Orijinalini görmek için tıklayınız : leon cupra stg 2+
http://i.pgu.me/Mm-rNn44_original.jpg
iskender downpipe ve supersprint cat-back egzoz
APR intercooler
APR HPFP
forge DV
aem fıltre kit
RS4 valve
Denso IK24 buji
493nm 362hp (basınç 1.6 bar)
Burdan VW Tech İkan usta ve Estremo Hakan’a tşk ediyorum.
Methanolsüz ulaşılabilecek en yüksek tork herhalde
rockford34
03-05-2012, 21:32
masallah kazasız belasız turbo k03 mü?
maşallah değerler güzel gerçekten meth neden yok araçda ?
masallah kazasız belasız turbo k03 mü?
k03 ile bu güçler imkansız yüzde 90 turbo k04 :) bu arada maşallah...
Amaç meth olmadan maks ne kadar alınabilecek onu görmek istedik. bu arada basınç 1.6 bar
tşk arkadaşlar bende sevindim bakalım meth ile ne olacak
abi yanlış anlamasssan ölçmek isterim maşllah çok güzel güç :)
TYPERHAKAN
04-05-2012, 21:25
Amaç meth olmadan maks ne kadar alınabilecek onu görmek istedik. bu arada basınç 1.6 bar
ilk öncelikle maşaallah,çok güzel değer yalnız dynolar bazen yanıltıcı oluyor en güzeli yolda görmek en sağlıklısı o oluyor.geçenler de bir video vardı belki görmüşündür 204 hp tekerlek gücü olan fabia rs 190 hp tekerlek gücü olan scirocco ya geçildi ,yolda işler değişebiliyor,bir akşam buluşup tanışalım muhabbet edelim cupra lar olarak toplanıyoruz güzel sohbetler oluyor.
mükemmel.. bencede bır olcum yapılması cok daha ıyı olacak. tekrardan tebrıkler.
ilk öncelikle maşaallah,çok güzel değer yalnız dynolar bazen yanıltıcı oluyor en güzeli yolda görmek en sağlıklısı o oluyor.geçenler de bir video vardı belki görmüşündür 204 hp tekerlek gücü olan fabia rs 190 hp tekerlek gücü olan scirocco ya geçildi ,yolda işler değişebiliyor,bir akşam buluşup tanışalım muhabbet edelim cupra lar olarak toplanıyoruz güzel sohbetler oluyor.
tabi neden olmasın bende arabamın nasıl gittiğini görmek isterim. VW Tech teker ölçmüyor arkadaşın aldığı güç motor gücü ayrıca bildiğim kadarıyla onun torku düşüktü ve düz vites bir araba ile otomatik karşılaştırmak bence doğru değil. Bu arada siz bilirsiniz methanolsuz cupralardan max ne kadar tork alınıyor :soru:
TYPERHAKAN
04-05-2012, 23:00
tabi neden olmasın bende arabamın nasıl gittiğini görmek isterim. VW Tech teker ölçmüyor arkadaşın aldığı güç motor gücü ayrıca bildiğim kadarıyla onun torku düşüktü ve düz vites bir araba ile otomatik karşılaştırmak bence doğru değil. Bu arada siz bilirsiniz methanolsuz cupralardan max ne kadar tork alınıyor :soru:
sizinki kadar çıkmayacağına eminim tork unuz müthiş,arabanız gerçekten sağlıklı bir cupra ymış.RABBİM iyi günlerde kullanmak nasip etsin.bir akşam tanışalım c.tesi leri buluşuyoruz .tel im 0532 762 15 72 hakan
peki bir soru daha sizce ne debriyaj kullanmak lazım cupralarda mesela stage 3'de?
tabi neden olmasın bende arabamın nasıl gittiğini görmek isterim. VW Tech teker ölçmüyor arkadaşın aldığı güç motor gücü ayrıca bildiğim kadarıyla onun torku düşüktü ve düz vites bir araba ile otomatik karşılaştırmak bence doğru değil. Bu arada siz bilirsiniz methanolsuz cupralardan max ne kadar tork alınıyor :soru:
vwtech in dynosu tam tersine teker ölçüyor, motor göstermiyor.
vwtech in dynosu tam tersine teker ölçüyor, motor göstermiyor.
Aynen öyle, krank değil tüm değerler lastik değerleri vw tech dastek dynoda.
Tebrikler bu arada güzel değer gerçekten
Birde merakımdan soruyorum kusura bakmayın dip gaz basıncınız geldiğinde kesiciye gidene kadar gördüğünüz AFR nedir acaba ?
Birde merakımdan soruyorum kusura bakmayın dip gaz basıncınız geldiğinde kesiciye gidene kadar gördüğünüz AFR nedir acaba ?
senın neyıne tfsi kendi arabana bak ruhu 1.6 adam :D
Hacı swaplıcaz belki niye olmasın :D sizin yüzünüzden varex alıcam amk :D
vw tech teker degil cunku ben kendi arabamda denedim.
vw tech teker degil cunku ben kendi arabamda denedim. vw tech ve barbarosun dynosunda ayni deger cikiyor.
Vwtech teker ölçmüyorsa, ilkan abi ne kullandığını bilmiyor tebrikler.
Hacı swaplıcaz belki niye olmasın :D sizin yüzünüzden varex alıcam amk :D
Olm stock cupra egsozu ile olmaz o işler adam gibi alacaksın takacaksın varexini :) Neyse mındar etmeyelim konuyu :)
vw tech teker degil cunku ben kendi arabamda denedim. vw tech ve barbarosun dynosunda ayni deger cikiyor.
Vwtech teker ölçmüyorsa, ilkan abi ne kullandığını bilmiyor tebrikler.
Kesinkle lastik sonucları... Bakın eski yazılımımla ilkan abide ölçtüğümüz aracımın dyno sheetleri 1 bar basınc ile.
http://desmond.imageshack.us/Himg801/scaled.php?server=801&filename=img00073201104300217.jpg&res=landing
http://desmond.imageshack.us/Himg716/scaled.php?server=716&filename=img00074201104300217.jpg&res=landing
Diğer utkununda aracının ölçümleri yine aynı şekilde.
http://www.techturkey.com/forum/videolar/104145-ukkus-a3-18t-dyno.html
gercekten güzel değerler,konuyla alakası yok ama,stage 2 + revo yazılımlı bır cupraya wastgate ve evc bağladığımızda,yazılım güncellemesiyle beraber peak ve cont değerlerimiz ve tahmini hp lerımız nerelere gider ?:heyoo:
gercekten güzel değerler,konuyla alakası yok ama,stage 2 + revo yazılımlı bır cupraya wastgate ve evc bağladığımızda,yazılım güncellemesiyle beraber peak ve cont değerlerimiz ve tahmini hp lerımız nerelere gider ?:heyoo:
şuan benm aracımda konfigürasyondan bahsediyorsun metin abi :)
aracına dediklerinin yanı sıra methanol de baglarsan(bu arada yazılım güncellemene gerek yok ) 2.1 civarı peak ve 1.6 gibi vites bitirirsin cont'un ise 1.7 civarı olur ve tahmini gücün 380-390 hp arası bir rakam olur ;) aynı konfigürasyonda bi golf R maha dynoda(powershop un dynosu) net 384 hp çıkardı bilgin olsun ;)...kolay gelsin...
bu arada çok çok iyi değerler ...maşallah diyelim...
bizim araclarda sizin araca göre yani fazlalık olarak evc-meth ve wastegate ile 380-390 arası bi rakam veriyor , bilginize..(revo'dan bahsediorum)
masallah kazasız belasız turbo k03 mü?
tabikide k04 :)
tabikide k04 :)
size bir soru dv'nin yayini mavi yay ile degistiriyormusunuz? revo'da 1.55bar uzeri map olsaydi wastegate gerek yok herhalde? map'ten dolayi arabayi 1.55 uzeri tutmak icin evc+wastegate lazim herhalde? golf r'in torku ne cikti? bizim cupra'larda ne verir?
size bir soru dv'nin yayini mavi yay ile degistiriyormusunuz? revo'da 1.55bar uzeri map olsaydi wastegate gerek yok herhalde? map'ten dolayi arabayi 1.55 uzeri tutmak icin evc+wastegate lazim herhalde? golf r'in torku ne cikti? bizim cupra'larda ne verir?
bizim cupralarda dediğim gibi stage2+ ,meth,evc,wastegate ile 380-390 arası bi güç elde edilebiliyor.mesela fr larda 1.50 üzeri map izin vermediği için anlık 2.0 peak yapıp 1.5 a direk düşüyor ve orada kalıyor...dv nin yayını ise mavi ile değiştirmenize gerek yok bizim dv lerde (aynı zamanda sizinde) içerisinde olan yay yeterkli oluyor ;) umarım yardımcı olabilmişimdir..wg ye ise tabiki gerek var daha fazla basıncı alabilmek ve stabil tutmak için...
size bir soru dv'nin yayini mavi yay ile degistiriyormusunuz? revo'da 1.55bar uzeri map olsaydi wastegate gerek yok herhalde? map'ten dolayi arabayi 1.55 uzeri tutmak icin evc+wastegate lazim herhalde? golf r'in torku ne cikti? bizim cupra'larda ne verir?
wg in değişmesindeki amaç daha fazla basıncı stabil tutabilmek.Cupranın map sensöründe 1,5 den sonra da sıkıntı yok.1,55 üzeri cont basınç basmaya izin vermeyen 200 lük tfsi ların map sensörü.Ayrıca custom bir remapte evc kullanmaya gerek yok sürekli basınç açılıp kapanmayacaksa.wg takılır sabit bir basınç değeri ayarlanır ve kullanılır aynı şekilde.Revo stage2+ da normalde evc,meth,wg yok.Bu parçalar eklendiğinde yeniden bir yazılımları olmadığı için zaten evc kullanmak gerekiyor.Revonun sitesi incelendiğinde görülebilen bir durum bu zaten.
BMK TypeR
06-05-2012, 21:50
bizim cupralarda dediğim gibi stage2+ ,meth,evc,wastegate ile 380-390 arası bi güç elde edilebiliyor.mesela fr larda 1.50 üzeri map izin vermediği için anlık 2.0 peak yapıp 1.5 a direk düşüyor ve orada kalıyor...dv nin yayını ise mavi ile değiştirmenize gerek yok bizim dv lerde (aynı zamanda sizinde) içerisinde olan yay yeterkli oluyor ;) umarım yardımcı olabilmişimdir..wg ye ise tabiki gerek var daha fazla basıncı alabilmek ve stabil tutmak için...
d.v yayı yeşil olan 1.2 bara kadar sarı olan 1.6bara kadar mavı 1.9bara kadar kırmızı 2.0bar ustu:) bence mavı yay stg2+ kullanmak daha mantıklı olur ümitim,
cahilliğimi mazur görün bu forge un yay kitindeki yaylar orjinal pistonlu demir olan dv in içine takılabiliyormu?yoksa captan mı kurtarmıyor
d.v yayı yeşil olan 1.2 bara kadar sarı olan 1.6bara kadar mavı 1.9bara kadar kırmızı 2.0bar ustu:) bence mavı yay stg2+ kullanmak daha mantıklı olur ümitim,
sen öle diosan vardır bi bildiğin abicim :) peki sen k04 iken mavi yaymı kullanıodun merak ettim ?????????
typermelih
07-05-2012, 07:59
para kullansak :)
size bir soru dv'nin yayini mavi yay ile degistiriyormusunuz? revo'da 1.55bar uzeri map olsaydi wastegate gerek yok herhalde? map'ten dolayi arabayi 1.55 uzeri tutmak icin evc+wastegate lazim herhalde? golf r'in torku ne cikti? bizim cupra'larda ne verir?
Golf R benim aracım 384.4 bg 580 de tork çıktı.
cahilliğimi mazur görün bu forge un yay kitindeki yaylar orjinal pistonlu demir olan dv in içine takılabiliyormu?yoksa captan mı kurtarmıyor
aynı şey olcağını sanmam eğer olsaydı 1.8 t döneminde öyle karma modifiye işlemini keşfederdi herkes :)
BMK TypeR
07-05-2012, 13:32
sen öle diosan vardır bi bildiğin abicim :) peki sen k04 iken mavi yaymı kullanıodun merak ettim ?????????
aynen mavı yay+para, sonra paralar lazım oldu cıkardım:D
aynen mavı yay+para, sonra paralar lazım oldu cıkardım:D
ahahah :D ok o zaman bende mavi yaya geceyim yay altınada cidden para koydun mu abi ? gerçi bende şu anda sarı yay+para varda mavi yayı takıncada mı para koyalım ??? ne diosun abi ?
BMK TypeR
09-05-2012, 23:19
ahahah :D ok o zaman bende mavi yaya geceyim yay altınada cidden para koydun mu abi ? gerçi bende şu anda sarı yay+para varda mavi yayı takıncada mı para koyalım ??? ne diosun abi ?
mavıde gerek yok cıkan parayla su al iç:)
TYPERHAKAN
15-05-2012, 22:16
mavıde gerek yok cıkan parayla su al iç:)
dondurma yesem olur mu algida max 50 krş,
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.