PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW M3 ile ilgili bazı sorularım olacak.



gurcell
15-01-2008, 11:18
Geçenlerde Turbo e36 m3 için iyi bir ems sormuştum, ama database'in azizliğine uğradığım için silinmiş, derdim şu, arabanın üzerinde allahın cezası piggyback Dastek Unichip var, ne log alınabiliyor, ne de kablosu olmadığı için maplere müdahale edemiyorum, bunu çöpe atacağız. Direk Standalone bir ems almaya karar verdik. Fakat AEM almak istemiyorum çünkü yaptığım araştırmalar sonucu Vanos'u AEM'in süremediğini öğrendim. Bunun yerine standalone ne tür bir ems almalıyız?

2. sorum bu meretin bujileri ile ilgili. M3'ü turbolayan firma bujileri orjinal bırakmış, hem misfire yaratıyor, hemde bu takılan bujiler 1000 km sonra soğukluk derecesi yeterli olmadığından deforme oluyor, bu sefer de soğuk çalıştırmada bujiler ıslanıyor. Gt40 ile yürüyor araba, buna ne tür bir buji almalıyız? Irıdium dolgulu ngk bkr8 serisi buji yada denso ik22 serisi buji düşünüyorum.

3. Sorum ise bu allahın cezası orjinal bujilerin anahtarları 11/16" yani 17.5 mm. Buna uygun buji anahtarını TR'de nerde bulabilirim? Uzun paso 18mm buji anahtarı yok, 17 mm lik uzun paso anahtar ise bujileri açmıyor. Kafayı yemek üzereyim. Bu anahtar sadece Hazet firması üretimi, oda 50 dolar, deli oluyorum. Bmw M3 sahibi arkadaşlar nasıl söküyorlar bujilerini?

Socket Bu:
HAZET Spark Plug socket, (17.5mm) 11/16", BMW type K, and Motor Sport M3, M5, M6.
http://www.samstagsales.com/images/hz880amgt-3a.jpg

dragon07
15-01-2008, 12:59
buji lokmaların kenarlarını taslıyorlar abii ben öle gördümm

Oz`
16-01-2008, 01:31
1 - Ems için yazdığımı sölim o sirket güzel ama içraaat yok gönderin dedim ık mık etttiler supoortları 0 burda kendin ems universal takarsan daha sorunsuz olur inan bana aem vanosları kontrol edebiliyor Da Motorsport un m3 üne uygulayacağız biraz beklemeni tavsiye ederim

2- şu şekilde tavsiye edeyim missfire nedeni bobinin güçsüzlüğüde olabilir Dli ve 8 soğukluğunda NGK tavsiye ederim hiç sorun kalmayacaktır

3- soru için pek bilgim yok açıkcası ama öğrenmeye çalışırım

gurcell
16-01-2008, 06:44
1 - Ems için yazdığımı sölim o sirket güzel ama içraaat yok gönderin dedim ık mık etttiler supoortları 0 burda kendin ems universal takarsan daha sorunsuz olur inan bana aem vanosları kontrol edebiliyor Da Motorsport un m3 üne uygulayacağız biraz beklemeni tavsiye ederim

2- şu şekilde tavsiye edeyim missfire nedeni bobinin güçsüzlüğüde olabilir Dli ve 8 soğukluğunda NGK tavsiye ederim hiç sorun kalmayacaktır

3- soru için pek bilgim yok açıkcası ama öğrenmeye çalışırım

Valla ems için beklerim ama buji işi acil yalnız. Çünkü araba çalışmıyor. :mad:

gurcell
16-01-2008, 10:02
18mm buji anahtarını karaköyde buldum, ngk bkr8eix bujiyi de maslak sanayide buldum, gidip alacağım.

İnşallah 8 soğukluğunda buji ile sorun yaşamayız cold startlarda.

Oz: Hacı bu dastek unichip denen takoza nasıl müdahale edebiliriz? Bir apexi pfc de bir de bu dastek unichipde özel bir converter kutu ile serial müdahale şansımız var.

Bu dastek'in kutusu TR'De var mıdır?

Oz`
16-01-2008, 11:05
dastek in tr dist. arkadaşım ama şuanda amilyat oldu istersen konuşabiliris tabiki fakat unichip çok güzel öbi seçenek olduğuna inanmıyorum aem in yanında :)

gurcell
17-01-2008, 11:08
dastek in tr dist. arkadaşım ama şuanda amilyat oldu istersen konuşabiliris tabiki fakat unichip çok güzel öbi seçenek olduğuna inanmıyorum aem in yanında :)

Bende biliyorum ama arabayı turbolarken yanında verivermişler! Alet nasıl yürüyor napıyor bilemiyorum bile. En azından yazılımı ile bir üzerindeki mevcut ayarlara bakalım da sakata gelmeyelim.