Orijinalini görmek için tıklayınız : Lanet digiturk
COOLFEAR
12-03-2012, 01:59
Arkadaslar bir yardim evimde digiturk var. Zamaninda sozlesme ile 2 sene uye oldum bedava receiver verdiler.FAKAT az bir yagmur olsun veya kar goruntu yok izleyemiyorum yada mozaiklenme oluo.
Servis geldi yukseltici takti ama nafile ne yapmam lazim nasil cikarim bilen varmi?
sinyal seviyem genelde 98 ama kalite bir 78 80 oluo bir 0 cikamadim isin icinden yok kurulum dosya update vs isyan edicem yardim:ofk::ofk::ofk::ofk:
meLaNchoLic
12-03-2012, 02:04
canaktan alıcıya gelen hatta bi sorun olabilir hava biraz kötüleştimi sorun cıkartıyo olabilir..
kabloda kırık vs hasar varsa ondan olabilir yani.. yada alıcıda sıkıntı olabilir.. aklıma gelen başka bişi yok..
arabasızadam
12-03-2012, 02:06
Aynı sorun bizdede var en ufak bi yağmurda yayın yok tahhahütü bitince iptal edicez.
duyduguma gore dıgıturk recıeverlerı cok guzel alev alıomus ustune azıcık kolonya dokup cakmagı verdın mı tamamdır bu ıs herkes rahat eder :D
bızdekı sacma makınede show u acınca goruntu bı oncekınde kalıo ses showdan cıkıo 3-4 sanıye sonra goruntu gelıo sacma makıne.
Çanak çapı kaç cm ? Onunla bi alakası olabilirmi bilmiyorum aynı sıkıntı bizim digi değil normal receiverda vardı daha büyük çanak taktık sıkıntı yok şu anlık karda bile sıkıntısız izleyebiliyoruz.
COOLFEAR
12-03-2012, 02:52
apartmanin ortak canagi bunu sorucam butun bina kullandigi icin sikinti cikiyor olabilir
meLaNchoLic
12-03-2012, 03:07
ayrı canak baglatın kendınızı kurtarın hocam hiç urasmayın :D
h.guroglu
12-03-2012, 05:06
muhtemelen ortak çanak kullandığınızdan bir sorun vardır bağlantılarda çanaktan tek kablo çıkıyor her katta ayrı dağıtım panoları paralel bağlanarak aynı kablo üzerinden besleniyor (digiturk kurulumu yapıyordum bir ara) muhtemelen çanaktan gelen kabloda yada ara bağlantılarda bir problem var tek tek hepsini kontrol etmek gerekiyor.
ben kendi evimde digiturk hd kullanıyorum kendime ayit bir çanağım var ve hava şartları ne olursa olsun görüntüde bir bozulma yaşamıyorum
siz ya bağlantıları ya tek tek kontrol ediceksiniz yada kendinize ayit bir çanak kurdurcaksınız başka çözümü yok
Bizdede ayni sorun var digide daha normal ayri kullandigimdada.yalniz daha onceki evde ortak degildi ordada siddetli yagmurda gidiyordu 60lik canak vardi
halilcan9455
12-03-2012, 05:34
eğer sinyal seviyesi 98 filansa çanaktan receiver 'a gelen hattta bir sorun yoktur.
diğer taraflarda sorun olabilir.
h.guroglu
12-03-2012, 05:44
şimdi uzakten bir teşhis koyamayız ama en basitinden eğer sinyal seviyesinde azalma varsa lnb den başlıyarak tv ye kadar olan tüm bağlantı noktalarını tek tek kontrol etmek lazım
benim kendi tesisatımda lnb den tv ye kadar toplam 3 ayrı ek var bende sinyal seviyesi düşmüyor
büyük ihtimalle canak 60cm ondan dolayı yagmurlu ve kapalı havalarda sinyal kaybı yasiyorsunuz
Hakan Girginer
12-03-2012, 06:28
şimdi uzakten bir teşhis koyamayız ama en basitinden eğer sinyal seviyesinde azalma varsa lnb den başlıyarak tv ye kadar olan tüm bağlantı noktalarını tek tek kontrol etmek lazım
benim kendi tesisatımda lnb den tv ye kadar toplam 3 ayrı ek var bende sinyal seviyesi düşmüyor
Budur.
Kendi çanağımı kendim taktım, kabloları kendim çektim, tipi, kar, yağmur fark etmiyor.
İşin sırrı "contact cleaner" ile tüm bağlantıları temizleyip sağlam yapmakta.
RottingChrist
12-03-2012, 07:29
6 senedir kullanıyorum. bir evimde 2 adet var toplamda 3 kutu. daha bir kez olsun donma takılma yaşamadım. bir kutu arıza yaptı aynı gün gelip değiştirdiler. tamam pahalı mahalı ama ben memnunum kendi adıma :)
çanağın çapı küçük olabilir ayrıca ortak kullandığınız çanak zaman içinde ayarı bozulmuş olabilir belkide kablolamadandır
Day Walker
12-03-2012, 07:40
lnb midir nedir öyle bi zıkkım var bende de olmuştu yen taşınınca 50 dairelik bina lnb yetmiyor dediler. belki ondan olabilir.
Benim evde hiçbir sıkıntı yok. Ne lig tv de nede show da. Çokta memnunuz. Çanak ile alıcının arası yakın kablo da 1 tane ek bile yok. Siz kabloları bi kontrol edin isterseniz.
crazydog
12-03-2012, 09:08
Çıktığı günden bugüne maşallah sıkıntısız kullanıyoruz sadece receiver plus a geçince sorun çıkartmıştı onuda değiştirdiler hemen şimdi tıkır tıkır devam :D
UmutRıza
12-03-2012, 09:11
ortak çanakla falan alakası yok benim evim müstakil bendede aynı sıkıntı var dün 21.30 dan beridir digitürk yok.
ortak çanakla falan alakası yok benim evim müstakil bendede aynı sıkıntı var dün 21.30 dan beridir digitürk yok.
Az önce bende baktım özellikle lig tv ve show tv ye baktım, bende bi sıkıntı yok.
yagmur kar oldumu bızdede bıtıyor digiturk.ne yazıkki bes para etmez müşteriye de yapıstımı bırakmıyorlar :D
onursumer
12-03-2012, 10:33
çok uzun duredir digiturk kullanıyorum eskiden goruntu gidiyordu hava kapatıldığı zaman ama Hd ye geçtiğimizden beri LNB ve uydu alıcısı değiştiğinden beri
hava ne olursa olsun kesinlikle problem çıkmıyor bizde
yaşadığım tek problem bizim çatıya çanağa yıldırım duştu lnb falan uçmuştu
gelip değiştirdiler sorun kalmadı
şuan plus olarak HD kanallarla birlikte kullanıyorum az goruntu gitmesi bile yaşamıyoruz
63owen63
12-03-2012, 10:39
bol bol sıkıştırın, gelip çözsünler , ben en ufak bir şey de arıyorum, tak degişiyorlar kutuyu.
Genel merkeze mail telefon vs mümkünse.
çok uzun duredir digiturk kullanıyorum eskiden goruntu gidiyordu hava kapatıldığı zaman ama Hd ye geçtiğimizden beri LNB ve uydu alıcısı değiştiğinden beri
hava ne olursa olsun kesinlikle problem çıkmıyor bizde
yaşadığım tek problem bizim çatıya çanağa yıldırım duştu lnb falan uçmuştu
gelip değiştirdiler sorun kalmadı
şuan plus olarak HD kanallarla birlikte kullanıyorum az goruntu gitmesi bile yaşamıyoruz
Bendekide hd. Sorun hd olmayanlarda mı acaba?
Konuyu hort ediyorum ama başka konu açmak istemedim. Digiturk HD receiver var. Önceden 2-3 günde bir cihaz kapanıyordu kendiliğinden açılıyordu. Şimdi her 10 dk da bir yapmaya başladı. İşin kötüsü digitürk müşteri hizmetlerine kesinlikle ulaşamıyorum. İnat ettim 1 saattir mütamadiyen arıyorum. Varmıdır 0212 473 73 73 ten başka numaraları bunların ?
doncarlo
15-09-2012, 20:18
Bizdede aynı sorun var malesef şimdi kış gelicek yine bir sürü tantana en iyisi sözleşme bitince uzatmamak.
Konuyu hort ediyorum ama başka konu açmak istemedim. Digiturk HD receiver var. Önceden 2-3 günde bir cihaz kapanıyordu kendiliğinden açılıyordu. Şimdi her 10 dk da bir yapmaya başladı. İşin kötüsü digitürk müşteri hizmetlerine kesinlikle ulaşamıyorum. İnat ettim 1 saattir mütamadiyen arıyorum. Varmıdır 0212 473 73 73 ten başka numaraları bunların ?
Abi şuanda bizdede aynı sorun var genel sorunsa hata büyük demektir kilitlenmiş telefonlar resmen.
Konuyu hort ediyorum ama başka konu açmak istemedim. Digiturk HD receiver var. Önceden 2-3 günde bir cihaz kapanıyordu kendiliğinden açılıyordu. Şimdi her 10 dk da bir yapmaya başladı. İşin kötüsü digitürk müşteri hizmetlerine kesinlikle ulaşamıyorum. İnat ettim 1 saattir mütamadiyen arıyorum. Varmıdır 0212 473 73 73 ten başka numaraları bunların ?
Twitter'da aynı sorunu yaşayan birisi;
bosuna ugrasma!Dıgı kutunun yazılımında sorun olmus ya yenıden kurulum yap yada servısı ara degıstır 20tl ye yenısle tecrube:)))
Digiturk yetkilileri sorunun giderileceği yazmışlar Twitter'da ama muhtemelen oyalamak içindir..
Twitter'da aynı sorunu yaşayan birisi;
Digiturk yetkilileri sorunun giderileceği yazmışlar Twitter'da ama muhtemelen oyalamak içindir..
Aynen öyle daha geçen ay recevier değişimi yaptırdım. Kolay kurulum yaptım ama yemedi. Müşteri hizmetlerine lanet olsun ya... Bir şebeke meşguldur gidiyor...
görüntüsü kötü havalarda falan bozulanlar şunu denesin. modem ve telsiz telefon varsa eğer kutunun yanında onları kapatsın izlesin.ben servis çağırdım sadece star bozuluyo diye.demiş böyle böyle annem evdeyken. ben yoktum annem dedi onları kapattı daha hızlı oldu hem kanallar dedi.alıcı hassasmış etkileniyo demiş modem ve telsizden
bu arada digi ye sövenler d smart denesin :D
Konuyu hort ediyorum ama başka konu açmak istemedim. Digiturk HD receiver var. Önceden 2-3 günde bir cihaz kapanıyordu kendiliğinden açılıyordu. Şimdi her 10 dk da bir yapmaya başladı. İşin kötüsü digitürk müşteri hizmetlerine kesinlikle ulaşamıyorum. İnat ettim 1 saattir mütamadiyen arıyorum. Varmıdır 0212 473 73 73 ten başka numaraları bunların ?
yaz mail dönüş yapıyolar.ben öyle yapıyrum ne arayıp beklicem bide kontor gidicek :)
tayreep_john
15-09-2012, 20:34
bizim bütün sülale digitürk kullanıyo ama nezaman hava kötüleşsse lodos fırtına vs digitürk hemen gidiyo sinyal uyarısı veriyo... onun digitürkle alakası var heralde :(
gs maçında ilk yarı biterken kapandı o anda itibaren bi sıkıntı yok inş düzelmiştir
gs maçında ilk yarı biterken kapandı o anda itibaren bi sıkıntı yok inş düzelmiştir
Evet ilk yarı sonunda bir kapandı daha kapanmadı. Yazılımsal değil o zaman sanki ?
Çözümünüzü anlatıyorum.Ben bütün problemlerimi bu yolla çözdüm çünkü.
Digiturk müşteri hizmetlerini arıyorsunuz.Ben artık sizin hizmetinizi almak istemiyorum diyorsunuz.Onlarda iptal ediyorlar.2-3 gün sonra digiturkden aranıyorsunuz beyefendi iptal etmişssiniz problem nedir yardımcı olabilirmiyim diye.Derdinizi anlatıyorsunuz ve alamadığınız digiturk yayını için üstüne bide gelen servis ücreti olan 20 tl yi üstlenmek istemediğinizi "ayrıca" belirtiyorsunuz.Onlarda komple herşeyi ücretsiz bir şekilde yapıyorlar.Hatta telefondaki sesinizin sertliğine ve umursamazlığına göre hediye paket kanal bile alabilirsiniz.
Vazgeçme cezası tarzı bişey ödemiyorsunuz çünkü iptal ettiğiniz andan itibaren bir dahaki fatura tarihinde kapatıyorlar.O süre içerisinde zaten arıyorlar sizi.
doncarlo
15-09-2012, 21:24
Problem düzeldi hayırlı olsun.
h.guroglu
15-09-2012, 21:55
valla yaklaşık 4 senedir digi kullanıyorum son 2 senesi hd receiver vardaha hiç bir sorunla karşılaşmadım şu zamana kadar ne bir kesilme ne görüntü donması (sadece kar yağdığında çanağın önü karla dolduğundan sinyal bulamıyor onuda temizledikten sonra bir sorun olmuyor ) ben çok memnunum
doncarlo
15-09-2012, 21:59
Nasil duzeldi
Reset atmayı tekrarlamadı ek bir çaba sarf etmedim.
h.guroglu
15-09-2012, 22:24
birde hd receiver larınızı arada internete bağlayın yeni yazılım oldumu indiriyor benimki devamlı bağlı nete belkide ondan bir sorunla karşılaşmadım ayrıca tv yi kullanmadığınız zaman receiver larınızı kapatın yoksa yeni yazılım olduğunda indirmiyor
1 seneye yakındır kullanıyorum hiç sorun çıkarmadı.
Digiturk yine kafayı yemeye başladı.. netten baktığım kadarıyla bir çok kişide olmaya başlamış..
her 2-3 dk da bir 7283 hatası veriyor ve reset atıyor sayın kendisi..
müşteri hizmetlerine twitter yolu ile aranmamı sağladım az önce, küçük bir tartışmadanve direncimden sonra 20TL lik servis ücretini vermeyeceğim şeklinde anlaştık, servis bekliyorum.
Sizde böyle bir şey olursa bu günlerde (olmaz umarım) aklınızda olsun, servis ücreti vs vermeyin.
onursumer
24-09-2012, 15:48
servis ücreti bende hiç vermiyorum
adamlara zaten hizmet için para oduyorum yetkili servise neden ekstra para veriyim mecburlar sorunumu gidermeye
ama milletimiz saf sesini çıkarmıyor diye yokluyorlar
Aradı servis, ellerinde kutu kalmamış, kutu gelmesi gerekiyormuş, kutu gelene kadar bekleyecekmişim :D 1 hafta, 10 gün, 3 hafta ne zaman gelirse :D
merkez arayacak beni birazdan, şimdi seyredin siz cümbüşü :D
Digiturk yine kafayı yemeye başladı.. netten baktığım kadarıyla bir çok kişide olmaya başlamış..
her 2-3 dk da bir 7283 hatası veriyor ve reset atıyor sayın kendisi..
müşteri hizmetlerine twitter yolu ile aranmamı sağladım az önce, küçük bir tartışmadanve direncimden sonra 20TL lik servis ücretini vermeyeceğim şeklinde anlaştık, servis bekliyorum.
Sizde böyle bir şey olursa bu günlerde (olmaz umarım) aklınızda olsun, servis ücreti vs vermeyin.
geçen hafta bende de digiturk plusta belki gün için de 30-40 defa kendi kendini resetledi..ama ogün bugündür bir daha yapmadı..bakalım bir daha yaparsa bende arayacağım servisi..
Day Walker
24-09-2012, 16:08
Aradı servis, ellerinde kutu kalmamış, kutu gelmesi gerekiyormuş, kutu gelene kadar bekleyecekmişim :D 1 hafta, 10 gün, 3 hafta ne zaman gelirse :D
merkez arayacak beni birazdan, şimdi seyredin siz cümbüşü :D
walla ben de evde 3 tane var öyle bişey olmadı ama olursa analarından emdikleri sütü burunlarından getiririm :D
onursumer
24-09-2012, 16:10
Aradı servis, ellerinde kutu kalmamış, kutu gelmesi gerekiyormuş, kutu gelene kadar bekleyecekmişim :D 1 hafta, 10 gün, 3 hafta ne zaman gelirse :D
merkez arayacak beni birazdan, şimdi seyredin siz cümbüşü :D
en iyi cozum kufur malesef :)
telefondakine bu soylediklerim size değil ustunuze alınmayın dedikten sonra biraz kufur edince nedense hemen işlem yapmaya başlıyorlar :)
İbrahim33
24-09-2012, 16:11
Bende pek memnun değilim , 9201 hd kutu var bende , resetleme olayı ara ara oluyor , yeni yazılım falan arıyor kendi kendine düzeliyor...Geçen gün e16 hatası verdi durduk yerde , kurulum yapamadım , kendi kendine kafayı yedi , aradan 2-3 saat geçti tekrar açtım yazılım aradı düzeldi...
konuşmaya başlamadan önce güvenlik için konuşmaların kaydediliyor dedi zaten :D
ee bana ne küfür etmeme karşın mı bunu diyorsunuz dedim, efendim sorununuza geçiyorum dedi :D
başka servis yönlendirecekmiş.
maç var 1 saatte bitsin iş, benimle alakalı olmayan bir konu yüzünden sizinle uğraşıp duruyorum amk dedim, kendi insiyatifi kullanarak sorununuzu bu gün çözmeye çalışacağım dedi. Dur bakalım ne yapacak..
ne sihirli bir sözmüş bu "amk" :D
Day Walker
24-09-2012, 16:25
konuşmaya başlamadan önce güvenlik için konuşmaların kaydediliyor dedi zaten :D
ee bana ne küfür etmeme karşın mı bunu diyorsunuz dedim, efendim sorununuza geçiyorum dedi :D
başka servis yönlendirecekmiş.
maç var 1 saatte bitsin iş, benimle alakalı olmayan bir konu yüzünden sizinle uğraşıp duruyorum amk dedim, kendi insiyatifi kullanarak sorununuzu bu gün çözmeye çalışacağım dedi. Dur bakalım ne yapacak..
ne sihirli bir sözmüş bu "amk" :D
demedimi abi sana o gazeteyi bende okuyorum diye :hehe:
kutu kendi kendine düzeldi..
Şimdi digiturk merkezden aradılar, son gelişmeleri bildirmek için, başka bir servis gelip kutuyu değiştirecekmiş 2 saate kadar.. söylemedim ama sorun düzeldi vs diye..
3 gün sonra ne olacağı belli değil, gelsinler değiştirsinler..
sonuç olarak sihirli kelimeyi söylemeden olmuyor, aklınızda olsun :D
RottingChrist
24-09-2012, 18:56
bu digitürkü sanırım çözdüm. şimdi benim iki ayrı adreste toplamda 3 kutu var. çocuk odasında vs. her birine ayrı paketler tanımlı. hepsine toplamda lig tv dahil aylık 120 130 arası birşey ödüyorum ama hiç birinde taahhütnamem yok. bunlar beni haftada bir şaşmaz ararlar şunu ekleyelim şu tl bunu ekleyelim bu tl. ben uygun dille tersliyorum ama arada sırada film satın alıyorum bazen lig tv yi donduruyorum 2 ay sonra tekrar açıyorum vs. taahhütüm olmadığı için bunlar sürekli benden daha ne koparacaklarını düşünerek hep bir mülaim konuşuyorlar. bazı arkadaşlar uzun bekleme süresinden bahsetmiş bir kaç kez bende de oldu ama genelde 1 2 dakkayı geçmez ki o bile uzun süre. taahhütlü iş yapmayı sevmiyorum çevremdekiler de bana enayi gözüyle bakıyor belki ama kafam rahat. uzatmayayım ama genel olarak memnunum yani :)
bendede öyleydi.zor bela kurtuldum.taşındım başka eve parası neyse verdim arıyorlar yok niye iptal ettirdiniz yeni evinize taşıyalım,hayır istemiyorum diyorum neden memnun değilmisiniz,ne şikayetiniz vardı ıvır zıvır 6 saat uğraştırıyorlar.Koca Ankara'da adam gibi şubeleri yok bi mamakta bir de dikmen de varmış ,benden kartı istediler teslim edecektim etmedim,hukuk bürosuna vermişler beni,onlarla konuştum ,27 lira borcum varmış ,parayı bankadan digitürk borcu diye açıklamalı gönderdiğim için 27 liraya 20 lira da garanti el koydu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.