Orijinalini görmek için tıklayınız : ege rallisi 7-8 nisan
7-8 nisan ralli seyirci etap ve ulaşım bilgileri.
http://www.eosk.org.tr/image/Etaplar-Ulasim.pdf
http://f1203.hizliresim.com/v/s/3tj06.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Türkiye Şampiyonası yarışı, 138 km uzunluğunda ve 7-8 Nisan tarihlerinde asfalt zeminde koşulacak Ege Rallisi olacak. 7 Nisan Cumartesi günü saat 14:30 da Forum Bornova'dan start alacak ekipler iki gün boyunca 138 kilometresi özel etap olan yaklaşık 410 kilometre uzunluğundaki asfalt parkur da mücadele edecek. 2012 Ege Rallisi 8 Nisan Pazar günü saat 17.00 de İnciraltı Kent Ormanında sona erecek.
1 Hafta sonra TPŞ var... ardı ardına koymuşlar takvimde. Yazında 3 ay boşluk var. katılamayacak gibiyim:(
Sezon açılıyor yarışlar başlıyor güzel bir sezon olacak özellikle ege den çıkacak podyumu çok merak ediyorum :)
Avrupa Ralli Şampiyonu, Luca Rossetti Skoda Türkiye Distribütörü Yüce Oto sponsorluğunda Pegasus Racing Takımı adına, Ege Rallisi'nde start alacak. İtalya'da düzenlenen tanıtımda Luca Rosetti'nin taraftarlarının karşısına 2012’de kullanacağı araç ve giydirmesi ile çıkması büyük bir sürpriz oldu.
Üç kez Avrupa Ralli Şampiyonluğu ünvanına sahip Luca Rossetti ve sportif menajerliğini gerçekleştiren United Business, Skoda'nın Türkiye distrübitörü Yüce Oto'nun çözüm ortağı Pegasus Racing ile 2012 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın altı yarışı, Avrupa Şampiyonası yarışı Bosphorus Rally dahil olmak üzere, anlaşmaya imza attılar. 2008, 2010 ve 2011 Avrupa Ralli Şampiyonu olan Luca Rossetti, 2012 sezonu için Türk lisansı alarak FIA kuralları gereği bütün sezon katılacağı bütün rallilerde Türk lisansı ile yarışacak.
Dünyada FIA "A" öncelikli 34 sporcudan birisi olan Luca Rossetti; "Benim için yeni bir mücadele olacak bu şampiyonın bir parçası olacağım için gerçekten mutluyum. 2010 Bosphorus Rally ve 2011 Bulgaristan Rallisi'ni kazanmam sırasında yanımda olan Pegasus Racing takımındaki dostlarım haricinde benim için herşey yeni olacak. Bir İtalyan pilot olarak Skoda Türkiye - Yüce Oto'nun resmi programı dahilinde olmaktan gurur duyuyorum." dedi.
Pegasus Racing'in takım menajeri Cem Acar; "Pegasus Racing ve dostları olarak olarak Luca Rossetti'yi aramızda görmekten onur duyuyoruz. Türk ralli izleyicisinin Luca'yı bizim savaş alanımızda görmek için sabırsızlandığımızdan hiç şüphemiz yok. Sponsorlarımız "TCHEALTH" ve "Mobiltrust" sayesinde böyle büyük bir pilota şampiyonamıza hoşgeldin diyoruz." diyerek ekledi.
Luca Rossetti ve Matteo Chiarcossi'nin ilk Türkiye Şampiyonası yarışı, 138 km uzunluğunda ve 7-8 Nisan tarihlerinde asfalt zeminde koşulacak Ege Rallisi olacak. 7 Nisan Cumartesi günü saat 14:30 da Forum Bornova'dan start alacak ekipler iki gün boyunca 138 kilometresi özel etap olan yaklaşık 410 kilometre uzunluğundaki asfalt parkur da mücadele edecek. 2012 Ege Rallisi 8 Nisan Pazar günü saat 17.00 de İnciraltı Kent Ormanında sona erecek.
http://http://c1203.hizliresim.com/v/y/3xvhh.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1203.hizliresim.com/v/y/3xvhh.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
gayet güzel tarihe yarış koydu tosfed valla helal olsun sınav günü yarış var kendi evimizde yarışamıyoruz izlemeye bile zor yetişicem :(
yarış şehir içi caddelerinde mi olcak
Start Forum Bornovadan, Sonra özel etaplara gidiyor araçlar normal trafik kurallarına uyarak. Özel Etapta olacak yarış. Sembolik startlar şehir merkezinde yapılıyor.
yarısmanın adranalin ve heyecanı özel etapta gerceklesecektir..yarısmacıların ve yarısların sunumunu ben yapıcam .tüm arkadasları bekleriz.inçiraltı kent ormanındakı asfalt alanda seyırcı özel etapları olacak..
Evet, yarış haftasına girdik arkadaşlar. Var mı gelicek izleyecek olan?
Ben izlemek için gelmeyi düşünüyorum ancak izleyiciler tam olarak nerde olucak
sanctuary35
02-04-2012, 21:21
pazar günü yarış nerde devam edicek? seyirci etabı varmı?
Cumartesi Forum Bornova'daki startı izleyebilirsiniz. veya Pazar günü etaplara gidebilirsiniz. Seyirci yönlendirmesi yapılacaktır yakında diye tahmin ediyorum.
Etaplar:
http://eosk.org.tr/image/2012%20Ege%20Rallisi%20Harita.jpg
sanctuary35
02-04-2012, 22:49
cmtesi çalışıyorum o saatte malesef :S en kötü servis alanına gidip biraz eksoz sesi kokusu falan :) izmire gelince gözetmenlik lisansımı aldıramadım bitürlü :S
arkadas lar yarısı özel etap larda izlemek daga heyecanlı olcaktır.
DaRkNeSs-
03-04-2012, 03:51
pazar günkü özel etap saatleri vs. nerden temin ederiz?
kaç yıl oldu efemçukuruna çıkmayalı etap nerde unuttum nası gitçez oraya :D
serkanokan
03-04-2012, 06:38
Yarisin internet sitesindeki zaman kartina bakabilirsiniz.
sanctuary35
03-04-2012, 22:06
şirket aracıyla özel etap yerlerine gelmek istemiyorum pek araca güvenmiyorum o yüzden dağa taşa çıkamam :S
Yarış asfalt etaplardan oluşuyor. Bildiğimiz gidiş geliş köy yolları gibi yollar. Sıkıntı olmaz yani
pazar günkü özel etap saatleri vs. nerden temin ederiz?
kaç yıl oldu efemçukuruna çıkmayalı etap nerde unuttum nası gitçez oraya :D
yarısın start alanından .sanırım 1 kac seyırcı servıs aracı olcak :) bademler opet ın oradan zaten yonlendırme levhalarını gorursunuz:)
ege rallisi takım ve pilotların listesi
http://www.eosk.org.tr/image/2012%20KAYIT%20LISTESI-EGE.pdf
yarış en iyi nerden izlenir etap olarak araçları daha iyi görebileceğimiz noktalar nereleridir biraz tiyo verirmisiniz o kadar yol gittiğimize değsin en azından
serkanokan
04-04-2012, 20:34
yarış en iyi nerden izlenir etap olarak araçları daha iyi görebileceğimiz noktalar nereleridir biraz tiyo verirmisiniz o kadar yol gittiğimize değsin en azından
Fotoğrafçı sayısı nerde fazlaysa orda izleyebilirsiniz ;)
Bu arada yarın 2 uçağıyla izmire geliyorum R2 heyecanı gitgide artıyo :)
Fotoğrafçı sayısı nerde fazlaysa orda izleyebilirsiniz ;)
Bu arada yarın 2 uçağıyla izmire geliyorum R2 heyecanı gitgide artıyo :)
serkan öyle bi yer olsunki hem tepeden bakalım hem düzlükten gelsinler tam önünde de bir viraj olsun yeter daha ne isteyimki:D en son çeşme ıldır da tırmanmı ne vardı ona gitmiştim değişiklik olsun bizede
Bademlerde olması lazım öyle bir nokta mevcut. Geçen sene Yağız Avcı'nın uçtuğu yere yakın bir yerlerde olmalı. Bilen tarif etsin :D
Bademlerde olması lazım öyle bir nokta mevcut. Geçen sene Yağız Avcı'nın uçtuğu yere yakın bir yerlerde olmalı. Bilen tarif etsin :D
haritadan resimli olursa süper olur çokmu şey istedim akşam akşam:)
haritadan resimli olursa süper olur çokmu şey istedim akşam akşam:)
Yanlış yönlendirmek istemem ama Seferihisara girerken kavşak var bir köşede tansaşın yanından gidilirse sığacık körfezine çıkar tam tersi istikamette bi köşede polis karakolu olmalı polis karakolunun yanından geçip(dağların tarafına) bi yerlerden gidilmesi gerek ama nasıldı hatırlamıyorum açıkçası.
daha vakit var araştıralım biraz ona göre gidelim
serkanokan
04-04-2012, 21:18
serkan öyle bi yer olsunki hem tepeden bakalım hem düzlükten gelsinler tam önünde de bir viraj olsun yeter daha ne isteyimki:D en son çeşme ıldır da tırmanmı ne vardı ona gitmiştim değişiklik olsun bizede
İzmirli arkadaşlar yardımcı olacaktır,ben o mevkiye senede bir yarışmak için geliyorum sadece :)
Bademlerde olması lazım öyle bir nokta mevcut. Geçen sene Yağız Avcı'nın uçtuğu yere yakın bir yerlerde olmalı. Bilen tarif etsin :D
Kanka geçen yıl Emre Yurdakul uçmuştu diye hatırlıyorum ben :)
özel etaplarda aracınızı par edecek alanlara ve seyır alanına dıkkat etememız gerekır .allah korusun taş lardan zarar gormeyelım:))
İzmirli arkadaşlar yardımcı olacaktır,ben o mevkiye senede bir yarışmak için geliyorum sadece :)
Kanka geçen yıl Emre Yurdakul uçmuştu diye hatırlıyorum ben :)
Hakkaten ya:) mazur gor haci kafam uctu :) 2 gun icinde pistten cekilip butun sezon ralliye karar verdim sen dusun halimi:D
DaRkNeSs-
04-04-2012, 23:38
HAydaaa can pist aracı aldın o kadar kovalamıcakmısın tpş yi?
rally nin tadı hiç birinde yok sanırım:)
Pistte eglenceli ama ralli kadar degil:) bu sene tpşde sadece lastik masrafim grup n'de 1 sezon ralli kovalamayla ayni rakami buluyordu birazda ondan biraktim tpşyi
edit: hem kış kupasında genel klasman şampiyonu oldum pistte 1 sene götürür o beni :D herşeyi tadında bırakıcan borusan'ın bmw'lerine yetişemeyiz :D hem kış kupasından TPŞ'ye borusan hariç hemen hemen aynı kişiler girdi zaten:D
DaRkNeSs-
05-04-2012, 03:19
peki satıcakmısın clio yu durcak mı?
gördüğüm kadarıyla palio ile kayıt yapmışsın.
ünsal da eski bi arkadaşımdır bu arada :)
Clioyu sattım diyelim ama yabancıda değil :)
fatihtemizer
05-04-2012, 10:45
gecen hafta gümrükten clio r3 çekildi.ege rallisi için..takip edicem bakalım..
Pistte eglenceli ama ralli kadar degil:) bu sene tpşde sadece lastik masrafim grup n'de 1 sezon ralli kovalamayla ayni rakami buluyordu birazda ondan biraktim tpşyi
edit: hem kış kupasında genel klasman şampiyonu oldum pistte 1 sene götürür o beni :D herşeyi tadında bırakıcan borusan'ın bmw'lerine yetişemeyiz :D hem kış kupasından TPŞ'ye borusan hariç hemen hemen aynı kişiler girdi zaten:D
:icon_tup:şimdiden tebrik ederim.hayırlısı olsun dilerim iyi dereceler alırsın allah utandırmasın aracın yere duz bassın.group n .için bir kaç araç sahibi ile görüşmekerim oldu fakat istediğim rakam ve teknik özellikte kafama yatan arac bulamadık bırazda gec kararr verdım.. yarışları sunmak bana kaldı artık .burdan baslayalım .:D techturkey ve izmir tayfası olarak seni destekliyoruz.:icon_tup:
İlk mesaja eklenirse daha görünür olur
ulaşımla ilgili sorular için;
http://www.eosk.org.tr/image/Etaplar-Ulasim.pdf
İlk mesaja eklenirse daha görünür olur
ulaşımla ilgili sorular için;
http://www.eosk.org.tr/image/Etaplar-Ulasim.pdf
ilk mesaja eklendi -edit :)
pazar günü en geç kaçta etapta olmamız lazım
pazar günü en geç kaçta etapta olmamız lazım
Tam saatinde giderseniz 9tane s2000 sinifinda yarisan arac gorursunuz gec gelirseniz goreceginiz araclar gittikce standart olur:)
Tam saatinde giderseniz 9tane s2000 sinifinda yarisan arac gorursunuz gec gelirseniz goreceginiz araclar gittikce standart olur:)
Erken gidicem zaten kacta baslıcak yarıs bademlerdenmi ozel etap startı
serkanokan
06-04-2012, 08:13
Ozel etap starti bademlerden baslayacak, 3.30 4 gibi baslayacaktir, zamanini tam ogrenince yazarim.
Sevgili Ralliseverler,
Rallimiz 07 Nisan 2012 Cumartesi günü Bornova Forum’dan start alacak olup , 07 ve 08 Nisan 2012 günleri
BADEMLER, EFEMÇUKURU VE ÇATALCA etaplarının üçer kez , BEYLER etabının 2’şer kez geçilmesi ile
İnciraltı Kent Ormanı servis alanında kurulacak finiş takında 08 Nisan Pazar günü son bulacaktır.
Hazırladığımız bu kılavuz sayesinde seyir noktaları ile etapların start ve finish noktalarına ulaşabileceksiniz.
Seyir noktalarına ulaşırken hız limitleri dahilinde otomobilinizi kullanmanızı , köyiçlerinde 30 km/ s
geçmemenizi rica ederiz. Seyir noktalarında lütfen görevlilerin ikazlarına uyunuz. Ralli otomobillerinin
normal binek otomobillerden çok daha hızlı ve atak olduğunu unutmayın.
Lütfen Can güvenliğiniz için son sayfadaki Seyirci Güvenlik Uyarılarına uyunuz.
Bademler Etabı-Start Noktası
İnciraltı Kent Ormanı servis alanından çıktıktan sonra Çeşme Otobanına giriniz. Seferihisar Gişelerinden
çıktıktan sonra Seferihisar yoluna doğru devam edin. Yaklaşık 10 km. sonra bademler köyüne ulaşmış
olacaksınız. Yolunuzun üzerinde bulunan Bademler Opet Petrol istasyonunu geçtikten sonra sol taraftaki
Gödence tabelasından yolun karşısına geçerek Bademler Start noktasına ulaşabilirsiniz.
Bademler Etabı Etap ilk araç geçiş saatleri: Cumartesi 15:43 - Pazar: 09:38 ve 14:05
Etabın start noktası öncesinde sağ tarafta aracınızı park edebileceğiniz alan bulunmaktadır. Yolun trafiğe
kapanmamasına dikkat ederek park etmeniz önemle rica olunur.
Bademler Etabı-Stop Noktası
İnciraltı servis alanından çıktıktan sonra Çeşme Otobanına giriniz. Seferihisar Gişelerinden çıktıktan sonra
Seferihisar yoluna doğru devam edin. Seferihisar şehir merkezine girdikten sonra Devlet Hastanesi yolunu
takip ederek yukarı doğru devam ederken yaklaşık 1,8 km. sonra “Gödence” yazılı yol sapağına varacaksınız.
Sapaktan sola doğru devam ederek takribi 10 km. sonra gödence köyüne varacaksınız. Köyün içinde düz
devam ederek giderseniz Bademler stop noktasına varabilirsiniz.
Köy içinde yolun darlığı ve yarış araçlarının bir sonraki etaba devam edeceğini düşünmenizi rica eder,
Otopark konusunda hassas olmanızı önemle rica ederiz.
Efemçukuru-Start Noktası
İnciraltı servis alanından çıktıktan sonra Çeşme Otobanına giriniz. Seferihisar Gişelerinden çıktıktan sonra
Seferihisar yoluna doğru devam edin. Seferihisar şehir merkezine girdikten sonra Devlet Hastanesi yolunu
takip ederek yukarı doğru devam ederken yaklaşık 1,8 km. sonra “Gödence” yazılı yol sapağına varacaksınız.
Sapaktan sola doğru devam ederek takribi 10 km. sonra gödence köyüne varacaksınız. Köyün içindeki müsait
bir alana aracınızı park etmenizi rica ederiz. Köyün içinde yer alan Efemçukuru tabelasını takip ederseniz
Efemçukuru start noktasına varabilirsiniz.
Köy içinde yolun darlığı ve yarış araçlarının da bu yolu kullanacağını düşünmenizi rica eder, otopark
konusunda hassas olmanızı önemle rica ederiz.
Efemçukuru Etabı ilk araç geçiş saatleri: Cumartesi 16:06- Pazar: 10:01 ve 14:28
Efemçukuru-Stop Noktası
İnternet sitemizde yer alan uzak servis alanı road book’unu takip ederek efemçukuru stop noktasına
ulaşabilirsiniz.
Çatalca-Start Noktası
İnternet sitemizde yer alan uzak servis alanı road book’unu takip ederek efemçukuru stop noktasına
ulaşabilirsiniz.
Çatalca Etabı ilk araç geçiş saatleri: Cumartesi 16:29 - Pazar: 10:24 ve 14:51
Çatalca Stop Noktası
İnciraltı servis alanından çıktıktan sonra Çeşme otobanı yoluna doğru dönünüz, takribi 1 km. sonra
Havalimanı-Ankara-İstanbul yoluna sağ taraftan giriniz. Takribi 9 km. sonra Havalimanı-Gaziemir yoluna
giriniz. Önünüze gelen 3 alt geçit’den geçtikten sonra yaklaşık 1,2 km. sonra Menderes-Gümüldür-Özdere
yoluna giriniz. Takribi 6,5 km. sonra Dereköy, Akçaköy, Bahçecik tabelasından sağa giriniz. Yola girdikten
yaklaşık 3 km. sonra Çatalca-Çamtepe-Kavacık yoluna giriniz. Yaklaşık 3 km. sonra stop noktasına varmış
olacaksınız.
Beyler Start Noktası
İnciraltı servis alanından çıktıktan sonra Çeşme otobanı yoluna doğru dönünüz, takribi 1 km. sonra
Havalimanı-Ankara-İstanbul yoluna sağ taraftan giriniz. Takribi 9 km. sonra Havalimanı-Gaziemir yoluna
giriniz. Önünüze gelen 3 alt geçitten geçtikten sonra yaklaşık 1,2 km. sonra Menderes-Gümüldür-Özdere
yoluna giriniz. Takribi 6,5 km. sonra Dereköy, Akçaköy, Bahçecik tabelasından sağa giriniz. Yaklaşık 9 km.
sonra Orhanlı Köyüne ulaşacaksınız. Orhanlı köyünden Beyler köyüne döner dönmez Start noktasına
ulaşabilirsiniz. Köylülere sorarak Beyler yoluna ulaşabilirsiniz.
Beyler Etabı ilk araç geçiş saatleri: Pazar: 11:12 ve 15:39
Beyler Stop Noktası
İnciraltı servis alanından çıktıktan sonra Çeşme Otobanına giriniz. Seferihisar Gişelerinden çıktıktan sonra
Seferihisar yoluna doğru devam edin. Seferihisar şehir merkezine girdikten sonra Devlet Hastanesi yolunu
takip ederek yukarı doğru devam ederken yaklaşık 1,8 km. sonra “Gödence” yazılı yol sapağına varacaksınız.
Sapakta aracınızı bırakarak, sağ yoldan ilerlediğinizde Stop noktasına ulaşabilirsiniz.
MÜKEMMEL RALLİ İZLEYİCİSİ İÇİN 10 EMİR
Sevgili Ralli İzleyicisi,
Organizasyonumuzun başarısı ve sizlerin güven içinde yarış izleyebilmeniz hatırlatmalarımıza uymanızı
önemle rica ederiz.
1) Resmi zaman çizelgesini mutlaka edininiz. Zaman çizelgesinde ilk aracın etaba başlama zamanından en az
bir saat önce etaplarda bulununuz. Dikkat : Etaplara özel giriş izni olan akredite basın mensupları ve
görevliler dışında özel araçların etaplara girişine izin verilmeyecektir.
2) Özel etapların kapatılmasına ilk aracın geçişinden bir buçuk saat önce yol kapama çalışmaları
başlayacaktır. Lütfen etap görevlilerine bu konuda yardımcı olunuz, işlerini zorlaştırmayınız. İlk araç
öncesinde parkurdan güvenlik ve öncü araçları geçecektir. Finiş noktalarına araç ile girişin izin verilmediği
yerlerde lütfen araçlarınızı görevlilerin uyarıları doğrultusunda ana yollara park ederek yürüyerek istediğiniz
bölgeye ulaşabilirisiniz.
3) Etap içine erken girdiyseniz araçlarınızı kesinlikle yol kenarına park etmeyiniz. Yol kenarında park
halindeki bir araç etabın iptaline neden olacaktır. Özel etap tahliye yolu olarak kullanılacak yollarda da
araç girişine ve parkına izin verilmeyecektir. Özel etapların zaman kontrol noktaları öncesinde yol kenarına
bırakılan araçların trafiği tıkayabileceğini ve yarışmacıların noktaya geç kalmalarına sebep olacağını
düşünerek, görevlilerin uyarılarına gerek kalmadan aracınızı yoldan olabildiğince içeri park ediniz.
4) Özellikle uzun etaplarda etap içindeki pek çok yol ambulans ve güvenlik araçlarının kaçış yolu olabileceğini
düşünerek bu yolların her zaman geçişe açık kalması konusunda organizasyona yardımcı olunuz.
5) Tehlikeli noktalarda durmayınız, organizasyon görevlileri ve jandarmanın uyarını dikkatle dinleyiniz.
6) Seçeceğiniz noktaların gerektiğinde kaçışınıza olanak sağlayacak bir yer olmasına özen gösteriniz. Son
yıllarda yarış otomobillerinin egzoz ses seviyesi azaltıldığı için araç sesini duyduktan sonra kaçmazınız için
yeterli süre olmayacaktır.
7) Medya mensupları için ayrılmış özel bölümlere girmeyiniz. Bu bölümler “medya” olarak tanımlanmıştır ve
medya mensupları sizler kadar şanslı olamayan arkadaşlarımızın yarış hakkında bilgi almalarını sağlamak için
çalıştığını unutmayınız.
8) Evden çıkmadan yanınızda tahmin edilemeyen durumlar izin gerebilecek malzemeleri yanınıza alınız. Ralli
mükemmel bir doğal içinde yapıldığı için güneşe ve yağmura karşı hazırlıklı olmalısınız. Ayrıca, düşmeler,
sinek ve böcek sokmaları için yanınızda bazı temel ilk yardım malzemelerinin bulunmasında fayda vardır.
9) Hangi etaplarınızı izleyeceğinizin planını zaman çizelgesine göre veya bizlerin önerilerimiz doğrultusunda
önceden yapınız. Bir etaptan diğerine giderken radar kontrolü yapılacağından, köylerden kesinlikle yavaş
geçiniz. Plan yaparken bir etap eksik izleyerek acele etmeden, bir etaptan diğerine ulaşmak için
risk almadan, güven içinde yarış izlemeyi düşünmenizi önemle tavsiye ederiz.
10) Son ama en önemlisi; Ormanda kesinlikle ateş yakmayınız! Yanınızdaki torba ile çöplerinizi
toplayınız ve köylerden geçerken çöpe atınız. Bu davranış bizlerin medeniyet seviyemizin göstergesi olacaktır.
Start tag ini imal eden, montajlayan kisilere sevgilerimle...
SekoLive
07-04-2012, 18:11
DHA Doğan Haber Ajansı - son dakika haberleri - flaş haber - güncel haberler - internet haber - doğru haber - sıcak haber (http://www.dha.com.tr/dhavideogaleri.asp?vid=296029)
cok üzüldüm umarım hemen atlatırlar bu kazayı :(
şansszlıkmı ihmalkarlıkmı ne desem bilemedm aramızda daha once yarısanalr organize edenler bişeyler yazıcakdır.
M.Can Çimir
07-04-2012, 18:24
DHA Doğan Haber Ajansı - son dakika haberleri - flaş haber - güncel haberler - internet haber - doğru haber - sıcak haber (http://www.dha.com.tr/dhavideogaleri.asp?vid=296029)
cok üzüldüm umarım hemen atlatırlar bu kazayı :(
şansszlıkmı ihmalkarlıkmı ne desem bilemedm aramızda daha once yarısanalr organize edenler bişeyler yazıcakdır.
Tag ile alakalı bir sorun yok. Türkiye Ralli Şampiyonası'ndaki tüm tag'lar bu şekilde yapılıyor. Burada Mithat Diker'in (bence) gereksiz sert kalkışı yüzünden yaşanmış kaza... Oradan nasıl kalktığınız önemli değil çünkü normal etapta yol alıyorsunuz, özel etap zaman kontrol noktasında zamanında gittiğiniz taktirde sorun olmaz. Seyirciyi etkilemek adına sert kalktı, bu üzücü olay yaşandı. Hayati tehlike söz konusu değil ancak bazı kontollerden geçirilerek gözlem altında tutuluyorlar. Geçmiş olsun.
SekoLive
07-04-2012, 18:31
can teşekkürler açıklaman için. ben ilkkez orda pati ceken bi ralli arabasına denk geldim ordan inen araçlar genelde cok cok yavas iniyorlar.
hayati tehlike söz konusu olmaması iyi ama o şok kolay kolay atlatılmaz...
DaRkNeSs-
07-04-2012, 18:59
4 tane vida çaksalarmış yere keşke..
evoda da güç iyimiiş valla iyi sürükledi tag ı...
yaralanan arkadaşa geçmiş olsun çok bişey yoktur işallah.
Aynen. otopark asfalti sonucta. yere kazik cakilip kaynak atilmaliydi. bu arada video kor bir acidan almis olayi. kaza da en az 3 yarali var. Bayanin cenesi kirildi malesef. Tagin firladigi anda kadrajin en saginda kendisi.. bir de mavi semsiyenin arkasinda 3. bir kisi daha var starti veren. o da kafa ustu dustu. baska yaralanan var mi bilmiyorum.
Show amacli degil de basit bir debriyaj kacirmasiyla da olabilirdi bu.
DaRkNeSs-
07-04-2012, 19:31
evet o soldaki kişi videodan görünmüyor. geçmiş olsun :(
131mirafiori
07-04-2012, 19:39
Tamamen pilotaj kaynaklı bir sorun... Gereksiz hareketler... Oysa ki kalkışı yapan kişide uzun yıllardır bu işin içinde...
M.Can Çimir
07-04-2012, 20:37
Tag da nasil sorun yok?
Valla birçok yarış izledim, direktörlük yaptım, komiserlik yaptım, yarıştım, çeşitli görevlerde bulundum; Avrupa Ralli Şampiyonası'nın bir ayağı olan Bosphorus Rally'den tutun da, diğer kulüplerin yaptığı yarışlara kadar maalesef her tag aynı şekilde...
Şimdiye kadar kimse oradan gazlayarak kalkmadığı için kimsenin aklına böyle bir şey gelmemiştir. Zaten o tagların içi demir profil veya ahşap olduğu için rüzgara karşı ayakta kalabiliyor. Dediğim gibi kimse orada 300 hp 4 çeker bir aracın als açıp kalkacağını tahmin etmez, gereksiz bir hareket çünkü... Mithat Diker'e saygım sonsuz, camianın büyüklerinden ama ben şahsen anlam veremedim o harekete.
Ben yapsam ya da benim yaşımda biri yapsa, atmosferden etkilendi-gaza geldi şeklinde yorumlanabilir ama, dedim ya, anlam veremedim...
Ayrıca motorsporlarının makus talihidir kötü olaylarla anılmak... Kaç kişi ilk 3 etaptaki muhteşem çekişmeden bahsediyor? Kötü olayı arkamızda bırakıp ders alalım, güzelliklere dönelim.
Yarış neticelerini online olarak rallisonuc adresinden öğrenebilirsiniz, reklam olmasın diye tam yazmadım, google'a yazarsanız çıkar zaten.
not: rallisonuç'la herhangi bir alakam yoktur, sadece etap zamanlarının takip edilebilmesi için paylaştım.
Sevgiler.
Yarış talihsiz başladı. Mithat Diker'in orada ALS açıp etapta kalkar gibi kalkması ve orada insanların o şekilde yaralanması tamamen Pilotun suçudur. Gereksiz bir gösteri oldu. Bunca yıldır aynı şekilde bende yarış izlerim hakemlik yaptım 2 sene oldu yarışıyorum. Hiç böyle bir kalkış görmemiştim. Neyse Luca 2.5 sn fark atmış Volkan abiye ardından Yağız ve Fatih Kara varmış
M.Can Çimir
07-04-2012, 20:52
Poz. No. Pilot Toplam Zaman Fark Öndeki fark Sınıf
1 1 L.ROSETTİ 19:20.7 +0.0 +0.0 S2
2 7 V.IŞIK 19:27.2 +6.5 +6.5 S2
3 2 Y.AVCI 19:35.8 +15.1 +8.6 S2
4 8 F.KARA 19:36.8 +16.1 +1.0 S2
5 3 B.ÇUKUROVA 19:53.6 +32.9 +16.8 S2
6 4 E.KAZAZ 19:57.9 +37.2 +4.3 S2
7 17 M.DİKER 21:22.3 +2:01.6 +1:24.4 S3
8 23 A.ÇUKUROVA 21:22.7 +2:02.0 +0.4 S3
9 15 N.ERBİL 21:31.7 +2:11.0 +9.0 S3
10 12 O.AVCIOĞLU 21:32.3 +2:11.6 +0.6 S6
M.Can Çimir
07-04-2012, 20:54
Bu arada Efe'm okuyor :) bugün kendisi de yarışıyordu, yorumları alalım Efe...
evet o soldaki kişi videodan görünmüyor. geçmiş olsun :(
evet sol köşede biz vardık hepimize geçmiş olsun birsen ablanın çene kemiği kırıldı eşi levent abinin geçici tramwa sonucu hastanede müşade altındalar tedavileri suruyor.allah acil şifa versin.enis alpsoy startı verirken bende anonsu yapıyordum .mithat diker gaza basınca motor ve eksoz sesınden mıkrofon dan sesımı duyurmak için tag tan inip 3 adım geri giderken şok oldum gözümün önünden gitmiyor.tum yarıscıların ve hakemlerın moralı bozuldu. dusunduru bır olaydı allahtan ekıbten doctor arkadaslar mudahale ettıler.. 4 ayak sabıtlenmıstı fakat ***** asafalt park alanı oldugu içinde inceydı sanırım !!.komserler kurulu federasyon olayda ıhmal oldugu konusunda arastırma baslattı. montajı yapan ekip ve denetmenlerde olay.
Yarış talihsiz başladı. Mithat Diker'in orada ALS açıp etapta kalkar gibi kalkması ve orada insanların o şekilde yaralanması tamamen Pilotun suçudur. Gereksiz bir gösteri oldu. Bunca yıldır aynı şekilde bende yarış izlerim hakemlik yaptım 2 sene oldu yarışıyorum. Hiç böyle bir kalkış görmemiştim. Neyse Luca 2.5 sn fark atmış Volkan abiye ardından Yağız ve Fatih Kara varmış
malesef mithat abi ye saygımız bır yana .profesyonel bır yarıscı için uzucu bır durum oldu allahtan arakada baska kımseler yoktu.
bu arada favorim volkan ışık bu gun kendısı ıle yarıslardan sonra servıs alanında sohbet etme fırsatım oldu .pazar gunu ıcın rısk harıtası olusturduklarını 3 etapta fazla zorlamadıklarından bagsettı !! luca ise rıskı seven bır pılot yarın çok çetin gececek yarıslar.
131mirafiori
07-04-2012, 21:50
Yarış startı için tag bundan sonra kullanılmamalı... Bir kişinin daha canı yanmasın böyle usta pilot olmaz ağalar...
Valla birçok yarış izledim, direktörlük yaptım, komiserlik yaptım, yarıştım, çeşitli görevlerde bulundum; Avrupa Ralli Şampiyonası'nın bir ayağı olan Bosphorus Rally'den tutun da, diğer kulüplerin yaptığı yarışlara kadar maalesef her tag aynı şekilde...
Şimdiye kadar kimse oradan gazlayarak kalkmadığı için kimsenin aklına böyle bir şey gelmemiştir. Zaten o tagların içi demir profil veya ahşap olduğu için rüzgara karşı ayakta kalabiliyor. Dediğim gibi kimse orada 300 hp 4 çeker bir aracın als açıp kalkacağını tahmin etmez, gereksiz bir hareket çünkü... Mithat Diker'e saygım sonsuz, camianın büyüklerinden ama ben şahsen anlam veremedim o harekete.
Ben yapsam ya da benim yaşımda biri yapsa, atmosferden etkilendi-gaza geldi şeklinde yorumlanabilir ama, dedim ya, anlam veremedim...
Ayrıca motorsporlarının makus talihidir kötü olaylarla anılmak... Kaç kişi ilk 3 etaptaki muhteşem çekişmeden bahsediyor? Kötü olayı arkamızda bırakıp ders alalım, güzelliklere dönelim.
Yarış neticelerini online olarak rallisonuc adresinden öğrenebilirsiniz, reklam olmasın diye tam yazmadım, google'a yazarsanız çıkar zaten.
not: rallisonuç'la herhangi bir alakam yoktur, sadece etap zamanlarının takip edilebilmesi için paylaştım.
Sevgiler.
Hocam tag'in şekli konusunda hemfikiriz ancak montajı konusunda benim şüphelerim var. Yere hakkıyla sabitlenmeliydi bunlar. Şeklini tasarımını belirleyen yönetmelikler montajını da vidasının çapına kadar aynı şekilde belirliyor.
Orada o durumdaki tag'e çıkarken yapılabilecek bir debriyaj hatası bile aynı etkiyi yaratabilirdi. He tabi torkuna oturmuş bir evoya dayanamayabilirdi elbet ama ne bileyim, altı tekerlekliymiş gibi de fırlaması bana normal gelemiyor bir türlü.
Zaten işin içindeyiz hepimiz, bunları da aslında biliyoruz. Bugüne kadar ihmal edilebilir gözüken basit bir ayrıntı bugün hepimizi üzdü.
Sürç-i lisan ettiysem affedin. 3-5 taraflı üzüntü oldu benim için.
Selamlar
DaRkNeSs-
08-04-2012, 14:02
sabaha karşı efemçukuru ve bademler etaplarını geçtim kaçak yarışı modelinde :D
sabah 7 de eve varınca da ralli izlemek yalan oldu :)
ama etap geçerken acaip yarışasım geldi valla :D
bademler etabını ralli araçları ne sürede geçiyor?
ben tersten ( efemçukurundan bademlere doğru) 10 dakkada geçtim starex minibüsle :D
Deagles48
08-04-2012, 15:17
Gitmeyi düşünüyodum aslında böyle bir olay yaşanması kötü olmuş video dan anladığım kadarı ile bir çok yanlış insanların yaralanmasına sebep olmuş start tag'ın yere tam montajlanmaması pilotun hızlı kalkışı sonuçta adam tag'ın yere montajlanmadıgını nerden bilebilirdiki yani ralli sonuçta bütün bunlar bir yana o start tag'ın okadar yakınında durmanın sebebi niyedir hala anlamadım umarım daha iyi organizasyonlar için örnek olur bu olay
131mirafiori
08-04-2012, 15:22
ağalar start tag leri hiç bir zaman yere montajlanmamıştır...
Pilotun suçu tamamen...
brsmustang
08-04-2012, 16:15
Ege rallisi genel klasmanı
1 volkan ışık
2 luca rosetti
3 fatih kara
DaRkNeSs-
08-04-2012, 20:47
volkan ışık sahalara hızlı döndü :)
Kaza ıcın benım sahsı gorusum kesınlıkle Pılot un sucu vardır
Yanı etap ıcınde kalkar gıbı bır kalkıs yapmıs
Acıkcası Tag bence gereksız bır sey
fınısh de olsa ustune cıkılıp kupa torenı yapılsa bence yeterlı olur
aracın oradan start almasını her zaman anlamsız bulmusumdur..
Çekişmeli ve hızlı bir Ege Rallisi daha geride kaldı artık şu Ege Rallisi de 3 er yarışlık şampiyona şeklinde olsa çok daha zevkli olucak doyulmuyor tadına :)
2012'nin ilk yarışında yarışamadım sınavlar dolyısıyla ama içim gitti o ayrı mesele.
Startta Mithat abinin olay dün benide şaşırttı kendisi çok eski ve profesyonel anlamda bir yarışçı yaşanan olay kötü belki anlık bir dalgınlığa gelmiş olabilri ama tabi nolursa olsun affedilebilicek bir hata değil gibi gözüküyor insallah bir daha bu tarz şeyler yaşanmaz.
Efe'cim sizleride tebrik ederim oldukça başarılıymışsınız etaba çıkamadığım için haberlerinizi aldım finish podyumunda karşınızdaydım anca :D Yiğit'le seni tebrik ederim
Volkan Işık Luca kovalamacası oldukça iyi.Volkan Işık efsane konuşturmuş yine
Benim favorim Yağız Avcı idi her zaman ki gibi ancak teknik problemlerden dolayı tempo bi hayli yavaşladı kısmet bi daha ki yarışlara
Finish podyumundan bir kaç kare ve yarışın 1.si Volkan Işık 2.Luca Rosetti ve 3.Fatih Kara kısa bir video link ekleyim
2012 Ege Rallisi / Özet Görüntüler - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=EaVd6-PzOfo&feature=autoshare)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/533890_10150713654723405_670933404_9431141_1765772 538_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/545064_10150713656638405_670933404_9431151_1693853 650_n.jpg
brsmustang
08-04-2012, 22:38
EaVd6-PzOfo&feature
sanctuary35
08-04-2012, 22:45
saat 3 gibi servis alanına geldim bi turladım ama araçların servise gelmesine çok olduğundan geri döndüm
serkanokan
08-04-2012, 23:28
Yarisi sag salim bitirip evimize donduk cok sukur. Klasik ege rallisiydi asfalt gorunumlu micir yarisi :D
Tag olayina gelince olay 10 metre onumde yasandi. İki tarafli bi ihmalkarlik soz konusu. Finish tagindan gecerken gorevliler tagin finish oncesinde kaynakla birlestirdiklerini soylediler.Gecmis olsun yaralanan kisilere.
Gecen yil veya ondan onceki yil istanbuldaki bir rallide taga cikarken uyarmislardi bizi yavas kaldirin diye, ama her gun yasanilan bi olay degil tabiki bu dusunulememesi de normal karsilanmali.
Genc copilotlarda 2.geldim umarim diger yarislarda ekip olarak daha iyi sonuclar elde edebiliriz ;)
compomotivee - YouTube (http://www.youtube.com/user/compomotivee#g/u)
bunlarda benden olsun arkadaşlar gödence finişe yakın bir bölgede izledim güzel bir gün oldu birazda video çektik iyi seyirler
Genc copilotlarda 2.geldim...
1 Ersin 2 ben 3 sensin olm yaslandin artik gozun mu gormuyo? :)
serkanokan
09-04-2012, 10:32
Gozumden kacmis, morukladik artik :)
Gozumden kacmis, morukladik artik :)
bizi kadayıflar klasmanına alsınlar artık olm :P
hızlı kalkıcak nevar orda anlamadım adamın ayagını kopartabılırdı yok yere gecmıs olsun yaralı arkadasa
Sınavlardan dolayı gidemedik bu yıl izlemeye.
En uygun zamanlı ; Sakarya Tırmanma var bu sene. Onu kaçırmıycaz... Ralli ile aynı tadı vermesede napalım artık..
Bende o zaman anlatayım artık yarışı :)
Yarış öncesi gergindim, pilotum Yiğit ile önceden tanışıyor ve arkadaş olmamıza rağmen ilk kez yarışın resmi antremanlarında yanına oturdum ve not okudum. Uyumumuz iyiydi, yarışta çok daha iyi oldu. Kaskı takınca işler değişiyor bende galiba :)
Starttaki olayı daha fazla anlatmıyorum. Mithat abiyle birebir yakınlığım münasebeti ile birşey demeyeceğim ancak keşke yaşanmasaydı. Kayan platform pilotumun 1 metre önünde durdu. Bizim içinde yarış orada noktalanabilirdi. Levent abi ve Birsen ablama çok geçmiş olsun, iyilermiş Allaha şükür haberlerini aldık.
İlk günü sınıfımızda lider tamamladık, ertesi güne başlarken ben daha da gerildim. İlk loopta üç etapta 1 dakikaya çıkardık farkı, Beyler etabı Burak Çukurova-Ünal Tezel ikilisinin yaşadığı sağlık problemleri sebebiyle normal etaba çevrilince ikinci loopa yine lider başladık.
İkinci loopta pilotum Yiğit ile çok gittiğimizi düşünürken rakibimiz ilk iki etapta bizden 24 saniye alınca, hızlı iniş ve tehlikeli etapta biraz risk alarak "Genel Klasman 11." zamanı yaptık ve yarışın son etabı olan Beyler'e girilirken 75 saniye fark oldu. Son etabıda oldukça hızlı ve temkinli geçtik ve Sınıf 9'da 1. olarak tamamladık Ege Rallisi'ni. Genç Pilotlar ve Genç Ko-Pilotlar'da da ikinci tamamladık.
EOSK'a, Tüm gözetmen, hakem ve etapçı dostlarıma arkadaşlarıma, yanımızda olan olmayan ve bizi destekleyen herkese, Takımımız DeltaSport ve Team47 Motorsport'a, Sponsorumu Kopaş Kozmetik'e çok teşekkür ediyoruz. İnşallah bu tempomuzu sezonun sonuna kadar koruyup en iyi şekilde 2012 Türkiye Ralli Şampiyonası'nı sonlandırırız.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558379_10150631355791612_503006611_9442526_2120883 664_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/553641_348195951905159_325238374200917_986654_2031 508721_n.jpg
tüm saha hakem,gözetmen,takım ve pilotları tebrik ederim.ege otomobil sporları kulubu adına :)
2012 Ege Rallisi Öncesi - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gRy9b_rsqgc)
uluckaban
09-04-2012, 22:53
Şükürler olsun ufak tefek kazalar dışında sorunsuz bir yarış oldu. Murat Bostancı'nın ilk gün geçirdiği kaza can sıkıcıydı ama kendilerinde birşey olmaması sevindirdi. Mehmet Pınarbaşı ilk gün yaşadığı mekanik sıkıntı sebebiyle yarışı yarıda bırakmak zorunda kaldı 2. gün ise efem çukurunda aracın ön kısmı çukura düşmüş yoğun çabalarla aracı çıkarmışlar yarışta sıkı gidenlerden biriydi bence ama malesef talihsiz olaylar sebebiyle iyi bir derece alamadılar. Burak Çukurova'da talihsiz bir olay yaşamış sanırım ama tam olarak hala ne olduğunu öğrenemedim. Bazıları hortumların birinde kaçak olduğu için co-pilot zehirlenmiş falan diyordu.. Ben Efem Çukuru nda görevliydim çok keyifli dakikalar yaşadım özellikle s2000 ler çok iyiydi. Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılarının devamını diliyorum. Ali Can Topak'a ise özellikle saygılarımı iletiyorum çok hızlısın abi çoook :D
omercanilica
09-04-2012, 22:59
alinin ceza alma sebebi nedır?
Şükürler olsun ufak tefek kazalar dışında sorunsuz bir yarış oldu. Murat Bostancı'nın ilk gün geçirdiği kaza can sıkıcıydı ama kendilerinde birşey olmaması sevindirdi. Mehmet Pınarbaşı ilk gün yaşadığı mekanik sıkıntı sebebiyle yarışı yarıda bırakmak zorunda kaldı 2. gün ise efem çukurunda aracın ön kısmı çukura düşmüş yoğun çabalarla aracı çıkarmışlar yarışta sıkı gidenlerden biriydi bence ama malesef talihsiz olaylar sebebiyle iyi bir derece alamadılar. Burak Çukurova'da talihsiz bir olay yaşamış sanırım ama tam olarak hala ne olduğunu öğrenemedim. Bazıları hortumların birinde kaçak olduğu için co-pilot zehirlenmiş falan diyordu.. Ben Efem Çukuru nda görevliydim çok keyifli dakikalar yaşadım özellikle s2000 ler çok iyiydi. Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılarının devamını diliyorum. Ali Can Topak'a ise özellikle saygılarımı iletiyorum çok hızlısın abi çoook :D
Adamım video eklemişsin facebook'umda sorun var izleyemedim :) Sonuncu olduk nerdeyse la ne hızlısı :D Pist pilotuyum ben :D İlk defa ulusal ralli giriyorum :D Bide Çatalcada uçtum üstüne yetmez gibi :D Arka iki teker havada kaldı nasıl çıktım bende bilmiyorum :D Tamponun sağ önü uçtuğumda olmuş :)
Edit: Efe kıskandım bende foto ekliyorum :D :D
https://m.ak.fbcdn.net/a3.sphotos.ak/hphotos-ak-prn1/546688_403924302953888_240502355962751_1523973_737 293720_n.jpg
https://m.ak.fbcdn.net/a7.sphotos.ak/hphotos-ak-ash3/578672_403985212947797_240502355962751_1524238_193 2591415_n.jpg
DaRkNeSs-
09-04-2012, 23:32
alican kit car mı kullandın grup n mi bu palio?
bu arada dediğim gibi pazar sabaha karşı 6 gibi efemçukuru ve bademler etaplarını tersten geçtim :D
acaip canım çekti ya, hava yarı aydınlık yarı karanlık starex araba ile bu kadar eğlendiysem, biri bana yol notu okusa nereye gideceğimi bilsem , grup n palio bile kullansam acaip eğlenirdim, zira starex in frenleri bitik,diskler ve balataların değişmesi gerekiyor :D
efemçukuru sonrası yakıt ikmal noktasında görevli birileri vardıysa aramızda sabahın köründe beni gördüler :D
hatta uluç madem efemçukurunda görevliydin,ben bademler i geçerken 3 kere servis minibüsüne durup yol verdim,büyük ihtimal sen de içindesindir o minibüslerden birinin :D ters yönden tempolu giden bi starex dikkatinizi çekmedi mi :hahaha:
Bu sene bir kit car'ım yok :) Ralli olunca maliyet yükseliyor dolayısıyla güç şanzıman body kit vs olarak S1600 ayarında cliodan inip grup n palioya bindik :) Bu da güzel :) Çok sapık gitmiyo ama idare ediyo :) Seneye para durumuna göre duruma bakıcaz bu sene bi alışayımda :)
DaRkNeSs-
09-04-2012, 23:55
clioyu ralliye adapte edemezmiydin ya hazır elinde güzel yürüyen bi makina varken :D
Plakası yok, Proflex amortisör almam lazım, Araç 2000cc ancak S1600 body :) Zaten homologe değil :) daha sayayımmı :)
DaRkNeSs-
10-04-2012, 00:45
say say heyecanlı oluyo :D
plakası olmadığını görmemişim,plakasız ralliye çıkamıyoduk tabi :) lakin proflex le body kısmına takıldım
sendekileri proflex biliyodum ben, gerçi amortisör alınır yine tek eksik o olsa idi..
yanlız body nin alakasını çözemedim :D
Bu fotoda benden bugun aılemın yanına donerken Gemlıkte denk geldım :)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/531100_10150624851707030_610642029_9240481_4683054 05_n.jpg
Diyelimki teknik kontrol'e bu araç Ragnotti diye yutturduk yani sınıf 8 diye çakma plaka uydurduk bişey yaptık rollcage'i uydurduk vs :) ragnotti bu araç;
http://photorallye.blog.club-corsica.com/images/upload/photo27806.jpg
Bu da benim Clio dolayısıyla adam bu ne kardeşim der haklıda. Body homologe değil ragnotti için. N3 çünkü. Standart dışında çaplarda jant bile takılamıyor.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/432286_10150631564432800_567822799_9444213_9922925 90_n.jpg
DaRkNeSs-
10-04-2012, 01:04
hmm senin body e sahip araç clio s1600 dü sanırım. hatta duvarımda bi resmi bile var toprak etapta kayarak viraj alırken ercan kazaz cem bakançocukları ikilisinin :)
roll cage derken başganım? :D cliodaki cage farklı mı?
Mevzu derinleşiyor yatıyorum sonra anlatırım :D
Alicanim, bu Darkness'in sorulari bitmez kardesim, tavsiyem 1 hafta gozukme forumda :P
Alicanim, bu Darkness'in sorulari bitmez kardesim, tavsiyem 1 hafta gozukme forumda :P
zuahahahahahahahahhaa :D
DaRkNeSs-
10-04-2012, 11:56
Alicanim, bu Darkness'in sorulari bitmez kardesim, tavsiyem 1 hafta gozukme forumda :P
Otel lazimdiye ararsin ama...:ofk::ofk:
Ralli kurallarini bilmiyorum,sormadan nasi ogrencez?
Bumudur arkadaslik yani , bumudur rallicinin birbirine destek olmasi?
Alicanim, bu Darkness'in sorulari bitmez kardesim, tavsiyem 1 hafta gozukme forumda :P
cwp ver adama haaaaaaaa bumu lan arkadaşlık :ofk:
Crx'in biteceği yok bu adamıda biz aramıza alalım ben sana söyleyim gece 5te 6da antremana saldık mı bunu mermi gibi ezberler yarışır co-pilotsuz bile yarışır :D adamda ilgi merak var baksana :)
dimi kanka :D
Bro ben sana ozel anlaticam bi gun roof barda, ama once check-in yapip mayor olmam lazim :P
hahaha darkness kilitlemiş :D :D tebrikler gençler ;)
DaRkNeSs-
10-04-2012, 14:15
Bro ben sana ozel anlaticam bi gun roof barda, ama once check-in yapip mayor olmam lazim :P
Hala mi dalga geciyosun len?
Check in yap ama mayorlugu alamazsin :)
DaRkNeSs-
10-04-2012, 14:30
cwp ver adama haaaaaaaa bumu lan arkadaşlık :ofk:
Crx'in biteceği yok bu adamıda biz aramıza alalım ben sana söyleyim gece 5te 6da antremana saldık mı bunu mermi gibi ezberler yarışır co-pilotsuz bile yarışır :D adamda ilgi merak var baksana :)
dimi kanka :D
Crx bitecek az işi var.
Ben oyle yada boyle bir gun bir ralli etabinda yarisicam ama tirmanma ama mahalli.
Eskide de crx alip turbolucam diyodum diyodum inanmiyodunuz noldu simdi? :D
Efemvukurunu ralli araclari 8 dakkada geciyomus.
Bademleri de 6 bucuk dakka civarinda.
Ben ikisinden de hayatimda ilk defa gectim ustelik karanlikta ve frenleri bitmis bi starex ile :D o yuzden de asiri temkinli gittim zorlamadim
Efemcukurunu 12 dakkada bademleri 10 dakkada gectim.
Cok mu iyi? hayir kotu hosuma gitti mi? Acaip zevk aldim :D
Mesela yanimda co pilotum soner olsaydi, arac da grup n palio olsaydi cok daha iyisi olurdu,en azindan ortalarda bi sure yapardim
Ama herseyden ote cok zevkli bisey :)
Sponsor bulsakda yarisabilsek keske :D
hmm senin body e sahip araç clio s1600 dü sanırım. hatta duvarımda bi resmi bile var toprak etapta kayarak viraj alırken ercan kazaz cem bakançocukları ikilisinin :)
roll cage derken başganım? :D cliodaki cage farklı mı?
Pist roll cage'lerinde ortada genelde çapraz olmaz daha az destekli olur. Pistte genelde girecek çok şey yoktur. Spin atar kalırsın arkandaki araç vurabilir ya da sen öndeki araca vurabilirsin. Rallide mevzu daha farklı uçunca aracı çakabileceğin ağaçlar kayalar var. Bu sebepten daha destekli cage'e sahip oluyor ralli araçları. Çoğu pist paliosunda tavanda ortada çapraz geçmez rallide çapraz bir parça daha olur mesela. Sen yarışlara falan gel otomatikman öğrenirsin zaten orada takıldıkça haftasonu TPŞ var mesela. Ama en sonunda gelme :) Sabahtan gel gelebiliyorsan :)
Edit: Pistte 2 şampiyonluğum var sponsorum yok :) Aramadım gerçi bu sezonun başına kadar hiç ama sponsor bulmak zor birşey hakkaten.
DaRkNeSs-
10-04-2012, 15:59
Cevaplar icin tesekkur ederim adaş ;)
Haftasonu gelcem mutlaka ama cumartesileri genelde otelde is oldugu icin eve cok gec gidiyorum o yuzden de pazar sabah kalkamiyorum ama bu hafta kalkicam :)
Sponsor olayini da makarasina soyledim zaten,sen sampiyon bulamiyosan bana kim sponsor olsun :D
fastcare
25-04-2012, 00:47
Fiat Palio S1600 ile start aldığımız yarış startta yaşanan talihsiz olayı saymazsak oldukça keyifli başladı.
Türk tasarımı olan ralli otomobilimizin asfaltta rakiplerimize göre handikapları olduğunu bilerek başladık yarışa. Yarış öncesi test sürüşü ve setup yapma şansımız olmadı.
İlk güne orta sertlikte arka viraj çubuğu ile başladık. Yumuşak çubuğa geçiş yapmayı düşünürken etap içerisinde viraj çubuğunun bağlantı ayağı kırıldı. Bu bize büyük şansla atlattığımız bir spinle beraber kaybettiğimiz 20 - 25 sn zamana maloldu. Bu sırada sınıf 5 ikincisi ve önden çeker 5. konumundaydık.
ikinci güne geldiğimizde ise setupları biraz daha yumuşattık. BF ten Pirelli ye geçiş yaptık. Tam ayarlara alıştığımız sırada günün üçüncü etabı içerisinde, sağ sert bir virajda sol ön tekerimiz bijon kesti. Aracın güzeller güzeli kilidi sayesinde araç yürümeye bu şekilde devam edebilecekken yarışı bırakmak zorunda kaldık. Bu olay beyler etabının sonunda olsa kesinlikle devam ederdik.
Bizden birkaç kare:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/531392_10150682983608152_723598151_9170235_1215679 655_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/576176_10150682983918152_723598151_9170236_2572380 81_n.jpg
Kırılan arka viraj çubuğu ayağı:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/521939_10150682984153152_723598151_9170237_1123944 25_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/535993_10150682986673152_723598151_9170251_3170165 74_n.jpg
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/521767_10150682987063152_723598151_9170252_1431292 767_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/549344_401357389892865_225755620786377_1372787_170 8592461_n.jpg
Eskişehir Rallisi'nde görüşmek üzere :icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.