PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dual ve Single Mass farkı?



Tansu
28-12-2007, 15:58
Dual Mass Flywheel ile Single arasındaki farklar nelerdir?
teşekkürler...

cem
06-01-2008, 04:48
Dual mass'te aşşağıdaki resimdeki gibi içinde yaylar bulunur.Bunun amacı vites
değiştirirken motordan saglanan yuksek torkun yaratacagı sarsıntıyı azaltmak
ve sanzımana zarar vermesini engellemektir.
http://www.ccbparts.com/images/flywheel.gif

http://www.ccbparts.com/images/flywheel_section.gif

single ,

http://www.ultrarev.com/files/images/product_thumbnail/t_25648.jpg

Oz`
06-01-2008, 04:50
1 kısımda balatada Yay olur bir kısımda volanda bence balatada olması daha mantıklı çünkü balatayı değşitirince yaylarda değişiyor

VeNoM_35
06-01-2008, 12:41
Ne tür avantaj ve dezavantajları var acaba bunların?

1.6 VTi
06-01-2008, 14:06
http://img185.imageshack.us/img185/7643/grnt029bg3.jpg

bu da benim hafif volan, sanırım single plate bu da...

cem
06-01-2008, 14:14
Ne tür avantaj ve dezavantajları var acaba bunların?

Konfor,ses ,titreşim yani sarsıntı diyebilirim..

Tabiki bu sizin arabanızın gücü ile orantılı olacaktır.

VeNoM_35
06-01-2008, 14:24
Konfor,ses ,titreşim yani sarsıntı diyebilirim..

Tabiki bu sizin arabanızın gücü ile orantılı olacaktır.

ilk mesajda dual, sarsıntıyı azaltır ve şanzımana zarar vermeyi engeller yazmışsın ya ozaman mantıksal olarak dual tercih etmek daha iyi değilmi? Yani cabuk bozulma yada daha kötü kavrama gibi.. sorunu mu var ki single daha mantıklı yazmış acaba miniks..

Oz`
06-01-2008, 14:49
ama kavrama yavaslıyor normalde yanı tepkin azalıyor bende trible plate ats carbon var yay da yok ne balatalarda nede volanda :)

Tansu
07-01-2008, 00:00
hmm benim araçta ne volantta ne de balata da yay yok.demek ondan her kavrayışta sarsıntı oluyor...standart volant ve balatada...hayret...

Oz`
07-01-2008, 00:44
bak golf gti ların yaylı ama ibiza cupra R ın ki yaysız osda standarrt