Orijinalini görmek için tıklayınız : benzin pompası ve regülatör seçimi??
brkkksln
21-01-2012, 18:42
arkadaşlar pompa alacağım bu aralar ama karar veremiyorum
aeromotive 340lph pompa ve regülatör düşünüyorum. kullanan varmıdır?
depo içi ve hatta takılanlar var.
şimdi hatta takarsak depodaki kendi pompası çalışacak hemde bu hattakimi çalışacak yoksa depo içindekini iptal mi ediyoruz?
ayrıca hatta koyulanların gürültü düzeyi nasıldır varmı bilgisi olan?
walbro hariç önereceğiniz başka marka varmıdır pompa için? yahut regülatör için aeromotive alma şunu al kesinlikle diyebileceğiniz?
şimdiden teşekkür ederim...
edit: unutmuşum yüksek cr ve itb yapıyorum. enjektör seçimi şu an belli değil ama 330cc+ kullanılacak. hedef güçte 200+.
yavuz364
21-01-2012, 19:04
İlk olarak benzin azaldığında depoiçi pompalar daha sesli oluyor çünkü hatüstü olanların izolasyonaları var, ayrıca hat üstü olanları soğutması ve kalitesi (genellikle) daha iyi olduğu için daha zor bozuluyo ( kullanarak tecrübe ettim :) )
Bunun dışında aeromotive kesinlikle tavsiye etmem.. Tamam çok güzel marka, kalitesiz de diyemeyiz ancak vidaları Metrik değil :) inch olduğu için hiç hoşuma gitmiyor..
Pompa olarak bosch alabilirsiniz.. 255LPH zaten sizin güçleriniz için fazla bile.. Regülatör olarak ray üstüne takılanlar çok temiz duruyo, tekrardan birsürü karışıklığa gerek yok..
Hatüstü pompayı takarken depo içindekini çıkarsanız iyi olur :) yoksa benzin hattınızda min. 10 bar gibi bi basınç olur.. Önceki arabamda 2 pompa ile toplamda 12 barda kullanıyordum sorun olmadı ama yine de belli olmaz :)
brkkksln
22-01-2012, 08:05
anlaşıldı depo içindekini sökcez eğer hatta takcaksam.
aeromotive olsun bosch olsun hat üstü aldığımda bütün yalıtım malzemeleri montaj kelepçeleri falan set halindemi geliyor?
eğer bi ton zerzavatı kendi imkanlarımızla yapacaksak depo içi daha kolay olacak benim için.
yavuz364
22-01-2012, 12:00
hattüstünde izolasyon dediğim zaten pompanın gövde içinde, üstüne birde yanında kauçuk membran ve kelepçeler geliyor..
Depoiçini sökmek hat üstünü takmaktan daha zor :D
anlaşıldı depo içindekini sökcez eğer hatta takcaksam.
aeromotive olsun bosch olsun hat üstü aldığımda bütün yalıtım malzemeleri montaj kelepçeleri falan set halindemi geliyor?
eğer bi ton zerzavatı kendi imkanlarımızla yapacaksak depo içi daha kolay olacak benim için.
brkkksln
25-01-2012, 12:29
bosch 044 hat üstü pompa alıyorum o zaman. peki depo içi pompayı iptal ettikten sonra depo içinde tadilat mı gerekiyor?
regülatör olarak raya monte edilenler itb de sorun çıkarırmı bilmiyorum. o yüzden şimdi alıpta kullanamama durumum var.
regülatör tavsiyeleriniz nelerdir?
dragstar
25-01-2012, 13:09
bosch 044 hat üstü pompa alıyorum o zaman. peki depo içi pompayı iptal ettikten sonra depo içinde tadilat mı gerekiyor?
regülatör olarak raya monte edilenler itb de sorun çıkarırmı bilmiyorum. o yüzden şimdi alıpta kullanamama durumum var.
regülatör tavsiyeleriniz nelerdir?
japonlarda regülatör farklı, eğer motorsiklet itb si takıcaksanız hat üstü regülatör olmaz, external takılanlardan almak gerekir.
depo içindeki pompa kalsın bence ek olarak bosch044 takılabilir
brkkksln
25-01-2012, 14:09
japonlarda regülatör farklı, eğer motorsiklet itb si takıcaksanız hat üstü regülatör olmaz, external takılanlardan almak gerekir.
depo içindeki pompa kalsın bence ek olarak bosch044 takılabilir
depo içindekine ek olarak takılırsa üsttede dendiği gibi ciddi basınç oluşmazmı? en ufak problemde ortalık benzin gölü :D
itb olarak jenvey yahut at power koycaz aksilik olmazsa.
brkkksln
01-02-2012, 07:39
bosch 044 düşünürken depo dışının çok gürültülü olacağından dolayı depo içi almaya karar verdim.
bosch un depo içi olanları mevcutmu? modeli nedir varsa?
Hatüstü pompayı takarken depo içindekini çıkarsanız iyi olur :) yoksa benzin hattınızda min. 10 bar gibi bi basınç olur.. Önceki arabamda 2 pompa ile toplamda 12 barda kullanıyordum sorun olmadı ama yine de belli olmaz :)
regülatör hat basıncını kontrol etmiyor mu? 10-12 bar a nasıl çıkıyor basınç?
serkanokan
01-02-2012, 08:59
pompadan önce regülatör alıp saatten basınca baktıktan sonra eğer yetersiz kaldığını düşünürsen pompa al bence..
yavuz364
01-02-2012, 13:11
Regülatörün debi kapasitesi var, zaten aracın üzerinde orjinal reüglatör yok, ayarlı yüksek basınç regülatörü var, o yüzden yüksek basınçlarda birşey oluyor mu die deneme imkanım oldu :) Sorun olmuyor ama günlük kullanırken 5 barda duruyordu..
Birde Regülatör debi kapasitesinden dolayı rölantide 5 bara düşürmesi biraz zor oluyor regülatörün..
regülatör hat basıncını kontrol etmiyor mu? 10-12 bar a nasıl çıkıyor basınç?
Regülatörün debi kapasitesi var, zaten aracın üzerinde orjinal reüglatör yok, ayarlı yüksek basınç regülatörü var, o yüzden yüksek basınçlarda birşey oluyor mu die deneme imkanım oldu :) Sorun olmuyor ama günlük kullanırken 5 barda duruyordu..
Birde Regülatör debi kapasitesinden dolayı rölantide 5 bara düşürmesi biraz zor oluyor regülatörün..
ok şimdi netleşti kafamda, debi fazlalığından dolayı basınç düşemiyormuş..
12 bar enjektörlerde sıkıntı çıkardımı?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.