Orijinalini görmek için tıklayınız : Hangi Pick-up ?
Hem iş hemde aile için kullanabileceğimiz pick-up bakıyoruz.Düşüncem 0km.almak ancak istediğim marka vs. biraz pahalı. VW Amarok gibi biraz çekici olmasını istiyorum tabi :) Ancak bu konuda tecrübeli olan varsa marka model fiyat yakıt durumu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim...
Şimdilik Ford Ranger-Mitsubishi L200-Vw Amarok--Toyota Hilux falan baktım ama pek bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler..
Osman Bahadır
27-03-2012, 18:16
Epey yeni nesil çift kabin pick-up kullanmış birisi olarak öncelikle pick-up'ın ailecek binilecek birşey olmadığını belirtmek isterim. Zaten kullanınca siz de farkedeceksiniz. Eğer iş için kasalı birşeyler şart değilse pick-up düşünmeyin derim. Pick-up'ın yakıtı, boyutları, şehiriçindeki kullanım zorluğu, bakım masrafları vs hiçbir zaman bir binek araca yaklaşamaz bile.
Yok pick-up iş için şartsa, mecburen alınacaksa, o zaman vw'nin sıfırdan bile yüksek ikinci el piyasasını düşünerek sıfır Ford Ranger veya L200'e yönelirdim. Ford Ranger ile Mazda BT50 aynı araç zaten. Sağlam arabadır. L200 de özellikle şahsi kullanım için çok tercih edilen bir model.
CeM öZeR
27-03-2012, 18:48
Sınıftaki en iddialı iki araç yeni ford ranger ve vw amarok. Diğerlerini sadece kalas niyetine kullan. Test sürüşüne çıkmanı ve her konuda bu sınıftaki tüm araçları kıyaslamanı öneririm. Ne demek istediğimi tam olarak anlayacaksınız. :)
nerede oturuyorsunuz peki ?
toyota hilux 4*4 bütün isteklerinizi karşılıyacaktır....
Emir_b16a
27-03-2012, 21:07
Navara niye yok burda
aynısını sormak üzereydim
kuzenim aldı oda hem aile hem iş için kullanıyo gayet memnun şu anda :)
BthnKrkt
27-03-2012, 21:08
L200 veya hilüx tercihim olurdu.
Hilux 4x4 parasını sonuna kadar hakediyor hatta imkan varsa 3 litre elegant alınabilir
navara almada yoksa aşırı yakmasından ağlarsın;)
l200 2008 sahibiyiz her bakimi yetkili serviste 200-300 tl arasi tutuyor. 4. senesi kronik hata gormedik. tek sikayetim makas sistemi yol tutusta cok sorunlu. guvenipte yuksek suratte agresiflik yaoamassiniz
l200 ün kronik sorunu direksiyon kutusudur eğer bozuk yollara çok gidip geliyorsanız en sık karşılaşacağınız sorun budur. Süspansiyon sistemide çabası sert kullanımda hiç affetmez. Amorak sıfır olarak alıp kullandığımız bir araç. Nerdeyse tüm donanım sistemlerinde güvenlik hat safhadadır. Motor yürüyen olarak bir sıkıntı görmedim ama araç yeni kronik ne çıkar bişey demek zor. Ranger 1 eski kasasınıda uzun süre kullandım. Motor performansı gerçektende güzel ancak yakıt tüketimide epey fazlaydı. Yeni nesil motorla bunu giderdilermi açıkcası bende merak etmiyor değilim :) Gelelim toyota ya. Yakıt olarak konfor olarak sürekli kullandığımız pickuplar arasında hep 1 numara oldu. Motor ciddi anlamda çok dayanıklıdır. Çok ağır yol koşullarında kullandım hiç sorun yaşamadım. Karoseri de ciddi anlamda dayanıklıdır. Şu an alıcak olsam 2 şık öneririm ya toyota yada amorak. Üstde dediğim gibi amorak da kronik rahatsızlık varmı onu yaşayacak kadar uzun kullanamadım ama toyotada hiç bir şey görmedim...
Valla bende epey ilgiliyim bu segmentle ve en çok istediğim bi hilüx 3.0 sahibi olmak.
EmrahErdogan
28-03-2012, 07:26
navara almada yoksa aşırı yakmasından ağlarsın;)
Navara cok mu yakıyor ? :)
Gebze-kocaelinden Antalya merkeze 120 tl ye gıttı 2,5 navara full klıma acık sekılde :)
Navara tavsıye ederım sana aralarında en ıyısı bu araç ..
63owen63
28-03-2012, 07:48
Navara'yı hic göz ardı etmeyin.Hatta ciddi ciddi inceleyin.
kadioglu
28-03-2012, 07:49
Bence ilk mesaj yazan arkadaş doğruyu yazmış.Yakıtı vergisi ebatları falan filan sıkıntı.Ama illa alacaksan ve 4x4 olacaksa L200 den şaşma derim.Mitsubishi bu işi bilir :) İnternetten ofroad filan videolarına bak.Ha ben L200 e bayılmıştım.Çok keyifli ve rahat.
Bu arada yol tutuşuda gayet iyi.Bu konuda test ve karşılaştırma videolarını izlersen yardımcı olur bence :)
http://www.youtube.com/watch?v=wsj1SaPwSTQ
hılux yada ısuzu d-max tercih ederdim.. ;)
orkuteren
28-03-2012, 08:29
navara yada hilux bnm şahsi görüşüm... navaralaraın çok yakıtğını bende çok kez işittim 100 km 10 litre filan ama şehir dışı 7 litre filan yakara herhalde ama bana göre hilux daha heybetli navara daha karizmatik günlük kullanım ve aile ile kullanılacaksa navara diyorum ben ...
EmrahErdogan
28-03-2012, 14:33
navara yada hilux bnm şahsi görüşüm... navaralaraın çok yakıtğını bende çok kez işittim 100 km 10 litre filan ama şehir dışı 7 litre filan yakara herhalde ama bana göre hilux daha heybetli navara daha karizmatik günlük kullanım ve aile ile kullanılacaksa navara diyorum ben ...
Navara şehir içi 100 km de 8 lirte yakıyor şehir dışın da 6 litreye kadar ınıyor denendı ve hala denenıyor :)
Araç 4x2 olacak büyük ihtimalle..Navarayı bende çok istiyorum çok şık gözüküyor ancak sıfırı bıraz bütceyi aşıyor 2011 falan ikinci elde olabilir gerçi ama..Satarken sıkıntı olurmu hangısının pıyasası daha canlı hangısının kronık problemı var vsvs.. Hiçbirinin avantajını yada dezavantajını bılmıyorum.. O acıdan yardımcı olursanız sevınırım.Bu arada ev Ankara merkez'de yani evle alakalı bi durum yok pıckup almak tamamen iş amaçlı..
Osman Bahadır
28-03-2012, 18:44
Bu sınıfta kullandığım modellerin hiçbirinde şehiriçi 10lt/100km, şehirdışı 7lt/100km altına düşmedim. Düşeni de görmedim. Ne L200'de, ne BT50'de, ne Ranger'da ne de Navara'da...
By_DoMiNo
28-03-2012, 19:46
l200 arka koltuk mesafesi en fazla olan pickup. Fakat l200 lerde diğer araçlardaki gibi amortisör sistemi yok. Değişik bir sistem var. Bu yüzden normal yolda fazla konforlu olmuyor. En ufak tümsekte zıplıyor araç. Ama 4x4 l200 ler zaten arazi icin yapıldığından arazi de en iyi sürüş kabiliyeti de yine bu l200 de. Isuzu dmax lar hem konforlu hemde motorları ısuzunun 1 milyon km lakaplı motorlarından kullanılıyor yanlış hatırlamıyorsam. Isuzu lar motor yönünden üzmezler tahminimce.
hilux 4x4 parasını sonuna kadar hakediyor hatta imkan varsa 3 litre elegant alınabilir
+100000000000
BthnKrkt
28-03-2012, 20:14
l200 arka koltuk mesafesi en fazla olan pickup. Fakat l200 lerde diğer araçlardaki gibi amortisör sistemi yok. Değişik bir sistem var. Bu yüzden normal yolda fazla konforlu olmuyor. En ufak tümsekte zıplıyor araç. Ama 4x4 l200 ler zaten arazi icin yapıldığından arazi de en iyi sürüş kabiliyeti de yine bu l200 de. Isuzu dmax lar hem konforlu hemde motorları ısuzunun 1 milyon km lakaplı motorlarından kullanılıyor yanlış hatırlamıyorsam. Isuzu lar motor yönünden üzmezler tahminimce.
bahsettiğiniz sistem torsiyon sistemi ve 1982 yılında pajero ile kullanmaya başlamıstır. Ve bence çok sağlam ve sağlıklı bir sistem. ve gene bu torsiyon kollarından aracın ön tukseklık ayarı ayarlanabılıyor. (yukselttıkce sertleşir)
l200 diğer seçeneklerden biraz daha uygun zaten.Peki bu Ranger'ların yakıt durumu vs. nasıl bilen yokmudur ? oda gayet iyi duruyor ama ?
vtecturbo
28-03-2012, 20:33
cok fazla luks beklentın yoksa ısuzu d-max senı uzmeden yaslandırabılır.
Açıkcası biraz lüks olsun istiyorum.Gerek dış mekan,iç mekan olsun.
By_DoMiNo
28-03-2012, 21:35
Lüks olsun diyorsan amarok derim o zaman. Şuan güncel kasa mitsubishi ford v.b. araçlar 4x4 leri 3.00 Litre motor iken amarok 2.0 lt motor a sahip. Çift turbolu ve elektronik 4 ceker 2 ceker geciş sistemine sahip. 4 matikler gibi. Asr felan da var. Konfor olarak ve görünüş olarak amarok derim. Bu sene 0 ını al seneye 2. elini aldığından daha pahalıya sat. Gelecekte savaşlar su icin yapılcak diyorlardı. Bana göre gelecekte devletler birbirleriyle eldeki vw stokları icin savaşacaklar gibime geliyor.
Lüks olsun diyorsan amarok derim o zaman. Şuan güncel kasa mitsubishi ford v.b. araçlar 4x4 leri 3.00 Litre motor iken amarok 2.0 lt motor a sahip. Çift turbolu ve elektronik 4 ceker 2 ceker geciş sistemine sahip. 4 matikler gibi. Asr felan da var. Konfor olarak ve görünüş olarak amarok derim. Bu sene 0 ını al seneye 2. elini aldığından daha pahalıya sat. Gelecekte savaşlar su icin yapılcak diyorlardı. Bana göre gelecekte devletler birbirleriyle eldeki vw stokları icin savaşacaklar gibime geliyor.
:D Teşekkürler güzel yorumunuz için ancak Amarok'un sıfırı istediğimiz özelliklerde sanırım baya bi aşıyor bütçeyi..4x2 düşünüyoruz zaten..Bu sınıfta acıkcası en hosuma giden ve cazip fiyatlı Ford Ranger oldu ancak ne kadar yakıyor kronik bi sorunu vs varmı onu merak ediyorum..Sıfıra yakın km.de ikinci elleride gayet uygun bu bi soruna işaretmi acaba ?
embiya26
28-03-2012, 23:32
l200 den uzk durda o kadar kotu bı yol tutusu olamazz bı aracta yaklasık 3 4 gun kullandım 1.000 km yol yaptım hangı vırajda yatıp kalıcam dıe korkarak gezdım
ulku0607
29-03-2012, 00:27
ford ranger tavsiye ederim.
Amarok harika olur ama olurda alamzsanız l200 derim fakat l200 lere geniş lastik ve jant takılmazsa görüntüleri pek iyi olmuyor
Hilux hariç digerlerini bilmiyorum ama alıcak olsam Navara tercih ederdim..
Yakıtları hemen hemen hepsinin eşdeğerdir zaten..
ALPER-VNS
30-03-2012, 18:54
navara fabrikasyon verilere bakarsak 11.7 litre yakıyo arkadan itişlisi 4x4 ü 12.7lt.. ş.içi dışı ortalama tüketimi 10.2 ayrıca kime sorsak navaranın yakıtından ağlamakta.. navarayı direk eledik biz kuzenime alırken.. yok navara o kadar yakmaz diyen varsa fabrika gerizekalı mı az yakan arabaya çok yakıyo yazsın.. rakiplerinin alayı 8 litrelerde ortalama..
ondan sonra en çok yakan da ford ranger diye biliyorun.. ama tipi navara hariç hepsinden güzel bence ki bana sorarsanız navaradan da güzel 2008 2007 modeller.. sıfırı makyaj görmüş o halini ben beğenmiyorum köşeli hatlarla daha yakışıklı duruyodu.. heleki bi 2012 kasası çıktı amerikada bayıldım ama tr ye gelmedi daha.. gelir mi gelmez mi onu da pek bilmiyorum.. otomatik vites opsiyonu var ve rahat bulunuyo.. ama yakıt olarak fabrika verisi 10.3 litre 2 çekeri için..
kuzene L200 aldık başlarda hiç sevmezdim ama baya güzel araba çıktı biraz büyük lastik tepe sis farı vs derken tipi de baya güzel görünmeye başladı gözüme ama yine de bi alex değil.. yakıt olarak 10 litre civarında 4x4 leri yakıyodu zamanında araştırmıştım çok bu da 9 litre civarı.. tipini seviyosanız alın piyasası da oluşmuş artık satarkende zorlanmazsınız..
ben olsam ne alırdım a gelirsek toyota hilux alırdım kesinlikle.. sağlamlığı ve tasarımının yanında yakıtının da rakiplerine karşı aynı seviyelerde olması ortalaması (8.3 litreymiş ş.içi dışı olarak bulamadım şimdi) beni cezbeden yönleri.. dezavantajı da şudur bana göre otomatik vitesi yoktu biz baktığımız zamanlarda dizellerin.. siz sıfır alıcaksınız belki de eklenmiştir o opsiyon..
biz bakarken amarok lar 50 civarındaydı.. sıfır km başka bi araç almaktansa o paralara ikinci elde zarar etmeme açısından hem vw de alınabilir bence hatta önü dacia ya benziyo bence ama yine de alırım prestijli de bi yönü oluyo vw olunca.. şimdiki fiyatlarını pek bilmiyorum fakat şöyle de bi durum var otomatik viteslisi yoktu biz bakarken ama gelicek diye de duyduk.. otm. olanlar geldiğinde sizin düz vitesli aracınızın değerini kaybetmesi muhtemel.. gerçi vw bu bi arkadaşım sıfır polo ve passat aldı sattı ikisinden de karetti.. anlamak zor..
ayrıca bu tarz araçlarının hepsinin yol tutuşu gündelik kullandıklarınıza göre kötüdür alıp 3 5 gün kullanmayla anlaşılacağını sanmıyorum.. sahibi olan adam nerde ne yapacağını bilir zaten.. kamyonet kullandığınızın farkında olmanız lazım.. şu kadar söyleyebilirim bu araçlar da ancak kia sorento kadar dengesizdir.. arkadan itiş, asc dsc yok, arka hafif, tubo dizel motor, tork gelince kıçı başı dağılıyo tabi ki.. özellikle ıslakta.. ama arkaya takılan gözle çok görünmeyecek (araçların altına takılıyo) 100kg ağırlıklar var bunlar baya bi dengeliyo arkayı kaydırma durumunu..
Navara cok mu yakıyor ? :)
Gebze-kocaelinden Antalya merkeze 120 tl ye gıttı 2,5 navara full klıma acık sekılde :)
Navara tavsıye ederım sana aralarında en ıyısı bu araç ..
yani 100km 5.3 lt mazot yaktı :D:D:D:D
yapma din kardeşiyiz benim corsa bile zor zahmet yakıyor 5.3 klima kapalı
EmrahErdogan
01-04-2012, 09:22
yani 100km 5.3 lt mazot yaktı :D:D:D:D
yapma din kardeşiyiz benim corsa bile zor zahmet yakıyor 5.3 klima kapalı
zaten bu konuda 4 sahıtımız var :D
kımse ınanmıyor :D :D
Şehır ıcınde 11 yakıyor yazıyor arkadaslar 8 lıtre yakıyor 100 km de
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.