Orijinalini görmek için tıklayınız : 2007 fd cıvc için beyin
salihmugen
22-04-2012, 22:44
Slm arkadaşlar Aracımı görsellikte istediğim konuma getirdim buna şükür...
fakat motor standart kaldığı için gerçekten tatmin edici olmuyor.
K20 koyalım turbo besleme yapalım vs. derken çevremde her kafadan bi ses çıkınca herşeyden vazgeçtim ve hatta az daha 2004 cıvıc typer alıyordum.
beyine müdahele ederek kaç hp alınır ve tavsiyeniz ne olur merak ediyorum. teşekkürler..
http://img819.imageshack.us/img819/7223/dsc00252mx.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/819/dsc00252mx.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Ep3 typer al yada fn2 al kardesim hic ugrasma bu kasaya k20 swap oyle kolay degil.
Performans icin dusundum tasindim olmadi yapacagim masraf yerine araci sattik fn2 nasip oldu aldik.
Biz haltech kullandik hic sikinti yasamadik ayrica turbo kiti alsana zage 10 numara :)
1.8 turbo
23-04-2012, 07:34
aynı dert bende de var. arabam dıs gorunus olarak tatmın edıyor fakat performans yerlerde. otomatık oldugu ıcınde ne turbo ne de yazılım hıc dusunmuyorum :(
aynen zage turbo kiti sizi bayağı bi tatmin eder
salihmugen
23-04-2012, 10:20
Biz haltech kullandik hic sikinti yasamadik ayrica turbo kiti alsana zage 10 numara :)
Peki zage turbo kiti kullandık diyelim, düşür bar'larda pistonumuz krangımız vs. kaldıracakmı yüklemeyi??
salihmugen
23-04-2012, 10:23
Ep3 typer al yada fn2 al kardesim hic ugrasma bu kasaya k20 swap oyle kolay degil.
Performans icin dusundum tasindim olmadi yapacagim masraf yerine araci sattik fn2 nasip oldu aldik.
Abi istediğimiz sedan cıvıc te fark yaratmak. hee biri derse gümrükte fd kasa typer var hayırlı olsun derim... ( bu arada fn typer a talip olabilirim bebek koltuğuda sıkıntısız olmuş arkada)
Abi istediğimiz sedan cıvıc te fark yaratmak. hee biri derse gümrükte fd kasa typer var hayırlı olsun derim... ( bu arada fn typer a talip olabilirim bebek koltuğuda sıkıntısız olmuş arkada)
fd6 çok rahat severek kullandığım bi arabaydı hala özlüyorum konforu filan çok güzeldi. Sen arabanı sat buluruz sana fn2 olmadı anlaşırız kısmette varsa bebek koltuğunu vermem ama.
salihmugen
23-04-2012, 10:59
fd6 çok rahat severek kullandığım bi arabaydı hala özlüyorum konforu filan çok güzeldi. Sen arabanı sat buluruz sana fn2 olmadı anlaşırız kısmette varsa bebek koltuğunu vermem ama.
55.000 tl ye fn2 alırsam bebek koltuğu hediye isterim RECARO :))) yuuhh RECARO dedim yaa :))
istedğin koltuk olsun mugen jantlardan sonra belliki koltuğa sarmışsın.
http://i763.photobucket.com/albums/xx273/focusn70/recaro.jpg
R18 Turbo thread
R18 Turbo thread - 8th Generation Honda Civic Forum (http://www.8thcivic.com/forums/turbocharging/120822-r18-turbo-thread.html)
Official Turbo'd R18 Crew
http://www.8thcivic.com/forums/civic-coupe-sedan/239947-official-turbod-r18-crew.html
salihmugen
23-04-2012, 11:23
Güzel ülkemize civic si bile gelmiyor ((
i-vtec07
23-04-2012, 11:41
tht de bir konu vardı fd ye üflemişlerdi 190+ hp diye hatırlıyorum bi araştırın belki işinize yarayabilir.
AhmetKadir
23-04-2012, 13:36
turbo olayını uzun uzun konusmustuk sızınle :)
akınıza takılanlar varsa , nıyetınız cıddı ıse performans olarak bısıler yapmak ıcın konusalım tekrar ;)
Zage turbo kit en mantıklısı, haltech beyinle , yapilmisi ve 0,8 bar civari 200 hp civari deger alinmisi var. Ben olsam, satar cupra alirim. Ama dersenki illaki fd6 kasa o zaman baska tabi.
salihmugen
23-04-2012, 18:18
turbo olayını uzun uzun konusmustuk sızınle :)
akınıza takılanlar varsa , nıyetınız cıddı ıse performans olarak bısıler yapmak ıcın konusalım tekrar ;)
Ogünkü konuşma için tekrar teşekkür ederim... yani nasipse niyetine girdik bakalım illaki sedan cıvıc i az daha yürütmek istiyoruz amacımız iddalı bi araç yapmak değil, sadece yapılan görsel emekten sonra aracın biraz daha hp sini yükseltmek..sonumuz hayrolsun :))
Bende senin gibi dusunmustum coiloverina kadar hersey vardi arabada gorsel acidan beni yeterince tatmin etmisti bir k20z3 bile yeterdi ama basit degil bu isler turbo yapmak icin harciyacagim parada bana cik geldi vagectim arabadan ama senİn imkanlarin genistir farklidir bisey diyemem ama yinede sen K serisi motora gecmeyi bi dusun.
AhmetKadir
23-04-2012, 19:33
Ogünkü konuşma için tekrar teşekkür ederim... yani nasipse niyetine girdik bakalım illaki sedan cıvıc i az daha yürütmek istiyoruz amacımız iddalı bi araç yapmak değil, sadece yapılan görsel emekten sonra aracın biraz daha hp sini yükseltmek..sonumuz hayrolsun :))
bızde aracın gorunumunden memnun oldugumuz ıcın bu kasa uzerınden kımsenın yapmadıgı farklı olan bırseyler olsun ıstedık. harcayacagın paraya daha hzlı bır araban olabılır. ama bu gorsellıkte olmayacak. fd kasalar mermı gıbı :) sımdı bızımkı mermı kadar hızlı olmasa da kendı capında fena :D
bu arada gecen konstugumzda daha beyını takmamıstık suan haltech de tamam gayet keyıflı tavsıye ederım ;)
Maxiboost
23-04-2012, 19:46
Slm arkadaşlar Aracımı görsellikte istediğim konuma getirdim buna şükür...
fakat motor standart kaldığı için gerçekten tatmin edici olmuyor.
K20 koyalım turbo besleme yapalım vs. derken çevremde her kafadan bi ses çıkınca herşeyden vazgeçtim ve hatta az daha 2004 cıvıc typer alıyordum.
beyine müdahele ederek kaç hp alınır ve tavsiyeniz ne olur merak ediyorum. teşekkürler..
http://img819.imageshack.us/img819/7223/dsc00252mx.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/819/dsc00252mx.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
hafta sonu yanındayım :D stock motor seni tatmin etmicek o yüzden önce motor içi :)
salihmugen
23-04-2012, 22:30
hafta sonu yanındayım :D stock motor seni tatmin etmicek o yüzden önce motor içi :)
Hafta sonu :D:D:D
salihmugen
23-04-2012, 22:32
Bende senin gibi dusunmustum coiloverina kadar hersey vardi arabada gorsel acidan beni yeterince tatmin etmisti bir k20z3 bile yeterdi ama basit degil bu isler turbo yapmak icin harciyacagim parada bana cik geldi vagectim arabadan ama senİn imkanlarin genistir farklidir bisey diyemem ama yinede sen K serisi motora gecmeyi bi dusun.
Abi zaten bu araç eski kasa olsaydı direk k20 konulurdu.. ama biliyosunki kıyamıyosun araca..
tolgakaynak
23-04-2012, 23:35
az kaldı azz k20 :)
zageler bile 1.8ler için yapılmış güzelim ülkemize getirdiler 1.6 ları.İlk çıkan kasada 1.8 var ondan sonrasında makyajlılarda bile yok:(
nolurdu typerını getirselerdi:)
AhmetKadir
24-04-2012, 06:48
hafta sonu yanındayım :D stock motor seni tatmin etmicek o yüzden önce motor içi :)
stock motorda turboyu 0.6-0.7 barda rahatca kullanıyorduk.
motor ıcıne mudahale ıcın parcalar mevcutsa ben de ogrenmk ısterım, bı de bu kasa ıcın kullanımı sert olmayan, kacırmayacak bi debriyaj var mı?
AhmetKadir
24-04-2012, 06:49
az kaldı azz k20 :)
zageler bile 1.8ler için yapılmış güzelim ülkemize getirdiler 1.6 ları.İlk çıkan kasada 1.8 var ondan sonrasında makyajlılarda bile yok:(
nolurdu typerını getirselerdi:)
1.8 degıl de en azından si getirselermış. turbo ıle guzel basınc basardık :D
salihmugen
24-04-2012, 08:36
1.8 degıl de en azından si getirselermış. turbo ıle guzel basınc basardık :D
Ülkemize cıvıc si neden ve kimin yüzünden gelmiyor??? Honda TR distribtorumu getirmiyor ???
salihmugen
24-04-2012, 08:39
az kaldı azz k20 :)
zageler bile 1.8ler için yapılmış güzelim ülkemize getirdiler 1.6 ları.İlk çıkan kasada 1.8 var ondan sonrasında makyajlılarda bile yok:(
nolurdu typerını getirselerdi:)
Projeyi merakla bekliyoruz ben k20 yi fd kasada sıkıntı görüyorum hayırlısı olsun..
AhmetKadir
24-04-2012, 09:37
Ülkemize cıvıc si neden ve kimin yüzünden gelmiyor??? Honda TR distribtorumu getirmiyor ???
bilmıyorum vallahı o kadarını, satmaz dıye dusunduler herhalde :D
fd6 2.0 yerine fn2 getirdiler 2.0 sınıfında, onun da satış rakamları belli zaten.
1.8 in satış rakamları ise ortada..
Motor hacminden dolayı vergi çok etkiliyor TR de satış rakamlarını.
2.0 isteyen adam da accord alıyor zaten.
Bu arada fd6 da k20 bence de sıkıntılı olur.
Şase üzerindeki motor bağlantı noktalarının uymaması ve tekrar yapılması bir kenara, güçlendirme anlamında tekrar elden geçmesi gerek en basiti.. Yürüyen aksam + frenler + ön-arka gergiler vs hep değişmesi/takılması lazım. Benim görüşüm sırf k20 olacak diye çok lüzumsuz bir bütçe yer.
salihmugen
24-04-2012, 11:37
Eğer gerçekten niyetine girip paradan kaçmadan yapılacak tek şey FD2R motor..
http://img822.imageshack.us/img822/593/a71o.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/822/a71o.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img809.imageshack.us/img809/5161/a10on.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/809/a10on.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Japon pazarı Civic Type R (FD2) Mart 30, 2007 tarihinde satışa çıktı. İlk defa, JDM Civic dört kapılı olarak satılan spor sedan yerine üç kapıdan daha sıcak hatch . Yeni Type R yani baz model olarak Japon pazarı dört kapılı sedan kullanarak artık daha büyük, daha geniş ve daha ağırdır. Daha da önemlisi, dingil mesafesi FD2R yüksek hızlı virajlarda daha istikrarlı bir duruş veren, 2,700 mm (106.3) için 2,570 mm (101.2) büyümüştür. Tork 6,100 rpm peaking N · m (159 £ · ft) (karşı 201 PS (8,400 rpm ve 215 geliştirilmektedir; yeni Japon modelin motor gücü 225 PS (222 hp 165 kW),
Hem görselden hem her açıdan güzel bu kasadan vazgeçilmez Salih bu işe çözüm bulmak lazım.
http://i763.photobucket.com/albums/xx273/focusn70/201203225_Caleb_FD2_Civic_01.jpg
darkless
24-04-2012, 15:42
1.8 piston kolları uyar diyolardı bulunabılse turboyla belkı dahada basınç açılabılır fd6 da bende bu konunun takıbındeyım
salihmugen
24-04-2012, 18:13
Kısmetse yapıcaz bişiler bakalım hayırlısı olsun..
AhmetKadir
24-04-2012, 19:40
piston kol hakkında bılgı varsa talıbım bılgıye :D
turbo hakkında aklında soru ısaretı olan varsa da elımızden geldıgınce yardımcı olmaya calısırım :)
turbo ya da supercharger oto şanzımanda çok sorun oluyor mu? ısınma sorunu vs?
turbo ya da supercharger oto şanzımanda çok sorun oluyor mu? ısınma sorunu vs?
Bisey olmaz mudur :)
kırmayalım sonra elimize almayalım dişlileri kımıl kımıl :D
bu konuda çok cahilim :D
supercharger neden tercih edilmiyor genelde de, turbo tercih ediliyor?
bütçe mi yoksa güç, stabil çalışması gibi başka sebepler mi.. fark ne ikisinin arasında?
Maxiboost
24-04-2012, 20:32
piston kol hakkında bılgı varsa talıbım bılgıye :D
turbo hakkında aklında soru ısaretı olan varsa da elımızden geldıgınce yardımcı olmaya calısırım :)
Stock motor uygulamalara hiç sıcak bakmıyorum, bazı motorlarda bi yere kadar tamam ama fabrikasyon araca yakın kullanılabilmeli bence yapılan araç.
motor içi parçalarda para çokomel olucak daha söylemedim Salih'e eheh :D
Vardi sanki otomatik vites turbo fd6 sitede videolari vardi biara
para çokomel olacak diye bir şey okudum, buz gibi soğudum birden :D :D
cembasmaci
24-04-2012, 20:35
turbo ya da supercharger oto şanzımanda çok sorun oluyor mu? ısınma sorunu vs?
Harici şanzıman yagı sogutucusu koymanız gerekiyor...
AhmetKadir
24-04-2012, 21:34
kırmayalım sonra elimize almayalım dişlileri kımıl kımıl :D
bu konuda çok cahilim :D
supercharger neden tercih edilmiyor genelde de, turbo tercih ediliyor?
bütçe mi yoksa güç, stabil çalışması gibi başka sebepler mi.. fark ne ikisinin arasında?
bizde kı turbo kıtı daha once otm vıteste kullandık, aktarmada bıraz guc kaybı oluyor tabı, onun harıcınde tapagaz devam :D
AhmetKadir
24-04-2012, 21:35
para çokomel olacak diye bir şey okudum, buz gibi soğudum birden :D :D
ben de ben de :D
şimdi haltech ve zage turbo kitti ile Otomatik vites civic imiz 10 bin km den fazla yaptı fakat :)
suanda kazaya kurban gitti pert oldu amahiçbir sikinti yasamadılar .7 barda kullandılar
özgün 0.5-0.7 bar aralığında güçte yaklaşık nerelere ulaşılabiliyor?
0.5-.07 barda yine piston ya da piston kolları değişmesi gerekiyor mu? Ya da stock kaldırabilir mi?
bu işe girsem mi diyorum ben de ancak maliyetler yaklaşık ne kadar oluyor? para çokomel olmasın ama:D (tabiiki bir rakam vermen mümkün değil ama şifahen nedir bunun rakamları zira hiç bir fikrim yok. bin lira desen de inanırım 20 bin desen de :D )
bir de supercharger neden uygulanmıyor hiç? bütçe mi, daha mı az güç veriyor, sorun yaşama ihtimali daha mı yüksek nedir bu sc konusu?
salihmugen
25-04-2012, 10:58
Stock motor uygulamalara hiç sıcak bakmıyorum, bazı motorlarda bi yere kadar tamam ama fabrikasyon araca yakın kullanılabilmeli bence yapılan araç.
motor içi parçalarda para çokomel olucak daha söylemedim Salih'e eheh :D
para çokomel o kesin zatende... ben hala anlamıyorum fabrika çıkışı 1,4 turbo 150 hp lik araçlar doldu taştı piyasada. illa çekik gözlülerle kavgamı edelim vtec dediniz 1,4 ler uzuyo yanımızdan die :))
bi yolu var bu işin.. bi yolu var ama ney :))
özgün 0.5-0.7 bar aralığında güçte yaklaşık nerelere ulaşılabiliyor?
0.5-.07 barda yine piston ya da piston kolları değişmesi gerekiyor mu? Ya da stock kaldırabilir mi?
bu işe girsem mi diyorum ben de ancak maliyetler yaklaşık ne kadar oluyor? para çokomel olmasın ama:D (tabiiki bir rakam vermen mümkün değil ama şifahen nedir bunun rakamları zira hiç bir fikrim yok. bin lira desen de inanırım 20 bin desen de :D )
bir de supercharger neden uygulanmıyor hiç? bütçe mi, daha mı az güç veriyor, sorun yaşama ihtimali daha mı yüksek nedir bu sc konusu?
parasını tam bilmitorum hesaplaırm sana kendinde alabilirsin ebayden 1 tek sikinti Ecu oda 1000 dolar civarında dier parçalarınıda öğrenir yazarım
0.7 bar sıkıntısız gezersn piston kol sikinti yasaamasssın
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.