PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bu bılgıler dogru mudur?



samet_61
23-03-2012, 18:46
PALİO HL 1.6 16v
standart olarak motor 103 bg ve 142 Nm tork üretir.
2001 yılında revizyona uğrayan palioların 2001 den sonraki motor kodu Step "B" olanlara chip tuning yapılamadığı için 2001 ve önceki modelleri tercih ediyoruz.
2001 de step b motorla birlikte bg sabit kaldı ama tork 2 nm artarak 144 nm oldu.
sadece step a kodlu motorlara chip yapılır çünkü onlar 8 bitlik işletim sistemine sahiptir.
şimdi step a motorlu palio 1.6 ya yapılacak modifiyeler(dış görünüşe karışmam o size özgü olmalı)

1.aşama
-Direkt hava filtresi
-Chip tuning
-headers
*bu üçü ile +10 - 12 bg

2.aşama
-yüksek dereceli egzantrik mili uygulaması *+7 - 10 bg

motoru rahatlatmak için :
-Katilitik konvertör iptali ve komple spor egzos kiti (abarth ın kitleri mevcut)
*bu sayede +5bg

yüksek devir çevirmek için:
-blueprint işlemi
*8000 rpm rahatlıkla görebilirsiniz

bunlar(yaklaşık 130bg) bana yetmez diyenlere 3.aşama:
-Magnetti Marelli işletim sistemi (5000 euro)
*+15 bg =145 bg

ve 4.aşama:
-Palio kit carda da bulunan "Motec" işletim sistemi (15000 dolar!!) ve motec işlenmiş motor bloku
*+35 bg =180 bg
veeeee 5.aşama:
-NOSsssss.....
*+min.75 bg =250 bg +...

Not: Ne yazıkki palio sporting step b motora sahip olduğuı için chip tuning yapılamıyor ve sadece max.10 bg alınabiliyor.
ama ileride 1.ve 2. aşama yapılarak 155 bg gibi güçler elde edebileceğiz...

SIRA GELDİ "NEDEN PALİO ALINMAZ" der m.C.k usta...

- 2001 öncesi modellerde şanzıman max 120 bg ye dayanıyor ve kısa sürede dağılıyor

-otomobil çok güvensiz ve Fiat, satışların etkilenmemesi için otomobilin euro-ncap a girmesine izin vermedi

-çok kötü yol tutuş (TR şartları için 4 cm yüksek üretiliyor ve otomobil slalom testinde 2 tekerleğini yerden kesiyor!)

-aşırı yakıt tüketimi (multijet ve 1.2-1.4 için demiyorum)

-otomobilin fabrika çıkışında motorunun altında karter koruyucusu bile ! yok. rahatlıkla çakıllı bir yolda delinip motorunuz yağsız kalabiliyor ve motor rektifiye istiyor.) not bır sıteden alıntıdır...

cem06
23-03-2012, 18:53
İyi sıkmış mck usta

overblack
23-03-2012, 19:02
:)) chip mip 130 beygire gelmiş,sonra m.m işletim sistemi ile 15 beygir daha sonra motecle bilmemkaç beygir daha :D hahahaha paralelmi bağlıyor beyinleri :)

onursumer
23-03-2012, 19:03
-Palio kit carda da bulunan "Motec" işletim sistemi (15000 dolar!!) ve motec işlenmiş motor bloku

15bin dolara zaten palio kit kar alıyorsun haha :D ustaya sevgiler

samet_61
23-03-2012, 19:05
:)) chip mip 130 beygire gelmiş,sonra m.m işletim sistemi ile 15 beygir daha sonra motecle bilmemkaç beygir daha :D hahahaha paralelmi bağlıyor beyinleri :)

motec ve ms ıle 15 hp palıolarda alındıgı dogru

overblack
23-03-2012, 19:06
ayrıca başımdan geçen bişi anlatayım 2006 model şirket aracı palıo ile cnr otoparkında 20 ile giderken 407 pecoya göbekten vurdum adama geçmiş olsun demek için arabadan inmeye kalktım kapı açılmadı :) tekmeyle açtım kapıyı.tr de satılan en çürük araba sanırım

samet_61
23-03-2012, 19:08
ayrıca başımdan geçen bişi anlatayım 2006 model şirket aracı palıo ile cnr otoparkında 20 ile giderken 407 pecoya göbekten vurdum adama geçmiş olsun demek için arabadan inmeye kalktım kapı açılmadı :) tekmeyle açtım kapıyı.tr de satılan en çürük araba sanırım

dgordurur olabılır sakatlıgına bısı dememde bende 90 la dırek transporter mınıbuse patlamıstım gecen sene transporterda 10 bın cıvarı hasar varken ben 1100 lıraya halletmıstım bı parca deısenle ve dırek frensız 90la makas atarken park halınden cıktı bı anda o sekılde patlamıstım bence mk1 palıolar şase yurur ve kupa olarak pıyasada bı cok aractan saglam fren rezaletı dısında...

Alper_
23-03-2012, 19:53
doğrudur fakat uğraşmak ne kadar doğrudur ? :)

samet_61
23-03-2012, 19:56
doğrudur fakat uğraşmak ne kadar doğrudur ? :)

elimde 98 palıo var baya para harcaddık gırmısken tamamen yapalım dıoruz:D da parca bulamıoruz

Ertekin
23-03-2012, 19:56
mck usta eskiden halay başı şeklinde takılmış sanırım.

Alper_
23-03-2012, 20:10
elimde 98 palıo var baya para harcaddık gırmısken tamamen yapalım dıoruz:D da parca bulamıoruz

o zaman turbola yada 2.0 motor koy üzerine :D atmosferik uğraşma gelir serseri bi gti geçer :D

samet_61
23-03-2012, 20:12
o zaman turbola yada 2.0 motor koy üzerine :D atmosferik uğraşma gelir serseri bi gti geçer :D

alper gti gecsın dert deıl atmosferk yapılabılecek ne varsa yaayım dıorum piyasada zıbılle gtı vts var ama yuruyn palıo yok ;)

Alper_
23-03-2012, 20:38
alper gti gecsın dert deıl atmosferk yapılabılecek ne varsa yaayım dıorum piyasada zıbılle gtı vts var ama yuruyn palıo yok ;)

daha az maliyetle daha fazla güç alman için diyorum..gti işin esprisi :) bi araştır istersen tipo 2.0 motorları..uygun fiyatlı bulduktan sonra olur..turboyu da düşün :)

ghibli06
23-03-2012, 20:39
hangi ralli sitelerinde yazdın? S1600 parçalarını unut zaten garajlarda dökülü parça falan da yok sınırlı sayıda üretim yaptılar son sene parçasızlıktan yürümeyen arabalar bile vardı... Ankara'da 1-2 tane palio ralli aracı vardı ama proflex süspansüyon, dogbox şanzıman yürüyenle ancak ralli tarzı organizasyonlarla iş yapar yani gidişi duruşu vs çok çok iyi falan zannetmeyin, zeytinoğlundan alınmış hazır bir 106gti ralli aracından sektörlerde 10 sn den aşağı yemezdi...

keyif senin ama parçalarını TR de bulamazsın, İtalya'da da bulamazsın çünkü dünyadaki S1600 ları TOFAŞ üretti, ellerinde parça var mı diye belki onlarla yazışabilirsin...

abin olarak son uyarı: öyle makasla vs frensiz girdiğin yerlere dikkat etmelisin!

Ertekin
23-03-2012, 20:40
Yürüyen palio yokmu:D

ghibli06
23-03-2012, 20:44
S1600 yazdım dikkatli okursan, normali sportu vs zibille var da, arkadaş o şekilde kulanmak istemiyor...

darkred
23-03-2012, 20:45
Listedeki 1 ve 2. aşamayı anlarım blueprint hariç 3 ve 4. aşama için diyecek söz yok zaten onları yapana kadar swap yaparsın turbo yaparsın :D

speed_emre
23-03-2012, 21:06
ızmırde duydugum kadarıyla 1.6 palıo var 192 bg dedı kendısı ne kadar dogru bılemıyorum! kendısıde ustamıs kendısı yapmıs bu arabayı :)

samet_61
23-03-2012, 21:08
daha az maliyetle daha fazla güç alman için diyorum..gti işin esprisi :) bi araştır istersen tipo 2.0 motorları..uygun fiyatlı bulduktan sonra olur..turboyu da düşün :)

onarda yurumesı gerektıgı gıbı yurumuor ben orjınal motoru bızıklemek ıstıorum swapla ugrasamam kuzen

ghibli06
23-03-2012, 21:09
192? 325 in motoruyla karıştırmış o, atmosferik 100 hp lik aracı 2 ye katlamak öyle kolay şeyler değil...

samet_61
23-03-2012, 21:09
Yürüyen palio yokmu:D

bana gore suan kafamdakı sekılde yuruyen yok eko arjantındekılerı gordukten sonra bızımkıler yurumuor mus:D

samet_61
23-03-2012, 21:10
[QUOTE=ghibli06;5708182]192? 325 in motoruyla karıştırmış o, atmosferik 100 hp lik aracı 2 ye katlamak öyle kolay şeyler değil...[/QUOs1600 dedıgın arac aynı blok uzerıne yapılarak 225 hp verdıgını dusunursek yapılabılır;)s1600 un ust kapagının 600 km dayandıgını dusunursek cadde kullanımı ıcın anlamı yok

speed_emre
23-03-2012, 21:12
192? 325 in motoruyla karıştırmış o, atmosferik 100 hp lik aracı 2 ye katlamak öyle kolay şeyler değil...

valla abı arkadasa verdım kısının numarasını konussun ! bana oyle demıstı yanı anlasılır ısın cıddı boyutu dalgamı gectı gorelım :)

ghibli06
23-03-2012, 21:13
S1600 ün maliyetinden haberin var mı senin?

speed_emre
23-03-2012, 21:15
dedıgım kısıde resımlerınden gordugum kadarıyla palıo kıt carı var :)

PPR engineering
23-03-2012, 21:16
blueprint yüksek devir için gerekli tabiki her beyini takınca güç alması enterasan olmuş onuda sanırım yanlış yazmışlar..

samet_61
23-03-2012, 21:16
S1600 ün maliyetinden haberin var mı senin?

15bın dolara satılık s1600 var

samet_61
23-03-2012, 21:17
blueprint yüksek devir için gerekli tabiki her beyini takınca güç alması enterasan olmuş onuda sanırım yanlış yazmışlar..

egzantrık olmadan ne kadar anlamı var kaan?beyın derken ıkı tıp var s1600 ıcın motec m4 kullanılıor bı alt versın magnet marellıyle 15 hp alıor demek ıstemıs ben anladım onun demek ıstedıgını

ghibli06
23-03-2012, 21:18
arkadaşlar ben bir şeyi anlamadım, konu standart bir palio ya neler yapılabileceği mi? yoksa dünyada adı FIAT palio ile ralli araçları olup olmadığı mı? 1,6 subarudan STI yaratmaktan bir farkı olmalı konunun...

ygtrn
23-03-2012, 21:20
bana çok atmasyon gelmedi, aynı işlemlerle 106gti lar o güçlere çıkıyorsa palio neden çıkamasın?

burada yazılanlar bi 106 için yazılsa ne 130'u 200hp olur diyenler olurdu eminim :D:D:D

ghibli06
23-03-2012, 21:20
15bin usd lik s1600 ün ilanı nerde görebilir miyiz biz de?

samet_61
23-03-2012, 21:20
15bin usd lik s1600 ün ilanı nerde görebilir miyiz biz de?

rallivideo.comda satılık gordum gecen

samet_61
23-03-2012, 21:22
arkadaşlar ben bir şeyi anlamadım, konu standart bir palio ya neler yapılabileceği mi? yoksa dünyada adı FIAT palio ile ralli araçları olup olmadığı mı? 1,6 subarudan STI yaratmaktan bir farkı olmalı konunun...

benım okadar yukseklerde gozum yok cadde kullanımı ıcın yapılabılecekler nelerdır desek daha mantıklı olur timing yapılamıor dedı bır arkdas bu araclar ıcın ayarlı kasnak olmadıgı ıın bu tarz yapılacak seyler dusunursek dedıgın gıbı daha mantıklı olur
yaptıgım seyler cıtır seyler cai,fine tune ,headers komple gezost gıbı seyler extra ne yapılabılır kapagı komple kaana gonderıp yaptırma dusuncem var son olarak ozgurede yazılım yaptırdıkmı yeter gıbı dusunuorum

ghibli06
23-03-2012, 21:29
ayrıca rallivideoda 15bin usd ye S1600 yok, grup N ler var bir kaç tane, aynen dediğim gibi proflex roll cage hadi rally tarzı araçlar...

bence de biraz ayaklar yere basmalı, diğer yapılabilecek işlemler standart zaten... diğer paliolardan biraz daha hızlı olmak zevk vermeli...

metinalan
23-03-2012, 21:33
arkadaşlar ben bir şeyi anlamadım, konu standart bir palio ya neler yapılabileceği mi? yoksa dünyada adı FIAT palio ile ralli araçları olup olmadığı mı? 1,6 subarudan STI yaratmaktan bir farkı olmalı konunun...

Aha benim ilgi alanim :) :)

samet_61
23-03-2012, 21:33
ayrıca rallivideoda 15bin usd ye S1600 yok, grup N ler var bir kaç tane, aynen dediğim gibi proflex roll cage hadi rally tarzı araçlar...

bence de biraz ayaklar yere basmalı, diğer yapılabilecek işlemler standart zaten... diğer paliolardan biraz daha hızlı olmak zevk vermeli...

bızde ona ugrsıoruz var mı onerın fıkrın ???

ghibli06
23-03-2012, 21:37
diyorsun ki para önemli değil? nedir gerçek bütçe söyle, şanzıman kısa mı olacak yoksa uzun mu? kilitli diff. takılacak mı? kilit kaçlık olsun? emme portları ne kadar honlanacak? yakıt kriterin nedir? proflex coil over ne istiyorsun süspansüyon? eh frenlerin yeterli gelmeyecek brembo stop tech? kaçlık olsun?

eğer sadece filtre egsoz yazılım diyorsan onlar için konu açmana gerek yok ki zaten yüzlerce konu var...

volume81
23-03-2012, 21:44
Yürüyen palio yokmu:D

yürümeyen VTR verelim yürüt sonra biz palio geçelim :D

samet_61
23-03-2012, 21:48
diyorsun ki para önemli değil? nedir gerçek bütçe söyle, şanzıman kısa mı olacak yoksa uzun mu? kilitli diff. takılacak mı? kilit kaçlık olsun? emme portları ne kadar honlanacak? yakıt kriterin nedir? proflex coil over ne istiyorsun süspansüyon? eh frenlerin yeterli gelmeyecek brembo stop tech? kaçlık olsun?

eğer sadece filtre egsoz yazılım diyorsan onlar için konu açmana gerek yok ki zaten yüzlerce konu var...

sadece motor adına rollcage lazım deıl suspansıon sıstemı lazım deıl cadde ıcın ne yapılabılır arac suan zaten 16 lıtre yakıor hi throttle da:D brembolar ebayda 260 dolar dısk kalıper frende lazım deıl sadece motor adına dıorum???

Ertekin
23-03-2012, 21:50
yürümeyen VTR verelim yürüt sonra biz palio geçelim :D

2-3 fikir verdim araba 10 boy iyileşti be:D 1 ay sonra elime düşünce sen gör bak:D

samet_61
23-03-2012, 21:51
2-3 fikir verdim araba 10 boy iyileşti be:D 1 ay sonra elime düşünce sen gör bak:D

eko yazın mersındesın :D

Ertekin
23-03-2012, 21:53
eko yazın mersındesın :D

Valla şuan dükkandayım 206 yapıyoruz kafalar kıyak:D

samet_61
23-03-2012, 21:54
Valla şuan dükkandayım 206 yapıyoruz kafalar kıyak:D

hahahahahaha yazın burda kafayı kıyak ederım ben denız kum gunes s.x:D:D:D:D

brsmustang
23-03-2012, 22:12
hangi ralli sitelerinde yazdın? S1600 parçalarını unut zaten garajlarda dökülü parça falan da yok sınırlı sayıda üretim yaptılar son sene parçasızlıktan yürümeyen arabalar bile vardı... Ankara'da 1-2 tane palio ralli aracı vardı ama proflex süspansüyon, dogbox şanzıman yürüyenle ancak ralli tarzı organizasyonlarla iş yapar yani gidişi duruşu vs çok çok iyi falan zannetmeyin, zeytinoğlundan alınmış hazır bir 106gti ralli aracından sektörlerde 10 sn den aşağı yemezdi...

keyif senin ama parçalarını TR de bulamazsın, İtalya'da da bulamazsın çünkü dünyadaki S1600 ları TOFAŞ üretti, ellerinde parça var mı diye belki onlarla yazışabilirsin...

abin olarak son uyarı: öyle makasla vs frensiz girdiğin yerlere dikkat etmelisin!
motorsporlarında palio kitcarlar söylediğiniz kadar kötü bir araç değil bence.
02 - 03 NİSAN 2011 EOSK ŞIRLAN TIRMANMA 1 .YARIŞ SONUÇLARI

TANER CANBOLAT PEUGEOT 106 GTI 10:18,22
BÜLENT GÜRKAN FIAT PALIO KIT CAR 09:53,32

h.guroglu
23-03-2012, 22:23
ızmırde duydugum kadarıyla 1.6 palıo var 192 bg dedı kendısı ne kadar dogru bılemıyorum! kendısıde ustamıs kendısı yapmıs bu arabayı :)

hikaye o araç biliyorum onu

ama izmirde taypar tokatlıyan 1 adet palio var kırmızı renkte bir gece rollde ansızın geldi milleti madara edip geldiği gibi ortalardan kayboldu kimdir nedir öğrenemedim bir türlü

ghibli06
23-03-2012, 22:25
'Ankara'da 1-2 tane palio ralli aracı vardı ama proflex süspansüyon, dogbox şanzıman yürüyenle ancak ralli tarzı organizasyonlarla iş yapar'

benim yazdığım budur, ralli felsefesi düz yolda basmak demek değildir sonuçta, viraj kabiliyeti hafiflik yol tutuş kısa oranlar... aynı sınıf içinde motordan belki de daha önemlidir bunlar... ama arkadaşımız bir cadde arabası istiyor, yol tutuş fren vs çok ilgili değil diyor, şimdi palio 1,6 üzerine ne yapılır kaç para harcanır da mesela 0-100 9 saniyeye iner?

E0041
23-03-2012, 22:33
banada ecu kısmı pek inandırıcı gelmedi

aracıma p28 takltım 7 hp aldım apexi power fc koyfum 10 hp aldım neptune yaptım 20 hp aldım s300 koydum 30 hp aldım toplamda 67 hp oldu bunun gibi birşey olmuş :) bide çift chip diye bir muhabbet duymuştum :) 10+10 20 hp veriyormuş :D

brsmustang
23-03-2012, 22:34
zeytinoğlundan alınmış hazır bir 106gti ralli aracından sektörlerde 10 sn den aşağı yemezdi...

ankaradaki bahsettiğiniz palioların hangi sınıf olduğunu bilmekte gerekir.N2 bir palio ise N2 bir 106 dan 10sn yemesi bile iyi sayılır.ama kitcar lar ve S1600 paliolar öyle yabana atılacak araçlar değildir.TÜRKİYE RALLİ ŞAMPİYONALARINDA ford focus wrc, subaru impreza ve evo lardan çok daha iyi zamanlar yapıyolardı.

bLackModeL
23-03-2012, 22:35
:)) chip mip 130 beygire gelmiş,sonra m.m işletim sistemi ile 15 beygir daha sonra motecle bilmemkaç beygir daha :D hahahaha paralelmi bağlıyor beyinleri :)

:D seslı guldummm

murat_ileri
23-03-2012, 23:57
samet; ümit doğana danış derim. zamanında güzel yürürü olan palio weekendi vardı.

mehmetRS
24-03-2012, 00:29
Paliolar konusunda siteye üye olan Ali Can abi ciddi bilgi verebilir, Palioda uzun süre rally geçmişi vardı sanırım

ghibli06
24-03-2012, 05:52
ankaradaki bahsettiğiniz palioların hangi sınıf olduğunu bilmekte gerekir.N2 bir palio ise N2 bir 106 dan 10sn yemesi bile iyi sayılır.ama kitcar lar ve S1600 paliolar öyle yabana atılacak araçlar değildir.TÜRKİYE RALLİ ŞAMPİYONALARINDA ford focus wrc, subaru impreza ve evo lardan çok daha iyi zamanlar yapıyolardı.

şimdi bu topicte sorulan konuşulan her şey birbirine girdi zaten... S1600 ve palio kit car elbette ki çok ciddi araçlardır ama o araçlara harcanan paralar bellidir şimdi de kaç tane kaldığı meçhuldür...

samet_61
24-03-2012, 08:11
'Ankara'da 1-2 tane palio ralli aracı vardı ama proflex süspansüyon, dogbox şanzıman yürüyenle ancak ralli tarzı organizasyonlarla iş yapar'

benim yazdığım budur, ralli felsefesi düz yolda basmak demek değildir sonuçta, viraj kabiliyeti hafiflik yol tutuş kısa oranlar... aynı sınıf içinde motordan belki de daha önemlidir bunlar... ama arkadaşımız bir cadde arabası istiyor, yol tutuş fren vs çok ilgili değil diyor, şimdi palio 1,6 üzerine ne yapılır kaç para harcanır da mesela 0-100 9 saniyeye iner?

suan zaten 0-100 um 9.2sn daha fazlasını ıstıorum 7-7.5 sn gıbı vti gotunde yurumek gıbı

samet_61
24-03-2012, 08:15
banada ecu kısmı pek inandırıcı gelmedi

aracıma p28 takltım 7 hp aldım apexi power fc koyfum 10 hp aldım neptune yaptım 20 hp aldım s300 koydum 30 hp aldım toplamda 67 hp oldu bunun gibi birşey olmuş :) bide çift chip diye bir muhabbet duymuştum :) 10+10 20 hp veriyormuş :D

dostum adamın yazıda demek ıstedıgı mm beyın takılırsa headers egzost egzantrık bluprıntle desteklenırse 15 hp alınır demıs ha bunu yapmam deyıpte motec m4 takar ve bloguda bizzikletirsen 35 hp ye kadar yolu var demıs bunda anlasılmayacak bısı yok gayet acık adam ıkı ayrı beyın gırelım 15 ondan 35 ondan hobaaaa gelsn 50 beygır dese dedıgınızde haklısınız ....

JDM VTİ
24-03-2012, 08:30
ayrıca başımdan geçen bişi anlatayım 2006 model şirket aracı palıo ile cnr otoparkında 20 ile giderken 407 pecoya göbekten vurdum adama geçmiş olsun demek için arabadan inmeye kalktım kapı açılmadı :) tekmeyle açtım kapıyı.tr de satılan en çürük araba sanırım

yuhh koptum hauhsaduashduası :D

cnk
24-03-2012, 09:58
15bin dolara zaten palio kit kar alıyorsun haha :D ustaya sevgiler

:icon_tup: :D

XSi
24-03-2012, 10:44
ralli araç parçalarının peşinden koşmaktansa, yada atmosferik olacak kasmaktansa

bir piggyback, 4 enjektör ile başlar turbo intercooler blow off la devam ederim..

motor içini ellemeden 0,4 - 0,5 bar basınç la yola devam derim..

Canın sıkılıncada sök parçaları dön orjinale devam et..

Ama port polish, egzantrik , kol, piston bunlar geri dönüşü masraflı işler..

samet_61
24-03-2012, 10:53
ralli araç parçalarının peşinden koşmaktansa, yada atmosferik olacak kasmaktansa

bir piggyback, 4 enjektör ile başlar turbo intercooler blow off la devam ederim..

motor içini ellemeden 0,4 - 0,5 bar basınç la yola devam derim..

Canın sıkılıncada sök parçaları dön orjinale devam et..

Ama port polish, egzantrik , kol, piston bunlar geri dönüşü masraflı işler..

aracta suan k&n apollo cold air intake kit

aem wideband +apex-i safc 2

abarth 4-2-1 headers free flow orta ara borular

var aracta çıtır yapılabılecke seylerı yaptım bundan sonra blueprintveya işlenmıs ust kapak subablar + chip dusunuorum bakalım bunlarn getırısı ne olacak..

ghibli06
24-03-2012, 15:33
t

aem wideband +apex-i safc 2

abarth 4-2-1 headers free flow orta ara borular.........................................

işlenmıs ust kapak subablar + chip dusunuorum bakalım bunlarn getırısı ne olacak..

SAFC nin üzerine bir de chip mi yapacaksınız?

murat_ileri
24-03-2012, 17:42
safc varken chipe sende gerek yok daha ileri seviyelerde beyin alman mantıklı olur. chip yazılımı safc'ye göre daha ince ayar yapmanı saglayacak senin derdin zaten araç zengin yürüyor diye kısıyorsun chipe boşa masraf edeceksin.

otto985
24-03-2012, 17:55
sadece motor adına rollcage lazım deıl suspansıon sıstemı lazım deıl cadde ıcın ne yapılabılır arac suan zaten 16 lıtre yakıor hi throttle da:D brembolar ebayda 260 dolar dısk kalıper frende lazım deıl sadece motor adına dıorum???

Abi affına sığınarakdan bişey sormak istiyorum yanlış anlama motoru bu kadar yüklicem diyorsun fren sistemi ve süspansiyon olmicak diyorsun bu arabanın orjinal frenleri ve süspansiyonu ne kadar iyi ? Bu kadar yükledin diyelim sen bu arabayla caddede ne viraja girebiliceksin nede durabiliceksin yanlış myım?

samet_61
24-03-2012, 22:05
SAFC nin üzerine bir de chip mi yapacaksınız?

yazılımla avansı acarız afr yıde harıta ayarlarınıda chıp uzerınde yazar safc ıle fine tune yanı son adım ınce ayar yaparız cokta ıse yarayan bır uygulamadır ;)

samet_61
24-03-2012, 22:06
safc varken chipe sende gerek yok daha ileri seviyelerde beyin alman mantıklı olur. chip yazılımı safc'ye göre daha ince ayar yapmanı saglayacak senin derdin zaten araç zengin yürüyor diye kısıyorsun chipe boşa masraf edeceksin.

avansı nasıl ayarlamyı dusunuosunuz murat bey? bızım arabalar hondalar gıbı ılkel :))) aletler deılkı subabını avanasını kaputu kaldırıp yapabılesın:d ayarlı kasnagımızda ytok tımıng yaparakta avans veremıoruz nasıl olacak bu ıs?

samet_61
24-03-2012, 22:07
Abi affına sığınarakdan bişey sormak istiyorum yanlış anlama motoru bu kadar yüklicem diyorsun fren sistemi ve süspansiyon olmicak diyorsun bu arabanın orjinal frenleri ve süspansiyonu ne kadar iyi ? Bu kadar yükledin diyelim sen bu arabayla caddede ne viraja girebiliceksin nede durabiliceksin yanlış myım?

aracta mad 6 cm yay 195 45 16 lastık var sparco kule gergısı var frenler ıcın lerde brembonun palıo ıcın hava kalancıklı dısk ve kalıper setlerı var onlardan gırerız o sonrakı adım once bı motorda yapılacakları halledelım

murat_ileri
25-03-2012, 00:05
avansı nasıl ayarlamyı dusunuosunuz murat bey? bızım arabalar hondalar gıbı ılkel :))) aletler deılkı subabını avanasını kaputu kaldırıp yapabılesın:d ayarlı kasnagımızda ytok tımıng yaparakta avans veremıoruz nasıl olacak bu ıs?

chipte yapılan işlem nedir açıkla, ozaman demek istediğimi anlayacaksın;)

edit: sanki hesap sorar gibi olmuş, açıklamasını düşün mantığını anlarsın :)

XSi
27-03-2012, 21:40
safc ile devir arttıramıyorsun , bir faydası da o olabilir chip tuning in :)

murat_ileri
28-03-2012, 02:45
sametin amacı yapacağı setup için biraz iddalı bir setup olacağından oem beyin ile tam kontrol edemeyecek, özelden de sürekli görüştüğümüz yoruma dayalı olarak safc'ı satıp üzerine chip için vereceği parayı koyduğu zaman beyin almak için çok yüksek bir far kalmıyor. şuanki durumu değerlendirirsek zaten aracı zenginde yürüdüğü için gelen benzin miktarını kısmak için safc kullanılıyor. biraz daha iyileştirme yapıldığı zaman artan benzin ihtiyacını tölere etme şansı zaten var. chipte yapılan işlem kabaca zaten beyin haritalarında benzin miktarını arttırmak. zenginde diye aşağı çektiğimiz bir sistemde daha fazla benzin yollamaya zaten gerek yok.

samet_61
28-03-2012, 12:17
sametin amacı yapacağı setup için biraz iddalı bir setup olacağından oem beyin ile tam kontrol edemeyecek, özelden de sürekli görüştüğümüz yoruma dayalı olarak safc'ı satıp üzerine chip için vereceği parayı koyduğu zaman beyin almak için çok yüksek bir far kalmıyor. şuanki durumu değerlendirirsek zaten aracı zenginde yürüdüğü için gelen benzin miktarını kısmak için safc kullanılıyor. biraz daha iyileştirme yapıldığı zaman artan benzin ihtiyacını tölere etme şansı zaten var. chipte yapılan işlem kabaca zaten beyin haritalarında benzin miktarını arttırmak. zenginde diye aşağı çektiğimiz bir sistemde daha fazla benzin yollamaya zaten gerek yok.

tamam murat megasquirtte karar kıldık onda sıkıntı yok 280 derece egzantrık ve kasnak sıkıntı :)

murat_ileri
28-03-2012, 12:45
kasnak sıkıntını çözeriz bebeem :D:D sen dereceliyi bul sadece :D

samet_61
28-03-2012, 13:01
kasnak sıkıntını çözeriz bebeem :D:D sen dereceliyi bul sadece :D

kaan hallederız dıor muzya sorcam bıde best e erkut arastırıor beklemedeyız bro

murat_ileri
28-03-2012, 14:05
erkut rulezzz derim kanka en azından öperse kadir abide onu öper :D

erkut üstadım takılıyorum kızma :D sana güvenimiz sonsuz.

samet_61
29-03-2012, 00:30
erkut rulezzz derim kanka en azından öperse kadir abide onu öper :D

erkut üstadım takılıyorum kızma :D sana güvenimiz sonsuz.

haber beklıyoruz

Jön Türk
29-03-2012, 13:29
http://www.techturkey.com/forum/1126818-post16.html

bu extralar ile 113hp almışlar

samet_61
30-03-2012, 00:01
http://www.techturkey.com/forum/1126818-post16.html

bu extralar ile 113hp almışlar

suan o guclere yakın deger alıorum :)))) egzantrık ayar ısını becerememıslerdır kı bellı zaten subabları yemısler

murat_ileri
30-03-2012, 14:25
113 hp tekerden alınan güçtür, yoksa yapan arkadaşa dereceli diye oemleri satmış olabilirler:D

samet_61
30-03-2012, 14:41
113 hp tekerden alınan güçtür, yoksa yapan arkadaşa dereceli diye oemleri satmış olabilirler:D

kuzen tork motorların sente ayarı cıddı ölüm bence sente işini halledemedı bunlar kı dedııgm gbı subabalrı yemısler...

samet_61
30-03-2012, 14:42
113 hp tekerden alınan güçtür, yoksa yapan arkadaşa dereceli diye oemleri satmış olabilirler:D

ya da hunker styla egzantrıgı ıtelemıslerdır:D:D:D

murat_ileri
30-03-2012, 16:23
valla bişeyler dönmüş yada bunlar chip yaparken araç zenginde dur ben ekonomi yapsın adam dua eder diye avansı kısmışta olabilir :D