PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4is'e SAFC ve wideband bağlantısı



CagkaN
21-01-2012, 12:36
aracıma SAFC ve wide band bağlamayı düşünüyorum bu hafta içinde elektrik konusunda size danışmak istiyorum.

-Topraklama için ECU'da 2 tane ana yer var 26'lık sokette 12 ve 13. noktalar yani IGP-1 ve IGP-2. bunlara bağlantı yapmam sorun yaratır mı?Başka yere bağlamak gerekirse neresi doğrudur?

-Wideband'i ve SAFC aynı IGP çıkışına mı bağlamak lazım yoksa birini IGP-1 diğerini IGP-2'ye mi bağlamak lazım?

-Innovate LC-1 bağlıycam bunun calibrasyon kablosunda şöyle bir şema var;

http://img341.imageshack.us/img341/6044/capturevwq.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/341/capturevwq.jpg/)

bu şemanın karşılığı bu fotoğraflardan hangisi?

http://img201.imageshack.us/img201/2/imag0051b.th.jpg (http://img201.imageshack.us/i/imag0051b.jpg/)
http://img705.imageshack.us/img705/3699/imag0052vq.th.jpg (http://img705.imageshack.us/i/imag0052vq.jpg/)

-Son olarak "wideband göstergesinin toprak hattını widebandin toprakhattına bağlayın" yazıyor.Widebandı IGP'ye bağladığımızı düşünürsek göstergenin toprak hattını kontak anahtarına bağlasam olur mu? yoksa widebandin bağlantısına kadar kablo çekmem gerekir mi?

Çok uzattım biliyorum ama Yardımlarınızı bekliyorum

Teşekkürler



http://www.dodo-upgrades.nl/pinoutD14_bestanden/image002.jpg


ACC - A/C relay
ACS - A/C switch
ALTC - Alternator relay, for control purposes, not present on all ECU’s
ALTF - Alternator switch
BKSW- Brake switch, for control purposes, not present on all ECU’s
ECT - Engine coolant temperature
ELIMA- Electric load detection, not present on all ECU’s
FANC - Fan relay, for control purposes, not present on all ECU’s
FLR - Fuel relay
IACV - Idle air control valve, controls the 3 wire type IACV valve, (N)egative and (P)ositive control
IAT - Intake air temperature
IGPLS- Ignition pulses, 1 is always present, 2 can be ignored
IGP - Battery feed, only active when key is turned
IGR - Engine speed
IMO - Checks IMO code of the key and activates FLR if correct
INJ - Injector, the numbers refer to the pair of cylinders connected (1 is on the side with the belts)
LG - Ground for battery circuit
MAP - Manifold absolute pressure
MIL - Motor indication light, this one gives the control engine light (CEL) signal
PCS - Control solenoid, this one is for the small black cylindric valve on the back of the IM
PG - Ground for battery circuit
PSP. - Power steering switch, not present on all ECU’s
O2S - Oxygen sensor (lambda sensor) signal
SCS - Service connector switch, checks if the SCS connector is hot wired (for reading engine error codes)
SG - Ground for 5V circuit, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors
STS - Starter switch
TDC - Top dead centre
TPS - Throttle position signal
TXD. - Diagnostic connector, communication signal to the 3 wire connector next to the SCS connector
VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed)
VCC - 5V feed, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors
VSS - Vehicle speed sensor

Maxi
21-01-2012, 12:58
kalibrasyon bağlantısı için verdiğin her 2 şema aynı aslında ve ikiside doğru

LC-1 den gelen siyah renkli kalibrasyon kablosu var
>>bu kabloya led in kırmızı kablosunu ve butonun herhangi ucunu bağlıyorsun.

>>ledin diğer ucu yani siyah olanı ve butonun diğer ucunu şase ye bağlıyorsun .


cihazların şase bağlantıları içinde, o dediğin uçları kullanmak zorunda değilsin
her ikiside ecunun yakınlarında bir yere aracın kendi şasesine "aynı yere" bağlayabilirsin.

bLackModeL
21-01-2012, 13:33
kadesımm ben wide bandı alt sigorta taplasından aldım elektırıgını kontak acılınca devreye gırıyoo en mantıklısıda oo ?
safc ıcınde afc neodan farkı oldugunu dusunmuyorumm benım konum vardı genelde galıbaa tam hatırlamıyorum denon abının orda seklı var o sana cok yardımcı oalcaktırr ben o resmı cıktı alıp elektırıcıme gıttım bagladım suan butun verılerı gorebılıyorum gaz kelebek acısı hava debısı devır saatı aku voltajı anlık gorebılıyorumm
http://www.techturkey.com/forum/genel/100963-apexi-afc-neo-aldim.html
buldum konuyu ıncele bı ıstersenn

CagkaN
21-01-2012, 18:59
Teşekkürederim cevaplar için ama benim SAFC bağlantısıyla ilgili sorunum yok aslında
Tek derdim Widebandi bağlarken kullanılacak toprak hattı
Alt sigorta kutusu dediğinizin yeri nerede?ve şeması var mı? widebandi ecuya bulaştırmayayım hiç

bLackModeL
21-01-2012, 19:06
ben bı sorayımm donerım sana elektırıkcımee

CagkaN
22-01-2012, 11:24
böyle bir diagram buldum içerdeki sigorta kutusunun diagramı bu mudur acaba?

http://img530.imageshack.us/img530/8770/9600civicfuse98civicexatb2.jpg



kalibrasyon bağlantısı için verdiğin her 2 şema aynı aslında ve ikiside doğru

LC-1 den gelen siyah renkli kalibrasyon kablosu var
>>bu kabloya led in kırmızı kablosunu ve butonun herhangi ucunu bağlıyorsun.

>>ledin diğer ucu yani siyah olanı ve butonun diğer ucunu şase ye bağlıyorsun .


cihazların şase bağlantıları içinde, o dediğin uçları kullanmak zorunda değilsin
her ikiside ecunun yakınlarında bir yere aracın kendi şasesine "aynı yere" bağlayabilirsin.

Şimdi bastı kafam kendi saşesi dediğiniz herhangi bir metal noktaya mı şaseliycem bunu?

bLackModeL
22-01-2012, 11:56
şimdi ulastımm kendısıne her hangı bır kontak acılıstan alabılır dedı sıgorta zaten hangısı olursa fark etmıyoo sadece kontak acılısı bulacaksınn ?