PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yol tutuş sorunsalı



turbo_eray
19-03-2012, 23:04
s.a herkese. bi sorum olacak aracın arkasını orjinal yüksekliginde bırakıp ön tarafını bastıgımızda savrulma yalpalama vs. bir sorunla karsılasırmıyız.şimdiden tskler.

fatihtemizer
20-03-2012, 11:45
mantıken karşılaşırsınız..

BlackEmperor
20-03-2012, 11:54
frenlemede arka daha kolay bırakır. özellikle virajda çok daha tehlikeli. 4 tekerede aynı kg basması en mantıklı ve doğru olanıdır

Osman Bahadır
20-03-2012, 12:27
Yükü normal sürüşte bile öne almış olursunuz ki frenlemedeki dengesiz yük dağılımını düşünmek bile istemezsiniz. Virajda arkasını bırakmasını saymıyorum bile.

berkay_aydin
20-03-2012, 12:30
Görsel olarak mı düşünüyorsunuz ?

Hakan Girginer
20-03-2012, 12:32
Felakete davetiye çıkarır..

koray ozan
20-03-2012, 12:39
sert frende arabanin arkasinin yaniniza gelmesini istiyorsaniz yapabilirsiniz

Sert@ç
20-03-2012, 13:16
Komik durmasını geçtim sert virajda spin atmaya davetiye çıkarır

turbo_eray
20-03-2012, 17:37
sitede bazı araclarda görüyorum.aracın önü arkasına oranla daha alçak.onun için diyorum.

berkay_aydin
20-03-2012, 17:58
Zaten bilinen dip basık araba çok iyi yol tutar mantığı yanlış..

fatihtemizer
23-03-2012, 09:40
sitede bazı araclarda görüyorum.aracın önü arkasına oranla daha alçak.onun için diyorum.

zaten normalde de ön arkadan alçak olur..sizin gördükleriniz işi biraz abartanlar.tavsiyem orantılı olmasıdır.

turbo_eray
23-03-2012, 19:34
zaten amacım aracın önünün standart yükseklikten 3-4 cm daha assagıda olması.bu arada öndeki yayları presletmeye karar werdim ne dersiniz

Firat.M3
24-03-2012, 01:51
direksiyon kutusunu da kısa vadede kucağınıza alabilirsiniz. ilk darbeyi ön tekerlerin almasından dolayı.. ayrıca fren anında tüm yük aracın önüne doğru basınç yapar. fren anında araç içindekilerinin öne ivmelenmesinden de anlarsınız bunu. dolayısıyla frenajda yük öne çok çok daha fazla baskı yapar. elleşmeyin hiç..