Orijinalini görmek için tıklayınız : kendımce afc den afr ayarı kesıcıye akdar nasıl sızce
bLackModeL
31-03-2012, 19:48
vti kebegı taktık sonra ayar ısıne kafam takıldı ceyrek depo benzın harcıyarak yaptıgım ayar :D
P6iFZN0wME8&feature=youtu.be
onursoytam
31-03-2012, 19:50
afc yi iptal edin oem gazlayın bi sıkıntı var sanırım
bLackModeL
31-03-2012, 19:53
nası bı sıkıntı acıklarsan sevınırım
bLackModeL
31-03-2012, 19:54
araç neşeli gitmiyo
3 vites 4000 5000 devır ayarlamak ıcın cıktım standart 1.4 la ne oalcak
onursoytam
31-03-2012, 20:12
bende yorumu vtec için yapmıştım 1,4 için harika maşallah :)
bLackModeL
31-03-2012, 20:14
bende yorumu vtec için yapmıştım 1,4 için harika maşallah :)
evet arac 1.4 :D amin amin
maşallah ama bence biraz daha hızlı olmalı sanki.
tam specleri öğrenebilirmiyiz? bir de kesici afr 12.5 civarı daha iyi değil midir atmosferik araç için?
bLackModeL
31-03-2012, 20:26
bu vıdeodan sonra 12.9 lara ındırdım
evet bı terslık var
skunk2 emme
vti kelebek
ebay headers var bıde
sonda oem vti
yarında eksoz boru capını 48 lıge ındırcem sanırım ondan kaynaklı bı sorun bu
samet_61
31-03-2012, 20:33
egost borousyla alakalı sıkıntı yok aynı speclerde akadasın aracı var cok daha hızlı....
samet_61
31-03-2012, 20:35
afr guzel burda tam gazda 13-13.2 gayet guzel ben vtı gaz kelebegı tasvıp etmıosum bır sensor yerı bosta kalıor orjınel gaz kelebegını kaanda ıslettırsen daha guzel olur dıye umuyorum... ama gıdısı cok hosuam gıtmedı
bLackModeL
31-03-2012, 20:35
egost borousyla alakalı sıkıntı yok aynı speclerde akadasın aracı var cok daha hızlı....
60 lık eksoz borusu sıkıstırma yok aracta ve bence 3 vites 4000 bınde sonra dip gazda gayet basarılı eksozdan sonra dahada ıyı oalcak ...
bLackModeL
31-03-2012, 20:38
afr guzel burda tam gazda 13-13.2 gayet guzel ben vtı gaz kelebegı tasvıp etmıosum bır sensor yerı bosta kalıor orjınel gaz kelebegını kaanda ıslettırsen daha guzel olur dıye umuyorum... ama gıdısı cok hosuam gıtmedı
benım hıc bıseyım bosta kalmadı erkut abı ıle ıletısıme gectım bobını taktım dırek rolantıde sorun yok eksozdan kaynaklanıyo bence hala o kanıdayım
60 lık çokmuş hakikaten 1.4 atmosferik araba için ara boru çapı olarak.
48 liğe dönüp tekrar bi video ekleyebilirseniz daha net olucaktır herşey :)
bLackModeL
31-03-2012, 20:56
yarın acık eksozcu bulursam yaptıracam yada kesın actıracam bırını artık ... cunku ıyıce kafam kurcalanmaya basladı
abi bir yanlışlık var bu işte ben henüz ayar yapmadım ama 3te 4000devirde gazlayınca daha hızlı devirleniyor hemde hava filtrem tıkalı olmasına rağmen
avans tabancasında avans kaç kanka. bi gariplik var gitmio bu. baskı balatan sağlammı?
bLackModeL
01-04-2012, 05:48
avans tabancasında avans kaç kanka. bi gariplik var gitmio bu. baskı balatan sağlammı?
baskı balata saglam avans yuzunden ms e gecıcektım kanka ıste ayarı duzgun yapamıyolar adam elınde tabanca var ama gostergelı deıl ne yaptıgını nasıl olctugunu bılıyomu bılmıyorum ...
bLackModeL
01-04-2012, 05:51
abi bir yanlışlık var bu işte ben henüz ayar yapmadım ama 3te 4000devirde gazlayınca daha hızlı devirleniyor hemde hava filtrem tıkalı olmasına rağmen
eksoz borun kac lık ? bi video koyarsan daha guzel olur cagkan beklıyorum
benım stock cıvıc bundan ıyı ındırıyr kardesım fazla kurcalama 1.4u bozarsın:D
bLackModeL
01-04-2012, 08:35
bozalım sıkıntı yok gokancımm ;) sen ayırntılara takılmada denerız ızmıre gelecem :D
bozalım sıkıntı yok gokancımm ;) sen ayırntılara takılmada denerız ızmıre gelecem :D
ahahaha gel denerız gecsende cay ıcerız gecılsende bende hırs yok gerceklerı soyluyrm :)
3 vites 4000 5000 devır ayarlamak ıcın cıktım standart 1.4 la ne oalcak
senin aracında headers, emme, kelebek ,egsoz yok mu :D
standart mı bu araba :)
filtre bile olmayan 1,4 ün bundan çok daha iyi gittiğini gördüm,
bence yazılımsal herşeyi standart hale getir, boru çapınıda 48 lik yap daha iyi olur bide avans sübap fln tüm ayarlara baktır..
bLackModeL
01-04-2012, 09:20
senin aracında headers, emme, kelebek ,egsoz yok mu :D
standart mı bu araba :)
filtre bile olmayan 1,4 ün bundan çok daha iyi gittiğini gördüm,
bence yazılımsal herşeyi standart hale getir, boru çapınıda 48 lik yap daha iyi olur bide avans sübap fln tüm ayarlara baktır..
cancım evet haklısın ayarsız guc guc deıldır bu laf benım lafım standart bundan ıyı gıden bı araba var sa bı vıdeo gormek ıstıyorum 3 vites 5000 bınde basacak ..
ahahaha gel denerız gecsende cay ıcerız gecılsende bende hırs yok gerceklerı soyluyrm :)
ayıp edıyosun hayatımda sadece ıs ıcın hırslanırım baska bısey hırslandıramaz benı ama senden den 3 vites 5000 videosu beklıyorumm
benim videondan gördüğüm kadarıyla 4. saniyede tam olarak 5000 devirdesin, 6500 devire yine benim gördüğüm kadarıyla 13.-14. saniye arası bi sürede ulaşıyosun, ortalama olarak 13,5 desek 5000-6500 rpm aralığın 9,5 saniye kardeşim, aşağıdaki videoda 1:05 ile 1:12 aralığını izlersen yaptığın sürenin burada ortalama 7,5 saniyelere düştüğünü görüceksin..
Benim dediğim doğru yada kesin diye bişey demiyorum, imkanım olsaydı stock 1,4 bulup çekerdim kadran videosunu senin için, sana iki cümle öneri yapıyorsam emeklerin boşa gitmesin diyedir, bu yorumumu da ister haklı bulursun istersen de bulmazsın, ben sadece gördüğümü yazdım.
Honda civic 1.4i - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rI-EbWK2X4s&feature=related)
cancım evet haklısın ayarsız guc guc deıldır bu laf benım lafım standart bundan ıyı gıden bı araba var sa bı vıdeo gormek ıstıyorum 3 vites 5000 bınde basacak ..
ayıp edıyosun hayatımda sadece ıs ıcın hırslanırım baska bısey hırslandıramaz benı ama senden den 3 vites 5000 videosu beklıyorumm
kardesım huyum degıldır ben arabayı sıkmam bukar benı tanımadıgın ıcın sımdı vıdeo beklıyrsun ama benı sor mıllete ben 100 gecmeyen bır adamım hırs yapmıyrsun evet ama alınıyrsun hayatta hersey ıyı olucak dıye bişi yok ınsanlar esksıklerını soylemelıkı sende ona gore kendı eksıngı gorup tekrar duzeltmek ıcın daha ıyısını yapmalısın ;) neyse kazasız belasız kullan benı yanlıs anlamamıssındır umarım kolay gelsın ama sunu unutma yenı 1.4 almıssın ben yllardır kullanıyrm honda fazla kurcalarsan eskı oem halını bıle gerı getremezsın ;)
cancım evet haklısın ayarsız guc guc deıldır bu laf benım lafım standart bundan ıyı gıden bı araba var sa bı vıdeo gormek ıstıyorum 3 vites 5000 bınde basacak ..
ayıp edıyosun hayatımda sadece ıs ıcın hırslanırım baska bısey hırslandıramaz benı ama senden den 3 vites 5000 videosu beklıyorumm
kardesım tekrar soyluyrm stock delı gıbı gıden araclar var ;) bu iş kondısyonla alakalı
eksoz borun kac lık ? bi video koyarsan daha guzel olur cagkan beklıyorum
4-2-1 headers / pet şişe büyüklüğünde içi boş tüp / vti son şeklinde egzoz hattım hepsi 51lik boru üzerinde.
vidyo işi zor abi ayağım çatlak yatıyorum evde ama bu ay içinde insan içine çıkabilecek hale gelicek konusunu açarım ozman bi video eklerim heralde
BAHADIR24
01-04-2012, 10:54
vti kebegı taktık sonra ayar ısıne kafam takıldı ceyrek depo benzın harcıyarak yaptıgım ayar :D
P6iFZN0wME8&feature=youtu.be
öncelikle maşallah emme ile ses mükemmel oluyor:icon_tup: afr güzel, karışımda bir sıkıntı yok ama daha iyi çevirmeli konusuna gelirsek biraz yavaş kalmış 60 lık borudan olabilir...
bu vıdeodan sonra 12.9 lara ındırdım
evet bı terslık var
skunk2 emme
vti kelebek
ebay headers var bıde
sonda oem vti
yarında eksoz boru capını 48 lıge ındırcem sanırım ondan kaynaklı bı sorun bu
skunk yerine d16 emme ve 51 boru dışında aynı parçalara sahibiz en kısa zamanda video çeker yollarım kardeşim
egost borousyla alakalı sıkıntı yok aynı speclerde akadasın aracı var cok daha hızlı....
benim araçtan bahsediyor samet saolsun emme ve afr ayarından sonra baya yürüyordu aracım ama su anda sıkıntılı:o
benim videondan gördüğüm kadarıyla 4. saniyede tam olarak 5000 devirdesin, 6500 devire yine benim gördüğüm kadarıyla 13.-14. saniye arası bi sürede ulaşıyosun, ortalama olarak 13,5 desek 5000-6500 rpm aralığın 9,5 saniye kardeşim, aşağıdaki videoda 1:05 ile 1:12 aralığını izlersen yaptığın sürenin burada ortalama 7,5 saniyelere düştüğünü görüceksin..
Benim dediğim doğru yada kesin diye bişey demiyorum, imkanım olsaydı stock 1,4 bulup çekerdim kadran videosunu senin için, sana iki cümle öneri yapıyorsam emeklerin boşa gitmesin diyedir, bu yorumumu da ister haklı bulursun istersen de bulmazsın, ben sadece gördüğümü yazdım.
Honda civic 1.4i - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rI-EbWK2X4s&feature=related)
bu videodaki d14 de stock değil ve eğim olduğu kesin yoksa 5 de öyle devirlenmiyor tork fakiri d14 ler;)
kardesım tekrar soyluyrm stock delı gıbı gıden araclar var ;) bu iş kondısyonla alakalı
kondisyon tabiki önemli ama herşeyde kondisyon değil kafaya koyup bilen kişilerledende(örn: Erkut bey) fikir ve yardım alınırsa kondisyonluları üzmemesi için neden yok;)
kardeşim o 60 lık boru o araca fazla hemde çok fazla, gitmemesinin sebebi bu. 1,4 e en fazla 48 lik boru kullan. vtec2 de bile 60 lık boru ile 51 lik boru arasında 2 boy fark oluyor. 51 lik boru daha iyi.
sen aracında 48 lik boru kullan, birde afc den ayarlarını sıfıra getir initalize yap, büyük ihtimal afr emme ve kelebek taktığın için yerine oturacaktır. birde böyle dene.
bLackModeL
01-04-2012, 12:39
kardeşim o 60 lık boru o araca fazla hemde çok fazla, gitmemesinin sebebi bu. 1,4 e en fazla 48 lik boru kullan. vtec2 de bile 60 lık boru ile 51 lik boru arasında 2 boy fark oluyor. 51 lik boru daha iyi.
sen aracında 48 lik boru kullan, birde afc den ayarlarını sıfıra getir initalize yap, büyük ihtimal afr emme ve kelebek taktığın için yerine oturacaktır. birde böyle dene.
onları yaptım abı ben evet 48 lık boru yarın yaptırıyorum araba sıkısmadıgı ıcın devır cevırmıyo benım en buyuk zafım bu ve avans hakkındada bılgısı olmayan ustama bı daha gıdecem subab ayarlarını yenı yaptırıdım ama subab yaylarını degıstırıp tekrar denıcem benımde hem fıkrım eksoz abi ben 51 lık dıye bılıyodum 60 lık cıktı onu hemen halletmmem lazım tskler herkeze canın gonderdıgı 1.4 de kesın bıseyler var degısık degısık sesler gelıyo aractan ın ın ın ın gıbı
bLackModeL
01-04-2012, 12:42
kardesım huyum degıldır ben arabayı sıkmam bukar benı tanımadıgın ıcın sımdı vıdeo beklıyrsun ama benı sor mıllete ben 100 gecmeyen bır adamım hırs yapmıyrsun evet ama alınıyrsun hayatta hersey ıyı olucak dıye bişi yok ınsanlar esksıklerını soylemelıkı sende ona gore kendı eksıngı gorup tekrar duzeltmek ıcın daha ıyısını yapmalısın ;) neyse kazasız belasız kullan benı yanlıs anlamamıssındır umarım kolay gelsın ama sunu unutma yenı 1.4 almıssın ben yllardır kullanıyrm honda fazla kurcalarsan eskı oem halını bıle gerı getremezsın ;)
kanka ben eskı halını ıstemıyorum :D hatta store ısı olursa kasam cok duzgun kazayı bırak surtme bıle yok swap bile yapabılırım
bLackModeL
01-04-2012, 19:48
bişey daha takılıdı kafama ben sımdı baskı balata degıstırdım fcc aldım orjınalı hondanın debrıyajım cok yumusak ve cok yukardan kavrıyo bunla bı alakası olabılırmı devırlenmemesının ??
Jeandan-R
01-04-2012, 20:09
Bence tek 60lık borudan kaynaklı bir iş değil bu. Neşeli gitmiyor bu 1.4
bLackModeL
01-04-2012, 20:11
bende neden arastıyorumm kardesımm :D afr duzgun mu ?
* baskı balatam yumusak yenı degıstı ve usttun kavrıyo ?
*emme takılırken enjektorlerın yerı degısmıs olabılır 1 2 ye 2 1 e boyle olursa ne olur ?
Stock 1.4 is - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=XAVkvVkG6lI)
buda benim 1.4 sadece filitre var arabada bi pay biçebilirsin gidişine
bLackModeL
01-04-2012, 23:45
nerdeyse aynı burda iş beyine gelıyoo zaten shoc yapıyorum hayırlı olsun tech sonunda shoc yaptırdı gule gule kullanıyım adana project 01 de yapılacak mkt katkılarıyla car tech farkıyla
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.