Orijinalini görmek için tıklayınız : Dyno sonucu hakkında yardım
tolgakaynak
11-04-2012, 23:53
Arkadaşlar paşaoğlunda bi ölçüm yaptık sonucu hakkında açıklama yaparmısınız ? toplam hp
lastiğe gelen güç kayıp güç vs.. neyse artık
http://img32.imageshack.us/img32/4990/56104742095588458517910.jpg
eğriler normal ve 127.67 bg reel çarpanla değerlerin normal gibi, aracında ekstra olarak ne var?
tolgakaynak
12-04-2012, 00:02
reel çarpan nasıl oluyor ? bide bu 131 hp ne anlama geliyor toplam güçmü.
kendi yaptığım egsozum var
131,1 normal çarpanlla 127ye geliyor normal değeri 120 hp şuan egsozunda +7 almışsın
yesil544
12-04-2012, 00:14
bir egsoz okadar güç verirmi yaaaaa
yesil544
12-04-2012, 00:19
kat iptal edildiyse alır
eminmisin +7 hp den bahsediyoruz adamlar headrs düz boru son susturucu ile anca +10 15 yakalıyorlar...
Metin Bilen
12-04-2012, 00:23
kat iptalı varsa alırsın..
eminmisin +7 hp den bahsediyoruz adamlar headrs düz boru son susturucu ile anca +10 15 yakalıyorlar...
kat varken arabayı sıkıştır sonra katı söktür bir daha sıkıştır aradaki farkı o zaman görebilirsin kat çok farkediyor sıkıyor arabayı
tolgakaynak
12-04-2012, 00:30
kat varken arabayı sıkıştır sonra katı söktür bir daha sıkıştır aradaki farkı o zaman görebilirsin kat çok farkediyor sıkıyor arabayı
evet doğru bi taktik ama oranlar çok iyi olmalı. şuan egsozumla bu değere ulaşmam memnun etti beni tekrar bi elden geçirmem gerekicek. anladımki her araçta nispeten aynı oran olmuyormuşş :)
yesil544
12-04-2012, 00:38
şaşırdım vallaa ne bileiym...
peki soralım kat iptali varmı ?
fd ler 125 hp deilmi arkadaşlar. bnmi yanlıs bılıyorum.
fd ler 125 hp deilmi arkadaşlar. bnmi yanlıs bılıyorum.
pardon ben yanlış hatırladım 125 hp
reel çarpan nasıl oluyor ? bide bu 131 hp ne anlama geliyor toplam güçmü.
kendi yaptığım egsozum var
paşaoğlunda kw>hp dönüşümü 1.4 la çarparak hesaplanıyor, gerçek çarpan değeri 1.3634 olmalıdır ondan bahsettim.
124hp değilde standartken 119-121 arasında veriyor diye biliyorum fd6 lar için. egsoz işe yaramış kısacası Tolga :)
yesil544
12-04-2012, 01:13
fd ler 125 hp deilmi arkadaşlar. bnmi yanlıs bılıyorum.
"aynennnnn öyleee
tolgakaynak
12-04-2012, 01:17
paşaoğlunda kw>hp dönüşümü 1.4 la çarparak hesaplanıyor, gerçek çarpan değeri 1.3634 olmalıdır ondan bahsettim.
124hp değilde standartken 119-121 arasında veriyor diye biliyorum fd6 lar için. egsoz işe yaramış kısacası Tolga :)
tşkler:D aynen öle :D
paşaoğlunda kw>hp dönüşümü 1.4 la çarparak hesaplanıyor, gerçek çarpan değeri 1.3634 olmalıdır ondan bahsettim.
124hp değilde standartken 119-121 arasında veriyor diye biliyorum fd6 lar için. egsoz işe yaramış kısacası Tolga :)
levent abi ben eski arabaya 51duz , egzoz , simota cai koydum , fabrika verisi 110 hp , benim dynoda 108 hp 190 tork çıktı onu neyapcaz :D
mechanic
12-04-2012, 08:04
levent abi ben eski arabaya 51duz , egzoz , simota cai koydum , fabrika verisi 110 hp , benim dynoda 108 hp 190 tork çıktı onu neyapcaz :D
uuuu buyur işte nolcak???
kırmızı grafikteki değer, 113, tekerlekteki gücün, fabrikasyon tork 152 ekranda gözüken 145,7.
edit.....
fabrikasyon 0-100 km/h süreini devir 0 dan başlayarak mı ölçülüyor acaba. araba kurulmadan kalkış yapılıyor sanırım.
tolgakaynak
12-04-2012, 10:38
kırmızı grafikteki değer, 113, tekerlekteki gücün, fabrikasyon tork 152 ekranda gözüken 145,7.
0-100 km/s 8.4 fabrikasyon 10.3. burda da benim bir sorum var
fabrikasyon 0-100 km/h süreini devir 0 dan başlayarak mı ölçülüyor acaba. araba kurulmadan kalkış yapılıyor sanırım. yoksa bu kadar fark olması normal mi?
orda fazla ölçmüş benim ölçümüme göre 8 cıkıyordu :D
masallah kanka alet gerginligini gostermis :D
levent abi ben eski arabaya 51duz , egzoz , simota cai koydum , fabrika verisi 110 hp , benim dynoda 108 hp 190 tork çıktı onu neyapcaz :D
senin dyno yanlış ölçmüş bence :) patinaj çekmiş gibi ne öyle 190 tork 1.6 atmosferik arabadan :D bizim ae101 cem bi ara çıksın dynoya görürüz değerleri o zaman filtre-egsoz- özel uygumala ile ne çıkıcak bakalım :) o zaman tekrar değerlendiririz , ama senin dyno kalibre değilmiş bence sonuç olarak :)
seneler önce killererkan nickli erkan abide ae101 vardı, yürüyende eibach yay-sarı koni, motorda short ram ve kat iptali ile 98 ae101 109hp çıkmıştı dynoda :)
kırmızı grafikteki değer, 113, tekerlekteki gücün, fabrikasyon tork 152 ekranda gözüken 145,7.
0-100 km/s 8.4 fabrikasyon 10.3. burda da benim bir sorum var
fabrikasyon 0-100 km/h süreini devir 0 dan başlayarak mı ölçülüyor acaba. araba kurulmadan kalkış yapılıyor sanırım. yoksa bu kadar fark olması normal mi?
113 tekere veriyorsa aktarmada %5 civarı kayıp var o zaman ki bu imkansıza yakın bi değerdir %5 kaybı zaten motordan şanzımana iletene kadar kaybeder araba...
ayrıca ordaki 8.4 sn dynonun ölçüm süresi 0-100 değeri falan değil.
senin dyno yanlýþ ölçmüþ bence :) patinaj çekmiþ gibi ne öyle 190 tork 1.6 atmosferik arabadan :D bizim ae101 cem bi ara çýksýn dynoya görürüz deðerleri o zaman filtre-egsoz- özel uygumala ile ne çýkýcak bakalým :) o zaman tekrar deðerlendiririz , ama senin dyno kalibre deðilmiþ bence sonuç olarak :)
seneler önce killererkan nickli erkan abide ae101 vardý, yürüyende eibach yay-sarý koni, motorda short ram ve kat iptali ile 98 ae101 109hp çýkmýþtý dynoda :)
abi bizim turkay abinin eski rolla da sonra dandik sanayi egzozu vardi , ayni yerde ciktik dyno ya , onun 104 hp 170 civari tork çýkmýþtý , benim araba 200k turkei abinin 120k daydi :)
cem abide tahminim 117 çıkar :D
abi bizim turkay abinin eski rolla da sonra dandik sanayi egzozu vardi , ayni yerde ciktik dyno ya , onun 104 hp 170 civari tork çýkmýþtý , benim araba 200k turkei abinin 120k daydi :)
cem abide tahminim 117 çıkar :D
Ankara'da pek güvenilir dyno yok bildiğim kadarıyla ama yürüyüşte iyileştiyse araban sorun yoktur :)
Senin anlık max gücün 131 HP ama bu devirdeki kayıplarını da bilmek lazım.
Dyno kağıdının altında bu devir ve değerler yazar. Ona göre yorum yapmak daha doğru.
Ankara'da pek güvenilir dyno yok bildiğim kadarıyla ama yürüyüşte iyileştiyse araban sorun yoktur :)
abi zaten araba alip satarken millet expertize goturuyo ya orda yaptirdik :D türkei abiyle 2.vites 50de bastigimizda 3un bitimine kadar 3 4 boy oluyordu aramizda :D
antalyadaki piyane garage iyi yapmış kat iptalini demeki ölçümde yüksek çıkmış ocean mert in arabada daha düşüktü yanlış hatırlamıyosam.
113 tekere veriyorsa aktarmada %5 civarı kayıp var o zaman ki bu imkansıza yakın bi değerdir %5 kaybı zaten motordan şanzımana iletene kadar kaybeder araba...
ayrıca ordaki 8.4 sn dynonun ölçüm süresi 0-100 değeri falan değil.
113 tekerdeki tork , sol taraftan okumuşum değeri, 103 civarı falan teker gücü,113 olasa bile %15 kayıp var, 103 olunca da %21 civarı kayıp oluyor sanırım.
8.4 dyno süreymiş , bilgi için teşekürler.
ocean0636
13-04-2012, 11:28
antalyadaki piyane garage iyi yapmış kat iptalini demeki ölçümde yüksek çıkmış ocean mert in arabada daha düşüktü yanlış hatırlamıyosam.
Abi ben sadece filtre ile dynoya cikmistim egzoz kat boru hersey orjinaldi 126hp cikmisti reel carpanla.. Fd6 lar dynoda dusuk cikiyor, bu arada 125hp degil 125ps oda yaklasik 123.xx hp yapiyor
tolgakaynak
13-04-2012, 11:35
bende sadece düz boru bide kendim yaptığım egsozum var. filtre kullanmıyorum değerler iyi o zaman sanırım
ocean0636
13-04-2012, 12:00
Degerler gayet guzel yani sagllikli aracin.. Bu aractan guc beklemek son derece sacma..goruntusuyle muzik sitemiyle vs ugrasmak daha mantikli.. Atmosferik de ugrassan turbo da yapsan motoru modifiyeye hic elverisli degil gonul isterdiki fabrikasyon b16a2 olsun ama maalesef :)
Performans isteniryorsa direk swap yapmak mantikli o ise girincede hakki K20'dir..
Yuruyen aksami vs cok ugrastirmayacagini bilseydim can in motorunu buna swaplardim ama cok ugras zaman emek para istiyor bu isler o yuzden gozum yemedi..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.