Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi TT patinaj problemi
Bi arkadaşımın audi tt aracında aşırı derecede sarma söz konusu.. yani sert kalkışta değil araç devir çevirip 2 inci vitese attığında bile araç uzun bi süre patinajdan kurtulmuyor.. araçta ekstra hiç bir oynama yok.. ayrıca lastikler sıfır ve araç s-tronic vites.. bu bir sorunmudur yoksa normal midir.. yahut nasıl bir çözüm yolu üretilebilir ?
63owen63
21-04-2012, 00:23
video var mı hic ?
M_PROJECT
21-04-2012, 00:23
bunu anlayabilmemiz icin video cekmeniz daha yararli olacaktir , ama asiri bir sarma varsa bunun bircok nedeni olabilir . asfalttan , aktarmaya vsvs gider
videoyu en kısa zamanda çekicem.. ama kısaca tarif etmem gerekirse araç 2 inci vitese atınca direk 7 bin devirlerde devam ediyor..daha son 5 binlere düşüp 2 inci vitesi çeviriyor..
Araçta yazılım varsa normal gibi :)
Araçta yazılım varsa normal gibi :)
araçta hiç bir ekstra yok :s
lastiklerin sifir olmasindan ziyade hamuru,hava kosullari ve yolun durumuda etkiler + dip gaz kalkiliyor ve sarmayi durdurmak icin de caba sarfedilmiyorsa 2. viteste de devam eder.
lastiklerin sifir olmasindan ziyade hamuru,hava kosullari ve yolun durumuda etkiler + dip gaz kalkiliyor ve sarmayi durdurmak icin de caba sarfedilmiyorsa 2. viteste de devam eder.
ilginiz için teşekkürler.. lastikler potenza.. hava koşullarının her şeklinde aynı hemen hemen.. ama dediğiniz gibi bütün gücü neyse aracın öyle kalkıyoruz dediğiniz gibi sıkıntı o olabilir mi acaba.. :S
önemli degil,benim aklima gelenler bunlar simdilik..
lastiklerin sifir olmasindan ziyade hamuru,hava kosullari ve yolun durumuda etkiler + dip gaz kalkiliyor ve sarmayi durdurmak icin de caba sarfedilmiyorsa 2. viteste de devam eder.
aynen katılıyorum....en azından 2.vıtese attığınızda sarmayı önlemek için ayağınızı gaz pedalından cekıp cekıp basınki sarmadan kurtulsun tutunsun.;)
aynen katılıyorum....en azından 2.vıtese attığınızda sarmayı önlemek için ayağınızı gaz pedalından cekıp cekıp basınki sarmadan kurtulsun tutunsun.;)
çek bas çek bas yine olmuyor :D anlamadım gitti :D görende 500+ hp zannedicek arabayı :D aklımıza gelen önceki sahibini arayıp yazılım olup olmadığını tekrar sormak..
Lastikler sıfır ancak üretim tarihleri önemli kontrol etmenizde fayda var.
salıncak burçları çok hırpalanmış olabilir mi?
tekerlek ileri geri oynuyorsa tutunması zorlaşıyordur.
ya da arka süspansiyon hoşaf olduysa, ön taraf haddinden çok hafifler, yine sarar.
belki de alet ciğerlidir. insanlar sararken video çekip fiyat yükseltiyor. :D
sana hormonlusu denk gelmiş, kıymetini bil. :D
audi tt 100e kadar sarıyor gazı köklediğinde. Araçta bir sıkıntı yok gazı iyi ayarlamak lazım.
stronıc ne oluyor bılmıyorum ama mauel vıtestekı yada smg tarzı sanzımanlardakı gıbı bır debrıyaj kacırma sorunu olabılır mı?
stronic şanzıman DSG nin spor versiyonu. Kaçırmadan değil dediğim gibi bütün FWD TT lerde tutunma sorunu var. Benim aracım yazılımlı yol ve lastik biraz kötüyse 100den önce tutunamıyorsun.
mehmetRS
08-05-2012, 12:25
çok devir çevirmemek işe yarayabilir, gündelik kullanımda olmuyordur bu sarma sanırım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.