantrik falan olarak devam edebilirim. ortalama ne kadar maliyeti olacaktır hali hazırda düz boru bulunmakta son susturucuyuda zaten değiştirmeyi düşünüyorum. faakt kafamı kurcalayan orta susturucu işini ne yapmalıyım.

birde dediğim gibi ortalama ne kadara patlar bu işlemler. bu işlemleri yaptıran arkadaşların 3 aşşa 5 yukarı fikri olduklarını düşünüyorum.

Schumi
10-01-2012, 10:30
suayip harbiden nasıl bi adam demene göre tok gözlü felan değil galiba?

Ustadır. Bilgilidir. Ama hiç haz etmem.

Murat
10-01-2012, 10:42
usta konusunda bülente slm söyle halleder :) tecrübelidir. egzantrik konusunda yardımcı olabilirim. elimde bir takım boşda var.

diğer konularda rıza kabaca yazmış. işin biraz daha ayrıntıları var. öncelikle hangisini yapacağına karar verirsen detaylara gireriz...

UmutRıza
10-01-2012, 10:45
1. alternatifden yola çıkarak devam etmek istiyorum. yine dereceli egzantrik falan olarak devam edebilirim. ortalama ne kadar maliyeti olacaktır hali hazırda düz boru bulunmakta son susturucuyuda zaten değiştirmeyi düşünüyorum. faakt kafamı kurcalayan orta susturucu işini ne yapmalıyım.

birde dediğim gibi ortalama ne kadara patlar bu işlemler. bu işlemleri yaptıran arkadaşların 3 aşşa 5 yukarı fikri olduklarını düşünüyorum.

egzantrik =500-600 tl, ayarlı kasnak = 200 civarı, son susturucu 250-400 tl,rc emme ve kelebeğin fiyatı satanın insafına kalmış 700-800 tl eder.işçilik 300-350 civarı tutar.

CRUEL
10-01-2012, 11:03
ahanda stock 206gti:D nasılsın kardeş hoşgeldn:angel::D

DoguErdogan
10-01-2012, 11:03
yurt motorsport harun usta mı tokgözlü bir usta ? Neyse maslak ışık peugeot bülent iyidir.

+1000000000000

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 11:09
usta konusunda bülente slm söyle halleder :) tecrübelidir. egzantrik konusunda yardımcı olabilirim. elimde bir takım boşda var.

diğer konularda rıza kabaca yazmış. işin biraz daha ayrıntıları var. öncelikle hangisini yapacağına karar verirsen detaylara gireriz...

az çok yol belli aslında murat 1 yolu tercih edeceğim. zaten aşama aşama beraber takip ederiz konuyu bu başlık altında.


egzantrik =500-600 tl, ayarlı kasnak = 200 civarı, son susturucu 250-400 tl,rc emme ve kelebeğin fiyatı satanın insafına kalmış 700-800 tl eder.işçilik 300-350 civarı tutar.

iyi en azından aklımda artık ortalama bir fiyat var. ortalama fiyat istememin nedeni şu aslında. paramı ayarlayıp cebime koyum işleme 1 anda girişmek. yarım yarım iş yapmak istemiyorum zaten zamanımda olmuyor :)

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 11:10
ahanda stock 206gti:D nasılsın kardeş hoşgeldn:angel::D

aynen dostum araç stock perti falan yok sadece sağ ön çamurluk değişeni var. :D ufak ufak toparlayacaz bakalım :)

svtec
10-01-2012, 11:14
hoşgeldin aramıza :D kemal dişine göre rakip geldi :)

svtec
10-01-2012, 11:15
üstad özelden msj attım baktınmı ?

Murat
10-01-2012, 11:19
1. seçenekde bloğu ve karteri deldirmen vs gerekiyor. delmesende olur ama yağ sistemi için faydalı. öneririm. rolanti motoru için aşman gereken bir engel var. onun haricinde silindir kapağında işlem yapman gerekiyor.

en önemlisi kelebeği mekaniğe çevirme işlemi. biraz sıkıntılı. onun yerine başka bir kelebeği gerekirse flanş ile koymanı öneririm.

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 11:29
1. seçenekde bloğu ve karteri deldirmen vs gerekiyor. delmesende olur ama yağ sistemi için faydalı. öneririm. rolanti motoru için aşman gereken bir engel var. onun haricinde silindir kapağında işlem yapman gerekiyor.

en önemlisi kelebeği mekaniğe çevirme işlemi. biraz sıkıntılı. onun yerine başka bir kelebeği gerekirse flanş ile koymanı öneririm.

yarın gittiğimde bir konuşayım ben ustayla. bu arada ben yay olarak 3,5 kararını verdim ama bunun nedeni bu araçların karteri aliminyum olduğunu öğrenmemden sonra oldu. 5 cm lik yay koysam çok sıkıntı olurmu. bide 5 cm yapınca amortisor işinede girmem gerekecek gibi geliyor. standart amortisor ile 5 cm de aracın çok zıplayacağını düşünüyorum.

UmutRıza
10-01-2012, 12:33
3.5 dada amartisör işine girmen lazım :)

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 12:36
3.5 dada amartisör işine girmen lazım :)

onun bütçesini yaz sonu gibi planlıyorum

Murat
10-01-2012, 12:44
yay koydunmu amortisör ister.

5cm lik yay nedeni ile karter delen görmedim hiç. olursan bir ilk olacaksın sanırım. karteri vurabilmen için tamponu salıncakları traversi de vurman lazım.

UmutRıza
10-01-2012, 12:44
sitede bazen uygun fiyata satılan coiloverlar oluyor, denk getirdiğinde yapıştır al, 15 gün önce 280 den satılıyordu ben aldım koydum kenara duruyor :)

Murat
10-01-2012, 12:51
280 e coil?

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 12:56
yay koydunmu amortisör ister.

5cm lik yay nedeni ile karter delen görmedim hiç. olursan bir ilk olacaksın sanırım. karteri vurabilmen için tamponu salıncakları traversi de vurman lazım.

yay koyunca vurma değilde hani vurma riskin daha çok artıyor ve bunların karteri aliminyum bilgisi verildi. neyse yayları almadım zaten yarın alıcam onlarıda 5 cm alayım o zaman. bi kaç ay sonrada amortisor takımını değiştiririm.

UmutRıza
10-01-2012, 13:08
yay koydunmu amortisör ister.

5cm lik yay nedeni ile karter delen görmedim hiç. olursan bir ilk olacaksın sanırım. karteri vurabilmen için tamponu salıncakları traversi de vurman lazım.

öyle bir becerikli var muratcım, bülentin oraya arabayı bıraktığımda ferrari kornası takması için arabayı kornacıya verdik elaman sanayiini içinde gazlamış sanırım arabayı getirdi 2 dakika geçti aradan , araba tüm yağı boşalttı karteri delmiş :)

UmutRıza
10-01-2012, 13:08
280 e coil?

aynen 280 e coil :)

svtec
10-01-2012, 13:12
üstad git bir amortisörcüye kendi amortisörlerini sertleştir.. yaylarıda tak alsana çakma coil.. olmadı :) sağlama önlere koni al ikisi satılıyor sıfır 500-600 e bulursun.. sağlıklı olur yaylarıda eibach al.. en temizi pro kit.. 5 lik olsun arka torsiyonlarıda.. indirdimi.. miss karter olayına gelince parçacıda karter muhafaza var.. al taktır 5 dk. için rahat olur.. murat üstadın dediği gibi karteri yarmak o kadar kolay değil.. :)

Murat
10-01-2012, 13:32
aynen 280 e coil :)

markası ney?

UmutRıza
10-01-2012, 13:33
markası ney?

cantürk :)

Murat
10-01-2012, 13:37
iimiş :) coil önemli alırsanız kaliteli bişi alın. yada orjnlerle idare edin derim.

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 14:53
iimiş :) coil önemli alırsanız kaliteli bişi alın. yada orjnlerle idare edin derim.

aynen kısa bir süre orjinaller ile idare edip sonra koni almayı planlıyorum. bi anda bütçeye yüklenmek istemiyorum :D

phantom
10-01-2012, 19:50
Öncelikle Merhaba arkadaşlar;

1-2 haftadır forumda neredeyse tüm 206 GTi konularını okudum. 27 aralıktan beri yani yaklaşık 15 gündür Şeytan Kırmızı bir GTi sahibiyim (34 UP 9814). arabamdam şimdilik memnunum ama biraz daha güç almak istiyorum. şuan arabada simota açık hava filtresi,60'lık düz boru ve standart bir son susturucu var. son susturucuyu aracı aldığım arkadaş araç bağlanınca değiştirmiş ve standart bir egsoz takmış ve çıkan ses gerçekten çok kötü kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum.

selam aranel,

arabanı güle güle kullan. güzel bir tasarım.

uzun süre 206GT kullandım, arabayı ilerletecek 1-2 şey önerebilirim;

vites yolları maalesef aşırı uzun. değiştirirken devir kaybedersin. Griffiths Engineering shortshift kullan. ben kullandım, vites değiştirmeyi ciddi şekilde kısaltıyor, bir üst vitesi biraz daha yüksek devirde yakalarsın, zevki de cabası :). fiyatı gayet düşüktü. sitelerini araştırıp bulabilirsin.

uzun süre stok süspansiyon kullandım, sonra 3.5cm Vogtland yay + Koni Sports amortisör aldım. süspansiyon eskiye göre muhteşem oldu. amortisör ayarını tam sert yapmıştım. ben sertlikten rahatsız olmadım, ama bu konu kişiden kişiye değişir.

senin yerinde olsam standart amortisörlerle coil, gaz basma vs. şeklinde oynamam. benim anladığım stok amortisörler sıradan, öyle performans vs. için yapılmamış. yani özünde geliştirilecek bir olay yok. Koni'nin modeli ise 206GT için tasarlanmış. yol tutuş çok önemli, Koni al geç. 3.5cm ile araba acayip iner. daha çok indirince altını sürtme, çarpa vs. olabiliyor.

sunroof problemi klasiktir, belli bir yıldan sonra çoğunda oluyor. önemli değildir. usta tavsiyesi almak istersen mesaj at...

katalitik konvertör egzos çıkışında ciddi engel oluşturuyor, sende takılı mı? değilse lambda sensörü nasıl iptal ettin?

Aranel Ciryatan
10-01-2012, 20:01
selam aranel,

arabanı güle güle kullan. güzel bir tasarım.

uzun süre 206GT kullandım, arabayı ilerletecek 1-2 şey önerebilirim;

vites yolları maalesef aşırı uzun. değiştirirken devir kaybedersin. Griffiths Engineering shortshift kullan. ben kullandım, vites değiştirmeyi ciddi şekilde kısaltıyor, bir üst vitesi biraz daha yüksek devirde yakalarsın, zevki de cabası :). fiyatı gayet düşüktü. sitelerini araştırıp bulabilirsin.

uzun süre stok süspansiyon kullandım, sonra 3.5cm Vogtland yay + Koni Sports amortisör aldım. süspansiyon eskiye göre muhteşem oldu. amortisör ayarını tam sert yapmıştım. ben sertlikten rahatsız olmadım, ama bu konu kişiden kişiye değişir.

senin yerinde olsam standart amortisörlerle coil, gaz basma vs. şeklinde oynamam. benim anladığım stok amortisörler sıradan, öyle performans vs. için yapılmamış. yani özünde geliştirilecek bir olay yok. Koni'nin modeli ise 206GT için tasarlanmış. yol tutuş çok önemli, Koni al geç. 3.5cm ile araba acayip iner. daha çok indirince altını sürtme, çarpa vs. olabiliyor.

sunroof problemi klasiktir, belli bir yıldan sonra çoğunda oluyor. önemli değildir. usta tavsiyesi almak istersen mesaj at...

katalitik konvertör egzos çıkışında ciddi engel oluşturuyor, sende takılı mı? değilse lambda sensörü nasıl iptal ettin?

bilgiler için çok teşekkür ediyorum. öncelikle 3.5cm yay konusundaki soru işaretini kafamdan kesinlikle kaldırdın. 1,5 ay kadar falan mecburi kendi amortisörleri ile dolaşıcam lastik almam lazım ona vericem parayı sonraki ay koni işine girişicem.

katalitik arabada iptal en azından alırken çocuk öyle söyledi. o gün ustada arabanın altına baktığında düz boru var dedi ama asıl perşembe günü arabayı lifte çıkardığımızda göreceğiz.

Sunroof konusunda özel mesaj atarsan çok sevinirim. o iş tuzludur falan diye 2-3 arkadaş keyfimi kaçırdı açıkcası.

phantom
10-01-2012, 20:19
süspansiyon konusunda yay açısından avantajlısın çünkü sadece öne bir çift yay alman yeterli. arkanın yüksekliği torsiyon barından ayarlanıyor.

katalitik konvertör olayını iyi kontrol et, lambda sensörü çalışmadığında arıza ışığı yakar, iptali için birşey yapılmış olması lazım.

motor maalesef devirli değildir, daha rahat devirlenmesi & gaz tepkisini arttırmak için çeşitli konulara bakmak lazım. arkadaşlar bazı öneriler yapmış, bunları değerlendirmek lazım (intake manifold, hafif volan vs.).

frenler bombadır, süspansiyonu iyileştirdin mi 3,000 - 6,000RPM arası uzarsın ;) (devirli değildir dediğime bakma, devir başka tork başka bir şey)...

cMg
10-01-2012, 22:09
Aracın hayırlı olsun :)

EREN34
10-01-2012, 22:13
evet murat görünce yazıcaktır zaaten gerkli bilgiyi size vericektir.
bu harun ustayı çok merak ediyom pejolardan anlıyo galiba szce nasıldır.?

Bostancıda Pug konusunda üstüne adam yok. adamına göre muamele yapar. Genelde adamı gıcık eden bir tarzı vardır. Tarık ustada iyidir hemen sanayi dışında. Birde benim noname ustam var;)

Harun yada noname kankama gideriz tanıştırırım sıkıntı yok. Tarık usta ile Batu tanıştırsa daha iyi olur;)

Aranel Ciryatan
29-05-2012, 10:19
Şimdi aylar geçti yaklaştık muayene zamanına. ufaktan aracı toparlamaya devam ediyorum fakat muayene sonrasında Header ve egsoz işine girişeceğim direk. Header için custom garage ile görüştüm ama 1-2 yer ilede görüşeceğim. internette çok araştırdım fakat aracım için hazır header bulamadım. şimdi Header olarak ne tercih etmeliyim ve kaçlık boru kullanmalıyım?

bu arada nasıl bir yol izleceğim tam olarak şekillendi.
2.2 emme + kapak,PT60 dereceli egz,header olarak devam edeceğim. fakat header işi bu arabada cidden sıkıntıymış hazır headerlar bulamadım bi türlü.

Murat
29-05-2012, 11:10
yurt dışında hazır var ama onla uğraşana kadar yaptırmak daha zahmetsiz olur. 2.2 yerine rc ara derim. 2.2 nin çok işi var. egz giriş için yeterli. kapağı kaan halleder sanırım.

Aranel Ciryatan
29-05-2012, 11:27
yurt dışında hazır var ama onla uğraşana kadar yaptırmak daha zahmetsiz olur. 2.2 yerine rc ara derim. 2.2 nin çok işi var. egz giriş için yeterli. kapağı kaan halleder sanırım.

RC de gaz kelebeği işinde korkutuyorsun beni napim :D sen kendin uğraşmışsın gaz kelebeği için :D yani RC benimde aklımda hatta header içinde RC header düşündüm ama sığmıyormuş malesef.

Yiğit Ş.
29-05-2012, 12:54
sat şunu yaa

Aranel Ciryatan
29-05-2012, 13:02
sat şunu yaa

ne alıcam ?

Murat
29-05-2012, 22:17
ne alıcam ?

sat git bi honda al 20 bine 95 model kara kutu :D

Aranel Ciryatan
29-05-2012, 22:51
sat git bi honda al 20 bine 95 model kara kutu :D

yok yaa ben seviyorum 206 mı :D

Murat
29-05-2012, 22:54
RC de gaz kelebeği işinde korkutuyorsun beni napim :D sen kendin uğraşmışsın gaz kelebeği için :D yani RC benimde aklımda hatta header içinde RC header düşündüm ama sığmıyormuş malesef.

rc header sığmıyor diye kim diyo. ben taktım gayet güsel sığdı :D

kelebek konusunda illa rc yapmana gerek yok. bir sürü kelebek var 70mm lik hazır satılan.

Aranel Ciryatan
29-05-2012, 22:57
rc header sığmıyor diye kim diyo. ben taktım gayet güsel sığdı :D

kelebek konusunda illa rc yapmana gerek yok. bir sürü kelebek var 70mm lik hazır satılan.

rc header sığıyorsa beni büyük dertten kurtardın. kimle konuşmuştum hatırlamıyorum ama RC header sığmıyor baya işlem yapılması gerekiyor falan demişti bana o yüzden gözüm korkmuştu. arabanın orasını burasını pek kesip biçmek istemiyorum doğrusu. gaz kelebegi konusunda 70mm tamamdır not alındı. clioRS kelebegi böyle sanırım bildiğim kadarıyla?

bide kapak işini ne yapayım. önerin varmı?

Murat
29-05-2012, 23:22
sığmasına sığıyor header ama işlem yapılması gerekiyor şanzımanda ve vites tertibatında.

b18 16 fln kelebekleri var bir sürü 3. parti ürünler. onlardan koyabilirsin.

rc emme yaparsan en azından kapağın giriş kısmını manifold ile aynı ölçüye getir. direk takma derim.

Aranel Ciryatan
30-05-2012, 11:43
sığmasına sığıyor header ama işlem yapılması gerekiyor şanzımanda ve vites tertibatında.

b18 16 fln kelebekleri var bir sürü 3. parti ürünler. onlardan koyabilirsin.

rc emme yaparsan en azından kapağın giriş kısmını manifold ile aynı ölçüye getir. direk takma derim.

yok direk takmayı düşünmüyorum zaten biliyorum girişlerin küçük olduğunu RC ye göre. yani kapat değiştirmeye gerek yok aynı kapağın üzerinde oynama yap yeterli diyorsun o zaman?

İBRAHİM_MEY_GTİ
30-05-2012, 14:03
bnm araca yapıcaklarım listesi:D
egzantirk
kısa
emme monifold
4 2 1 headers
beyin.
bu 5 ni yapacaklarım listesinde bunları yapmam 4 5 ayı bulur:D

Aranel Ciryatan
30-05-2012, 14:07
bnm araca yapıcaklarım listesi:D
egzantirk
kısa
emme monifold
4 2 1 headers
beyin.
bu 5 ni yapacaklarım listesinde bunları yapmam 4 5 ayı bulur:D

benim liste ile aynı sanırım :hahaha:

İBRAHİM_MEY_GTİ
30-05-2012, 14:13
benim liste ile aynı sanırım :hahaha:

hayırlısı diyelim :D:D

Murat
30-05-2012, 22:27
yok direk takmayı düşünmüyorum zaten biliyorum girişlerin küçük olduğunu RC ye göre. yani kapat değiştirmeye gerek yok aynı kapağın üzerinde oynama yap yeterli diyorsun o zaman?

evt. eyterli olacaktır.

wastra
01-06-2012, 17:29
egzoz olarak sebring öneririm ben kullanıyorum gayet hoş sesi var performans konusunda da iyi