PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 106 gti dyno



pug106
09-04-2012, 09:47
arkadaşlar cumartesi günü çıkma parça ararken dyno ölçümünde bulduk kendimizi :) egzantrik takmadan bi bakalım dedik hem. 2009 senesindeki dynoyu da koyuyorum. yorumlarınızı beklerim...

97 s16, 215000 km.
filtre, egzos, 13-61, wiseco piston...


http://g1204.hizliresim.com/w/9/47s11.jpg

http://g1204.hizliresim.com/w/9/47rxw.jpg

pug106
09-04-2012, 16:49
yok mu dynoların dilinden anlayan :)

OMTech
09-04-2012, 19:19
sizin sormak yada öğrenmek istediğiniz şeyi anlayamadım ben. yaşına göre değerleri güzel görünüyor. bu specte bir araca (belki vardır ama yazmamışsınız) güzel bir remap artı güzel bi timing hoş olur. mümkünse birde itb.

sinan-s
09-04-2012, 19:27
Değerlerı güzel

Schumi
09-04-2012, 19:58
Pistonların sıkıştırması kaç ? Araçta LPG var mı ?

BüLenT GöReN
09-04-2012, 22:08
yaklaşık 30 hp bu işlerden pek anlamam ama iyi gibi :) allah bi bu kadar daha beygir yüklemeyi nasip etsin

Schumi
09-04-2012, 22:13
30 hp nerede fark gördün ?

brkkksln
09-04-2012, 22:50
yanlış hatırlamıyosam 11.5cr idir pistonlar 80mm.
valla sadece piston olarak düşünüyorum ben.filtre egzoz işinin bi getirisi olduğuna inanmıyorum. sadece güç devir bandını biraz oynatır gibi geldiği için bana o ikisi.ve pistonla ortalama 20hp çok güzel rakam.

egz olarakta newman ph4 koy derim ben. ha dersenki patara kütere çalışmasın o zaman ph3.
güzelde bi yazılım ve timing yaparsan eğer 150hp leri geçersin. ha lpg ile nasıl olur bilmiyorum ne yalan söyleyim.

pug106
10-04-2012, 07:00
sizin sormak yada öğrenmek istediğiniz şeyi anlayamadım ben. yaşına göre değerleri güzel görünüyor. bu specte bir araca (belki vardır ama yazmamışsınız) güzel bir remap artı güzel bi timing hoş olur. mümkünse birde itb.

öğrenmek istediğim hp ve tork değerleri iyimidir kötümüdür, eğrinin durumu vs..

pug106
10-04-2012, 07:01
Pistonların sıkıştırması kaç ? Araçta LPG var mı ?

sıkıştırma 11,5. LPG var ama ölçüm benzinde yapıldı tabiki.

pug106
10-04-2012, 07:11
yanlış hatırlamıyosam 11.5cr idir pistonlar 80mm.
valla sadece piston olarak düşünüyorum ben.filtre egzoz işinin bi getirisi olduğuna inanmıyorum. sadece güç devir bandını biraz oynatır gibi geldiği için bana o ikisi.ve pistonla ortalama 20hp çok güzel rakam.

egz olarakta newman ph4 koy derim ben. ha dersenki patara kütere çalışmasın o zaman ph3.
güzelde bi yazılım ve timing yaparsan eğer 150hp leri geçersin. ha lpg ile nasıl olur bilmiyorum ne yalan söyleyim.

evet pistonlar 11,5 80 mm. 7800 çeviren ne olduğunu bilmediğim bi chip var arabada. cumartesi egzantrikleri sökerken ayarsız olduğunu gördük egzantriklerin ayrıca.
pt52 taktık. bikaç güne kadar bu haliyle ve başka bi yazılımlı haliyle peugeot sport sanırım tekrar ölçeceğiz. ben 160 civarı bekliyorum.
lpg konusuna gelirsek, lpg işi zaten gazlamak için değil. ekonomi amaçlı. ben gazlayacağım vakit zaten benzine alıyorum ;)

bir de sormak istediğim bişey daha var. tork değerleri ne durumda. 170 küsür bg gelen bi c2 vts vardı bi arkadaşımızın sitede. onun tork değeri sanırım 160 falandı. benimkinin onunkininden yüksek olmasının nedeni ne acaba

onur_S
10-04-2012, 10:37
evet pistonlar 11,5 80 mm. 7800 çeviren ne olduğunu bilmediğim bi chip var arabada. cumartesi egzantrikleri sökerken ayarsız olduğunu gördük egzantriklerin ayrıca.
pt52 taktık. bikaç güne kadar bu haliyle ve başka bi yazılımlı haliyle peugeot sport sanırım tekrar ölçeceğiz. ben 160 civarı bekliyorum.
lpg konusuna gelirsek, lpg işi zaten gazlamak için değil. ekonomi amaçlı. ben gazlayacağım vakit zaten benzine alıyorum ;)

bir de sormak istediğim bişey daha var. tork değerleri ne durumda. 170 küsür bg gelen bi c2 vts vardı bi arkadaşımızın sitede. onun tork değeri sanırım 160 falandı. benimkinin onunkininden yüksek olmasının nedeni ne acaba

7000-7200 gibi sizin aracın torku nedir,birde o c2 nin nedir ?:).

Bi1ReD
10-04-2012, 10:40
BEnim dikkatimi çeken ilkinde 7,8k -8k civarina kadar devir bandı düşmüyor. Diğerinde 7k'da düşüyor.

pug106
10-04-2012, 10:59
7000-7200 gibi sizin aracın torku nedir,birde o c2 nin nedir ?:).

o arkadaşınkinin de buldum forumda ama yayınlamak istemiyorum onun izni olmadan.
benimkinin 163 civarı, onunkinin de 155 civarı görünüyor o devirlerde tork değerleri..

pug106
10-04-2012, 11:01
BEnim dikkatimi çeken ilkinde 7,8k -8k civarina kadar devir bandı düşmüyor. Diğerinde 7k'da düşüyor.

evet ya yazılımsal ya da egzantrik ayarlarından kaynaklanan bi sorun var yüksek devirlerde

onur_S
10-04-2012, 12:46
o arkadaşınkinin de buldum forumda ama yayınlamak istemiyorum onun izni olmadan.
benimkinin 163 civarı, onunkinin de 155 civarı görünüyor o devirlerde tork değerleri..

7000 rpm 135 civarı sizin.mavi eğri.

pug106
10-04-2012, 13:18
7000 rpm 135 civarı sizin.mavi eğri.

pardon ya ben bg eğrisine bakmışım :o

o zaman şöyle sorayım benim max tork onunkinden fazla hala. c2 158 benimki 169. ki ben şimdi egzantrik taktım, yazılım falan değişcek daha da artacak vs. bunun nedeni nedir

pug106
13-04-2012, 10:02
bu da pt52 egzantrik, boğaz kelebeği sonra dynosu..
http://e1204.hizliresim.com/w/f/4d761.jpg

kadir jdm civic
13-04-2012, 10:18
şimdi 120 hp olan makina

piston egzantrik egzos kelebek kısa ile yaklaşık 160 hp

+40 hp çok çok iyi bir rakam ...

tekerde 105 hp sonra 127 hp sonra 145 hp harbiden 106 gtı maşllah bir işlem yapıyorsun getiri çok fazla oluyor ve nasıl birsey anlamadım aktarmada 18 17 hp kaybediyor vtecler 25 hp kadar kaybediyor sanzımanda.

maşallah allah kaza bela vermesın....

pug106
16-04-2012, 07:03
şimdi 120 hp olan makina

piston egzantrik egzos kelebek kısa ile yaklaşık 160 hp

+40 hp çok çok iyi bir rakam ...

tekerde 105 hp sonra 127 hp sonra 145 hp harbiden 106 gtı maşllah bir işlem yapıyorsun getiri çok fazla oluyor ve nasıl birsey anlamadım aktarmada 18 17 hp kaybediyor vtecler 25 hp kadar kaybediyor sanzımanda.

maşallah allah kaza bela vermesın....

teşekkürler. kapak port polish yaptırmak da lazım aslında. o zaman sanırım 170i geçecek. şimdilik böyle bi gidelim rölantiyi tutturalım yeter. o da ilerde olur inşallah:)

pug106
17-04-2012, 13:48
rölanti konusunda yardımcı olabilecek var mı??

İBO
17-04-2012, 14:50
dostum bi kadran videosu koyarmısın yuruyusunu merak ettim? mumkunse lpg li ve lpg siz olarak aradakı farkıda gormus oluruz?

pug106
17-04-2012, 15:38
dostum bi kadran videosu koyarmısın yuruyusunu merak ettim? mumkunse lpg li ve lpg siz olarak aradakı farkıda gormus oluruz?

lpg şu an ayarsız. yüksek devirlerde benzin gibi yetiştiremiyo onu biliyorum. ayardan sonra koyarım tabiki ;)
ayardan sonra yine yetiştiremezse o zaman deriz ki lpg kiti uygun değil veya lpg benzin gibi gitmiyo. ama zaten şöyle bi durum var önceden de demiştim. ben lpg'yi ekonomi amaçlı taktım çok yol yaptığım için. gazlayacağm vakit benzine alıyorum zaten. geçen sene motor ilk defa açıldığında lpg takılalı 4 sene ve 50.000 km olmuştu ve tertemizdi...

pug106
17-04-2012, 15:48
rölanti yardım :)

excalibur
17-04-2012, 17:30
rolantisi 52 lerle pek ayar tutmaz bence. sadece pistonla çıkan değer sanki düşük geldi bana. chip, filtre, egzoz, timing ile kranktan 143 hp çıkan makinalar var. güzel bi port polish ile biraz daha güzel olur. ama bi wideband gerekli bence. arabanın zengin/fakir olduğunu görmek gerekir. yoksa bin kilometre sonrasında pistonların erimiş olduğunu görürsün. sıkıştırmasını da ölçüp bakmak gerekir tabi...

Emre Aktaş
17-04-2012, 20:12
Pt 52 rolanti için Aziz ustayı tavsiye edebilirim. Taktığı aracların rolantide çalıştığını biliyorum. Benim yönlendirdiğimi söyle yardımcı olur istersen pm at telefonunu yazarım