Orijinalini görmek için tıklayınız : SS 306GTI-6 Motor ve ECU Projesi
SerhatA.
18-04-2012, 10:15
ufuk aynen kanka şükür hallettik :)
serhat sen mi ben mi çatlıycam :))))
Yürürünü çok merak ettiğim bi araç ya :) İnş beklentilerini alırsın.. :rolleyes:
Emre Ekrem
18-04-2012, 10:16
Castrol EDGE 5W-40, yüksek basınç altında çalışan ve küçük motor hacminden yüksek beygir gücü elde ederken düşük viskoziteli yağlara ihtiyaç duyan araçlardan maksimum performans elde etmek için.
Castrol EDGE 10W-60, spor araçlarda, modifiye edilmiş araçlarda ve en son teknoloji ile üretilmiş çok yüksek basınçlar altında çalışan güçlü motorlara benzersiz güç ve maksimum performansı sağlamak için.
diye biliyorum, bende 10/60 tavsiye ederim, uzun süredir kullanıyorum.
ykavcioglu
18-04-2012, 10:16
Eminn yapabileceksin:D
abi bakalım ustaya karşı gelinmez ama bi düşünce fırtınası yapmak lazım:D:D
yunus ne dedin la anlamadım hiçbişey :D civici satmışın lamı cimi yok gti-6 alıyoruz sana
Beni Gezdirirmisin Birazcık. Yüklü XU10J4RS`i Çok Merak Edmiyorum :=)
yüklü değil ki arabam, en önemli parça yok, egzantrik :)
hep hıp hızlı giden bir 306 gti a binmek istemısımdır, yan koltuga oturtup 2 tur attırmıycanmı bonoon pat pat yapmıycakmıyız sımdı :=)
hızlı olup olmıycağı belli değil ki belki yürümiycek araba Allah muhafaza:)
tabiki bindiririm sıkıntı olmaz.
sen beni gezdir bende seni gezdircem :=)
Bülent76
19-04-2012, 20:23
Eski bir 306 Gti sahibi olarak yürürünü çok merak ediyorum arabanın, inşallah güzel videolarını izleriz en kısa zamanda. Egzantrikler takılırsa tahmini motor gücü ne olacak?
Kazasız belasız kullanırsın iniallah.
egzantrik takamıycam bi süre maddi durumdan dolayı :)
şuanda 190-200 hp arası bişey oluruz diye düşünüyorum.
sen beni gezdir bende seni gezdircem :=)
çiko sen ne işsin çözemedim ya gay misin nesin sen ::D
sen beni gezdir bende seni gezdircem :=)
Sen git bin Alicanın 306'sının içine. İçinde gezdirsin.
Sen git bin Alicanın 306'sının içine. İçinde gezdirsin.
uahauhauhauh :D:D sabahtan beri yok bindirir misin yok kaldırır mısın indirir misin yok hızlı bilmem ne hauhauhau noluyo anasını satıyım:D
hani tanısam takılıyo dicemde adamı tanımam etmem tuhaf tuhaf yazıyo:D
çiko sen ne işsin çözemedim ya gay misin nesin sen ::Dkafa kondik misketim ben :) hıp hızlı gidicek senin 306 vercen ona 60 lık düz boruyu sona varex esir alcan zemti
bende bir 205 var ona bindircem seni :D
7 sene lise okudum arap, cok merak ediyorum video cekıcem sana bitsinde arabadan
kım oldugmu söylesem ayıp olur, deşifre olurum sonra :) şuayp uyandı ama deşifre etmedi :D
artık bencede tanıdık kırıcı olduysam affola:D
hee ama yavşaklığında lüzumu yok bırak taşşağı:D
Cok Merek Ettim Kimim Ben :D
205ci piyasada bi adam var bilidğim 205 diyip duruyorsun, etiket, o da sensin heralde:D
Makara Bir Yana, İnsallah Güzel Olmustur. Bulamadıkki Eli Ayagı Düzgün XU10J4RS Vuralım Kırabacı :=)
AhmetYılmaz
20-04-2012, 12:33
Alican abi haberler geliyo okmeydanı halkı rahatsızmı egsozdan. :D
Bu arada piyasada kaç tane EeTiiket 205 ci varki. :)
yavuz364
20-04-2012, 12:49
Kusura bakmayın, gayet ciddi olarak soruyorum, Bu yanlış bilgileri nereden yazdınız ?
Bu şekilde ayırmak çok yanlış olur... Yağ değerlerinin performanslı arabayla- hızlı yada yavaş giden araba ile hiçbir alakası yoktur, sizin motorunuzun karakteri, kullanım performansı v.b. bilgiler ile alakası vardır..
Castrol EDGE 5W-40, yüksek basınç altında çalışan ve küçük motor hacminden yüksek beygir gücü elde ederken düşük viskoziteli yağlara ihtiyaç duyan araçlardan maksimum performans elde etmek için.
Castrol EDGE 10W-60, spor araçlarda, modifiye edilmiş araçlarda ve en son teknoloji ile üretilmiş çok yüksek basınçlar altında çalışan güçlü motorlara benzersiz güç ve maksimum performansı sağlamak için.
diye biliyorum, bende 10/60 tavsiye ederim, uzun süredir kullanıyorum.
Emre Ekrem
20-04-2012, 13:41
Kusura bakmayın, gayet ciddi olarak soruyorum, Bu yanlış bilgileri nereden yazdınız ?
Bu şekilde ayırmak çok yanlış olur... Yağ değerlerinin performanslı arabayla- hızlı yada yavaş giden araba ile hiçbir alakası yoktur, sizin motorunuzun karakteri, kullanım performansı v.b. bilgiler ile alakası vardır..
Castrol un resmi sayfasından almıştım zamanında ve buna istinaden kullanıyorum 10w/60
3o6 haratetli çalışan bir yapıya sahip olduğu için kullanıyorum, özellikle yazları çok faydasını görüyorum, kışın ise 10w olması pek sorun teşkil etmiyor zira arabayı kışın kullanmıyorum;
http://castroledge.com.tr/castrol-edge-%C3%BCr%C3%BCn-portf%C3%B6y%C3%BC/ kaldı ki vermiş olduğum linklerde yazıların devamını okuyabilirsiniz, ben konu uzamasın diye bir kısımını kopyalamıştım, demekki yanlış anlaşılmama sebep olmuş. "bunun için kusura bakmayın"
5w/30; Castrol EDGE 5W-30 | Özellikleri ve Tavsiye edilen Motorlar | Castrol EDGE (http://castroledge.com.tr/castrol-edge-%C3%BCr%C3%BCn-portf%C3%B6y%C3%BC/5w-30)
10w/60; Castrol EDGE 10W-60 | Özellikleri ve Tavsiye Edilen Motorlar | Castrol EDGE (http://castroledge.com.tr/castrol-edge-%C3%BCr%C3%BCn-portf%C3%B6y%C3%BC/10w-60)
Son olarak, ben asla ve asla konu hakkında bilgi sahibi olduğumu idda etmiyor aksine ben böyle bildiğimi söyleyip, konuya hakim kişilerden bilgi alıyorum, örneğin en son O.B.K nickli arkadaşa konu ile ilgili sorular sorarak yeni bir şeyler öğrenmiş oldum.
Bayrampaşalı
20-04-2012, 13:42
kanka aksama ısın yoksa gel bıkaç araba var yabancı degılız sıkarız ölesıne :)
yavuz364
20-04-2012, 13:59
Ben de son anda tahmin ettim yağ firmalarının sitelerinden alıntı olabileceğini :) Siz de kurusa bakmayın biraz sert yazdım galiba..
Yağ firmaları genelde bilgisiz insanların kolay tercih yapabilmesi için genel anlamlı aynı kelimeler ile açıklamalar yapıyor o yüzden yanlış kulllaanım çok fazla oluyor, bu yüzden ben de bu konuda uyuz oluyorum..
Örneğin Type-R kullanıcıları hiç bir nedene dayanmayarak 10-60 yağ kullanıyorlar :)
Halbuki 10-60 yağ için ne bi dyno verisi var ne de bilgili bir kişinin daha iyi olur dediği yorum var :)
Neyse sonuç olarak bu işte :) Teşekkür ederim soğuk kanlılıkla cevap verdiğiniz için..
Castrol un resmi sayfasından almıştım zamanında ve buna istinaden kullanıyorum 10w/60
3o6 haratetli çalışan bir yapıya sahip olduğu için kullanıyorum, özellikle yazları çok faydasını görüyorum, kışın ise 10w olması pek sorun teşkil etmiyor zira arabayı kışın kullanmıyorum;
Şimdiye kadar ürettiğimiz en güçlü motor yağımız olan Castrol EDGE'in ürün portföyü | Castrol EDGE (http://castroledge.com.tr/castrol-edge-%C3%BCr%C3%BCn-portf%C3%B6y%C3%BC/) kaldı ki vermiş olduğum linklerde yazıların devamını okuyabilirsiniz, ben konu uzamasın diye bir kısımını kopyalamıştım, demekki yanlış anlaşılmama sebep olmuş. "bunun için kusura bakmayın"
5w/30; Castrol EDGE 5W-30 | Özellikleri ve Tavsiye edilen Motorlar | Castrol EDGE (http://castroledge.com.tr/castrol-edge-%C3%BCr%C3%BCn-portf%C3%B6y%C3%BC/5w-30)
10w/60; Castrol EDGE 10W-60 | Özellikleri ve Tavsiye Edilen Motorlar | Castrol EDGE (http://castroledge.com.tr/castrol-edge-%C3%BCr%C3%BCn-portf%C3%B6y%C3%BC/10w-60)
Son olarak, ben asla ve asla konu hakkında bilgi sahibi olduğumu idda etmiyor aksine ben böyle bildiğimi söyleyip, konuya hakim kişilerden bilgi alıyorum, örneğin en son O.B.K nickli arkadaşa konu ile ilgili sorular sorarak yeni bir şeyler öğrenmiş oldum.
yavuz bey siz yetkili birine benziyorsunuz,
benim aracım audi a3.
a3 de hangi yağı kullanmalıyım (roll moll bilmem, karı kız baksın istiyorum)
bi de geriye giderken sokuşunuza hayran kaldım :D
Emre Ekrem
20-04-2012, 14:10
Ben de son anda tahmin ettim yağ firmalarının sitelerinden alıntı olabileceğini Siz de kurusa bakmayın biraz sert yazdım galiba..
Yağ firmaları genelde bilgisiz insanların kolay tercih yapabilmesi için genel anlamlı aynı kelimeler ile açıklamalar yapıyor o yüzden yanlış kulllaanım çok fazla oluyor, bu yüzden ben de bu konuda uyuz oluyorum..
Örneğin Type-R kullanıcıları hiç bir nedene dayanmayarak 10-60 yağ kullanıyorlar
Halbuki 10-60 yağ için ne bi dyno verisi var ne de bilgili bir kişinin daha iyi olur dediği yorum var
Neyse sonuç olarak bu işte Teşekkür ederim soğuk kanlılıkla cevap verdiğiniz için..
Ben teşekkür ederim, benim 10W/60 kullanmamın sebebi, 306 nın bilinen harareti
Bayrampaşalı
20-04-2012, 14:33
yavuz bey siz yetkili birine benziyorsunuz,
benim aracım audi a3.
a3 de hangi yağı kullanmalıyım (roll moll bilmem, karı kız baksın istiyorum)
bi de geriye giderken sokuşunuza hayran kaldım :D
ukku bey bende aracım sizin aracınız gibi gitsin istıyorum ne tavsiye edersiniz:icon_wack
ukku bey bende aracım sizin aracınız gibi gitsin istıyorum ne tavsiye edersiniz:icon_wack
önce vites takmayı öğrenelim.
bak yavuz'a, geriye giderken soktu.
tekne yanaştırıyor mübarek.
Bayrampaşalı
20-04-2012, 14:37
önce vites takmayı öğrenelim.
bak yavuz'a, geriye giderken soktu.
tekne yanaştırıyor mübarek.
R nin yerini yavuz bey cok iyi biliyo demekkı :D
Onun arabasında 5'in karşısında *****..
5 bitirip, 6 diye sokuyor R'ye..
4 tekerlek birden geri sonra.. Hoop..
Getrak şanzuman. Bi e30da bi de yavuzun quattroda mevcut.
Bayrampaşalı
20-04-2012, 14:43
Onun arabasında 5'in karşısında *****..
5 bitirip, 6 diye sokuyor R'ye..
4 tekerlek birden geri sonra.. Hoop..
Getrak şanzuman. Bi e30da bi de yavuzun quattroda mevcut.
heeee o zaman ögrenicegimiz çok şey var desenize yavuz beyden R özelıkle :D
yavuz364
20-04-2012, 14:54
"J turn " e çok alışınca öyle oluyor işte :)
heeee o zaman ögrenicegimiz çok şey var desenize yavuz beyden R özelıkle :D
6 ilerinin gözünü seviyim:D
306nın şanzumanı bence gayet iyi kısa güzel 6 da standartlar cok bayıyor ama.
yağ 5-40 edge diye düşünüyorum her zaman kullandığım ya idi memnundum.
he ama gönül motul istiyor tabi fiyatları uçuk ama
Son durum nedir abi? Tadımlık video ve fotoğraf istiyoruz :D
haftaya yanındayım uygulama için panpişim:D
h.içi videolara başlarız hayırlısıyla.
Bayrampaşalı
20-04-2012, 17:35
kanka aksama ısın yoksa gel bıkaç araba var yabancı degılız sıkarız ölesıne :)
......................................... sana
......................................... sana
panpa yağ değişicektim bu aksam ayar yapıcaktık kemal adanaya gidiyomus. gazlayamam edemem yağ değişmem lazım yarın değişicem. ahmet abilerle takılırız zaten yarın aksam gel bu yakadaki ***** yere. sohbet makara gır gır yapalım işte
Bayrampaşalı
20-04-2012, 17:44
panpa yağ değişicektim bu aksam ayar yapıcaktık kemal adanaya gidiyomus. gazlayamam edemem yağ değişmem lazım yarın değişicem. ahmet abilerle takılırız zaten yarın aksam gel bu yakadaki ***** yere. sohbet makara gır gır yapalım işte
korkma la gecmıcem senı :cool:
cok pis atar yaparım :hahaha::hahaha:
geçemezsin ki zaten :P
fazla atar göte batıyo kanka haberin olsun bak cıkamadım ka aydır hauhauha :D
Bayrampaşalı
20-04-2012, 17:47
:hahaha::hahaha::hahaha:
kanka sen cıkana kadar atar yaparım cıkınca ben baslarım projeye sonrada satarım gene gecemezsın benı :D :D :D :D
ya zaten s2k'ları geçiyim yeter :P hahaha:D
Bayrampaşalı
20-04-2012, 17:49
ya zaten s2k'ları geçiyim yeter :P hahaha:D
sk2 :eek::eek:
:hahaha::hahaha:
taş.ak yapıyom la nere geçiyon hauhau :D
Bayrampaşalı
20-04-2012, 17:51
taş.ak yapıyom la nere geçiyon hauhau :D
ben senın kadar harcasam uçarım herhalde la :D :D :D
Cliosportve
20-04-2012, 17:52
mobile 10/60 için yorumlarınızı alabilir miyim başka konu açmak istemedim
Bugüne kadar 0/40 ve 5/40 kullandım
Gayet memnundum
10/60 ıda kullanmak istiyorum
Değer mi sizce?
Bayrampaşalı
20-04-2012, 17:55
mobile 10/60 için yorumlarınızı alabilir miyim başka konu açmak istemedim
Bugüne kadar 0/40 ve 5/40 kullandım
Gayet memnundum
10/60 ıda kullanmak istiyorum
Değer mi sizce?
burası yag sorma konusu yada sohbet bölümümü birader :mad:
Cliosportve
20-04-2012, 17:57
burası yag sorma konusu yada sohbet bölümümü birader :mad:
Pardon abi çok çok özür dilerim:o:(
http://www.resimlerde.com/data/media/16/korkan_kopek.jpg
Bayrampaşalı
20-04-2012, 17:58
Pardon abi çok çok özür dilerim:o:(
http://www.resimlerde.com/data/media/16/korkan_kopek.jpg
yazmıyorum olum daha adamın konusu çip oldu walla kulaklarım çınlıyo :D
mobile 10/60 için yorumlarınızı alabilir miyim başka konu açmak istemedim
Bugüne kadar 0/40 ve 5/40 kullandım
Gayet memnundum
10/60 ıda kullanmak istiyorum
Değer mi sizce?
10-60 edge de karar kıldım ben bakalım, deniycem bu yağı da..
bugün ayara çıkıyoruz kısmetse, mapper dragstar nickli kemal arkadaşımız.
Emre Ekrem
23-04-2012, 14:14
10-60 edge de karar kıldım ben bakalım, deniycem bu yağı da..
bugün ayara çıkıyoruz kısmetse, mapper dragstar nickli kemal arkadaşımız.
Bol sans Alican, maşallah SS e
SerhatA.
23-04-2012, 14:28
Bol sans Alican, maşallah SS e
:icon_tup: aynen..
Cliosportve
30-04-2012, 21:44
Ayar ne durumda kardeşim
Hangi aşamadasınız
Ayar ne durumda kardeşim
Hangi aşamadasınız
Alican ayarı yapar sonra VE rs'e .... :D
Alican ayarı yapar sonra VE rs'e .... :D
bende sana yafrummm :D :D :D hahahahahhaha grup halınde takılaım :D :D :D
bende sana yafrummm :D :D :D hahahahahhaha grup halınde takılaım :D :D :D
hahahahaha
Sizin nefesiniz kısa gelir genç arkadaşım:D
Cliosportve
30-04-2012, 21:51
Alican ayarı yapar sonra VE rs'e .... :D
:D:D
Adamsın Eren
Gemide - Nabıcaz be Kamil - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rV1VD0TKyi8)
hahahahaha
Sizin nefesiniz kısa gelir genç arkadaşım:D
yarıs bahane, senle gorusmek sahane :D :D :D
:D:D
Adamsın Eren
Gemide - Nabıcaz be Kamil - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rV1VD0TKyi8)
hahahaha bahsettikleri kız tam seni tarif ediyor pampa:D
yarıs bahane, senle gorusmek sahane :D :D :D
Atlayıp gelin kanka cümbür cemaat:D
Yada bir haftasonu Autojoyda toplanak?
Cliosportve
30-04-2012, 22:03
Sen bu tarafa gelemezsin ki
Hiç burda görmedim panpa seni
Sen bu tarafa gelemezsin ki
Hiç burda görmedim panpa seni
Eksikleri halledeyim direk delmeye geleceğim:D Artık rölantim ip gibi mesela:) Su eksiltmem var ön tamponun ordan damlatıyor onu çözeceğim. Sonra görsel eksikleri tamamlayıp haşamat etmeye geleceğim:D
Zaten bugün turuncu sislerimide bağladım +5hp:)
Beni geç sen Alican'dan kork:D
subap kırdık, Allah'tan gömleğe gelmemiş, subaplarımızı yenileyip yeni conta setini takıp kapağı kapatıcaz.
ayar için ecufast'e gidicez bundan sonra, son durum malesef bu
subap kırdık, Allah'tan gömleğe gelmemiş, subaplarımızı yenileyip yeni conta setini takıp kapağı kapatıcaz.
ayar için ecufast'e gidicez bundan sonra, son durum malesef bu
Haydeee. Moruk gecmis olsun. Bir an hersey bitti artik yollardasin sandim.
Nazarin ciksin birak boyle ciksin moruk.
subap nasil kırdınız ? subapmı yakaladınız anlayamadım ?
abi 4.kez çıktığımız ayarda bu geldi başımıza, ahmet usta söktü kapağı işte 1liralık bi masrafımız var malesef.
subap nasil kırdınız ? subapmı yakaladınız anlayamadım ?
araç aşırı fakire kaldı subap yakalanmadı
Cliosportve
15-05-2012, 19:55
Geçmiş olsun Alican
Gene mi gol değil :(
araç aşırı fakire kaldı subap yakalanmadı
Gecmis olsun kardesim. Vardir bir hayir.
Geçmiş olsun Alican
Gene mi gol değil :(
golü hep kendi kalemize atıyoz anlamadım ki :D çokta memnunduk aslında dip kısık avans afr ayarlı değil harita marita yok ufaktan bi ayar yapmıştık dillendirmedik nazar değmesin diye ama yine cıktı bi sıkıntı işte:)
ecufast'e gidicem tekrardan.
BthnKrkt
15-05-2012, 19:59
Gecmis olsun kanka.. Ins istedigin gibi olur bundan sonra.
Cliosportve
15-05-2012, 20:00
Bencede artık ecufast yoluna girmelisin
Çok fakirede gene iyi kol mol üst kapak zarar görmemiş
Üzülüyorum artık ama bir yandan bu işi vatan meselesi yaptın
Umarım davanda başarılı olursun :D
Bencede artık ecufast yoluna girmelisin
Çok fakirede gene iyi kol mol üst kapak zarar görmemiş
Üzülüyorum artık ama bir yandan bu işi vatan meselesi yaptın
Umarım davanda başarılı olursun :D
vatan davasından öte inat artık bütün çekemeyenlere bana fesatça bilenen y:)
Allah'a şükür çok şanslıydım, gömleklerde sıkıntı yok, gömlek çizse yanmıştık motor acmak zorunda kalıcaktık.
gerekli yerlerle görüştü zaten ahmet abi, arabayı tplayıp halledicez inşallah fazla uzadı mevzu:icon_tup:
Alican arabani neden fakir calistiiyorsun bende bunu anlamiyorum??
Paranmi yok akü:D
Bayrampaşalı
15-05-2012, 20:05
kardesım gecmıs olsun yaa hep bu selçugun yuzunden çekemiyo seni
:D :D
kardeşim geçmiş olsun allah beterınden korusun olur böyle şeyler gömleklerden eminmisiniz
eminiz kanka. hem çok şanssızım hem çok şanslıyım diyorum :)
diğer arkadaşlarada çok teşekkürler
eminiz kanka. hem çok şanssızım hem çok şanslıyım diyorum :)
diğer arkadaşlarada çok teşekkürler
valla sevindim sadece öyleyse allah korumuş çok şükür yoksa bi 3 -5 lik olucaktın
komple motor gerecikti kaldıramazdım atardım arabayı o şekilde garaja
çok geçmiş olsun. yazık emeklere masrafa.
bu arada wideband olmadan neyi ayarlamaya çıktınız?
wideband vardı abi. emeklerimize üzülüyoruz zaten tam bitti diyoruz sıkıntı cıkıyor. bu kadar uzamasında maddiyatın da etkileri oldu zaten iş yoğunluğu vs'nin dışında.
suprolla
15-05-2012, 23:16
kanka geçmiş olsun ufacık minnacık malzeme ne kadar zaman para emek kaybı yarattı....o akşam en az senin kadar üzüldüm geçmiş olsun :(
kapağın resimlerini çektiysen koysana
önemli bişe yok sadece supaplar degişecek en kısa zamanda halledecez işallah ayarıda ecu fast yapacak alican ayar falan bitene kadar gelme yanıma laa:D:D
SerhatA.
15-05-2012, 23:51
Geçmiş olsun bi bitiremedin..
sağol kardeşim. araç bitti bitti de ben böyle şanssızlık görmedim. kutsal arabayı satarken ah mı etti naptı :D
haftasonu cıkarıcaz inşallah,
ahmet abi araba senin al napıyosan yap bak millet merak ediyo niye meraklandırıyosun milleti:D
Trance-R
15-05-2012, 23:59
Geçmiş olsun , vardır bir hayırı ...
Belki şimdi , şu saatten sonra tecrüben ile daha iyi araba ile ilgilenip , arabanı daha iyi yürütüceksin eminim ;)
bol şans , hayırlısı olsun ;)
dragstar
16-05-2012, 00:43
widebandin analog çıkışı bozuktu VE table ı Alicanın arabayı rollinge yetiştirme istediğinden dolayı kendi isteği üzerine elle girdim,
map 10 kpa oranında dalgalanma yapıyor, emme manifoldu veya üst kapakda türbülans durumu söz konusu
map ın türbülansından dolayı ayar sırasında afr nin ve avansın sürekli gezmesinin sonucunda, widebandin ms e bağlı olmamasından dolayı anlık fakirlik ve detanasyondan dolayı buji eridi sübaba çarpıp köşesini kırdı
ms in gerekli testlerini yaptım, herhangi bozukluk veya noise alma durumu sözkonusu değil
araba çıktıkdan sonra tekrar ms ile ayar yapmaya çalışcaz, eğer manifold basıncında dalgalanma durumu söz konusuysa ms projesi iptal edilecek,
Özgün abi soft yazılım yapıcak ve arabayı bitirmiş olucaz
alican sendede bi şanssızlık başladı gidiyor bedevi seni görse şanslıyım der, bütün herşeye rağmen en iyi şekilde yapıp yürütücez ;)
sağol kardeşim. araç bitti bitti de ben böyle şanssızlık görmedim. kutsal arabayı satarken ah mı etti naptı :D
haftasonu cıkarıcaz inşallah,
ahmet abi araba senin al napıyosan yap bak millet merak ediyo niye meraklandırıyosun milleti:D
yalan yok ıstmeyerek satmıstım sattıktan sonrada köpekler gıbı pısman olmustum yenı arabamı alana kadar ama göz falan yok hakkım helal yanı benden yana sıkıntı yok ;) her olumsuz haberde uzuluyorum
YavuzNaz
16-05-2012, 07:58
çok geçmiş olsun kardeşim vardır bir hayır, sorunsuz sıkıntısız bitecek inşallah
gokhan_205
16-05-2012, 09:55
Gecmisolsun alican canin sagolsun biter ins en kisa surede
Geçmiş olsun hayırlısıyla yüremesi dileğiyle.
geçmiş olsun Alican...Allah yardımcın olsun ..
İBRAHİM_MEY_GTİ
16-05-2012, 11:48
alican kardeşim geçmiş olsun bnm bişeyden hberim yok dünde seni gördüm sana atar yapıyom gel deniyelim diye:Dolanlardan haberim yoktu kusura bakma kardeşim.
sıkma canını kanka hallolur inşallah.
geçmiş olsun... allah emeklerinizi boşa çıkarmasın.. yürüyen 306nın her zaman destekçisiyiz...
widebandin analog çıkışı bozuktu VE table ı Alicanın arabayı rollinge yetiştirme istediğinden dolayı kendi isteği üzerine elle girdim,
map 10 kpa oranında dalgalanma yapıyor, emme manifoldu veya üst kapakda türbülans durumu söz konusu
map ın türbülansından dolayı ayar sırasında afr nin ve avansın sürekli gezmesinin sonucunda, widebandin ms e bağlı olmamasından dolayı anlık fakirlik ve detanasyondan dolayı buji eridi sübaba çarpıp köşesini kırdı
ms in gerekli testlerini yaptım, herhangi bozukluk veya noise alma durumu sözkonusu değil
araba çıktıkdan sonra tekrar ms ile ayar yapmaya çalışcaz, eğer manifold basıncında dalgalanma durumu söz konusuysa ms projesi iptal edilecek,
Özgün abi soft yazılım yapıcak ve arabayı bitirmiş olucaz
alican sendede bi şanssızlık başladı gidiyor bedevi seni görse şanslıyım der, bütün herşeye rağmen en iyi şekilde yapıp yürütücez ;)
ben emmede veya kapakta türbülans oldugunu falan düşünmüyorum hem bana sen özgün ayar yapmayacak dedin şimdi ne softu bu onu anlamadım ayarı ecu fast yapacak ben kendim götürecem araç bitince ..
dragstar
16-05-2012, 12:24
ben emmede veya kapakta türbülans oldugunu falan düşünmüyorum hem bana sen özgün ayar yapmayacak dedin şimdi ne softu bu onu anlamadım ayarı ecu fast yapacak ben kendim götürecem araç bitince ..
neden oluyor sence o zaman mapdaki dalgalanma 24 derece avansla niye detanasyon yapsın araba
berkayGLRN
16-05-2012, 12:32
geçmiş olsun .hayirlisi ile Allah yardımcınz olsun
neden oluyor sence o zaman mapdaki dalgalanma 24 derece avansla niye detanasyon yapsın araba
ben detanasyon avans dalgalanma falan bilmem ben motoru toplar mekanik ayarlarını yapar vıdebandını baglar ecu fast e götürür ayarını yaptırırım :)
kickboxer
16-05-2012, 15:09
Oncelikle gecmis olsun anlamadigim map sensoru vakum gormuyormu onda dalgalanma nasl oluyor mapin yeri nerde
widebandin analog çıkışı bozuktu VE table ı Alicanın arabayı rollinge yetiştirme istediğinden dolayı kendi isteği üzerine elle girdim,
map 10 kpa oranında dalgalanma yapıyor, emme manifoldu veya üst kapakda türbülans durumu söz konusu
map ın türbülansından dolayı ayar sırasında afr nin ve avansın sürekli gezmesinin sonucunda, widebandin ms e bağlı olmamasından dolayı anlık fakirlik ve detanasyondan dolayı buji eridi sübaba çarpıp köşesini kırdı
ms in gerekli testlerini yaptım, herhangi bozukluk veya noise alma durumu sözkonusu değil
araba çıktıkdan sonra tekrar ms ile ayar yapmaya çalışcaz, eğer manifold basıncında dalgalanma durumu söz konusuysa ms projesi iptal edilecek,
Özgün abi soft yazılım yapıcak ve arabayı bitirmiş olucaz
alican sendede bi şanssızlık başladı gidiyor bedevi seni görse şanslıyım der, bütün herşeye rağmen en iyi şekilde yapıp yürütücez ;)
peki bu dalgalanmanın ve türbülansın sebebi hakkında ne düşünüyorsun ?
yavuz364
16-05-2012, 15:39
motor rölantide iken MAP sensör vakum görür ancak gaza bastığınızda bu değişir..
Tam gazda iken Atmofesfer basınçlarına çıkması lazım, tam gazda basınç sabit durur ve ona göre araca ayar yapılır, eğer basınç değişken ise ayar anlık olarak değişir (avanc açabilir, AFR fakire gidebilir v.b.) ve örnekte olduğu gibi kırılmalara sebep olabilir.. Bunun çeşitli nedenleri olabilir..
Oncelikle gecmis olsun anlamadigim map sensoru vakum gormuyormu onda dalgalanma nasl oluyor mapin yeri nerde
Görkem.Y
16-05-2012, 15:44
geçmiş olsun alican.
kickboxer
16-05-2012, 19:23
motor rölantide iken MAP sensör vakum görür ancak gaza bastığınızda bu değişir..
Tam gazda iken Atmofesfer basınçlarına çıkması lazım, tam gazda basınç sabit durur ve ona göre araca ayar yapılır, eğer basınç değişken ise ayar anlık olarak değişir (avanc açabilir, AFR fakire gidebilir v.b.) ve örnekte olduğu gibi kırılmalara sebep olabilir.. Bunun çeşitli nedenleri olabilir..
Tesekkur ederm Yav bunlari biliyotum mapin yerini merak ettim
External bi map mi kullaniliyor tesisatina bakildimi veya map degistirildimi
Bunlari merak ettim.
yavuz364
16-05-2012, 19:29
Yanlış anlamışım :)
External değil, beyinin içinde olan map kullanılıyor, mapte sorun yok çünkü sadece belli devir aralıklarında oluyor.. Dalgalanmanın olmadığı devirlerde sorun yok..
Tesekkur ederm Yav bunlari biliyotum mapin yerini merak ettim
External bi map mi kullaniliyor tesisatina bakildimi veya map degistirildimi
Bunlari merak ettim.
alt devirlerde 4bin-4.500 devirden sonra sabitleniyor kpa stabil oluyor üst devirlerde,
kapakta emme de türbülans olmasının imkanı yok hep diyorum, dilimde tüy bitti.
map'i okuduğumuz yerde sıkıntı olabilir beyine giden hatta sıkıntı olabilir hava alıyor olabilir map sensörünün yerine taktığımız zımbırtıdan.
ayrıca belli bi devirde yapıyor sonra sabitleniyor, kapak veya emme de olsa sürekli yapmaz mı türbülansı? hadi sürekli yapmaz diyelim sitede konusu geçen mini cooper s'in ağzı burnu kaymış kapağında türbülans olmuyor da bizim çiçek gibi kapağımızda nasıl oluyor :) adam gazlayıp ediyormuş dibine kadar:)
arabayı bu hafta bitircek ahmet usta, sonra direk ecufast'e gidilcek, sıkıntı daha net cıkar ortaya. tabi varsa o da.
team_k20
16-05-2012, 20:35
krankta herhangi bi işlem yaptınızmı ?
306 motoru anlık fakirden kırılmaz.
alican mümkünse bir log yollarmısın?
anlık fakirde hiçbir araç kırmaz benim bildiğim,
anlık fakire kalmadık zaten 2-3 kere üst üste oldu murat abi 17 afr gördük yoksa buji nasıl patlıycak misal, subaplar yanmış ahmet ustanın dediği, bunlar nasıl olur?
loglar kemalde abi bende hiçbir bilgi yok malesef elimde.
oke.
bu arada 3 kere 5 kere 30 kere de görsen 17 afr ile atmosferik kıramazsın :)
team_k20
16-05-2012, 20:40
krank değişip hacim yapılabilirdi evet ama yapmadık biz. pistonları 1mm büyüttük.
brnde isterdim şöyle 180-200hp olsun orjinalden ama malesef yok:)
405t16 krankı takıp hacim yapsaydın bence gayet memlun kalıcaktın :icon_tup:
kickboxer
16-05-2012, 20:41
Oncelikle internal mapin dogru calisip calismadigini bakilmali sonra dogru yerden vacum alinip alinmadigina bakilmali bence kaan kapagi emmeyi flow benche sokup duman testinden sonra veriyor benm kapagi ve bir kac kapagi gostermek icin beraber yaptik olsa orda belli olurdu...
Merak ettigim ayar yapilirken knock box tarzi bi kulaklikla dinleniyormuydu dalgalanmalarda aracin gidisinde tuhaflik varmiydi. Sonucta mapa yansiyan farkliik harita da esit tutulsa bile aracin gidisinde farkilik olur.Yanlis anlasilmasin yasanilanin tekrar yasanmamasi icin fikir olsun diye
yaziyorum.
Pistonda iz ve sekman yataklarinda birsey varmi bu arada
oke.
bu arada 3 kere 5 kere 30 kere de görsen 17 afr ile atmosferik kıramazsın :)
afr anlık görmedik devirlenerek yürüdük demek istediğim 16-17afr arası,
peki sence bu durumun sebebi nedir abi subapların yanması ve bujinin patlaması?
pistonda iz vs hiçbişey yok
team_k20
16-05-2012, 20:46
afr anlık görmedik devirlenerek yürüdük demek istediğim 16-17afr arası,
peki sence bu durumun sebebi nedir abi subapların yanması ve bujinin patlaması?
pistonda iz vs hiçbişey yok
bence ateşlemeyle ilgili bi sorun afr lik bi durum yok :icon_tup:
ateşleme audi 1.8t'nin ateşlemesi,3pinli. tesisatında sıkıntı olabilir mi acaba? tesisatı da yavuz çekti ama ona bu konularda çok güvenirim garantici adam .
herşeyi teknikerde aramamak lazım. kim bilir belkide buji çatlaktı? biliyorsun porselen kısım çok hassas. düşse bile çatlayabilir. bujinin resmi varmı?
bujinin kendisi de kemaldeydi o gün bıraktım onda abi yani ne ararsan kemalde.
kemalede söyledim bu iş kapağı topladığımız zaman çıkıcak ortaya bence, buji bile olabilir dediğin gibi abi, ama kemal yukarda ki gibi en olmıycak ihtimali söyleyip duruyor o yüzden o kadar sabitleniyoruz tek bi noktaya:) bi bitiriyim de kapağı toplayıp kapatıyım ecufaste gitsin araç dyno üzerinde görülür artık
PPR engineering
16-05-2012, 21:10
Dip gazdada yasiyorsunuz dalgalanma dogrumu? Cok zor bir ihtimal: dip gazdaki siddetli vakum esnasinda olusabilecek turbulansi siz map ten hissedeceginiz kadar buyuk turbulans olmasi icin single port olsa belki :) bunun yaninda portu gereginden cok fazla buyutmek tabiki turbulansayol acar arac sahibi alicanda soluyor deger gittikce artiyor diye demekki dip gazda dalgalanma yok ben atesleme kacirma ihtimalinide dusundum anlik afr de kirilicagini sanmiyorum ..keske en bastan bu olayi bir ozgune danissaydiniz tecrubeyle sabit size yardimci olurdu.
team_k20
16-05-2012, 21:14
buji patlatma sorunu bende yaşadım ama bobinden yaşadım 306 gti da
team_k20
16-05-2012, 21:16
X5EbcQsV1ns&feature=relmfu
6. saniyede mevcut :icon_tup:
buji patlatma sorunu bende yaşadım ama bobinden yaşadım 306 gti da
ben güçlendirdim ateşlememi, audi 1.8t'nin bobinlerini kullanıyorum abi. bunlarıda sıfır aldım zaten. bujilerim orjinal buji ama.
PPR engineering
16-05-2012, 21:19
Buji saniyorum oem degildi sikistirmaniz oldukca yuksek ne soguklukta buji kullandiniz..
team_k20
16-05-2012, 21:19
ben güçlendirdim ateşlememi, audi 1.8t'nin bobinlerini kullanıyorum abi. bunlarıda sıfır aldım zaten.
ilginç anlık ateşleme yüksek gelmiş olabilirmi acaba :beuj:
dragstar
16-05-2012, 21:29
Oncelikle internal mapin dogru calisip calismadigini bakilmali sonra dogru yerden vacum alinip alinmadigina bakilmali bence kaan kapagi emmeyi flow benche sokup duman testinden sonra veriyor benm kapagi ve bir kac kapagi gostermek icin beraber yaptik olsa orda belli olurdu...
Merak ettigim ayar yapilirken knock box tarzi bi kulaklikla dinleniyormuydu dalgalanmalarda aracin gidisinde tuhaflik varmiydi. Sonucta mapa yansiyan farkliik harita da esit tutulsa bile aracin gidisinde farkilik olur.Yanlis anlasilmasin yasanilanin tekrar yasanmamasi icin fikir olsun diye
yaziyorum.
Pistonda iz ve sekman yataklarinda birsey varmi bu arada
orjinal map sensörünün olduğu yere aparat yapıp hortum taktım, KAAN ABİNİN YAPTIĞI İŞÇİLİKTEN KAYNAKLANAN kapak, emme ve gaz kelebeğiyle alakalı sorun olucağını düşünmüyorum, avans kulaklığını ve knock modülü bağlamamıştım çünkü avansı yükseltmeyecektim o gece, ztn avans 24 derecedeydi,
herşeyi teknikerde aramamak lazım. kim bilir belkide buji çatlaktı? biliyorsun porselen kısım çok hassas. düşse bile çatlayabilir. bujinin resmi varmı?
aynen olabilir
bujinin kendisi de kemaldeydi o gün bıraktım onda abi yani ne ararsan kemalde.
kemalede söyledim bu iş kapağı topladığımız zaman çıkıcak ortaya bence, buji bile olabilir dediğin gibi abi, ama kemal yukarda ki gibi en olmıycak ihtimali söyleyip duruyor o yüzden o kadar sabitleniyoruz tek bi noktaya:) bi bitiriyim de kapağı toplayıp kapatıyım ecufaste gitsin araç dyno üzerinde görülür artık
rektifiye hatası olabileceğini düşünüyorum ama anladığım iş değil,
Dip gazdada yasiyorsunuz dalgalanma dogrumu? Cok zor bir ihtimal: dip gazdaki siddetli vakum esnasinda olusabilecek turbulansi siz map ten hissedeceginiz kadar buyuk turbulans olmasi icin single port olsa belki :) bunun yaninda portu gereginden cok fazla buyutmek tabiki turbulansayol acar arac sahibi alicanda soluyor deger gittikce artiyor diye demekki dip gazda dalgalanma yok ben atesleme kacirma ihtimalinide dusundum anlik afr de kirilicagini sanmiyorum ..keske en bastan bu olayi bir ozgune danissaydiniz tecrubeyle sabit size yardimci olurdu.
özgün abiye değilde Project01 Sami abiye danışmıştım keşke onn dediğini yapsaydım diyorumda, Alican diye yapmadım :),
http://e1205.hizliresim.com/x/j/609n0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://b1205.hizliresim.com/x/j/609pg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
o gecenin mapi, log dosyaları bütün bujilerin fotoğraflarını Oz dahil gerekli kişilere yolladım, gelicek yorumları burada paylaşırım
PPR engineering
16-05-2012, 21:45
Bujiler sanirim oem ateslemegi guclendirdiniz ama oem bujilerle o sikistirmada devam ettiniz bujilerde yanlis secim olmus bence 7 soguklukta iridium buji tercih edebilirdiniz log hakkinda bence en ii ozgun yorum yapar..benim yorumum map olarak dalgalaa gozleniyor evet ama dedigim gibi vakum esnasinda high thorttle'da bu dalgalaa real olamaz..kapak haddinden fazla bozuk olsa bile ama ecu tune isi beni asiyor hafta sonu toplaniyormus sanirim arac ozgun baktigi zaman gordugunu buraya yazicaktir..
bujiler oem buji idi.
rektefiye hatası olamaz kemal crm'nin rektefiyecisi ve yapılan arabalar ortada oğlum işi bilmeyen adam değiller ki.
dediğim gibi ne özgünü ara ne adanayı ne baska bi yeri kanka aracı toplasın ahmet usta, birlikte gidersiniz ecufast'e, orda mevzu çıkar zaten. devlet meselesi haline getirmeye gerek yok kızıyorum da bu duruma biliyosun. olan oldu, çözüme bakılcak işte, bana göre ya ayar ya ateşleme bujinin patlamasının sebebi, türbülans mevzusuna kafam basmıyor ama.
dragstar
16-05-2012, 21:48
bujiler oem buji idi.
rektefiye hatası olamaz kemal crm'nin rektefiyecisi ve yapılan arabalar ortada oğlum işi bilmeyen adam değiller ki.
dediğim gibi ne özgünü ara ne adanayı ne baska bi yeri kanka aracı toplasın ahmet usta, birlikte gidersiniz ecufast'e, orda mevzu çıkar zaten. devlet meselesi haline getirmeye gerek yok kızıyorum da bu duruma biliyosun. olan oldu, çözüme bakılcak işte, bana göre ya ayar ya ateşleme bujinin patlamasının sebebi, türbülans mevzusuna kafam basmıyor ama.
aynen öyle kankacım ben sorulara cevap vermeye çalıştım,
yarın ola hayır ola
öncellikle geçmiş olsun kardeşim hiç kafana takma herşey çözülür...
neden herşeyde kaan yaptığı işçilik taşlanır anlamadım bunu dönüdü dolaştı kaan yaptığı işçiliğemi laf bulunudu anlamış değilim...
kardeşim şu araçı adam akıllı kişi yapsın kaç aydır uğraşıyosun emeklerine yazık etme sana en başındada demiştim 306 diğer araçlara benzemen hata kabul etmez diye umarım beni daha iyi anlamışsındır şimdi
öncellikle geçmiş olsun kardeşim hiç kafana takma herşey çözülür...
neden herşeyde kaan yaptığı işçilik taşlanır anlamadım bunu dönüdü dolaştı kaan yaptığı işçiliğemi laf bulunudu anlamış değilim...
kardeşim şu araçı adam akıllı kişi yapsın kaç aydır uğraşıyosun emeklerine yazık etme sana en başındada demiştim 306 diğer araçlara benzemen hata kabul etmez diye umarım beni daha iyi anlamışsındır şimdi
aracı yapan kişi benim kapagı kaan yaptı mekanik olarak allaha şükür bi sıkıntımız olmadı kapakla ilgilide bi sıkıntımız olmadı adam akıllı kişiler derken neyi kastediyosun onu anlamadım şu an araçda bi sıkıntı var onu çözmeye çalışıyoruz
kaç ay ugraşmadık motoru sökmek 1 gün desen 1gündede toplanır piston beklendi kapak beklendi saten konuya alican maddiyattan da uzadı bu iş diye belirtti okadar emeek verdik alicana da üzülüyorum neyse az kaldı olacak işallah
aracı yapan kişi benim kapagı kaan yaptı mekanik olarak allaha şükür bi sıkıntımız olmadı kapakla ilgilide bi sıkıntımız olmadı adam akıllı kişiler derken neyi kastediyosun onu anlamadım şu an araçda bi sıkıntı var onu çözmeye çalışıyoruz
kaç ay ugraşmadık motoru sökmek 1 gün desen 1gündede toplanır piston beklendi kapak beklendi saten konuya alican maddiyattan da uzadı bu iş diye belirtti okadar emeek verdik alicana da üzülüyorum neyse az kaldı olacak işallah
mekanik olarak hiç bi sıkıntı yok lafım sana değil üstünüde hiçç alınma :icon_tup::icon_tup:
başkası taşlayanlara sinir oluyo insan hiç kendi hatalarını görmeyip laf diyelenler
benim görüşüm açık ve net ms beyin denilen şey boş benim gözümde önceden biraz ılımlı bakıyodum ama şimdi bedava verseler takmam kimse yalnış anlamasın benim kızmasında ....
mekanik olarak hiç bi sıkıntı yok lafım sana değil üstünüde hiçç alınma :icon_tup::icon_tup:
başkası taşlayanlara sinir oluyo insan hiç kendi hatalarını görmeyip laf diyelenler
benim görüşüm açık ve net ms beyin denilen şey boş benim gözümde önceden biraz ılımlı bakıyodum ama şimdi bedava verseler takmam kimse yalnış anlamasın benim kızmasında ....
anladım saten üstümede alınmadım bu arada rektefiyeden şüphelenenler yok be ondan degil supapın resmini eklerim yarın
@melih
abi teşekkür ederim , sıkıntı neymiş bulunsun ondan sonra zaten yazıcam buraya, detaylar haftasonu cıkar Allah'ın izniyle.
PPR engineering
17-05-2012, 11:28
öncellikle geçmiþ olsun kardeþim hiç kafana takma herþey çözülür...
neden herþeyde kaan yaptýðý iþçilik taþlanýr anlamadým bunu dönüdü dolaþtý kaan yaptýðý iþçiliðemi laf bulunudu anlamýþ deðilim...
kardeþim þu araçý adam akýllý kiþi yapsýn kaç aydýr uðraþýyosun emeklerine yazýk etme sana en baþýndada demiþtim 306 diðer araçlara benzemen hata kabul etmez diye umarým beni daha iyi anlamýþsýndýr þimdi
Yok melih'cim sorun degil tasliyanlar tabiki olucaktir dogal..Ben isin teknik kismiyla ilgileniyorum.malesef dip gazda map dalgalanmasi cok ama cok ender gorulecek durumlardir hele yukaradaki tablo cok cok enterasan ben arabanin atliya atliya gittigi ve sonunda atesleme kacirdigini dusunuyorum buji'oem tercih edilmis o sikistirmaya ote yandanda port'ta bulunan turbulansi en cok yasanicak bolge short turn radius kismidir flow en cok burda bozulur ss 306 gti kapaginda bulunan bu bolge mukemmeldir.o yuzdende turbulans soz konusu olamaz bu benim gorusum ve kesindir.Yine ote yandan bu bolge kotu olsa dahil hatta cok kotu olsa bile full thorttle acik olan aracta valf acildiginda throat'ta ki yuksek siddetli vakum'dan dolayi alt devirledeki gorunen turbulans ust devirlerderde gorulmez ama realde bu bolgelerde kotu tasarim kapaklar'da ve kotu portlanmis kapaklarda dahil vakum esnasinda dalgalanma mapte olmaz..mekanik olarakta bir sikinti oldugunu bende dusunmuyorum..ince eleyip dokunulmus bir araba
team_k20
17-05-2012, 11:55
sorun tamamen ateşlemede ;)
Yok melih'cim sorun degil tasliyanlar tabiki olucaktir dogal..Ben isin teknik kismiyla ilgileniyorum.malesef dip gazda map dalgalanmasi cok ama cok ender gorulecek durumlardir hele yukaradaki tablo cok cok enterasan ben arabanin atliya atliya gittigi ve sonunda atesleme kacirdigini dusunuyorum buji'oem tercih edilmis o sikistirmaya ote yandanda port'ta bulunan turbulansi en cok yasanicak bolge short turn radius kismidir flow en cok burda bozulur buda ss 306 gti kapaginda bulunan bu bolge mukemmeldir.o yuzdende turbulans soz konusu olamaz bu benim gorusum ve kesindir.Yine ote yandan bu bolge kotu olsa dahil hatta cok kotu olsa bile full thorttle acik olan aracta valf acildiginda throat'ta ki yuksek siddetli vakum'dan dolayi alt devirledeki gorunen turbulans ust devirlerderde gorulmez ama realde bu bolgelerde kotu tasarim kapaklar'da ve kotu portlanmis kapaklarda dahil vakum esnasinda dalgalanma mapte olmaz..mekanik olarakta bir sikinti oldugunu bende dusunmuyorum..ince eleyip dokunulmus bir araba
kanka ne sende ne motoru toplan ustada nede rektifiyecide sorun olduğunu düşünmüyorum
aklıma gelen
1 ateşleme
2 oem buji ısıya dayanamadığı için gitti resimlere bakarsa kafası erimiş gibi
3 beyinle alakalı ( çünkü önceden beyin bağlanırken bobinlerle ilgili sıkıntı olduğunu duymuştum yalnış duymadıysam)
beyinle alakalı değil abi ya, bobin patlamıştı halledildi o bişey değildi.
oem bujiyi değiştirip iridium buji alıcam ateşleme de artık nasıl olucak bilmiyorum hata nerde var neyi düzeltilcek filan
Timing ayarı yapıldımı. Yoksa orjinal sentesinde mi bırakıldı ara. Vakum dengesizliğini senteden dolayı yapabilir. Bu arada buji olayına gelince Kırmızı kafa Audi bobini ile oem buji kullandı iseniz bir sorun olmuş olabilir ama zaten strese maruz kalan buji birde wideband'ı beyine girmediğiniz ve tam gazda 17 afr görmenize rağmen gazlamayı sürdüğünüz için katmerli olup bujiyi patlamışsınızdır.
araba orjinal sentesinde abi timing verilmedi. audi 1.8t'lerin huco marka 3 pinli bobinlerini kullandık. buji oem buji idi.
dediğim gibi iridium bujiye geçme kararı aldım fakat ateşlemede baska nerde sıkıntı olabilir eğer varsa onu bulmamız lazım.
geçmiş olsun çok can sıkıcı bi durum inş en kısa zamanda çözersiniz.
team_k20
17-05-2012, 15:47
araba orjinal sentesinde abi timing verilmedi. audi 1.8t'lerin huco marka 3 pinli bobinlerini kullandık. buji oem buji idi.
dediğim gibi iridium bujiye geçme kararı aldım fakat ateşlemede baska nerde sıkıntı olabilir eğer varsa onu bulmamız lazım.
iridyumada geçsen farketmez bobinlerde senin problemin :icon_tup:
iridyumada geçsen farketmez bobinlerde senin problemin :icon_tup:
biraz daha açarmısın?
Geçmiş olsun Kardesım umarım problemlerı halledersın..
Beyın Ms di sanırım ?
Ayarları ve baglantıyı kım yapmıstı ?
Geçmiş olsun Kardesım umarım problemlerı halledersın..
Beyın Ms di sanırım ?
Ayarları ve baglantıyı kım yapmıstı ?
dragstar kemal yaptı ms beyin..
dragstar
17-05-2012, 17:12
bobinleri tekrar ölçtüm değerleri olması gerektiği gibi, herhangi bir değişme söz konusu değil
beyin pnp
http://i.imgur.com/FZDn1.jpg
bobinler
http://i.imgur.com/dIvmF.jpg
mertcan abi sağol.
eğer sıkıntı bobinse değişilir( ki sanmıyorum kemalde ölçmüş zaten )
buji deniycem öncelikli,
zaten ecufast'e gittiğimizde kısmetse çözülür herşey
Gecmis olsun buji ihtimali yuksek bence ne zaman ecufaste gidicek araba ?
sağol kanka.
haftasonu inşallah.
Bunlar benim bahsettiğim kırmızı kafa bobinlerden değil. Bu bobinleri tanımıyorum birşey diyemiycem ama zaten aracı kapak toplanınca götürecekmişsiniz zaten. Orada olaya gerçekten vakıf kişiler araca bakınca durum çözülecektir.
şimdi yazıcaktım bende:)
kapak toplandı yarın ALlah kısmet ederse kapak kapatılıcak doğru ecufaste
Kanka nolduuu haberler iyi mi cikar artik sunu laaaaa
kanka geçmiş olsun bende kemalden duymuştum geçen hafta içi istanbulda kemalin garajda inceledim biraz arabayı buji olayı sanki pek tune ile değil de bana kalırsa kapak ile ilgili bir sıkıntı var gibi.birde gömlekteki aşınmaya biraz dikkatli bakınca çakılan gömleklerde sorun olma ihtimalini düşündürdü bana.pistonun gömlekte bıraktığı iz garip geldi.daha önce bu gömlekler ile gazlamışmıydın.yoksa bu gömlekler yenimi çakılmıştı araca.büyük bedevilik olmuş seninki de.
şimdi yazıcaktım bende:)
kapak toplandı yarın ALlah kısmet ederse kapak kapatılıcak doğru ecufaste
Hadi hayirlisi olsun abi merakla bekliyorum.İnsallah bu sefer biter sıkıntılar.
koray ozan
23-05-2012, 08:30
merakla.bekledigim projelerdendi. Allah sorunsuz binmeyi nasip eder insallah.
sağolun arkadaşlar.
mkt, kanka kapakla ilgili sıkıntı olma ihtimali sıfır, sitede arenimo nickli üyenin kapağını fotoğrafları var o kapakta türbülans olmuyorsa benim kapakta olma ihtimali sıfır değil - milyon sıfır. bu gömleklerle gazladık 4.ayara cıkısımızda oldu olanlar.
üst kapak toplandı kemalin ordan çektiricem aracı beyinleride alıcam ahmet usta kapağı bloğa geçircek ecu faste gidicez işte bakalım.birde orda bakılsın, işin daha ehli olan insanlar bi görsün burdan yazıcam sıkıntı nedenmiş diye.
yani illa ki tune demiyorum, ateşlemede olabilir filan eyvallah ama kapak olamaz, kapağın fotoğrafları da konu da var, ki ppr motorsport 10 araba yaptı kimisi ayar yaptırmadan gazladı türbülans olmadı bende oldu bence öyle bişey yok be kanka :)
ben ateşlemeye yoğunlaştım ateşlemeyi güçlendirdik bujiyi güçlendirmedik, iridyum buji alıyorum zaten buji değişiyorum,
birde kapaktan olabilir kanısına nerden vardınız kanka???
dragstar
23-05-2012, 21:48
kapak veya segmanlar olabilir,
bu kanıya nerden vardık diyorsan, pistonların üstündeki kurum zannettiğimiz şey yağ aslında, ki hatırlıyorsan ilk açtığımızda sildik pistonların üstünü dahada doluydu bunun 3-4 katı kadar :( ayrıca 1. pistonun emme tarafında sübap vurma izi var :S
pistonlarda detanasyon izi yok :S, gömleklerin ek yerlerinin farklı yerlere bakması normalmi ?
http://d1205.hizliresim.com/x/r/6l97n.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://d1205.hizliresim.com/x/r/6l9fd.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://d1205.hizliresim.com/x/r/6l9ks.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://d1205.hizliresim.com/x/r/6l9v6.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://d1205.hizliresim.com/x/r/6l9wx.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://d1205.hizliresim.com/x/r/6l9yq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
fotoğrafları bilerek büyük koydum isteyen incelesin diye
bence rektefiye hatası var olayda.. kimseye suç atmak gibi olmasın da..
gömlek çizikleri de alicanın rodajda tam sentetik yağ kullanımından dolayıymış, o yüzden sildim soran olursa..
Emre Ekrem
24-05-2012, 08:51
Alican, çok çok geçmiş olsun müdürüm.
PPR engineering
24-05-2012, 09:34
Ben hep dedigim gibi konuya yazdim hala bilgisizce konusuluyo aciklamada yaptim ama b.. Atma en kolay is haline geldi ulkemizde.Turbulans deniyor bana biri aciklasin o zaman nerden nasil gerceklesiyor yukarda onceki postumda vakum sirasindaki akiskanlardan bahsettim kimse ustune bir sey soliyemedi bari b.. atarken sizde bilgili aciklamalar yapinda forum amacina ulassin bilgi aktarimi olsun o kadar bobinni akil edip atesleme guclendirmeye gidipte oem buji ile devam edip sonrada surdandi burdandi demek asiri sacma.Kimseye isini ogretecek degilim ancak map loglarda bulunan dalgalanma benim gorusum atesleme gomleklerin hatasi icin gidip yaninda incelenmeli resimle kacinilan ayrintilar olabilr.Kapak konusuna gelicek olursak bu kapak portlamadan sonra emme gaz kelebegi baglanarak flow benche teste girdi ve ciddi ugrasilmis bir kapaktir her kapakla ugrastigimiz gibi ben sizun yerinizde olsam bazi yerlere b. atarken gecmisteki yapilmis isleride goz onunde bulundururum.teknik kisma gelicek olursak portaki knife center alabildigine yamuk duzensiz roof ve floor alabildigine dalgali olsa dahil sen o turbulansi full gazda maptan okuyamassin karsi fikru olan varsa tartismaya hazirim ben aciklamami yaptim dahada yaparim her zaman dedigim gibi ben isin bilgi paylasma kismindayim yukari o kadar yazdik alinti yapan olmadi bana o guclu ateslendirme yapipta oem buji kulanan arkadas aciklama yapsin kim oldugunu bilmiyorum artik kimse bu konundada bilgisi vardir..
Ken_Block
24-05-2012, 09:37
maşallah:)
ahme ustaya ulaşıyım o rektefiye hakkında, gömlekler hakkında daha ayrıntılı bilgi verir ben malesef o kadar bilgiye sahip değilim bilmiyorum yani.
Cliosportve
24-05-2012, 10:13
Ateşten gömlek misali olmuş bu
Kapak kapatılsada gömlek ufaktan çizik duruyor sanki
Ne yapılcak tekrar gömlek mi çakılcak ?
kemal eline saglık o gömlekteki çizik supapın parçasın pistona çarptıgı yer motoru toplarken rektefiyecimi çagıracam ölçülerine bakacaz iz olan yeri üzerinde haletmeye çalışacagız olmassa motor tekrar inecek daha 1000 km oldu motor toplanalı piston üzerindeki kurum normal olamazmı kemal bey
o gomlekler ıle kullanılabılecegını soyleyen varmı
bence rektefiye hatası var olayda.. kimseye suç atmak gibi olmasın da..
gömlek çizikleri de alicanın rodajda tam sentetik yağ kullanımından dolayıymış, o yüzden sildim soran olursa..
tam sentetik yağ kullanmadık yarı sentetik kullandık yağı.
mineral kullanmadım cünkü itecekleri bozduğundan iteceğin tane fiyatıda belli kanka :)
ben ne ahmet ustanın ne kaan ustanın işine laf ettirmem kimse kusura bakmasın, adamların yaptığı iş belli, kemal kaan abiyi arayıp hala ahmet usta kapağı ellemiş eminim diyorsun ben sana yok öyle bişey diyorum ben tanırım diyorsun sanki adamla her saniye birliktesin.
kpa değerini de aynı şekilde demişsin full oynuyor, yavuz sen ben yavuzun abisi ayardansonra senin garajda demedik mi kardeşim hatta ayar sırasındayken bile kpa oynuyo niye böyle falan belli bi devirden sonra sabitleniyor oynamıyor diye hatta yavuz söyledi. hatta 4500 devirden sonra sabitleniyor filan diye
benim samimiyetimi bilirdsin ppr motorsport'ta kaan abinin yanında benden daha fazla duran adam, yaptığı işlere benden fazla şahit olan adam yok, onun el işçiliğini herkesten iyi bilirim adamın tarzını yapış şeklini biliyorum.
ayrıca kapağıma dokundurtmam ortalık ******su değil o kapak, araba da öyle değil ama sen o hale getirdin yazma diyorum ona buna sorma diyorum hala bi arayışın içindesin, sana olma diyorum, elalemi arıycana arabanın ustasını ara şu şöyle yapıldı mı bu böyle yapıldı mı diye sana kimse bişey demiyor.
ben senin yüzünede dedim ben ayardan oldugunu düşünüyorum sonra baska ihtimaller cıktı o zamanda kemal ben bunları bilmiyordum bunlardanda olabilirmiş dedim misal ateşleme.
bi daha bana sormadan da fotoğraf filan koyma kardeşim, sana 100kere söyledim o veya bu değil, sorun neyse bulunsun çözülsün biz bunla uğraşallım kendini savunma burda kimsede savunmasın seni, çocuk değilsin, biliyosun bu tarz eylere kızdığımı daha öncede tamam kanka dedin hala aynısını yapıyosun.
fotoğraftan bakmayla olmuyor malesef bu işler.
anasını satıyım widebandın bende, ayara gitcem dedin dün beni aradın gidemedim tekrar, gidicem kanka getirirsin dedin tamam dedim, sorunu senin üstüne yıkıp widebandine el koymuşum gibi sağda solda konusmalar yapıyosun. beni tanıyamadıysan bu zamana kadar daha muhattap olmayalım, işimi filanda yapma. açıkcası bundan dolayıda cok kızgınım sana dün öyle bugün böyle konusmalar oldugunu öğreniyorum ayıp kardeşim ok;) özgüne söylediklerinide ayrıca söyliycem sana yüz yüze seni zorlamışım etmişim filan aptal mıyım ben arabaya zarar gelcekse seni zorluyım, techten bekliyorlar yok rollinge cıkmam lazım filan. adam artık telefonu 306 için mi arıyorsun diye açıyormuş çevremde ki insanlara. aşırı saçmalamışsın kemal resmen arkadmdan iş çevirmek oğlum bu bana özgünle konustum dediğinde anlattıklarına bak, ona söylediklerine bak:ofk:
dahada burdan yazma ara beni bişey diceksen, sanki 2 günlük tanışıyoruz
o gomlekler ıle kullanılabılecegını soyleyen varmı
gömlekler ölçülecek supapın parçası pistona çarpınca iz yapmış sadece çizik yok olmassa tekrar motor açılır sıkıntı yok alicanı severim bu iş olacak daha önceden beni dinleseydi şimdi gazlıyodu gerçi alicanda özgüne götürecekti ama arkadaşı kemal arabayı özgüne bırakmam ben yapacam deyince alicanda kıramadı arkadaşına götürdü arkadaşı alicanı kırdı:D herşeyin hayırlısı allah beterinden korusun :)
Cliosportve
24-05-2012, 11:44
gömlekler ölçülecek supapın parçası pistona çarpınca iz yapmış sadece çizik yok olmassa tekrar motor açılır sıkıntı yok alicanı severim bu iş olacak daha önceden beni dinleseydi şimdi gazlıyodu herşeyin hayırlısı allah beterinden korusun :)
İnsanın içini ferahlatıyorsun Ahm laa :D
gömlekler ölçülecek supapın parçası pistona çarpınca iz yapmış sadece çizik yok olmassa tekrar motor açılır sıkıntı yok alicanı severim bu iş olacak daha önceden beni dinleseydi şimdi gazlıyodu herşeyin hayırlısı allah beterinden korusun :)
4'de sarıyor :)
Geçmiş olsun olur böyle şeyler tecrübe herşey.. motordur 2 günde toplanır edilir..
gömlekler ölçülecek supapın parçası pistona çarpınca iz yapmış sadece çizik yok olmassa tekrar motor açılır sıkıntı yok alicanı severim bu iş olacak daha önceden beni dinleseydi şimdi gazlıyodu gerçi alicanda özgüne götürecekti ama arkadaşı kemal arabayı özgüne bırakmam ben yapacam deyince alicanda kıramadı arkadaşına götürdü arkadaşı alicanı kırdı:D herşeyin hayırlısı allah beterinden korusun :)
amin kardeşim amin allah yardımcınız olsun işiniz gücünüz rast gelsin gömleklerle ilgili sıkıntınız olursa ulaşırsınız bana cepten, hayırlı işler
ya içinizi ferah tutun herşey hal olur yeterki cana gelmesin kalpler kırılmasın
Ahm ye de tebrikler adam her türlü işinin arkasında ve araç sahibine her konuda yardımcı başkası olsa ben yaptım sibop kırması beni bağlamaz deyip cıkardı
Kaan nın dediği gibi ateşlemeyi güclendirip hangi akla hizmet oem buji kullanıldıki bende onu merak ettim
yavuz364
24-05-2012, 14:08
Bende bi soru sormak ve yorum eklemek istiyorum :)
Piston ve motorun içindeki izler kurum değil, yanmış yağ lekeleri, bunun sebebi buji patlamadan veya subaplar kırılmadan önce olmuş olmalı.. Bu olay nasıl olmuş olabilir :S ???
Birde aklıma gelen başka bi teori de, emme subaplarından 1 tanesi bile kaçırma yapsa her patlamada manifoldda anlık basınç değişimi oluşur ve üst devirlerde çok hızlandığı için sensör o kadar anlık basınç değişimini göstermez.. Aslına bakarsanız karşılaşılan duruma tam olarak uyan bi senaryo :)
Bende bi soru sormak ve yorum eklemek istiyorum :)
Piston ve motorun içindeki izler kurum değil, yanmış yağ lekeleri, bunun sebebi buji patlamadan veya subaplar kırılmadan önce olmuş olmalı.. Bu olay nasıl olmuş olabilir :S ???
Birde aklıma gelen başka bi teori de, emme subaplarından 1 tanesi bile kaçırma yapsa her patlamada manifoldda anlık basınç değişimi oluşur ve üst devirlerde çok hızlandığı için sensör o kadar anlık basınç değişimini göstermez.. Aslına bakarsanız karşılaşılan duruma tam olarak uyan bi senaryo :)
aracın motoru toplanalı 1000 km oldu ve yag eksiltme olmadı ee bırakta seklmanlar bi otursun yerine bi kurum baglasın yagı degiştigimzde yag bile kirlenmemişti ben sorunu çözdüm en kısa zamanda halledecez işallah :)
alican sinir yapma kanka kemalde demekki işi düzeltmenin peşinde aradığı insanlar boş insanlar değil belliki.çocuğun amacı kendi hatasımı mekanik hatamı usta hastasımı artık herneyse bunu halletmek ve çözüm yoluna ulaşmaktı.
kemal gömleklere hiç bakmamıştı bende öyle bir bakarken farkettim gömlekteki çiziği. tırnağım takılıyordu çiziğe. yazık olmuş olm çocuğa biton masraf çıkmış gömlekte çizilmiş dedim hatta kendi şahit. ne bedevi şansı varmış dedim. pistonların tepesinde detanasyon izi yok fakat pistonun tam köşesindeki o ince eziklik detanasyondan da olabilir parçanın çiziği olacağını sanmıyorum ama tabiki ustalar bakınca daha iyi anlayacaklardır bizimki sadece varsayımlardan ibare. kemalin burda resim koyarken art niyetten yapmadığını sende benim kadar iyi biliyorsun.çocuk sorun neyse onu çözmenin peşinde hepimizin başına geliyor ayara çıkıyoruz olmadık sebepten araba kırılıyor söküp net karar verene kadar kimseyi suçlamak olmuyor. ne ahmet ustanın ne kemalin nede rektefiyeci yada kaanın günahını almak yanlış olur. yeterki sorun çözülsün araba yürüsün.
kaangmssy
25-05-2012, 00:32
Allah utandırmasın. İnşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. Kazasız belasız sürüşler :)
Gömlekler motor toplanırken mi çakıldı. Yoksa önceden mi çakılmış önceki sahibinde felan ?
mustafa biliyorum kemali ama iyi niyet gösteriyim derken naptığını bilmiyor. bende biliyorum sorduğu adamların boş olmadıgını ama kim uzaktan yardım edebilir bakmadan görmeden :)
şuayb abi motoru ilk kez biz actık,kapağı ilk kez biz söktük.
Toplndımı? Marş yapıldımı?
toplanıldı marş yapıldı coktanda, seni bekliyoz abi :P
Gözün aydın, sorunsuz şekilde binersin inşallah..
SerhatA.
01-06-2012, 22:16
Gözün aydın, sorunsuz şekilde binersin inşallah..
:icon_tup:
gökhan abi serhat teşekkür ederim.
Caneration
01-06-2012, 22:50
Alican hayırlı olsun ALLAH utandırmasın kardeşim
SerhatA.
01-06-2012, 22:52
Ne zaman izliyoruz şunun videolarını ?
Alican hayırlı olsun ALLAH utandırmasın kardeşim
amin kanka eyvallah :)
serhat ayar yapmadık daha ecufaste gittik, yarın kısmetse yine gidicez, murat abinin el atması gerekn bişey var kardeşim kemal burda olmadıgından o yardımcı olucak kısmetse:icon_tup: olursa aksamına bişeyler yapıcaz kısmet bakalım.
dragstar
01-06-2012, 23:23
amin kanka eyvallah :)
serhat ayar yapmadık daha ecufaste gittik, yarın kısmetse yine gidicez, murat abinin el atması gerekn bişey var kardeşim kemal burda olmadıgından o yardımcı olucak kısmetse:icon_tup: olursa aksamına bişeyler yapıcaz kısmet bakalım.
pazartesi gelicem pampa :D ama salıda olabilir
kolpaçino yohh amınna - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=o-AjeX_Ga2g&feature=related)
hadi hayırlı mübarek olsun gardaaşım artık benim işleri hızlandırmalıyım yani :D
panpa pzt inşallah kemal ben ahmet usta gidicez ;) arabayı cıkart sende bencede artık arabanın prim yapması lazım :P:P
Emre Ekrem
02-06-2012, 21:14
oh be hadi hayırlı uğurlu olsun, dekerine daş deymesin Alican
gokhan035
02-06-2012, 21:21
Alican ım hayırlı olsun en güzel 306 gti yı yaptın daha ne olsun :) Videoları merakla bekliyoruz :)
oh be hadi hayırlı uğurlu olsun, dekerine daş deymesin Alican
abi sağol sinir harbleri yasıyorum sorma :)
Alican ım hayırlı olsun en güzel 306 gti yı yaptın daha ne olsun :) Videoları merakla bekliyoruz :)
gökhan abi çok sağol :) ayar bitsin inşallah videoya boğucam burayı zaten çok sıkıldım artık
AhmetYılmaz
03-06-2012, 12:46
Abi dün gördüm hafiflik olsun diye sislerimi söktün. :D
panpa pzt inşallah kemal ben ahmet usta gidicez ;) arabayı cıkart sende bencede artık arabanın prim yapması lazım :P:P
prim işi için söz veremicem canım :D
suprolla
03-06-2012, 14:11
gözün aydın bro yanlız bu sefer ayardan önce abdest alda çık :D
Hadi hayırlı olsun abi inşallah bidaha bi problem çıkmazda ağız tadıyla binersin :)
araç bitti. yakın zamanda videolarla devam ederiz artık. herkese teşekkürler.
powered by Ahm Performance
Hayırlı olsun kardeşim.
Ağız tadıyla gazlarsın inş.
Cliosportve
07-06-2012, 09:45
Hayırlı olsun Alicanım
Ahmet işini bilir :)
Bayrampaşalı
07-06-2012, 09:58
hayırlı olsun yavrum hadı beklıyorum gel görelım şunu nasıl gıdıyomuş :D
Cliosportve
07-06-2012, 10:01
hayırlı olsun yavrum hadı beklıyorum gel görelım şunu nasıl gıdıyomuş :D
Seni ayırcağı kesin boşver bakma :D
Bayrampaşalı
07-06-2012, 10:01
Seni ayırcağı kesin boşver bakma :D
artık onada sanada gider moruk eskı arabam yok :D :D
Cliosportve
07-06-2012, 10:03
artık onada sanada gider moruk eskı arabam yok :D :D
Hep hayal hep hayal
Fakirin umudu:D
Bayrampaşalı
07-06-2012, 10:05
Hep hayal hep hayal
Fakirin umudu:D
açıklama yapmak istemıyorum nedenini sen iyi biliyosun :D :D
YavuzNaz
07-06-2012, 10:34
Allah bahtını açık etsin kardeşim, tekrardan hayırlı olsun.
şimdi sorun neymiş ???
hayırlı olsun nazardan saklasın ...
aracı orj beyinle yürütüyorum. chip yaptık.
ms'i iptal ettim. sorunu özgün abi bulmuştu. ahmet usta yazar.
beyini de satıyorum. ilanını acıcam yakında.
ecufast alper ve özgün abilere teşekkürler.
speclerimiz chip filtre egzos piston port polish bu kadar.
bak ne güzel maşh kardeşim diyelim
bobinler vs aynımı kaldı yoksa orginallmi kullandınız...
bobinler yine audi 1.8t. daha güçlü ateşleme yani. ama orj beyinle bi etkisi olur mu iyi kötü bilemiyorum.
kötü bi etkisi olsaydı yazılım yapılrken söylerlerdi diye düşünüyorum
aracı orj beyinle yürütüyorum. chip yaptık.
ms'i iptal ettim. sorunu özgün abi bulmuştu. ahmet usta yazar.
beyini de satıyorum. ilanını acıcam yakında.
ecufast alper ve özgün abilere teşekkürler.
speclerimiz chip filtre egzos piston port polish bu kadar.
1 dk ms ı nıye taktın nıye sokuyon
Tam gazda AFR'yi kaça ayarladılar ?
kemalin il dışında işleri vardı, benimde zamanım yok artık çok bekledik. bende iptal ettim kardeşim. konusuruz detayını yine ;) Allah'ın izniyle bu araba chiple yürüycek en güzel şekilde ecufast bu işin sonu yani.
şuayb abi bakmadım ona
Ms deki sorun nedir ne değildir bilemem açıklamasını siz yapıcaksınız.. Benim başımı da ms yakmıştır..
Allah kaza bela sorun göstermesin..dyno ya çıktın mı hedefin ne ?190-195 hp leri bulmuşsundur tahmini..
gökhan abi ms'te sorun yok. ama sorunun beyinden değil başka şeylerden. kimsenin keyfini bekleyemem açıkcası, beklenicek kişi belli. o da elinden geldiği kadarıyla bekletmiyor zaten:) bu yüzden iptal ettim beyin işini. belki daha iyi olcaktı ama takmıycam. satıcam zaten ms'i.
dynoya cıkmadım. o hp'lerdeyiz evet. 200yokuz yani. 190-195hp arası bişeydir.
dynoya cıkıcaz en son. yapıcaklarımız var o yüzden.
RottingChrist
07-06-2012, 12:42
hadi hayırlısı alican. hazır gti piyasası hareketliyken sende bukadar beklememizi ödüllendir artık.
olur abi olur o da zamanla :)
gti piyasası vs hiç umrumda değil, limitini görelim yeter be abi yaptık bu kadar oldu deriz daha iyisini yapabilen varsada çıkıp yapar işte elimizden bu kadar geldi. videolar gelir hafta bası kısmetse
madem bu setupla vs vs çiple yürüyebiliyordu MS e ne diye bulaştın madem dikiş tutmadı kullanılmamaış sayılır zararını pay et satıcı esnafına malına işine müşterisine sahip çıksın kimse kolay para kazanmıyor
SerhatA.
07-06-2012, 16:39
Hayırlı olsun ..
bir ms hüsranı daha :)
ama sonu mutlu en azından. hayırlısı olsun. bence de ms e ihtiyacın yoktu. bu maceranın en başını hatırlarsan...
murat abi bana göre herşey, yapanda bitiyor. yaptırdıgın yer önemli.
ms'in hiçbir zorluğu yok bence. ama nihayetinde chiple yürütücem. çokta memnunum şükür. ki daha iyisi olucak inşallah.
ERkut 205
07-06-2012, 18:46
Projede son aşama nedir acaba ?
Ms ile devammı yoksa kendi ecu sistemi üzerine mi yapılacak ?
Birde ekstra olarak 12.2 sıkıştırma ve 87 piston kullanıldı sanırım.
Hedeflediğiniz teker kw güç aralığı varmı acaba ?
Teşekkürler. projeyi takipteyim ;)
gokhan_205
07-06-2012, 18:46
hayırlı uğurlu olsun Alican güle güle kullan :)
ERkut 205
07-06-2012, 18:47
hayırlı uğurlu olsun Alican güle güle kullan :)
Piştt peugeot sport :) kayıpsın dediğimi yaptınmı :rolleyes:
Emre Ekrem
07-06-2012, 18:48
Projede son aşama nedir acaba ?
Ms ile devammı yoksa kendi ecu sistemi üzerine mi yapılacak ?
Birde ekstra olarak 12.2 sıkıştırma ve 87 piston kullanıldı sanırım.
Hedeflediğiniz teker kw güç aralığı varmı acaba ?
Teşekkürler. projeyi takipteyim ;)
Bende sizi takipteyim, hayırsız dostum. Alican kusura bakma, adam bi kayboluyor pir kayboluyor, hazır yakalamışken köstüreyim.
Emre Ekrem
07-06-2012, 18:52
madem bu setupla vs vs çiple yürüyebiliyordu MS e ne diye bulaştın madem dikiş tutmadı kullanılmamaış sayılır zararını pay et satıcı esnafına malına işine müşterisine sahip çıksın kimse kolay para kazanmıyor
Bravo, takdire şayan düşünce.
hadi geçmiş olsun. umduğun gibi olmuştur umarım.. :)
ERkut 205
07-06-2012, 18:54
Bende sizi takipteyim, hayırsız dostum. Alican kusura bakma, adam bi kayboluyor pir kayboluyor, hazır yakalamışken köstüreyim.
Abiii kusura bakma gerçekten. Benim bu aralar tahminlerin de ötesinde çok yoğun geçti. İnanırmısın araba 1 yıldır yıkanmıyor :D Hafta sonuda düğün telaşesi var:)
Emre abi yaa sen müsayit olduğun her zaman ben müsayitim abi şimdi de görüşelim yani ;)
Bu arada arkadaşın konusunu hiç ettik kusura bakmasın :confused:
herşey hazır bitti. ayar yapıldı. eksik şeylerimiz var egzos sistemi filtre borusu vs gibi küçük şeyler. onları düzeltip tekrar ayara gidilicek. beyin orjinal. ms iptal ettim.
önemi yok emre abi:)
teşekkürler herkese
hadi geçmiş olsun. umduğun gibi olmuştur umarım.. :)
senin clio rs'in 2 boy arkasından gideriz işte :P :)
daha tam istediğim gibi değil, var bi iki ufak dokunuş lazım işin şakası bi yana ama istediğim gibi olucak inşallah. şimdiki iş sadece biraz daha hızlandırma o da kolay kısmı artık:icon_tup:.
senin clio rs'in 2 boy arkasından gideriz işte :P :)
daha tam istediğim gibi değil, var bi iki ufak dokunuş lazım işin şakası bi yana ama istediğim gibi olucak inşallah. şimdiki iş sadece biraz daha hızlandırma o da kolay kısmı artık:icon_tup:.
bir piste gelsene sen hızlı 306'n ile, zehirleyeyim seni, sonra oem egzoz takıp elini ayağını çekersin bu işlerden :D
batuhan da abi pist abi pist diyip duruyor ama ben oralara vereceğim parayı biriktirip egzantrik yay şapka vs alırım diyorum heheh:D
batu da 2260 diyordu, şimdi umrunda değil :D
Bravo, takdire şayan düşünce.
bu evrende yalnızız :)
batuhan da abi pist abi pist diyip duruyor ama ben oralara vereceğim parayı biriktirip egzantrik yay şapka vs alırım diyorum heheh:D
olm bırak ince hesabı 306 GtI ile pistten çok zevk alırsın çok :icon_tup:
kanka zevk alırız evet ama yakın zaman için öyle bi düşüncem yok :)
önce bi koşturalım. daha egzosu düzelticem filtre borusunu düzelticem bikaç bişey daha var onları yapıcam para buralara lazım :P :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.