Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW polo BlueGT 1.4tsi 7.9sn 0-100km/h ve 4.5lt/100km



facia
06-03-2012, 12:37
VW silindir deaktif etme yöntemiyle güç ve ekonomiyi gerçek anlamda bir arada sunmuş :)

Volkswagen Polo Blue GT Is First Car With Four-Cylinder Deactivation Tech (http://www.motorauthority.com/news/1073649_volkswagen-polo-blue-gt-is-first-car-with-four-cylinder-deactivation-tech)

SULTANOGLU
06-03-2012, 13:35
Çok iyi :) hatta süper

B.Battal
06-03-2012, 14:09
İşte bu devrimdir helal olsun daha önce var mıydı acaba bu teknolojiyi kullanan motor?

cabrioleter
06-03-2012, 14:20
İşte bu devrimdir helal olsun daha önce var mıydı acaba bu teknolojiyi kullanan motor?

Mercedes, Bentley gibi markalar kullanıyordu bu teknolojiyi 8 silindir ve üstü araçlarında.

BU®AK
06-03-2012, 14:30
Çok iyi olmuş :)

levent
06-03-2012, 14:39
Mercedes, Bentley gibi markalar kullanıyordu bu teknolojiyi 8 silindir ve üstü araçlarında.

6 ve üstü desek daha doğru,

vw yi tebrik etmek lazım ama gerçekten 4 silindirde bunu uygulamaya koyan ilk marka oldu sanırım. değerlerde çok güzel. 1.4 tsi 140 lık makineymiş bu arada :)

rebel
06-03-2012, 15:22
bu işlemin tam olarak içeriği nedir detaylı olarak arkadaşlar ?

fangio
06-03-2012, 15:48
yalnız piston uyuturken hep 2 ve 3. pistonları uyutması sonucu yanma odalarında homojen aşınma olmayacak. Bunun önüne nasıl geçecekler acaba? diğer sistemde çünkü uyutulan silindirler değişken. Ayrıca bu motor benim ilk okuduğumda yeni A3 için konuşuluyordu. Bakalım ve görelim...

baha38
06-03-2012, 15:54
Bende anlamadım basmassan alt devirlerde 3 silindir filanmı oluyo?

bilalMW
06-03-2012, 18:09
Bağırıyor araç ya resmen ben Türkiye pazarı içinim diye. :)

Nightfish
06-03-2012, 18:25
Doğuş oto bu motor seçeneğine 1 milyon dolar ister sanırsam.

BlackEmperor
06-03-2012, 18:55
yalnız piston uyuturken hep 2 ve 3. pistonları uyutması sonucu yanma odalarında homojen aşınma olmayacak. Bunun önüne nasıl geçecekler acaba? diğer sistemde çünkü uyutulan silindirler değişken. Ayrıca bu motor benim ilk okuduğumda yeni A3 için konuşuluyordu. Bakalım ve görelim...

tamda bunu soracaktım , hep aynı silindirler mi beklemede olacak ?

darkred
06-03-2012, 19:01
Çok iyi olmus bu yeni nesil Vw leri cok seviyorum...Bu son polo TR de cok tutulur hem cok ekonomik hem 180 hp tam bizim istediğimiz :D

levent
06-03-2012, 19:45
Bende anlamadım basmassan alt devirlerde 3 silindir filanmı oluyo?

2 silindir oluyo


Çok iyi olmus bu yeni nesil Vw leri cok seviyorum...Bu son polo TR de cok tutulur hem cok ekonomik hem 180 hp tam bizim istediğimiz :D

140 hp (4. paragraf) :) 1.2 105 TSi ile GTi arasındaki boşluğu dolduracak yazmışlar son paragrafta :)

darkred
06-03-2012, 20:00
Evet aynen translate ile çevirince yanlış anlamısım :D

slowmotion
07-03-2012, 00:03
4.5 lt şehir içi ve şehir dışı ortalaması olarak vermişler galiba. bence 90km/h ile o veriyi tutturmak çok zor görünüyor.benim bluemotion karışık kullanımda 4-5lt yakıyor...
ayrıca polo gti baz model 47lira iken bunun ışık paketi ve diğer donanımları ile doğuş kazığı (klasiği ) ile 45-47 liraya gelir; hemde 4 kapısını getirmezler...

yağ eksiltme ve aşınmada cabası...

ayrıca bu modelde aküyü arkaya almamışlar. jantlarına direksiyonuna bayıldım.

onursumer
07-03-2012, 00:16
ozellikle 8 silindirli makinelerde kullanıyorlardı

bence 4 silindirde devrim resmen TR pazarı için :D