Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : e30 vs s13 drift ?



!KO
25-03-2012, 10:32
amaç sadece profesyonel drift bütçe kısıtlı ama bi yandanda s13 sevdası var (3. araba olucagı için yatması vs sorun değil ama hayattanda soğutmasın :p)

siz olsanız ne yapardınız :)

bilalMW
25-03-2012, 10:44
şahin 5 fites ? her derde deva panpa

!KO
25-03-2012, 10:47
şahin 5 fites ? her derde deva panpa

Beyfendi burası geyik yapma yeri değildir.Ciddi bir konuda makara yapmayalım.

Bilal beye ceza verilmesi taraftarıyım arz ederim.

bilalMW
25-03-2012, 10:58
Beyfendi burası geyik yapma yeri değildir.Ciddi bir konuda makara yapmayalım.

Bilal beye ceza verilmesi taraftarıyım arz ederim.

passifloramı içtin olm sen? iyimisin?
e30 iyidir 320i 323i 325i

!KO
25-03-2012, 11:00
passifloramı içtin olm sen? iyimisin?

f0GP6XaD-Lg

Mechanix
25-03-2012, 21:02
Bmw seviyorsan bmw , nissan seviyorsan nissan tercih et. 3. Aracın olacaksa s13 e de rahat rahat binersin. Onemli olan duzgun bir araba alman.

Eray Yümsel
25-03-2012, 21:04
para varsa e30 yoksa gene e30 :D

By_DoMiNo
25-03-2012, 21:10
nissanın 0 parcası yok parca sıkıntısı yaşarsın bu yüzden. e30 da hem piyasası pahalı hemde gövdesinin yeterince güclü olmadığını söylüyorlar. Şahsen ben olsam o paralara yanlış olmasın e34 kasa 5.25 tercih ederdim. Fiyatları gayet makul. Ve sağlamlık olarak ödüllü kasadır. Drift spec icin önü acık bir kasadır. tabiki tercih meselesi yine.

arfy
25-03-2012, 21:49
jdm worksun yaptığı kartalı gördükten sonra hertürlü kuş seriside alabilirsin valla :)

şöyle söliyim bence en önemli kriterlerden biri parça durumu olmalı .. e30 un neyini ararsan ara kesin bulursun .. aynı gün işini halledersin ..

Kakus
25-03-2012, 21:52
Ölü fiyata e21 satarım sana. :D ;) Güven sen kankana, gel verem. :D

!KO
25-03-2012, 22:23
Bmw seviyorsan bmw , nissan seviyorsan nissan tercih et. 3. Aracın olacaksa s13 e de rahat rahat binersin. Onemli olan duzgun bir araba alman.

beyaz s13 antrenmanlara gelene baktım ama baya bi eksiğim var suanda 15bin tl en fazla butcem var dıyebılırım

korkum su s13 alırım ama drifte uygun hale getırebılmem maddi yonden uzun surebılır bana bı sorun acarsa drift yaparken

e30 eray abi sende varsa temız uygun konusalım ama baskasından almam niye almam hem ucmuslar hem leş :D

e34 325 bakıcam 335e olmaz dedi mustafa abi 325 hakkında ne der bılmıyorum :) mert abı turbolarsan rahat rahat drift yaparısn dedi turbo + maliyet :)



525 daha uygun rakamlara bulunuyor , drift icinde uygun. E30 daha hafif ve daha keyifli , ama piyasa fiyatları yuksek. İcine hangisi siniyorsa onu alabilirsin.

demiş mustafa abı diger konuda o zaman e34 325 e30 325 ve s13 arasında bi seçim yapmam gerekicek :)

ruudvan
25-03-2012, 22:52
s13 hastasıysan al bın drıft yap deılsen bmw al

!KO
25-03-2012, 22:57
s13 hastasıysan al bın drıft yap deılsen bmw al

s13 bmwlerden daha cok severım ama drift benım ıcın araba fanlıgından daha onemlı ondan en mantıklı yolu secmeye calısıorum hedef benı yormıcak sekılde yapabılcegımın en iyisini yapmak rıdvan abi :)
yoksa cok ısterım ciddi bi s13 um olsun :) ama suanda gonul s13mantık e34 m50 diyo :)

ruudvan
25-03-2012, 23:08
s13 bmwlerden daha cok severım ama drift benım ıcın araba fanlıgından daha onemlı ondan en mantıklı yolu secmeye calısıorum hedef benı yormıcak sekılde yapabılcegımın en iyisini yapmak rıdvan abi :)
yoksa cok ısterım ciddi bi s13 um olsun :) ama suanda gonul s13mantık e34 m50 diyo :)
valla s13 e cıddı asık olmak lazım yoksa bınmek zor bmw daha kolay nıssana gore ustasıda bol.

MaXo
26-03-2012, 22:06
nissanın 0 parcası yok parca sıkıntısı yaşarsın bu yüzden. e30 da hem piyasası pahalı hemde gövdesinin yeterince güclü olmadığını söylüyorlar. Şahsen ben olsam o paralara yanlış olmasın e34 kasa 5.25 tercih ederdim. Fiyatları gayet makul. Ve sağlamlık olarak ödüllü kasadır. Drift spec icin önü acık bir kasadır. tabiki tercih meselesi yine.

Nissan 200sx o kadarda çok uğraştıran sıkıntılı pek bir araba değil.Forumda spawn adlı arkadaşımız 200sx için tüm bilgileri toplayıp bir konu hazırladı http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/114905-nissan-200sx-s13-walkthrough.html#post5674161 konuyu inceleyin.

AEAlmas
04-04-2012, 16:44
200 sx in her parcası bulunuyor ya yeterki istek olsun :) s13 s14 fark etmez

psikolojikdeli
04-04-2012, 19:05
2si birden olsun güzel olsun ;)
http://i1151.photobucket.com/albums/o636/senatyenigun/558107_324599604262023_100001359596047_842822_8574 70032_n.jpg

kickbuttowski
04-04-2012, 21:20
s13 zaten dogustan drift arabasi yasindan dolayi olusan problemlerle ilgilenir motoruna iyi bakarsaniz ekstra birsey yapmaniz gerekmez..

Sonucta baslangic olarak gelistirmeniz gereken 3 teknik var; e-brake, shift down, power over siz bu ucunu iyice anlayip gelistirene kadar s13 yeterli olacaktir daha sonra feint, heal&toe, inerta gibi daha karmasik tekniklere calismaya basladiginizda sert yaylar, cepli koltuk, kamber kitleri gerekecek.

ben s13 derim

Emir_b16a
05-04-2012, 04:38
ankarayla bağlantın varsa e 30 japonyayla bağlantın varsa s13 :D

AtmoSpheriC
05-04-2012, 14:33
ankarayla bağlantın varsa e 30 japonyayla bağlantın varsa s13 :D

adam haklı beyler :D

Dodoo
05-04-2012, 14:43
ankarayla bağlantın varsa e 30 japonyayla bağlantın varsa s13 :D

Doğru dedin :D

Şahsi görüşüm, madem bütçe kısıtlı, motoru temiz ve bakımlı bi s13 düşürebilirsem onu alıp coil ile işe koyulup ardından yavaş yavaş devam etmek olurdu, hem bu sayede o çok sevdiğin arabaya da binmiş olacaksın. e30 lara yüksek fiyat çektikleri için böyle söylüyorum :)

Uygun fiyatlı temiz bi e30 bulursan da neden olmasın :)


Aslında piyasaya/senin araç araştırma olayına bakıyo birazda.. Zaten *****, 200sx temiz ve uygun olarak pek fazla bulunamıyor artık.. Anca teyzeden amcadan düşürebilirsen :D

altima
05-04-2012, 15:02
bak şimdi arkadaşım :D:D:D:

turkiye piyasasında,, drift arabası yapcam diyosan,, bmwdir bu kadar.

al bi e30 tak kıcına bi kilit,, bi turbo,, forgetla arabayı 2 haftada ohh mis gibim binersin..

ama bi S13 ole kıyamazsın,, kenarda dursa bile o bakışı yeterlidir,, insanı alır uzaklara goturur (ne romantizme bagladım hee :D:D)

tşk
Rıdvan..

!KO
13-04-2012, 12:17
bak şimdi arkadaşım :D:D:D:

turkiye piyasasında,, drift arabası yapcam diyosan,, bmwdir bu kadar.

al bi e30 tak kıcına bi kilit,, bi turbo,, forgetla arabayı 2 haftada ohh mis gibim binersin..

ama bi S13 ole kıyamazsın,, kenarda dursa bile o bakışı yeterlidir,, insanı alır uzaklara goturur (ne romantizme bagladım hee :D:D)

tşk
Rıdvan..

senin arabayı sattım demenden sonra işler değişti abi çok katkın var bu işte :D

e36 ya karar kılındı gibi nakit işinide çözdük hayırlısıyla temiz bitane bulucaz :)

ulasubaru
13-04-2012, 12:51
4 kapı e36 al 3.25 yavas yavas yaparsın o halı ıle bıle drıft yaparsın sonrası bellı bı turbo mert bılaloglunun deyımı ıle JILETTTTT :D olur.

arfy
13-04-2012, 13:11
forumda s13 de bmw de kullanan çokca insan var drifte katılanların da içinde bulunduğu .. konuyu görmemeleri olası .. özel mesajla yada antreman günlerinde yanaşıp birebir kullanıcıdan fikir alman sonra kendine göre tahlil etmen daha doğru bana göre ...

gel gelelim bende konu açmıştım .. sonra 36 m3 aldım .. parçası zebellak dedik hatta çoğu nissan sahibi de bmw diyor en azından parça konusunda ama benim araba aylardır yatıyor çıkaramadık .. gerçi benim biraz kendi kaşıntımdan olmuşken turbo olsun dedik ..

he şöyle bişeyde var ,belki benim şanssızlığım vs bilemicem ama şunu örnek vereyim :

http://i164.photobucket.com/albums/u34/byarfy/8dd011be.jpg

bu parça zincir paletini tutuyor .. bildiğin vida yani bişey değil .. ama bulman imkansız gibi :)

istanbulda ikitelli , maslak , bostancı vs aklına gelebilicek çıkmacılar parçacılar borusan kosifler vs de dahil bi çok yetkili servise de sormama rağmen bulamadım..

yurt dışı sipariş geliyor ..geçen hafta gelicekti aksilik çıktı gelemedi .. inşallah p.tesi artık .. umut ..

zincir ararsın yok :) karter zaten 1-2 tane çıkma var yok :) sıfırı ateş pahalı 2 milyar civarıydı yanlış hatırlamıyorsam ...

oem parçalarımı tedarik ettiğim yer ( bostancı oylum oto ) e30 parçalarının sıfırının 36 dan pahalı olduğunu en azından çoğu için söyledi ..

sözde bmw daha kolaydı parça konusunda ama aylardır parça sıkıntısı yaşıyorm .. dediğim gibi belki benim şanssızlığımdır .. nissancıların neler çektiğini düşünemiyorum.. :)

bugün tekrar alcak olsam 3.25 alırım ... m3 parçaları sanırım 36lar içinde diğerlerinden daha zor ..

edit : M3 sahibi olarak tamamen kendi yaşadıklarım ve gözlemlerimden yola çıkarak yazdık ... kesin bir bağlayıcılığı yoktur :)

Eray Yümsel
13-04-2012, 13:17
arif motorun orda değilde maltepe alpinestar da yani geldiğin yerde toplansaydı 40 kere toplanmıştı kardeşim :)

arfy
13-04-2012, 13:19
arif motorun orda değilde maltepe alpinestar da yani geldiğin yerde toplansaydı 40 kere toplanmıştı kardeşim :)

savaş (topkapı) ustanın işçiliğine bişey diyecek yoktur heralde ... fazlasıyla tavsiyeler üzerine gittim zaten .. ilk defa gittim şuan için nötr üm .. parça sıkıntısından dolayı bitmemiş bi araba üzerine konuşmak istemiyorum .. inşallah sonucu güzel olucak ..

bilseydim abi sen alpinestardasın sana yaptırırdım abi ... bedava nede olsa :D :D

Eray Yümsel
13-04-2012, 13:22
e dedım okadar dinlemedin :) kısmet hayırlısı bakalım işçilikle alakası yok bu arada dediğimin parça bulma konusundan diyorum

[RaCeR]
13-04-2012, 13:29
Nissan s13 sabır ister sabredersen keyfini çıkartırsın ama alıyım gazlıyım kırılmasın,ucuz olsun böyle bir araba yok.Sonuçta e30 da alsan nissan da sıfır araba almıyorsun 20 senelik arabalar bunlar.Yok onun motoru sıfır bunun motoru zorlanmamıs bu araba çok temiz fln hepsi hikaye,2 gün sonra motor elinde kalıyor.Eğer maddi durumunda varsa ucuza bitmiş bir araba al kendin toplat herşeyi kafan da rahat olsun gerçi onun da garanti yok mekanik spor ama en azından daha iyi =)

YunusCan
13-04-2012, 22:49
Gönlüm s13 ten yana ama burası tr e30 en uygunu olur sizin için ;) kanımca

psikolojikdeli
13-04-2012, 23:39
Alpinestar'da bmw parça bulma süresi ortalama 15 dakika sürüyor :)

Schumi
13-04-2012, 23:55
Parça bulmak birazda ustanın işi. :) İyi bağlantısı olan usta çoğu bulunmaya parçayı bulur. Ayrıca bir çok parçayı sipariş ile yurt dışından getirtmek yerine kendiniz yurtdışından getirtirseniz daha ucuz ve hızlı olur genelde.

JosephuS
14-04-2012, 18:53
bence E30 al yada bmw nin dier bir modeli...Japon malı parça bulmak zor olur..

GökhanO
14-04-2012, 19:01
Araba M oldumu parca bulmak zorlasıyor ama dogru yerlere gidersen onuda bulabiliyorsun :D
e30 alıp icine m50 turevi bisey koydunmu parca sıkıntısı cekmessin zaten en cok mekanik parca ihtiyacın olur o motorlarında bulamaycagın parcası yok

!KO
14-04-2012, 20:38
Araba M oldumu parca bulmak zorlasıyor ama dogru yerlere gidersen onuda bulabiliyorsun :D
e30 alıp icine m50 turevi bisey koydunmu parca sıkıntısı cekmessin zaten en cok mekanik parca ihtiyacın olur o motorlarında bulamaycagın parcası yok

abi swap giremem suanda :) e36 320 coupe alıp 25e ceviricem yada direk 325 alıcam evdekileri ikna edip bi şekilde :) e30 alıcagım zaman kendi paramla alıcaktım şimdi babam tamamlıcak üstünü çok yakar muhabetine girdi :D

dorukky
14-04-2012, 21:41
nissan parcalarında sıkıntı yok yurtdısından 1 haftada hersey gelıyor hangı aracı ıstıyosan onu al bırı avrupa dıgerı japon :D

AEAlmas
14-04-2012, 21:55
nissan parcalarında sıkıntı yok yurtdısından 1 haftada hersey gelıyor hangı aracı ıstıyosan onu al bırı avrupa dıgerı japon :D

Yapılamaz gümrükten gecmez denilen parcaları bile getirebilirsiniz :D

kickboxer
15-04-2012, 01:13
aman diyim nissanla uğraşılmaz driftte:)

MaXo
29-04-2012, 11:04
aman diyim nissanla uğraşılmaz driftte:)

Aynen.e34 m50 candır vurdummu dağıtır vallaha:D

CRUEL
29-04-2012, 11:13
nissan ın tersi nassın? devamlı sana nassın sorusunu sordurur bu araç:D bence hertürlü e30 en azından parçası daha ucuz ve kolay bulunur. s13e sadece aşırı bağımlısı binmeli bu saatten sonra:)

GokhanE.
29-04-2012, 11:26
S13 bu isin felsefesine daha uygun,ama turbo araba surpriz kutu gbi masraf acarsa cok acar,atmosferik bir nebze daha masrafsiz.

JeytaN
29-04-2012, 17:23
Dostum sen BMW'ye bin, caponu unutursun merak etme.. :)

E_RtugrulJAP10
29-04-2012, 22:54
Japon hastası biri olarak :) parça getirebilirim bulurum dersen s13 - bulamam dersen seçenk belli :)

Grashopper
29-04-2012, 23:55
masrafsız , parçası daha kolay bulunabilen e30 u tercih ederim

volume81
30-04-2012, 09:07
E36 320i coupe alınır 2.8 yapılır yan yan gezilir ;)

akbaba78
30-04-2012, 09:22
s13 drift icin yaratilmis bir araba her acidan..ayrica turbo disinda kolay kolay ariza veren ve bulunmayan bi parcasi yok kaporta disinda:o

gorke
30-04-2012, 12:22
açıkçası beklenti biraz önemli. bütçe gerçekten önemli, gerçek bir drift aracı yapmak öyle düşünüldüğü gibi çok kolay değil.

maliyet en kısık haliyle şöyle hesaplarsak;

düzgün elektirik tesisatı sıkıntısız, cas'ı, üst kapağı, motor içi, bobinleri, yağ pompası, devirdaimi, intercoolerı, turbosu sıkıntısız bir s13 aldığınızı düşünürsek;

yılların usta baltalığı yoksa aracı kendine getirmek için, radyatörü-filtreleri-benzin pompası-bujisi-yağı-suyu-frenleri-contası pulu vidası küçük bir bakım 1000-1500tl arası iyimser bir rakam harcadınız.

geldi lsd ye. ben welded olmasına karşıyım, birçok yurtdışı drift forumlarını araştırın kilitli diferansiyellerin bir çoğu kaynağa göre farklı açıları ve daha uzun driftleri yapabiliyor. heee ama çok fazlada kaynakla drift şampiyonalarına katılanda var, ama gerçek kilitin yeri bence çok başka. beklentim şahsen kaaz, tomei, cusco tarzında bir kilitten yana. 940usd artı shipping artı gümrük kazası diyebiliriz maliyet olarak. kısacası 2000-2500tlyi gözden çıkardınız.

sırada süspansiyon, alt takım. s13 coilover nerden baksanız gene bir 2000tl ayırmanız gerekli. alt takım için açı kiti, arka kamber kolları, sway bar ıvır zıvır uzar gider..


burda dedik bide turbosu motor içi sağlam şekilde hesapladık. birde onları yaptığınızı düşünün. ama unutmayın ki düzgün sağlıklı bir s13 aldıysanız bunları yaparak aracınızı drift için tatminkar, yeterli başlangıç seviyesine getirebilirsiniz. ama tabi çamurluğu vurdunuz diyelim, değişmesi lazım. e30 kadar kolay bulabilcek misiniz?

diyelim ki e30 aldınız, hangi motorlu olanı aldınız? 3.16 alcak haliniz yok. ya eski tip motorlu 2.5-2.8 tarzında bişey alıcaksınız. ben baktım fiatlara ama biraz kafayı yemiş e30cu kardeşlerimiz. illaki aralarında hakedenler var ama çoğunluk olarak biraz sıkıntılı. heee bu arada e30 coilover bakımında biraz sıkıntılı gözüküyoe s13e nazaran. ayrıca aynı bakımları aldığınız e30a da yapıcaksınız turbo ve sistemi haricinde.

3.16 aldık diyelim drift için yetçek hali yok heralde 100küsür beygirin. eee swap yapçaksınız ne harcıcaksınız? ama swapladınız ettiniz diyelim, contamı lazım tık bulunur, ıvır zıvır mı lazım tık alıp takıcaksınız. veya diyelim ki haftaiçi drift antremanı yapıosunuz, ön çamurluğu lastik bariyere vurdunuz. gidin parçacıya 1 saatte alıp gelin 2. saat takın devam edin. rot kolunuz mu koptu, yanınızda yedek bulundurun 1 saatte montajını yapın takın. :)


e30a da coil, kilit yapıcaksınız. s13e de. tamamen hangisi daha az bütçeli olur keyifli olur değişik bir durum. :) heeee şasesi kasası düzgün olmalı. dememize gerek yok heralde artık.

kısacası e30da alsanız, s13de alsanız minimum başlangıç için bir 20bin tl gözden çıkarmalı. :) çok uzun yazdım.

e30cu kardeşlerimizin ekliceği parça fiatları, motor, alt takım parçalarının maliyetleride burdan bizlere yardımcı olacaktır.

herkese driftli günler :)

akbaba78
30-04-2012, 12:52
Gorkem in tum soylediklerine katiliyorum ama standart haliyle drift araci olarak kullanilabilecek yegane araba s13 tur die dusunuyorum..

kerem
30-04-2012, 13:14
ben s13 e hiç binmedim bmwsi olup yanlayan abilerim var çok bindim bmwlere çok zevkli çok güzel arabalar ama bilmiyorum s13 farklı bişey olsa gerek bence ne olursa olsun albenisi çok daha fazla neticede JAPON :D

MaXo
05-05-2012, 21:12
açıkçası beklenti biraz önemli. bütçe gerçekten önemli, gerçek bir drift aracı yapmak öyle düşünüldüğü gibi çok kolay değil.

maliyet en kısık haliyle şöyle hesaplarsak;

düzgün elektirik tesisatı sıkıntısız, cas'ı, üst kapağı, motor içi, bobinleri, yağ pompası, devirdaimi, intercoolerı, turbosu sıkıntısız bir s13 aldığınızı düşünürsek;

yılların usta baltalığı yoksa aracı kendine getirmek için, radyatörü-filtreleri-benzin pompası-bujisi-yağı-suyu-frenleri-contası pulu vidası küçük bir bakım 1000-1500tl arası iyimser bir rakam harcadınız.

geldi lsd ye. ben welded olmasına karşıyım, birçok yurtdışı drift forumlarını araştırın kilitli diferansiyellerin bir çoğu kaynağa göre farklı açıları ve daha uzun driftleri yapabiliyor. heee ama çok fazlada kaynakla drift şampiyonalarına katılanda var, ama gerçek kilitin yeri bence çok başka. beklentim şahsen kaaz, tomei, cusco tarzında bir kilitten yana. 940usd artı shipping artı gümrük kazası diyebiliriz maliyet olarak. kısacası 2000-2500tlyi gözden çıkardınız.

sırada süspansiyon, alt takım. s13 coilover nerden baksanız gene bir 2000tl ayırmanız gerekli. alt takım için açı kiti, arka kamber kolları, sway bar ıvır zıvır uzar gider..


burda dedik bide turbosu motor içi sağlam şekilde hesapladık. birde onları yaptığınızı düşünün. ama unutmayın ki düzgün sağlıklı bir s13 aldıysanız bunları yaparak aracınızı drift için tatminkar, yeterli başlangıç seviyesine getirebilirsiniz. ama tabi çamurluğu vurdunuz diyelim, değişmesi lazım. e30 kadar kolay bulabilcek misiniz?

diyelim ki e30 aldınız, hangi motorlu olanı aldınız? 3.16 alcak haliniz yok. ya eski tip motorlu 2.5-2.8 tarzında bişey alıcaksınız. ben baktım fiatlara ama biraz kafayı yemiş e30cu kardeşlerimiz. illaki aralarında hakedenler var ama çoğunluk olarak biraz sıkıntılı. heee bu arada e30 coilover bakımında biraz sıkıntılı gözüküyoe s13e nazaran. ayrıca aynı bakımları aldığınız e30a da yapıcaksınız turbo ve sistemi haricinde.

3.16 aldık diyelim drift için yetçek hali yok heralde 100küsür beygirin. eee swap yapçaksınız ne harcıcaksınız? ama swapladınız ettiniz diyelim, contamı lazım tık bulunur, ıvır zıvır mı lazım tık alıp takıcaksınız. veya diyelim ki haftaiçi drift antremanı yapıosunuz, ön çamurluğu lastik bariyere vurdunuz. gidin parçacıya 1 saatte alıp gelin 2. saat takın devam edin. rot kolunuz mu koptu, yanınızda yedek bulundurun 1 saatte montajını yapın takın. :)


e30a da coil, kilit yapıcaksınız. s13e de. tamamen hangisi daha az bütçeli olur keyifli olur değişik bir durum. :) heeee şasesi kasası düzgün olmalı. dememize gerek yok heralde artık.

kısacası e30da alsanız, s13de alsanız minimum başlangıç için bir 20bin tl gözden çıkarmalı. :) çok uzun yazdım.

e30cu kardeşlerimizin ekliceği parça fiatları, motor, alt takım parçalarının maliyetleride burdan bizlere yardımcı olacaktır.

herkese driftli günler :)

Görkem abinin her cümlesine katılıyorum.Gerçi sağlam düzgün bir e30 kalmadığı için e36 bulunursa düşünülebilir.Yada en mantıklı e34 kasa olacaktır.Başka seçenek kalmadı çünkü

Wota-RR
22-05-2012, 23:00
E30 candırrrrr :)

emr su
28-05-2012, 13:21
s 13 artık kullanılır eskiden ustası parçası sıkıntılıydı ama artık zor bir araba olmaktan çıktı.

arfy
30-05-2012, 16:15
Bmw alicaksaniz m almayin derim ... 3.25 alıp baslamk en güzeli