Orijinalini görmek için tıklayınız : Cam Tavan Ağırlığı Hk.
Arkadaşlar bildiğiniz gibi araç kataloglarında donanım ayırmaksızın , sadece motor ve şanzuman değişiklerini belirterek araç ağırlıklarını yazıyorlar.Kendi aracımda komple cam tavan mevcut , normal versiyonla aramda ortalama ne kadar ağırlık farkı olabilir?
Düşünceleriniz nelerdir ? Tşk'ler.
http://img577.imageshack.us/img577/1323/img0016at.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/577/img0016at.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
napıcaksınız? ağır çıkarsa tavanı çekiçle kıracakmısın? :D
edit: Gülen adam ekledim, oldumu murat?
moral bozmak gibi olmasın da 60-70 kg :)
BlackEmperor
11-03-2012, 09:41
50 temizinden
napıcaksınız? ağır çıkarsa tavanı çekiçle kıracakmısın ?
ayda yılda bir konu açtım sağolun :)
BlackEmperor
11-03-2012, 09:51
napıcaksınız? ağır çıkarsa tavanı çekiçle kıracakmısın ?
carbon fiber tavan yapıp roll kasacak belki :)
Arkadaşlar bildiğiniz gibi araç kataloglarında donanım ayırmaksızın , sadece motor ve şanzuman değişiklerini belirterek araç ağırlıklarını yazıyorlar.Kendi aracımda komple cam tavan mevcut , normal versiyonla aramda ortalama ne kadar ağırlık farkı olabilir?
Düşünceleriniz nelerdir ? Tşk'ler.
yeğen geçerim seni... :D
Osman Bahadır
11-03-2012, 09:56
Araca göre değişmekle birlikte kalın cam bir tavan, alüminyum bir tavan sacından ortlama 50 kg daha ağırdır. ve sadece camın ağırlığı değildir konu. Cam tavan sebebiyle güçlendirilmiş tavan barları da ağırlığı arttırır.
Ve işin en can alıcı noktası, tüm bu ağırlık artışının meydana geldiği yer ve bu ağırlık konumlandırmanın ağırlık merkezine olan etkisidir. Elinize 10'ar kg'lık ağırlıklar alıp, bunları başınızın üstünde tutarak kayak yaptığınızı düşünün...
206 rolland garrosum vardı, XS lere göre 75 kg kadar ağırdı. Cam tavan, elektrikli perde mekanizması vs...
alüminyum bir tavan sacından
alüminyum tavan değil ki arabaların tavanı.. çelik sac.. :)
Osman Bahadır
11-03-2012, 10:08
alüminyum tavan değil ki arabaların tavanı.. çelik sac.. :)
Haklısın. Çelik sacları da eklersek;
Araca göre değişmekle birlikte kalın cam bir tavan, alüminyum bir tavan sacından ortalama 60 kg, araçların %95'inde kullanılan ortalama 1mm kalınlığındaki SAE 5 standardındaki çelik sactan ise ortalama 30kg daha ağırdır. Ve sadece camın ağırlığı değildir konu. Cam tavan sebebiyle güçlendirilmiş tavan barları da ağırlığı arttırır.
Ve işin en can alıcı noktası, tüm bu ağırlık artışının meydana geldiği yer ve bu ağırlık konumlandırmanın ağırlık merkezine olan etkisidir. Elinize 10'ar kg'lık ağırlıklar alıp, bunları başınızın üstünde tutarak kayak yaptığınızı düşünün...
Araca göre değişmekle birlikte kalın cam bir tavan, alüminyum bir tavan sacından ortlama 50 kg daha ağırdır. ve sadece camın ağırlığı değildir konu. Cam tavan sebebiyle güçlendirilmiş tavan barları da ağırlığı arttırır.
Ve işin en can alıcı noktası, tüm bu ağırlık artışının meydana geldiği yer ve bu ağırlık konumlandırmanın ağırlık merkezine olan etkisidir. Elinize 10'ar kg'lık ağırlıklar alıp, bunları başınızın üstünde tutarak kayak yaptığınızı düşünün...
Aciklamis ve guzel bir ornekte vermis:icon_tup: tesekkur butonu.
sözün özü, cam tavanlı megane, normal tavanlı megane'ı rollingde geçemez :D :D
sözün özü, cam tavanlı megane, normal tavanlı megane'ı rollingde geçemez :D :D
Basıncın açıksa geçemez tabi.Cam tavansız asla :)
ayda yılda bir konu açtım sağolun :)
sonuna gülen adam koymadım
o yüzden düşünce anlaşılmadı
yapacak birşey yok demek istedim :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.