Orijinalini görmek için tıklayınız : crx performans arttırmak ıcın yardım
powerfuL
11-01-2012, 00:15
stock crx ıcın performans attırmak ıcın neler yapabılırım arkadaslar yardım
headers fıltre duz boru dıyorlar fıltre hangı marka duz boru kac mm olursa en ıyı performansı alırım bunlardan baska daha neler yapabılırım
halilkarakas
11-01-2012, 00:20
airmass hedırs 51 lik düz boru filtre isimsiz 20 tl lik olandan birde civic si şanzuman ayna mahrtutisini taktınmı yeterli olur :)
powerfuL
11-01-2012, 00:29
hocam tesekkur ederım ama bu si lere crx dıslısı tak dıyorlar crx lerede sı sanzıman tak dıyorlar cok ılgınc bır durum bırde stock vtı la yurumem ıcın bunlar yeterlı olurmu acaba
RafetAraç
11-01-2012, 00:58
malesef olmaz
hocam tesekkur ederım ama bu si lere crx dıslısı tak dıyorlar crx lerede sı sanzıman tak dıyorlar cok ılgınc bır durum bırde stock vtı la yurumem ıcın bunlar yeterlı olurmu acaba
senin arabanın motoru iyiyse stock olarak zaten filtreli hıdırlı vti la çok rahat yürürsün stock olarak yürüyemiyorsan vti ile önce motorunu elden geçir daha sonra airmass hıdır (bisimoto çok pahalıya gelir) 51 düz boru 51mm son susturucu b.. ok borusu ucuna aem dryflow filtre şanzumanada civic si 4.25 final dişlisi tak yeterince tatmin eder ama motorunda sorun varsa önce motorunu yaptır bunlar sonrada yapılır
şu rex lerin kaderi nedir arkadaş yıllardır öğretemedik millete;
stock canı yerinde crx stock vti dan herzaman hızlıdır... yaklaşık bi yüzlerce kez denenmiştir
benm aracımda srp piston eagle kol kelebek emme kapak işli filtre headers eksoz volan kısa sansızman var anca yürüyorum vteclerle :)
benm aracımda srp piston eagle kol kelebek emme kapak işli filtre headers eksoz volan kısa sansızman var anca yürüyorum vteclerle :)
bi bidon benzin al lazım olur sucuklar benden :D
valla suan İstanbulda en iyi yuruyen crxlerden biriside bu bi kaç eksiğim kaldı onları bitirdikten sonra hodri meydan diyicem :)
ömer böyle diyor aracı ortada.
ama benim anlamadığım eg b16 ile yürüyen siyah crx'te vardı.
rex'leri bu farklılıktan dolayı sevemedim hiç:D
valla suan İstanbulda en iyi yuruyen crxlerden biriside bu bi kaç eksiğim kaldı onları bitirdikten sonra hodri meydan diyicem :)
olur olur ben gırtlak stock olarak denemeye vti arıyordum kimse gelmiyordu :) rexin 4 ü candır yeterki sağlıklı olsun ama piyasada malesef rexlerin birçoğu yanlış usta yanlış ayar kurbanı şu egzantirik kasnakları vti gibi düz çizgi olsaydı rexler çok başka yerde olurdu coğu aracını iyi tanımayan rex kullanıcısıda vti geçmek için ne yaparım diye konu açmazdı :)
olur olur ben gırtlak stock olarak denemeye vti arıyordum kimse gelmiyordu :) rexin 4 ü candır yeterki sağlıklı olsun ama piyasada malesef rexlerin birçoğu yanlış usta yanlış ayar kurbanı şu egzantirik kasnakları vti gibi düz çizgi olsaydı rexler çok başka yerde olurdu coğu aracını iyi tanımayan rex kullanıcısıda vti geçmek için ne yaparım diye konu açmazdı :)
müdür bende yüklü vti geçmek istiyom :D
valla suan İstanbulda en iyi yuruyen crxlerden biriside bu bi kaç eksiğim kaldı onları bitirdikten sonra hodri meydan diyicem :)
Ömer sen bence korhan ile bir görüş o araç değil stock dolu vti ile yürüyen araçtı. Korhan zamanında Type-R lara kafa tutuyorum diyordu.. Sanırım senin problem yazılımsal..
powerfuL
11-01-2012, 12:14
arkadaslar sanko fedaı ustaya teslım edıcem bırazdan aracı frenlerı yapıcak motor ıcın cok ıyı dedı daha aracı hıc denemedım ıst avrupa yakası denemek isteyen varsa bende aracımı gormus olurum caner 0554 590 97 03
Kime göre iyi neye göre iyi yukardan bakılınca güzel gözüküyor evet :D
Parana göre yürütebilirsin ama harıcagın parayı koy kenara git b serisi al okan aganın bir zamanlar söylediği gibi d serisi yüklenmeye değmez gitti oda swap yaptı :D
integra kelebek
hafif volan
si final
güzel bir hıdır
51 lik boru
kücük tüplü bir son bknz.otto
kaliteli lastik
sağlam ön takım ve aktarma organları
bunlar aracında oldugu zamana fhe bir vteği gecebilirsin diye tahmin ediyorum önemli olan motorunun suankı kondısyonu..
turgay.ozgur
11-01-2012, 13:03
d16 motorlarda tüm diğer araçlarda olduğu gibi kondisyonda çok çok önemlidir herşeyden önce... sağlıklı bir crx aktarma organlarındada bir problem yoksa yere gücünü iyi iletiyor kondisyonu kompresyonu yerindeyse zaaten bayağı tatmin edici yürür. filtre headers egzoz da yaptınmı zır stock hatchback vtecleri geçer (sedandan bahsetmiyorum bile)... d16 ların canı kompresyonu ve tüm diğer ayarlarıdır avans ve sübap gibi. her usta onun sübap ayarını bilmez çok sıkarlar rahat çalışmaz d16 hafif boşluklu sübap ayarını sever dinlediğindede sübaplar şıkır şıkır ses yapar hafiften diğer honda motorlarına göre... bir sübap ayarı bile kaderini değiştirir... headers olarakta bende replika dc headers var mesela memnunum... airmass dahada iyidir bulabilirsen... 51lik potsuz boruylada devam ettirirsen sistemini ve harbiden soğuk hava çekebilecek bir filtre sistemi uygularsan marka modelinin önemi çok yok ciddi ciddi tatminkar yürür aracın...
Simota twin charger filitre
airmass,dc,ebay fark etmez 4-1 headers
51'lik düz boru ve egzoz
integra kelebek
timing ayarı ve PR4 beyine yazılım.. bu bir miktar seni oyalayacaktır.. bundan ötesi zaten motor alt yapı çalışmaları piston kol gömlek gibi :D
bi kere kapak açarsan cometic 0.27 owersize subap port polish vti gaz kelebeği 4.25 ya d 4.43 kısa F/H/E yeter ilerde de beyin vtia boy boy çıkarsın
powerfuL
11-01-2012, 23:07
yardımcı olan herkeze tesekkur ederım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.