PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sony'de varsa hakkım haram olsun!



63owen63
25-02-2012, 10:16
Fotoğraf makinesi için aldıgım ve marka kalitesi,müşteri hizmetleri kalitesi ,prestij adı altında bir cok parametreden dolayı muadilleri yerine sony'i tercih ettigim hafıza kartımın plastik aksamının 2-3 ay gibi bir sürede yedek olarak ve nadiren kullanmama ve hep foto mak - laptop arasında kullanıp dış deformasyona maruz bırakmama rağmen deforme olması,kartı koruyan plastik aksamın beklenmedik şekilde ayrılması,kendini bırakması ve garantiye yollayınca raporlaştıramadıkları için ''kişisel hata'' diye çözüm bulup, kestirilip atılıp üretimlerinde bir hata olabilecegi ihtimali dışında bütün ihtimalleri hep hatırlatmakda cok başarılı olan, ''KUSURSUZ'' muşlarcasına kıçı kırık 60tl 'lik hafıza kartı için verdigim 1ayı aşkın süreçte ki uğraş ve mağduriyetim sonucunda bu kadar mağduriyetin üzerine ne bir değişim talebi ne bir özür de bile bulunmayan KOSKOCA ''sony'', beni ve markaya olan güvenimi kaybetmiştir.Bundan sonra mağazalarının önünden bile geçmem.

P.s : Bu süreçte 'SADECE' teknik servis + sony müşteri hizmetleri telefon görüşmelerimin ücreti 70 tl küsür olarak bana faturalandırılmıştır.


Sonuç :

Şimdiye kadar BÜYÜK MARKA 'sony' ile olan tüm alışverişlerimde ödediğim ücretler + telefon görüşmelerimde ödedigim ücretler + hertürlü manevi hakkım,magduriyetim ''HARAM'' olsun. Sizlerinde bu şikayetimde haberi olsun, alışverişlerinizde müşteri hizmetleri kalitesini göz önünde bulundurun lütfen.

ÜSTÜNERC
25-02-2012, 10:20
cok gecmıs olsun

EmrE-35
25-02-2012, 10:23
PS 3 varsa onuda kırıp atsana... Yada burdan birine hediye et...

orhan_guney
25-02-2012, 10:23
Bende sony nin cihazları.
1.led tv
2.lcd tv
3.müzik sistemi
4.dijital fotoraf makinası
5.masa üstü dijital fotoraf cercevesi
6.alarm saat
7.ps3 oyun konsulu
8.mp3 cihazı
9.Laptop
hepsi sony yıllardır kullanıyorum ve hıc sıkıntı yasamadım.
Senin olayını çözemedim ama mantıgı oldugunu düşünüyorum ayrıa şikayetim.com yazarsan hemen geri dönuyorlar bilgin olsun ve maduretını gideriyorlar.

Dodoo
25-02-2012, 10:24
Geçmiş olsun, sony den birkaç ürünüm var ama hiç müşteri hizmetleriyle işim olmadı. Kız arkadaşımın Vaio laptop u bir ara servise bırakmıştık, o da sıkıntısız sorunsuz gelmişti.

Alakasız olacak biraz ama Tommy Hilfiger da bence müşteri hizmetleri açısından "0" bir firma.

mertk
25-02-2012, 10:29
20 yildir sony kullaniyoruz ailecek ufak tefek sorunlarimiz oldu ama genelde memnunuz, mesela benim ps3 um ilk ciktiginda almistim ve supurgd makinesi gibi şes cikartiyordu servise yolllamistik ses normal diyip geri yollamislardir sonra board yakti:) gidip soyledigimde olabilcegini soylemisti dedim sen benle ...sakmi geciyorsun diyip ufak bir tartismamiz olmustu:)

63owen63
25-02-2012, 10:29
PS 3 varsa onuda kırıp atsana... Yada burdan birine hediye et...

ps-3 alma arefesindeydim,olsa inan onu da kırardım.Beni tanımadıgın icin yapamayacagımı düşünebilirsin

kıracaklarım listesinde ki sony teybe 1 ps3 parası vermiştim zaten.



Bende sony nin cihazları.

Senin olayını çözemedim ama mantıgı oldugunu düşünüyorum ayrıa şikayetim.com yazarsan hemen geri dönuyorlar bilgin olsun ve maduretını gideriyorlar.

Oralarda zaten kurumsal üyelikleri olduğu için, benim ilan onlar bakana kadar yayınlanmayacak max 5 gün vs ve yayınlansa bile düzenliyorlar kafalarına göre + görseler bile bir şey degişcegini sanmıyorum, teknik servisten,müşteri hizmetlerinden ,sony türkiye'ye kadar görüştüm. Tavsiyeni dikkate alacagım, açıyorum oraya da hemen.

orhan_guney
25-02-2012, 10:32
sen ac benden tavsıye sana.bı bıldıgım varkı soyluyor benim eşim önceden sony deydi.ac ilan ınan gıderecekler.

rodya
25-02-2012, 10:33
sözünün eri biri gibi duruyorsun.
mp3 playırı kırmak yerine yollasana bana.
keşke ps3'ün de olsaydı.onu da isterdim,tüh

ibooo
25-02-2012, 10:33
Şikayetvar - Ana Sayfa (http://www.sikayetvar.com/)

asot
25-02-2012, 10:37
sony klasiktir, buram buram kalitedir, kalitesinden sual olunmaz ama kızgınlıgını da anlamak lazım benim başıma da gelse ben de kırıp dökmesem de, 100 tane siteye şikayet yazardım.

bence birkaç kendini bilmez yüzünden tüm markaya yüklenmek yanlış.

Evrenoz
25-02-2012, 10:44
Geçmiş olsun da... Elindeki malzemeleri kırınca ne olacak? Sen dağa küsüyorsun ama dağın bundan haberi yok..

Ayrıca ne kadar konuştun da 70 tl fatura geldi. Ben Vodafone'dan Turkcelle ve aveaya toplam 600 dakika, vodafone'dan vodafona'a 500 dakika, vodafone'dan sabit hatlara 700 dakika konuşuyorum 55 tl ödüyorum..

messi
25-02-2012, 10:45
bence bi hafıza kartı için koca markaya yüklenmemelisin.
sonuçta SONY markası hata yapmamış, yetkili insanlar hata yapmış.
aynı durum karşısında dünyanın birçok yerindeki sony çalışanları bizim burdaki sorumsuz insanlar gibi davranmayacak hem özür hem de ürün değişimi yapacaklardır büyük ihtimal.

borusan'ın yaptıkları yüzünden bmw'den, doğuş'un yaptıkları yüzünden vw'den soğuyanları düşünün.
suç markada mı, insanlarda mı?

geçmiş olsun.

63owen63
25-02-2012, 10:48
sözünün eri biri gibi duruyorsun.
mp3 playırı kırmak yerine yollasana bana.
keşke ps3'ün de olsaydı.onu da isterdim,tüh

sizi mutlu etmeyi cok isterdim, kusuruma bakmayın,kıracagım.


sen ac benden tavsıye sana.bı bıldıgım varkı soyluyor benim eşim önceden sony deydi.ac ilan ınan gıderecekler.


Orhan bey açtım, hem şikayetvar' a hemde şikayetim'e. Sagolun ilgiliniz için.


sony klasiktir, buram buram kalitedir, kalitesinden sual olunmaz ama kızgınlıgını da anlamak lazım benim başıma da gelse ben de kırıp dökmesem de, 100 tane siteye şikayet yazardım. Ya yanlış anladınız yada yanlış kısmı belirtin düzelteyim ?

bence birkaç kendini bilmez yüzünden tüm markaya yüklenmek yanlış.


Tüm markaya yüklenecek bir şey yazmadım zaten, şikayetimi belirttim + sözkonusu ise de bir hakkım haram olsun dedim, almayın etmeyin vs de demedim,sizlerde bilin istedigimi belirttim.

Kakus
25-02-2012, 10:49
Sen kırma, ver abi bana ben kırarım. Sen yorulma. Adresimi pmliyorum. : )

Omak
25-02-2012, 10:49
kırarken videoya çekip gönder sony e hem burayada koy bizde izliyelim. seni tanımayanlarda tanımış olur hem

EvoX
25-02-2012, 10:50
Gecmis olsun fakat sikYetimvar.com konu acmanizi oneririm ilgileniyorlar .

Edit : acmissiniz yeni okudum.

63owen63
25-02-2012, 10:59
Geçmiş olsun da... Elindeki malzemeleri kırınca ne olacak? Sen dağa küsüyorsun ama dağın bundan haberi yok..

Ayrıca ne kadar konuştun da 70 tl fatura geldi. Ben Vodafone'dan Turkcelle ve aveaya toplam 600 dakika, vodafone'dan vodafona'a 500 dakika, vodafone'dan sabit hatlara 700 dakika konuşuyorum 55 tl ödüyorum..

Dağ'ın haberi var, en son görüşmem de tüm içimi döktüm, konuya yazan arkadaşın tavsiyesi üzerine şikayet sitesine de yazdım.

24 aralık - 25 şubat arası geçen 2 aylık süreçte

-adana sony'e ile yapılan onlarlarca telefon görüşmesi
-müşteri hizmetleriyle onlarca görüşmeler
-sony türkiye ile görüşmeler

görüşmelerimin 444'lü hatlarla oldugu için o sizin bahsettiginiz tarife içerigi sürelerden düşmüyor, o kapsama girmiyor.

Önümüzdeki gelen faturaya göre bu fiyatıda geçecek muhtemelen. Para fatura vs çok da umrumda degil aslında .ilgisizlik ve karşılaşılan muamele canımı sıkan



bence bi hafıza kartı için koca markaya yüklenmemelisin.
sonuçta SONY markası hata yapmamış, yetkili insanlar hata yapmış.
aynı durum karşısında dünyanın birçok yerindeki sony çalışanları bizim burdaki sorumsuz insanlar gibi davranmayacak hem özür hem de ürün değişimi yapacaklardır büyük ihtimal.

borusan'ın yaptıkları yüzünden bmw'den, doğuş'un yaptıkları yüzünden vw'den soğuyanları düşünün.
suç markada mı, insanlarda mı?

geçmiş olsun.

Ben sony türkiye ile görüştüm zaten, ve magduriyetim giderilmedi, kimseye sony'den mal almayın vs de demiyorum, varsa maddi veya manevi hakkım haramdır diyorum, magduriyetimi belirtiyorum. Çok mu söylemişim ?

RottingChrist
25-02-2012, 11:21
pire için yorgandan vazgeçmeyin. sizi bu markayı almaya iten sebepler boş değil münferit olaylar her zaman yaşanacaktır.

63owen63
25-02-2012, 11:31
pire için yorgandan vazgeçmeyin. sizi bu markayı almaya iten sebepler boş değil münferit olaylar her zaman yaşanacaktır.

Sinirim tamamen geçince elbet bir markadan beklentilerim degişmeyecektir ama sony bundan sonra herhangi bir ürün alacagımda tek ve rakipsiz olmadıkça ve hayati ihtiyacım olmadığı sürece almam sanırım. Biraz daha sakinim şuan,sagolun

Schumi
25-02-2012, 11:41
Salak salak yazılar yazmayın arkadaşım. Yok kıracakmışsın. Dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış. Sen kırınca nolcak. Sony CEO'su üzüntüden verem mi olucak sanıyorsun. Mal kolay mı kazanılıyor.

Anıl E.
25-02-2012, 11:48
Ne kırması ya saçmalama lütfen,tamam başına bir olay gelmiş olabilir ve haklıda olabilirsin ancak kırınca eline ne geçecek? Şikayetvar. gibi sitelere şikayetini yaz zaten yapılan yanlışı farkedecekler inan bana ..Kırmak falan yanlış şeyler ,sony ile ilgili ürünlerden gönlün geçtiyse buradaki ihtiyacı olan kişilere yolla sevaba gir bari

63owen63
25-02-2012, 11:56
Salak salak yazılar yazmayın arkadaşım. Yok kıracakmışsın. Dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış. Sen kırınca nolcak. Sony CEO'su üzüntüden verem mi olucak sanıyorsun. Mal kolay mı kazanılıyor.


Bu epey bir sertti, sinirimden saçmalayışıma karşı ürettigim savunma mekanizmasını yıktı, kendime getirdi beni, çok sagol ,çok haklısın :)


Herkese çok teşekkür ederim, şikayetim geçerlidir, sinir harbi kısmını editliyorum :)

ibooo
25-02-2012, 11:56
nolur kır

TaGo
25-02-2012, 11:57
Ya mal adamın keyif adamın, boşverin. İster kırar, ister üzerine sıçar tüy diker.

Helal kardeşim, kendince markaya kızmışsın, ömür boyuda almayacağım diyorsun. Tepkini en güzel şekilde koymuşsun.

Karşıya iyice zarar vermek iştiyorsan vaktini net ortamında kötü reklamasyona harca bak daha büyük keyif alırsın.

Burak-Akın
25-02-2012, 12:05
bi arkadaşımda aynı duruma düştü şikayetim.com'a belirtirseniz durumunuzu hemen geri dönerler. Çok geçmiş olsun

63owen63
25-02-2012, 12:13
bi arkadaşımda aynı duruma düştü şikayetim.com'a belirtirseniz durumunuzu hemen geri dönerler. Çok geçmiş olsun

Sagolun, yazdım bakalım,bir işe yararsa konuya da yazacagım :)

Turk-Look
25-02-2012, 13:10
FujiFilm'de bana böyle yaptı.
Alalı 2 ay olmuştu kamerayı ekranda pixel ölmesi oluştu.
Servise gitti makina
"Kullanım hatası" dendi, garantiye sokmadılar
Telefonla arayıp 250tl ödersem yapacklarını belirttiler.

kullanım hatamı açıklamalarını istedim
ne yapmışım düşürmüşmüyüm suya mı sokmuşum sıcakta soguktamı mı bırak mışım vs. vs. herşeyi saydım ne yapmışım da pixel ölmesi yaşanmış bana bi izah et dedim. çünkü o kadar geniş kapsamlı bi etiketki herşeyi yapmış olabilir kullanıcı.
Ama bunu mantıklı bi şekilde açıklamak zorunda.

Hiçbişey diyemediler tutturmuşlar bi kullanıcı hatası,arkasına sıgınıp yerse yapıyorlar.
Ama yemedi.
Kabul etmiyorum bana bu telefonda yaptıgınız açıklamaları kaşeli imzalı
yazıyla istiyorum dedim tüketici hakları mahkemesine vermek için.

"Tamam verin siz bilirsiniz" yaptı (son hamle stratejisi bu da)

Bekliyorum servis raporunu tamam,ama bilin ki kaybedeceksiniz diye iyice
sakin modda konuştum o kadar celalenmeden sonra.
5 dk. sonra sizi arayalım biz dediler.

5dk. sonra aradılar .

"Sıfır ekran takılmış kameranızı yarın x magazadan alabilirsiniz
herhangi bi ödeme yapmadan , teşekkürederiz..."

PM'le bikaç ekleme daha yaparım istersen,bu biraz senin olaya yaklaşmınla da alakalı.

metinmb407
25-02-2012, 13:32
Memedim geçmiş olsun...

meLaNchoLic
25-02-2012, 13:45
şikayetvar.com işe yarasaydı vodafone 945 için android froyo 2.2 güncellemesi çıkarırlardı :D

efe_
25-02-2012, 13:51
sony lerin eski kalitesi kalmadı gerçektende...

onursumer
25-02-2012, 14:03
Sonynin ps3 ve psp si disinda hicbirseyine elimi surmen cevremede mumkun oldugunca aldirmiyorum

Kesinlikle parasinin hakkini veren bir firma degil

Yazdiklarina acikcasi hic sasirmadim

BRETE
25-02-2012, 14:04
sony lerin eski kalitesi kalmadı gerçektende...

hangi malda eski kalite varki :) geçti o kalite zamanları artık herşey para kazanmak için:icon13: kızdığımız herşeyi kırıp atsaydık ohooo işimiz var bu dünyada arabanın bi yeri bozulunca arabayıda yakalım fazla sinire gerek yok herkesin başına gelen olaylar bunlar biraz daha sakin olmakta fayda var sen güzel bi şikayet maili hazırla ulaşabildiğin her yere at

OnurGTI
25-02-2012, 14:06
Mutlaka şikayetvar sitesine şikayet edin.. BP'nin otoparkında aracım boyandığında istasyon yetkilileri vs. hiç bir çözüm bulamayınca şikayet ettiğimde, "git ne yaparsan yap kardeşim" diyen adamlar benim peşimden koşmuşlardı..

63owen63
25-02-2012, 17:59
FujiFilm'de bana böyle yaptı.
Alalı 2 ay olmuştu kamerayı ekranda pixel ölmesi oluştu.
Servise gitti makina
"Kullanım hatası" dendi, garantiye sokmadılar
Telefonla arayıp 250tl ödersem yapacklarını belirttiler.

kullanım hatamı açıklamalarını istedim
ne yapmışım düşürmüşmüyüm suya mı sokmuşum sıcakta soguktamı mı bırak mışım vs. vs. herşeyi saydım ne yapmışım da pixel ölmesi yaşanmış bana bi izah et dedim. çünkü o kadar geniş kapsamlı bi etiketki herşeyi yapmış olabilir kullanıcı.
Ama bunu mantıklı bi şekilde açıklamak zorunda.

Hiçbişey diyemediler tutturmuşlar bi kullanıcı hatası,arkasına sıgınıp yerse yapıyorlar.
Ama yemedi.
Kabul etmiyorum bana bu telefonda yaptıgınız açıklamaları kaşeli imzalı
yazıyla istiyorum dedim tüketici hakları mahkemesine vermek için.

"Tamam verin siz bilirsiniz" yaptı (son hamle stratejisi bu da)

Bekliyorum servis raporunu tamam,ama bilin ki kaybedeceksiniz diye iyice
sakin modda konuştum o kadar celalenmeden sonra.
5 dk. sonra sizi arayalım biz dediler.

5dk. sonra aradılar .

"Sıfır ekran takılmış kameranızı yarın x magazadan alabilirsiniz
herhangi bi ödeme yapmadan , teşekkürederiz..."

PM'le bikaç ekleme daha yaparım istersen,bu biraz senin olaya yaklaşmınla da alakalı.


Müşteri hizmetlerindeki bana laf yetiştiremiyordu zaten, ıı üü kem küm... Sinir sinir sinir artık lanet olsun dedim , açıkçası ugraşmak istemiyorum artık , o yüzden p.m e gerek yok, sagolun ilginiz için.


Mutlaka şikayetvar sitesine şikayet edin.. BP'nin otoparkında aracım boyandığında istasyon yetkilileri vs. hiç bir çözüm bulamayınca şikayet ettiğimde, "git ne yaparsan yap kardeşim" diyen adamlar benim peşimden koşmuşlardı..

Yazdım siteye, pek sanmıyorum ama .



Memedim geçmiş olsun...


Teşekkür ederim kardeşim.

bora1311
25-02-2012, 18:05
gecmis olsun, elektronik esya biraz da sans işi. bizde yıllardı sony nin ürünlerini kullaniyoruz, daha servise gideni yok hiç, sony her zaman benim icin tercih sebebidir...

CTG
25-02-2012, 18:10
Sorun bizdeki yetkililerde. Her mal hatali cikabilir normaldir. Bende de vaio var, yerden yere vurdum, 4 yildir giki cikmadi ilk gunku gibi calisiyor :)

turbo&quattro
25-02-2012, 18:13
Mehmet relax biraz :)

Bende +3 sene vaio kullandim. Defalarca yere dusurdum, uzerine cay kahve ne varsa dokuldu ve hala sorunsuz calisiyor .. Foto makinam, tv vs hepsi sorunsuz . Arkadaslarin dedigi gibi heryere sikayet et. Ilgilenmiyorlarsa zorla ilgilenmelerini sagla .

Gecmis olsun .

Ludacris
25-02-2012, 18:40
Sony icin bu kadar agir konusmakta bence haksizssin,
Bende temiz 15 kalem urun var ve hic sorun yasayamadim .
Rx-99 muzik setim var zamaninda anasini aglata aglata kullandim hoparlorlerden biri resmen yarildi :) ama ses hala ayni seviyede sikintisiz cikiyor
Senin talihsizligin soz konusu burda

HkN
25-02-2012, 20:21
Mehmet'cim Sony deyince yaşadığım sıkıntıları yazayım

Aldığım ürünlerle yaşadığım sıkıntılar

İlk ürünüm Sony CD/radyo idi. CD okumuyordu (arkadaşlar takas ettim eski üründü)

Sony Mp3/radyo (şu anda kullanıyorum) garanti kapsamındayken cd okumamaya başladı Servisine gitti. Bir iki aydan sonra onarıldı. Daha sonra 2 yada 3 kere gitti servisine. Aylarca beklemeler geçirdim (bi ara araba yoktu ) Şu an halen okumuyor ve teyp 6 yaşında filan :) Kendim açtım içini temizledim düzeldi. Ama sadece CR-RW okuyor :)

Serviste beklerken defalarca distribütörlerine mail attım. aradım ama sonuç olmadı.

Mini Müzik seti (ev için) buda cd okumadı. Servisinde tamir gördü ve garanti bitince gene okumadı. Distribütörüne yazdım ama sinir olmakla kaldım. Şu an evde ve CD okumuyor halen. Ürün 8 yaşında filan :)

Sony Coaxcial oval hoparlör. Tweeterları yerinden ayrıldı Sonrada iyice dağıldı.

SOny Mono Amfi. Yandı ve aylarca serviste kaldı. Daha sonra yapılması parasından pahalı olduğu anlaşılınca parası geri iade edilecekti. Aylarcada onu bekledikten sonra paramı geri aldım (garanti kapsamındaydı)

Sony Stereo amfi. Sesi açınca kesiyordu. Servise gitti. Garanti kapsamından tamir gördü. Aylarca bekledikten sonra geri aldım. Şu an 6 yaşında filan :)


Sony Digital Foto Makinası. 2 -3 kere servise gitti. Bize kusur buldular. TÜketici mahkemesine gittik ve tamirden sonra sıfır parasını geri aldık :)


Yaşadıklarım bunlar.. Ben bir daha sony ürünü almıyorum ve kimseye tavsiye etmiyorum.

Yukarıdaki ürünler ilk defa kullandığım veya tek kullandığım ürünler değiller hani kullanmayı bilmediğim yada hor kullandığımdan değil ve malımı iyi kullanırım.

63owen63
25-02-2012, 20:28
Sony icin bu kadar agir konusmakta bence haksizssin,
Bende temiz 15 kalem urun var ve hic sorun yasayamadim .
Rx-99 muzik setim var zamaninda anasini aglata aglata kullandim hoparlorlerden biri resmen yarildi :) ama ses hala ayni seviyede sikintisiz cikiyor
Senin talihsizligin soz konusu burda


Hangi söylemi mi ağır buldun tam olarak?


Mehmet'cim Sony deyince yaşadığım sıkıntıları yazayım

Aldığım ürünlerle yaşadığım sıkıntılar

İlk ürünüm Sony CD/radyo idi. CD okumuyordu (arkadaşlar takas ettim eski üründü)

Sony Mp3/radyo (şu anda kullanıyorum) garanti kapsamındayken cd okumamaya başladı Servisine gitti. Bir iki aydan sonra onarıldı. Daha sonra 2 yada 3 kere gitti servisine. Aylarca beklemeler geçirdim (bi ara araba yoktu ) Şu an halen okumuyor ve teyp 6 yaşında filan :) Kendim açtım içini temizledim düzeldi. Ama sadece CR-RW okuyor :)

Serviste beklerken defalarca distribütörlerine mail attım. aradım ama sonuç olmadı.

Mini Müzik seti (ev için) buda cd okumadı. Servisinde tamir gördü ve garanti bitince gene okumadı. Distribütörüne yazdım ama sinir olmakla kaldım. Şu an evde ve CD okumuyor halen. Ürün 8 yaşında filan :)

Sony Coaxcial oval hoparlör. Tweeterları yerinden ayrıldı Sonrada iyice dağıldı.

SOny Mono Amfi. Yandı ve aylarca serviste kaldı. Daha sonra yapılması parasından pahalı olduğu anlaşılınca parası geri iade edilecekti. Aylarcada onu bekledikten sonra paramı geri aldım (garanti kapsamındaydı)

Sony Stereo amfi. Sesi açınca kesiyordu. Servise gitti. Garanti kapsamından tamir gördü. Aylarca bekledikten sonra geri aldım. Şu an 6 yaşında filan :)


Sony Digital Foto Makinası. 2 -3 kere servise gitti. Bize kusur buldular. TÜketici mahkemesine gittik ve tamirden sonra sıfır parasını geri aldık :)


Yaşadıklarım bunlar.. Ben bir daha sony ürünü almıyorum ve kimseye tavsiye etmiyorum.

Yukarıdaki ürünler ilk defa kullandığım veya tek kullandığım ürünler değiller hani kullanmayı bilmediğim yada hor kullandığımdan değil ve malımı iyi kullanırım.


Üstadım sonuçta kul yapımı hata vs herşey olabilir, ama bu malın bir bedeli varsa ve muadillerinin üzerindeyse insan karşılıgında hizmet + anlayış bekliyor. Senin durumlar benden de kötüymüş .

erkin006
25-02-2012, 20:29
16 gb usb belleğim var beyaz sony, 1 ayda uc kısmı kırıldı...muhtemelen bişeyler atarken içine bilgisayara giren kısmı ısıya maruz kalıyor...ısıya dayanıklı üretilmediği içinde kırılıyor...

yapacak bişey yok...bunun için vaktimde yok...bi daha başka marka tercih ederim olur biter...