Orijinalini görmek için tıklayınız : mazda rx8 mi yoksa honda s2000 mi
Karın kışın içinde, sabah -10 derecede çalıştırıp dip gazla kesicide yanlayarak otoparktan çıkan, sonra anayolda da az yaksın diye sürekli 3000 devirde giden hıyarların sonucudur rotary'nin motor ömrü. Millet mobil falan koyuyodu bir ara o motora, dexelia pahalı diye. Tüp taktırmaya çalışan eşşekler de boldu, neyse ki takamadılar daha başaramadılar.
taktılar taktılar takılı bir tane var ara ara sahibinden'de ilanı çıkıyor kayseri'de bir adamın mavi bir araç
yani komp. testi başarılı ise araca iyi bakılmış demektir diyebilirmiyiz kısacası ? Komp. testi iyi cıktı diyelim 9 cıktı ... 3 ay sonra servis bize bu motoru bitirmişler değişmesi lazım deme gibi bir durum olmaz yani ?
eğer kompresyon testinden sonra motora bakmazsan diyebilir. 25-30 binde motor değiştiren arabalar oldu. çalıştırma stop etme prensibi premix soğutma suyu bunlara dikkat edersen kompresyon değerlerinin düşmediğini görürsün.
burakcan
26-06-2014, 17:11
s2000 al ve yola devam
Acı tecrübelerime dayanarak söylüyorum..Başına bela alma..S2000'den uzak dur..
Octavia RS
26-06-2014, 23:02
Yine başlıyoruz :D
ceyhun737
26-06-2014, 23:02
Acı tecrübelerime dayanarak söylüyorum..Başına bela alma..S2000'den uzak dur..
Geçmiş olsun:heyoo:
Acı tecrübelerime dayanarak söylüyorum..Başına bela alma..S2000'den uzak dur..
bir kilit daha mı yoksa :D
Sabah sabah güldürdünüz beni Allah'ta sizi güldürsün..
Neyi aradığına bağlı bu sorunun cevabı.
Koltuk ısıtmasından tut da BOSE sistemine kadar bi spor araç istiyorum dersen RX8.
Yok ben hard adamım, yara yara gazlayacağım, özellikle işim yok, klima olsun yeter dersen S2000.
RX8 yaktığı kadar gitmeyen bir araç. Arkadaşımda 231 hp'lik olanı mevcut ve aşırı fazla yakıyor. 20'lerin altına zor düşüyor şehiriçi. Ama dolu dolu bir araç orası ayrı mevzu. Çok lüks bir sportiv.
S2000 son yıllarda malesef bazı apaçilerin eline düşmesi sonucu imajı zedelenmeye başladı. Şuan yolda kim S2000 görse "ver yanı abi" diyor. Bu araba yanlama arabası değil ki? Azıcık *** attı diye drift aracı ilan ettiler güzelim arabayı. Çok yanlamak isteyen adam gitsin 3.25, 3.30 alsın sabaha kadar yanlasın.
Ayrıca S2000 kullanmasını bilene çok da kontrolsüz araba değil. Arabayı tanımak gerekiyor. EOT 91'i bilen bilir, onunla Florya virajını 160-180 ile döndüğümü biliyorum. Çok da güzel yol tutuyor. Devamlı VSA off + 1. vites dip gaz, 2. vites dip gaz sokaktan çıkarsan tabi *** atar.
Uzun lafın kısası, koltuk sorunu yoksa kesinlikle S2000.
Nameless34
27-06-2014, 09:48
s2000 i pek kullanma fırsatım olmadı hayalimdeki arabalardan biriydi hatta böyle astronomik rakamlara çıkmasaydı şu anda s2000 kullanıyor olabilirdim(tartışma değil amacım alan memnun satan memnunsa sorgulamak bize düşmez) ama şu an 2. rx-8 imi kullanıyorum yaklaşık 2,5 yıldır rx ile iç içeyim;
eksik-olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey;
Aracın sıkıştırması çok yüksek olduğu ve egzoz salınımı standartlara uydurması gerektiği için katalizör sürüş halinde çok fazla ısınıyor ve bu ısı şanzıman ve araç içine aşırı yansıyor yazın işkence bile sayılabilir ama bu aracı zevkle kullanmak için katalizör iptali yapılması gerektiğine inanıyorum aracın karakteri değişiyor kat iptali sonrası, ha orjinalciyim ben diyorsanız katalizöre güzel bir yalıtımla da işkenceden kurtulabilirsiniz.
Aracın üzerinde bose ses sistemi ve 6 lı cd changer var tek eksiği 20 25 cm lik bir subwoofer, şu anki aracımda 25 cm slim subwoofer ve anfisi ile tam anlamıyla doyurucu bir ses elde ettim ve ses akustik ve kalite olarak gayet üst seviye sayılabilecek bir düzeyde.
Spor bir araç kullanıyorsunuz bagaj ile nadiren işiniz olur belki ama bagajı da giriş aralığının darlığı dışında gayet yeterli hatta tatile bile çıkılabilir 2-3 kişinin eşyaları ile sorunsuz olarak.
Arka koltuklar diz kısmı öne doğru yükselen yapıda ve sırt kısmı geriye doğru eğik olduğu için araç içinde 4 ortalama ebatta erkek ile sıkışmadan rahat bir yolculuk yapılabiliyor ve arka kapıların freestyle açılması zaten inip binmeyi çok rahat kılıyor.
Koltuk ısıtma deri koltukla kışın vazgeçilemeyecek bir özellik bence bir de soğutması olsaymış tadından yenmezmiş hakikaten.
Mekanik olarakta hassas sayılabilecek bir yanı yok aracın pek en azından ben denk gelmedim, önceki aracım sattığımda yaklaşık 140 binde idi ve orjinal ön takımı ileydi ki üstelik uzun süre 4,5 cm HR yay ile kullanılmasına rağmen servisin direk tepkisi "bunun ön takımını bozamazsın pert etmeden" oldu ve kontrol ettiklerinde de sıkıntısız çıktı.
Hassas yanları,
Araç yüksek ateşleme gücüne ihtiyaç duyuyor henüz kendi aracıma takamadım ama çevremdeki rx sahipleri bir bir BHR ateşleme kitine (buji bobin ve kablolar) geçiyor ve hepsi memnun arada ciddi fark oluştuğunu ve aracın daha iyi ve stabil yürüdüğünü söylüyor en kısa zamanda bende geçeceğim umarım daha net yorumlar yapabilirim.
RX almayı düşünüyorsanız öncelikle sahibinin bilinçli bir kullanıcı olup olmadığına bakın ama gidipte "abi bunda jet-helikopter-uçak motoru varmış doğru mu?" gibi saçma sorular sormayın.
Ortalama ne kadarda bir yağ eklediğine
Komple yağ değişimini kaç km ya da süre de bir yaptığına
Motor suyuna su mu yoksa kendi özel FL22 sıvısı koydurup koydurmadığına
ve en önemlisi aracı nasıl kullandığına bakın.
Bu aracı emekli öğretmen gibi sürekli 3 bin devirde vites değiştirerek kullananda canını alır(çünkü motorun kurum bağlayabilme olasılığı yüksek) saçma sapan orda burda hava olsun diye çalıştırır çalıştırmaz gazlayan ve sürekli 1. viteste zorlaya zorlaya canını çıkaran adam da kırabilir.
Ama spor araba kullandığının bilincinde olan ve motorun benzin+yağ ile çalıştığına (yanlış anlaşılmasın yağlama anlamında) inanan ve aracı buna göre kullanan adamın motoruna hiç bir şey olmaz. Zaten Dexelia dışında (daha doğrusu başka markalarda var ama ülkemize gelmiyor pek) sıradan yağlar kullanmaması gerektiğini bilmesi en önemli etken.
Şahsen şu saatten sonra cebimden dökülecek kadar çok param da olsa gidip s2000 e vermem ha bir BKM s2000 var ne zaman görsem arkasından bir sigara yakarım ama o aracı muhtemelen sahibi satmaz ki satmasında çok iyi bakıyor ve güzel kullanıyor, geriye kalan bir çok aracın ne halde olduğunu görüyoruz zaten.
S2000 piyasası kurtlar sofrasına döndüğü için kimse motora alt blok-üst blok rektefiye tarzı işlemler ya da komple sandık motor yaptığını dile getirmiyor. Kaldı ki az çok takip edenler çoğu aracın elden geçtiğini biliyor ama ne şartlarda kime nasıl ve ne ölçüde özenle yapıldığı belli değil.
S2000 olsun 2 kere pert olsun ama benim olsun kafasında değilseniz ve cabrio takıntınız yoksa temizini bulunca düşünmeden alınabilecek bir araç Rx-8 ki fazlasıyla da dikkat çekici ve kaslı yapısı ile güzel jant lastik kombinasyonu ile gayet şık ve verdiğiniz paranın 3-4 misli saygı gören ve dikkat çeken bir araç.
Merhaba,
kesinlikle RX-8 tercih etmenizi öneririm. Yol tutuş 10.000 devir çevirmek inanılmaz zevkli
faik.bmw
01-07-2014, 07:25
e46 m3 derim, s2000 ve rx8 de bindim hepsi m3 ün yanında çöp kalır.
s2000 tu ka ka :D
pis fakirler...
2si arasında kesinlikle s2k rx8 özel okulda okuyan çocuk
BimmerM3
01-07-2014, 12:00
İkisininde birbirlerine göre artıları eksileri var haliyle wankel farklı bir olay ama bir de ömrü uzun olsa tadından yenmez. 2000'in vtec'i ayrı bir senfoni. Ben tercihimi 2000'den yana kullanırdım.
RX-8 mk.1 benzin sarhoşu bizzat gördüm, s2000 nasıldır bilemiyorum ama.
blackeagle3434
02-07-2014, 14:12
RX-8 mk.1 benzin sarhoşu bizzat gördüm, s2000 nasıldır bilemiyorum ama.
100 km/ 10-11 Lt karma kullanım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.