Orijinalini görmek için tıklayınız : 99 Vti ile 99 ies in katalitik leri aynı mı ?
hasan genç
14-03-2012, 19:32
Arkadaşlar 99 1.6 vti ile 99 1.6 ies in katalitik konvertörleri aynı mı ? iç gözenekleri ? boyu , eni ,giriş -cıkış ları kaçlık ? iki servise sordum net bilgi vermediler parca noları farklı dendi sadece . bi kaç foruma yazdım net cevap alamadım . amacım orj ies in katının yerine vti nin katını koymak . fikriniz ne olur ? neden sorusuna direk iptalde alt devir olayı ***** belki üstleri sıkmadan alt ları da kurtarır dedim kendime o yüzden .aracımda 4-2-1 si headers var sonda vti son var orj borularla . bir yardım arkadaşlar .
Osman Bahadır
14-03-2012, 19:39
Katlar farklıdır. Biri B serisi, diğeri D serisi motor. Manifold da kat da farklıdır.
Ama gel gör ki bence yanlış yoldasın.
hasan genç
14-03-2012, 19:43
ne gibi mesela önerin nedir ? düz 48 -51 lik boru gibi mi ? ben üstleri kazanırken alt ları hepten kaybetmemenin yolunu arıyorum derdim bu !
biraz daha geniş çaplı kat düşünüyorsanız hondanın 2.5-3.0 motor araçlarından çıkma kat bakın.
hasan genç
14-03-2012, 19:48
gökan arkadaşım katı iptal ettiğinde performans artmıyormu ? artıyor biliyorum ben ancak öyle dümdüz yerine daha az sıkan bi kat taksam diyorum sadece olmaz mı bi faydası yani ?
hasan genç
14-03-2012, 19:52
biraz daha geniş çaplı kat düşünüyorsanız hondanın 2.5-3.0 motor araçlarından çıkma kat bakın.
valla 2.0 cc nin ki aklıma geldide 2.5 3.0 düz boru gibi olur diye hiç düşünmedim olabilir bilemicem
kat yerine tüp susturucu daha iyi iş görmez mi
dış görüntüleri birebir aynı ama içini bilemiyorum
hasan genç
14-03-2012, 22:35
kat yerine tüp susturucu daha iyi iş görmez mi
dış görüntüleri birebir aynı ama içini bilemiyorum
yok olmuyor ben denedim . yalnız şu cat -back egzos larda var high flow cat diye işte onun yerine bişiy uydurmaya calışıyorum hesaplı tarafından . şimdiye kadar inan en az 10 kez sök tak yaptım . işin ilginç tarafı 4-2-1 crx hd kat yerinde orta yerinde orj son ile tam drag aracı gibi olmuştu 142 km de redline yapıyordu 3 cü viteste ama kasıyor du . su an ki halde 4-2-1 kat yerinde orta yerinde vti sonla 157 km yapıyor 3 ncü viteste .0 - 100 km leri de süre dersen de biri 8 sn biri 9 gibi . denemediğim bi free flow egzos kaldı alıcam dandik bi egzos ses mes boşver 50 tl ye bi de öle bakcam cünkü vti nin orj egzosu da odalı tip souçta .bakmak lazım ! . ne bilim arkadaş ne back passure imiş yaw . :)
Bence bukadar kasmanıza gerek yok :)... 51lik duz tup susturucu + freeflow egzoz kombinasyonuyla istesiklerinizi alirsiniz...
Benim crx imde de kat vardi 89 model. Ebay den test pipe diye spor kat getirttim,eski araba sikinti cikartmasin diye. Taktim ve sorunsuz ve daha canli bir motorum var.
hasan genç
15-03-2012, 21:50
Benim crx imde de kat vardi 89 model. Ebay den test pipe diye spor kat getirttim,eski araba sikinti cikartmasin diye. Taktim ve sorunsuz ve daha canli bir motorum var.
peki altlar nasıl oldu bu test pipe spor kat sonrası ! iyi galiba . yakıtın normal mi ? yoksa kat iptalinden sonra artış var mı ? .
silent furious
15-03-2012, 22:18
yok olmuyor ben denedim . yalnız şu cat -back egzos larda var high flow cat diye işte onun yerine bişiy uydurmaya calışıyorum hesaplı tarafından . şimdiye kadar inan en az 10 kez sök tak yaptım . işin ilginç tarafı 4-2-1 crx hd kat yerinde orta yerinde orj son ile tam drag aracı gibi olmuştu 142 km de redline yapıyordu 3 cü viteste ama kasıyor du . su an ki halde 4-2-1 kat yerinde orta yerinde vti sonla 157 km yapıyor 3 ncü viteste .0 - 100 km leri de süre dersen de biri 8 sn biri 9 gibi . denemediğim bi free flow egzos kaldı alıcam dandik bi egzos ses mes boşver 50 tl ye bi de öle bakcam cünkü vti nin orj egzosu da odalı tip souçta .bakmak lazım ! . ne bilim arkadaş ne back passure imiş yaw . :)
üçüncü vites hızın dikkatimi çekti benim ki de tam 160 ta kesiciye giriyo üçüncü vites te 4-2-1 airmass headers kat iptal son susturucu flaplı
hasan genç
15-03-2012, 22:37
üçüncü vites hızın dikkatimi çekti benim ki de tam 160 ta kesiciye giriyo üçüncü vites te 4-2-1 airmass headers kat iptal son susturucu flaplı
bende 4-2-1 d16a9 crx headers kat yerinde orta yerinde orj vti son var 157 net , e-5 kartal sapagından tem yoluna bağlanan yol da rampa da bu değer artı 4 atıyorum 160 diyo yakacık sapağından cıktım daha uzamadımdı ! kat iptal kende net 100 km de 11,5 yakıyodu şimdi de kat takılı 10.5 yakıyo değerlerde bunlar . o zaman ben hiç kurcalamim vti katı felan takmayı ne dersin ?
silent furious
15-03-2012, 22:44
bende 4-2-1 d16a9 si headers kat yerinde orta yerinde orj son var 157 net , e-5 kartal sapagından tem yoluna bağlanan yol da rampa da bu değer ! o zaman ben hiç kurcalamim vti katı felan takmayı ne dersin ?
valla iyi olurmu bilmem ama ben hiç uğraşmazdım son susturucuyu değiştirin bence jantlar kaç inç
hasan genç
15-03-2012, 22:53
14 inç rc racing replikası var .zaten jatta 1inç yukarı cıksan fark ediyomuş o yüzden orj ebat takmıştım araç 108 binde baskı balatada orj daha .
hasan genç
15-03-2012, 22:56
D serici Bladerk usta 48 lik düz sona vti tak demişti ben ona istinaden aldım dı iyi de oldu da . işte basmadığın zaman kat yokken boşa yaktınmı deli ediyo adamı son zamlar o yüzden kat ı taktım geri .değerlerde böyle .
aslında olay ole kafanızı kurcalıyacak kadar sıkıntılı deıl.komple egzos sıstemı ıcın duz boru egzos yeterlı headersla bırlesıncede on numara performans verıo .kata gerek yok ama kat yerınde yada bıraz daha orta susturucu olan kısma dogru ufak bı race tüp koyulması faydalı olabılır alt devırler ole dusundugfunuz kadar dusmuyor aynı aractan bndede var komple egzoslu ıstersenız deneyebılırız.
hasan genç
16-03-2012, 06:39
aslında olay ole kafanızı kurcalıyacak kadar sıkıntılı deıl.komple egzos sıstemı ıcın duz boru egzos yeterlı headersla bırlesıncede on numara performans verıo .kata gerek yok ama kat yerınde yada bıraz daha orta susturucu olan kısma dogru ufak bı race tüp koyulması faydalı olabılır alt devırler ole dusundugfunuz kadar dusmuyor aynı aractan bndede var komple egzoslu ıstersenız deneyebılırız.
olur deneyelim yada karşılaştıralım olmadı sizde benim aracı kullanıp bi bakarsınız bende sizin araca bakarım .nerdesiniz anadolu yak asında ben kartal dayım .pazar da iş güç yok bi bakalım .
silent furious
16-03-2012, 07:31
14 inç rc racing replikası var .zaten jatta 1inç yukarı cıksan fark ediyomuş o yüzden orj ebat takmıştım araç 108 binde baskı balatada orj daha .
benim jantlar 17
hasan genç
16-03-2012, 08:56
benim jantlar 17
iyi miş o zaman değerler . şu flaplı egzos u anlamadım hala ! slingerli mi oluyor ?
silent furious
16-03-2012, 09:08
iyi miş o zaman değerler . şu flaplı egzos u anlamadım hala ! slingerli mi oluyor ?
yok şimdi şöyle oluyor ekzos burusuna son susturucuya girmeden yanından bir boru çekiliyo paralel son susturucunun cıkış kısmına geliyor boru araya da flap geliyor flapı açınca ekzos gazı susturucudan geçmiyor çektiğimiz borudan geçiyor ufak bi kısmıda susturucudan geçiyordur susturucuyu tam kapatmıyor polsi görünce kapatıyorum düğmeyi
hasan genç
16-03-2012, 13:01
yok şimdi şöyle oluyor ekzos burusuna son susturucuya girmeden yanından bir boru çekiliyo paralel son susturucunun cıkış kısmına geliyor boru araya da flap geliyor flapı açınca ekzos gazı susturucudan geçmiyor çektiğimiz borudan geçiyor ufak bi kısmıda susturucudan geçiyordur susturucuyu tam kapatmıyor polsi görünce kapatıyorum düğmeyi
Tamam anladım şimdi .gizli free flow olayı :icon_tup:
silent furious
16-03-2012, 23:49
Tamam anladım şimdi .gizli free flow olayı :icon_tup:
işte ondan ismini bilmiyordum :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.