Orijinalini görmek için tıklayınız : K24/20 Compression, High Degree Camshaft & Stroker
Kafamdaki soruların cevabını bulamayınca buraya konu açayım dedim.. ***** forumda yeterince bilgili kişi var, elbet konuyu aydınlatacaktır ..
Nette dolanırken 15.3:1 gibi baya yüksek sıkıştırma oranları gördüm.. bu değerlerde araç yüklemenin + ları ve - leri nelerdir.. Cadde kullanımına ne kadar uygundur.. yada cadde için max. sıkıştırma ne olmalıdır..
N/A racer larda rolantiler çok yüksek bunu nedeni yüksek dereceli egzantirikse bu rolantiyi normal seviyeye çekme imkanımız yokmu.. Yani Drag cartel stage 4 egzantirik aldık diyelim bu aracımın rolantisi yüksek çalışması anlamınamı gelir..
Ve uzun stroke ölçüsünün ne gibi zararı olabilir.. Yada kaliteli ürünler kullanılırsa zararı olur 102mm stroke ve 89 - 90 mm bore ölçülerinin .. ??
Yaşın 21 muhtemelen öğrencisin arabanda henüz yok
Drag cartel stage 4 lü bir K24 / K20 yapmanın maliyeti de Türkiyede minimum 40.000 $
Yani bunu yapıcak kişi olabilirsin ama senin sorularının cevanbı techturkeyde değil kardeşim
K20A.org .:. The K Series Source . Honda / Acura K20a k24a Engine Forum (http://www.k20a.org)
giriyorsun sorunu soruyorsun derdinin dermanı oluyolar hemen
artık google ceviricide var hiç zorlanmassın
Proje için açmadım konuyu merak ettiğim şeyleri sormak için açtım işin maliyetinin ciddi boyutlarda oldugunun bende farkındayım .. Forumdan yararlanmak adına sordum.. Bu forumda ciddi bilgili insanların oldugunu biliyorum buna sizde dahil :).. çok detaylı bir cevap beklemiyorum genel yüzeysel sorularım ve ona göre cevap bekledim.. Link için teşekkürler.. Translate e gerek yok çok şükür :)
basit bir cevap ...
12:5 CR üzerini Pompadan tam anlamıyla destekleyecek yakıt yok TR de bildiğim kadarıyla.. Dolayısıyla yol kullanımı gunluk kullanım için uygun olmadığını gösteren ilk neden diyebilrim ..
basit bir cevap ...
12:5 CR üzerini Pompadan tam anlamıyla destekleyecek yakıt yok TR de bildiğim kadarıyla.. Dolayısıyla yol kullanımı gunluk kullanım için uygun olmadığını gösteren ilk neden diyebilrim ..
Cevap için teşekküler, egzantirk seçimindeki (cadde için max. stage, marka vs..) ve stroker uzunluğundaki yorumunuz nedir ?
Kardeşim öyle bir yazmışsınki drag cartel stage 4 falan dedim All motor araba hazırlıcak heralde ihtimal vermedim ondan yazdım
ayrıca K24 ile tr de çok az kişinin bilgisi var
sadece 1 adet yapıldı NA ozamanda cok yanlış bilinmeyenlerle yapıldı ozamanın şartları diyelim
Ben 13.5 cr B20 yapmıştım 272hp çok sıkıntılar çekmiştim 12.5 üzerini bırak 12 üzeri bile TR de gereksiz bence
K24 zaten torklu olucagından 300 hp de çok kolay alınabiliyor zaten onun içinde 12cr hafif kol oem krank stage 2 egzantrikler işini görücektir
Kardeşim öyle bir yazmışsınki drag cartel stage 4 falan dedim All motor araba hazırlıcak heralde ihtimal vermedim ondan yazdım
ayrıca K24 ile tr de çok az kişinin bilgisi var
sadece 1 adet yapıldı NA ozamanda cok yanlış bilinmeyenlerle yapıldı ozamanın şartları diyelim
Ben 13.5 cr B20 yapmıştım 272hp çok sıkıntılar çekmiştim 12.5 üzerini bırak 12 üzeri bile TR de gereksiz bence
K24 zaten torklu olucagından 300 hp de çok kolay alınabiliyor zaten onun içinde 12cr hafif kol oem krank stage 2 egzantrikler işini görücektir
Tecrübe tüm hesaplamalardan üstündür :).. Teşekkürler bilgiler için..
Şanzuman araştırdım, yabancı forumlarda k24/20 setup larında tork için manuel 5 vites önerileri var fakat turbo araç içinmi N/A araç içinmi önerilmiş net bir bilgi öğrenemedim..
Atmosferik K24/20 için hangi şanzuman kullanılmalı.. k24 ün kendi şanzumanımı yoksa k20 mi.. birde uygulamada sıkıntı yaratacak yerler olurmu.. uygunluk vs..
yapılan n/a k24 cml typer mıydı?
dragstar
15-01-2012, 21:36
örnek gerekirse 12.2 sıkıştırma var kapakdaki hot spotları aldığım halde arabamda pompa benzini kullanamıyorum avans vuruyor araba orjinal map ile
izmirden tuncerin yaptığı vti 12.7 cr idi yanlış hatırlamıyorsam, günlük kullanımda sıkıntı yok diyordu.
daredevil
15-01-2012, 21:47
11,5 cr iyi tr kullanımı için benzin değil başka birşey sanırım tr deki benzin
Cevap için teşekküler, egzantirk seçimindeki (cadde için max. stage, marka vs..) ve stroker uzunluğundaki yorumunuz nedir ?
2 kez k24 n/a projesi yaptik. OEM Krank seçiminiz olsun .. k24 de yolluk kullanımda custom stroke lara gerek yok ..
Tecrübe tüm hesaplamalardan üstündür :).. Teşekkürler bilgiler için..
Şanzuman araştırdım, yabancı forumlarda k24/20 setup larında tork için manuel 5 vites önerileri var fakat turbo araç içinmi N/A araç içinmi önerilmiş net bir bilgi öğrenemedim..
Atmosferik K24/20 için hangi şanzuman kullanılmalı.. k24 ün kendi şanzumanımı yoksa k20 mi.. birde uygulamada sıkıntı yaratacak yerler olurmu.. uygunluk vs..
Dayanıklılık olarak 5 ileri tabi ki daha iyidir, turbo setuplarda kullanılıyor daha çok.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.