Orijinalini görmek için tıklayınız : 106 gti dyno
arkadaşlar cumartesi günü çıkma parça ararken dyno ölçümünde bulduk kendimizi :) egzantrik takmadan bi bakalım dedik hem. 2009 senesindeki dynoyu da koyuyorum. yorumlarınızı beklerim...
97 s16, 215000 km.
filtre, egzos, 13-61, wiseco piston...
http://g1204.hizliresim.com/w/9/47s11.jpg
http://g1204.hizliresim.com/w/9/47rxw.jpg
yok mu dynoların dilinden anlayan :)
sizin sormak yada öğrenmek istediğiniz şeyi anlayamadım ben. yaşına göre değerleri güzel görünüyor. bu specte bir araca (belki vardır ama yazmamışsınız) güzel bir remap artı güzel bi timing hoş olur. mümkünse birde itb.
Pistonların sıkıştırması kaç ? Araçta LPG var mı ?
BüLenT GöReN
09-04-2012, 22:08
yaklaşık 30 hp bu işlerden pek anlamam ama iyi gibi :) allah bi bu kadar daha beygir yüklemeyi nasip etsin
30 hp nerede fark gördün ?
brkkksln
09-04-2012, 22:50
yanlış hatırlamıyosam 11.5cr idir pistonlar 80mm.
valla sadece piston olarak düşünüyorum ben.filtre egzoz işinin bi getirisi olduğuna inanmıyorum. sadece güç devir bandını biraz oynatır gibi geldiği için bana o ikisi.ve pistonla ortalama 20hp çok güzel rakam.
egz olarakta newman ph4 koy derim ben. ha dersenki patara kütere çalışmasın o zaman ph3.
güzelde bi yazılım ve timing yaparsan eğer 150hp leri geçersin. ha lpg ile nasıl olur bilmiyorum ne yalan söyleyim.
sizin sormak yada öğrenmek istediğiniz şeyi anlayamadım ben. yaşına göre değerleri güzel görünüyor. bu specte bir araca (belki vardır ama yazmamışsınız) güzel bir remap artı güzel bi timing hoş olur. mümkünse birde itb.
öğrenmek istediğim hp ve tork değerleri iyimidir kötümüdür, eğrinin durumu vs..
Pistonların sıkıştırması kaç ? Araçta LPG var mı ?
sıkıştırma 11,5. LPG var ama ölçüm benzinde yapıldı tabiki.
yanlış hatırlamıyosam 11.5cr idir pistonlar 80mm.
valla sadece piston olarak düşünüyorum ben.filtre egzoz işinin bi getirisi olduğuna inanmıyorum. sadece güç devir bandını biraz oynatır gibi geldiği için bana o ikisi.ve pistonla ortalama 20hp çok güzel rakam.
egz olarakta newman ph4 koy derim ben. ha dersenki patara kütere çalışmasın o zaman ph3.
güzelde bi yazılım ve timing yaparsan eğer 150hp leri geçersin. ha lpg ile nasıl olur bilmiyorum ne yalan söyleyim.
evet pistonlar 11,5 80 mm. 7800 çeviren ne olduğunu bilmediğim bi chip var arabada. cumartesi egzantrikleri sökerken ayarsız olduğunu gördük egzantriklerin ayrıca.
pt52 taktık. bikaç güne kadar bu haliyle ve başka bi yazılımlı haliyle peugeot sport sanırım tekrar ölçeceğiz. ben 160 civarı bekliyorum.
lpg konusuna gelirsek, lpg işi zaten gazlamak için değil. ekonomi amaçlı. ben gazlayacağım vakit zaten benzine alıyorum ;)
bir de sormak istediğim bişey daha var. tork değerleri ne durumda. 170 küsür bg gelen bi c2 vts vardı bi arkadaşımızın sitede. onun tork değeri sanırım 160 falandı. benimkinin onunkininden yüksek olmasının nedeni ne acaba
evet pistonlar 11,5 80 mm. 7800 çeviren ne olduğunu bilmediğim bi chip var arabada. cumartesi egzantrikleri sökerken ayarsız olduğunu gördük egzantriklerin ayrıca.
pt52 taktık. bikaç güne kadar bu haliyle ve başka bi yazılımlı haliyle peugeot sport sanırım tekrar ölçeceğiz. ben 160 civarı bekliyorum.
lpg konusuna gelirsek, lpg işi zaten gazlamak için değil. ekonomi amaçlı. ben gazlayacağım vakit zaten benzine alıyorum ;)
bir de sormak istediğim bişey daha var. tork değerleri ne durumda. 170 küsür bg gelen bi c2 vts vardı bi arkadaşımızın sitede. onun tork değeri sanırım 160 falandı. benimkinin onunkininden yüksek olmasının nedeni ne acaba
7000-7200 gibi sizin aracın torku nedir,birde o c2 nin nedir ?:).
BEnim dikkatimi çeken ilkinde 7,8k -8k civarina kadar devir bandı düşmüyor. Diğerinde 7k'da düşüyor.
7000-7200 gibi sizin aracın torku nedir,birde o c2 nin nedir ?:).
o arkadaşınkinin de buldum forumda ama yayınlamak istemiyorum onun izni olmadan.
benimkinin 163 civarı, onunkinin de 155 civarı görünüyor o devirlerde tork değerleri..
BEnim dikkatimi çeken ilkinde 7,8k -8k civarina kadar devir bandı düşmüyor. Diğerinde 7k'da düşüyor.
evet ya yazılımsal ya da egzantrik ayarlarından kaynaklanan bi sorun var yüksek devirlerde
o arkadaşınkinin de buldum forumda ama yayınlamak istemiyorum onun izni olmadan.
benimkinin 163 civarı, onunkinin de 155 civarı görünüyor o devirlerde tork değerleri..
7000 rpm 135 civarı sizin.mavi eğri.
7000 rpm 135 civarı sizin.mavi eğri.
pardon ya ben bg eğrisine bakmışım :o
o zaman şöyle sorayım benim max tork onunkinden fazla hala. c2 158 benimki 169. ki ben şimdi egzantrik taktım, yazılım falan değişcek daha da artacak vs. bunun nedeni nedir
bu da pt52 egzantrik, boğaz kelebeği sonra dynosu..
http://e1204.hizliresim.com/w/f/4d761.jpg
kadir jdm civic
13-04-2012, 10:18
şimdi 120 hp olan makina
piston egzantrik egzos kelebek kısa ile yaklaşık 160 hp
+40 hp çok çok iyi bir rakam ...
tekerde 105 hp sonra 127 hp sonra 145 hp harbiden 106 gtı maşllah bir işlem yapıyorsun getiri çok fazla oluyor ve nasıl birsey anlamadım aktarmada 18 17 hp kaybediyor vtecler 25 hp kadar kaybediyor sanzımanda.
maşallah allah kaza bela vermesın....
şimdi 120 hp olan makina
piston egzantrik egzos kelebek kısa ile yaklaşık 160 hp
+40 hp çok çok iyi bir rakam ...
tekerde 105 hp sonra 127 hp sonra 145 hp harbiden 106 gtı maşllah bir işlem yapıyorsun getiri çok fazla oluyor ve nasıl birsey anlamadım aktarmada 18 17 hp kaybediyor vtecler 25 hp kadar kaybediyor sanzımanda.
maşallah allah kaza bela vermesın....
teşekkürler. kapak port polish yaptırmak da lazım aslında. o zaman sanırım 170i geçecek. şimdilik böyle bi gidelim rölantiyi tutturalım yeter. o da ilerde olur inşallah:)
rölanti konusunda yardımcı olabilecek var mı??
dostum bi kadran videosu koyarmısın yuruyusunu merak ettim? mumkunse lpg li ve lpg siz olarak aradakı farkıda gormus oluruz?
dostum bi kadran videosu koyarmısın yuruyusunu merak ettim? mumkunse lpg li ve lpg siz olarak aradakı farkıda gormus oluruz?
lpg şu an ayarsız. yüksek devirlerde benzin gibi yetiştiremiyo onu biliyorum. ayardan sonra koyarım tabiki ;)
ayardan sonra yine yetiştiremezse o zaman deriz ki lpg kiti uygun değil veya lpg benzin gibi gitmiyo. ama zaten şöyle bi durum var önceden de demiştim. ben lpg'yi ekonomi amaçlı taktım çok yol yaptığım için. gazlayacağm vakit benzine alıyorum zaten. geçen sene motor ilk defa açıldığında lpg takılalı 4 sene ve 50.000 km olmuştu ve tertemizdi...
excalibur
17-04-2012, 17:30
rolantisi 52 lerle pek ayar tutmaz bence. sadece pistonla çıkan değer sanki düşük geldi bana. chip, filtre, egzoz, timing ile kranktan 143 hp çıkan makinalar var. güzel bi port polish ile biraz daha güzel olur. ama bi wideband gerekli bence. arabanın zengin/fakir olduğunu görmek gerekir. yoksa bin kilometre sonrasında pistonların erimiş olduğunu görürsün. sıkıştırmasını da ölçüp bakmak gerekir tabi...
Emre Aktaş
17-04-2012, 20:12
Pt 52 rolanti için Aziz ustayı tavsiye edebilirim. Taktığı aracların rolantide çalıştığını biliyorum. Benim yönlendirdiğimi söyle yardımcı olur istersen pm at telefonunu yazarım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.