PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : E30 320ci'nin Performansını Artırmak İçin Neler Yapılabilir ?



xshot
15-02-2012, 14:16
Uzun süren arayışlar sonucu istediğimiz temizlikte kolleksiyonluk bir e30 320ci bulduk ve bir hafta öncesine kadar yazık günah çok temiz araç stock bineriz diyorduk ama bizi dürten hız sevdamıza engel olamadık aracın motoru için turbolu ve turbosuz bir setup hazırlamayı düşünüyoruz ve bu setup için yardımlarınızı bekliyoruz.

Şimdiden teşekkürler...

3rk4n
15-02-2012, 14:35
Stroker :D

h.guroglu
15-02-2012, 15:21
öle özel bir setupa gerek yok e30 için klasik olacak ama bir stroker + bir kilit demeyin keyfinize

ama kaç cc yapacağını size kalmış birşey 25 de olur 28 olur 30 da olur

edit: şu konuya bir göz atın http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/87986-bmw-6-silindir-stroker-yapimi-20-convert-25-28-30-a.html

TaGo
15-02-2012, 15:33
Sakın atmosferik uğraşmayın. İnceden bir turbo setupı yapın.

d16y4
15-02-2012, 15:46
madem zevk alacaksın turbo yap

OMTech
15-02-2012, 18:14
dediğiniz kadar kolleksiyonluk temizliğindeyse atmosferik forever. kolay bulunmuyor o kadar temizleri. turbo edip dahada yormaya gerek yok bence. hazırda uygulanmış birçok örnek var seçmekte zorlanmazsınız.

evolander
15-02-2012, 18:27
Stroker en mantıklısı

cembozbey
15-02-2012, 18:29
şu nadide e30u görebilirmyz

berkay_aydin
15-02-2012, 18:31
Eğer temizse, bencede ufak tefek atmosferik doldurun..

h.guroglu
15-02-2012, 18:31
dediğiniz kadar kolleksiyonluk temizliğindeyse atmosferik forever. kolay bulunmuyor o kadar temizleri. turbo edip dahada yormaya gerek yok bence. hazırda uygulanmış birçok örnek var seçmekte zorlanmazsınız.

turbo diye yırtınanlara mantıklı bir açıklama :icon_tup:

Zorbey
15-02-2012, 19:18
Sıkıntısız aracı turbolayarak başınıza iş açmamalasınız.Bana göre güzel bir eksoz ve kilitli diferansiyel yeterli olacaktır :)

yavuz364
15-02-2012, 19:25
Maliyet, zevk ve üst limitler açısından her türlü turbo çok daha mantıklı olacaktır.. :)

Maliyet olarak düşük güç artırımı için belki atmosferik daha düşük olur ama tahminimce en az bi 1.5-2 katı güç hedefleniyordur, ve bu güçlere çıkmak için turbo ile uğraşmak daha kolay olur...

Ayrıca turbo yapılırsa istendiğinde hedef çok daha kolay yükseltilir... (kimse demesin o kadar güç yetmezmi die, çünkü "yeteri kadar güçlü" die birşey yoktur :D Sadece "biraz daha güçlü olabilirdi" vardır ;)

Eray Yümsel
15-02-2012, 19:34
öncelikle avatarını değiştirmelisin

Turboğuz54
15-02-2012, 19:39
öncelikle avatarını değiştirmelisin

:icon_tup::icon_tup: bi kere +10 beygir o vericek :)

xshot
15-02-2012, 22:06
şu nadide e30u görebilirmyz

Aracı yakın bir zamanda aldık ve kar kıyamet oldugu icin aracın fotograflarını cekemedık fotolarını cektigim gun paylasırım.

xshot
15-02-2012, 22:13
:icon_tup::icon_tup: Bi kere +10 beygir o vericek :)

+10 .......:)

xshot
15-02-2012, 22:20
öle özel bir setupa gerek yok e30 için klasik olacak ama bir stroker + bir kilit demeyin keyfinize

ama kaç cc yapacağını size kalmış birşey 25 de olur 28 olur 30 da olur

edit: şu konuya bir göz atın http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/87986-bmw-6-silindir-stroker-yapimi-20-convert-25-28-30-a.html

Link icin teşekkürler okuduktan sonra en mantıklısın stroker :)

Artık ne yapmaya karar verdigimize göre zor kısmına bir kaç garage ile görüsdükten sonra başlamak istiyorum , tavsiyeleriniz için teşekkürler.